Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλωμένο ...κάθισμα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλωμένο ...κάθισμα?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    16
    687
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Το πρόβλημα απλό. Να πάμε ακόμα πιο κάτω την θέση οδήγησης από το τέρμα της διαδρομής της και αν γίνεται χωρίς πολλά έξτρα εξαρτήματα (νέοι σιδηρόδρομοι) και οπωσδήποτε κρατώντας το κάθισμα με τον αερόσακο. Δεν πειράζει εάν χαθεί η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους...

      (off topic αλλά αυτό το 'εισάγεται κάθε απάντηση' στο δημοψήφισμα απλά σκοτώνει)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        travelman last edited by

        Το πρόβλημα απλό. Να πάμε ακόμα πιο κάτω την θέση οδήγησης από το τέρμα της διαδρομής της και αν γίνεται χωρίς πολλά έξτρα εξαρτήματα (νέοι σιδηρόδρομοι) και οπωσδήποτε κρατώντας το κάθισμα με τον αερόσακο. Δεν πειράζει εάν χαθεί η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους...

        (off topic αλλά αυτό το 'εισάγεται κάθε απάντηση' στο δημοψήφισμα απλά σκοτώνει)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Το πρόβλημα απλό. Να πάμε ακόμα πιο κάτω την θέση οδήγησης από το τέρμα της διαδρομής της και αν γίνεται χωρίς πολλά έξτρα εξαρτήματα (νέοι σιδηρόδρομοι) και οπωσδήποτε κρατώντας το κάθισμα με τον αερόσακο. Δεν πειράζει εάν χαθεί η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους...

          (off topic αλλά αυτό το 'εισάγεται κάθε απάντηση' στο δημοψήφισμα απλά σκοτώνει)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Χμ, 5 ψήφοι και 1 απάντηση.......τεσπα, 'τέρμα κάτω' για μένα διότι με 1,92cm είναι λίγο στενόχωρα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Τέρμα κάτω για μένα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xeno last edited by

                Πιστεύω ότι αυτό εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Είναι μερικά που νομίζεις ότι είσαι σε τανκ και βλέπεις μέσα από τη θυρίδα. Αν έχεις τέτοιο και βάλεις τέρμα κάτω το κάθισμα θα βλέπεις μόνο ουρανό. Στο swift gti (1990 μοντέλο) αν πήγαινε ακόμη πιο κάτω θα το έβαζα, αλλά σε άλλα που έχω μπει το πολύ να το ρυθμίσω μέχρι τη μέση_και δεν είμαι από τους κοντούς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  στα μικρα αυτοκινητα εχω παντα την εντυπωση οτι καθομαι ψηλα,ισως ειναι περισσοτερο θεμα αισθησης,παντως το clio II που εχουμε δεν χαμηλωνει καν και η θεση οδηγησης μπορει να χαρακτηριστει κακη

                  στο c2 που το χαμηλωνω τερμα νιωθω παλι οτι ειμαι σχετικα ψηλα

                  παντως και το υπερβολικο χαμηλωμα σε ορισμενες περιπτωσεις,ειδικα αν δεν εισαι πολυ ψηλος πιστευω οτι ειναι τελειως ηλιθιο..να βλεπεις και λιγο τη μουρη του αυτοκινητου σου

                  εγω με 1,78 δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Στα πιό πολλά καινούρια αυτοκίνητα έχω την εντύπωση οτι η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλά, ακόμα και στην πιό χαμηλή θέση του καθίσματος. Σε αυτοκίνητα της δεκαετίας 80-90 νομίζω οτι οι θέσεις ήταν πιό χαμηλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Σε όποιο καινούριο αμάξι έχω κάτσει στη θέση του οδηγού, η θέση μου φαίνεται πάντα αρκετά ψηλά.
                      Όταν ρυθμίζω το κάθισμα το βάζω τέρμα κάτω και το κάνω ένα κλικ προς τα πάνω πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους*.
                      Πάντως, άσχετα με το που μας αρέσει να το βάζουμε το ύψος του καθίσματος, πρέπει οπωσδήποτε να μην κόβουμε την ορατότητά μας (πχ από το ταμπλό, όργανα του ταμπλό, τιμόνι κ.ο.κ.).
                      Οπότε 'τέρμα κάτω' για μένα

                      *Θέλω να έχω την αίσθηση ότι υπάρχει καλού-κακού έστω μία μικρή ανοχή (απόσταση με το πάτωμα του αυτοκινήτου) και να μην το έχω στο τέρμα της διαδρομής της ρύθμισης.

                      ΥΓ:Αν οδηγούσα lotus elise, ίσως μην το είχα τέρμα χαμηλά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Γενικά είμαι υπέρ του χαμηλά αλλά ίσως όχι τέρμα χαμηλά. Εξαρτάται όμως και από το αυτοκίνητο, όπως είπαν κι άλλοι σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα το κάθισμα μου φαίνεται ψηλά. Ειδικά στο Focus ακόμα και στο τέρμα κάτω είναι πολύ ψηλά. Αν το είχα θα προσπαθούσα να βρω τρόπο να χαμηλώσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Στα πιό πολλά καινούρια αυτοκίνητα έχω την εντύπωση οτι η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλά, ακόμα και στην πιό χαμηλή θέση του καθίσματος. Σε αυτοκίνητα της δεκαετίας 80-90 νομίζω οτι οι θέσεις ήταν πιό χαμηλά.

                          +1

                          σχεδόν παντα είμαι τέρμα κάτω .... πλην από οδήγηση μέσα στην πόλη, που σηκώνω λίγο το κάθισμα .... και την πλάτη ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Εγώ το χρειάζομαι γιατί με τέρμα κάτω το κεφάλι ξύνει την οροφή πέρα από την αίσθηση στενότητας είναι και θέμα παθητικής ασφάλειας σε περίπτωση ανατροπής...

                            Υπάρχει κανείς που να έχει κάνει την μόντα λοιπόν ή τουλάχιστον σε τι είδους μάστορα πρέπει να πάω για να γίνει αυτό?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              travelman last edited by

                              Το κοίταξα και λιγάκι μόνος μου το θέμα ωστόσο δεν βλέπω να γίνεται προκοπή με επέμβαση στον μηχανισμό στήριξης του καθίσματος οπότε σκέφτομαι μπας και γίνεται η αλλαγή βάσης/σιδηροδρόμου κρατώντας το ίδιο κάθισμα...

                              Το έχει δοκιμάσει κανείς?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Θα ελεγα καπου λιγο πριν το τερμα κατω!
                                Πρεπει να εχουμε ορατοτητα απο ολα τα σημεια του οχηματος!
                                Στα κουπε το ψηλα ειναι καλο αλλα χανεις την αισθηση της σπορ οδηγησης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Για να μην ανοίγω άλλο θέμα: υπάρχει κανένας τρόπος για να 'ανοίξει' ένα κάθισμα μπάκετ (όχι αγωνιστικό) σχεδιασμένο για γιαπωνέζους ? Στην πλάτη μου είναι σχεδόν ΟΚ (λίγο φαρδύτερο δεν θα με χάλαγε ) αλλά στα πόδια είναι τόσο στενό που μετά από κάποια ώρα γίνεται δυσάρεστο... Στη χειρότερη περίπτωση θα το αλλάξω αλλά ψάχνω για εναλλακτικές...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Πήγαινε σε ταπετσέρη αυτοκινήτων, αυτός ξέρει αν γίνεται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      anna1976gr last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Για να μην ανοίγω άλλο θέμα: υπάρχει κανένας τρόπος για να 'ανοίξει' ένα κάθισμα μπάκετ (όχι αγωνιστικό) σχεδιασμένο για γιαπωνέζους ? Στην πλάτη μου είναι σχεδόν ΟΚ (λίγο φαρδύτερο δεν θα με χάλαγε ) αλλά στα πόδια είναι τόσο στενό που μετά από κάποια ώρα γίνεται δυσάρεστο... Στη χειρότερη περίπτωση θα το αλλάξω αλλά ψάχνω για εναλλακτικές...

                                      Φυσικά κ γίνεται, αν θελει και ξέρει πως, ο ταπετσέρης σου... Το εχω κανει στο μεγκάν μου...'εσκαψα' περισσοτερο τα αφρολεξ στο καθισμα κ πλατη....

                                      Επίσης και εγώ 'τερμα κατω' απαντησα λόγω ύψους, αλλα κ λογω συνήθειας... (απ το μεγκαν στο suv ήταν δυσκολη η προσμογή...θεσης οδηγησης!)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr