-
Το πρόβλημα απλό. Να πάμε ακόμα πιο κάτω την θέση οδήγησης από το τέρμα της διαδρομής της και αν γίνεται χωρίς πολλά έξτρα εξαρτήματα (νέοι σιδηρόδρομοι) και οπωσδήποτε κρατώντας το κάθισμα με τον αερόσακο. Δεν πειράζει εάν χαθεί η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους...
(off topic αλλά αυτό το 'εισάγεται κάθε απάντηση' στο δημοψήφισμα απλά σκοτώνει)
-
Το πρόβλημα απλό. Να πάμε ακόμα πιο κάτω την θέση οδήγησης από το τέρμα της διαδρομής της και αν γίνεται χωρίς πολλά έξτρα εξαρτήματα (νέοι σιδηρόδρομοι) και οπωσδήποτε κρατώντας το κάθισμα με τον αερόσακο. Δεν πειράζει εάν χαθεί η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους...
(off topic αλλά αυτό το 'εισάγεται κάθε απάντηση' στο δημοψήφισμα απλά σκοτώνει)
-
Το πρόβλημα απλό. Να πάμε ακόμα πιο κάτω την θέση οδήγησης από το τέρμα της διαδρομής της και αν γίνεται χωρίς πολλά έξτρα εξαρτήματα (νέοι σιδηρόδρομοι) και οπωσδήποτε κρατώντας το κάθισμα με τον αερόσακο. Δεν πειράζει εάν χαθεί η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους...
(off topic αλλά αυτό το 'εισάγεται κάθε απάντηση' στο δημοψήφισμα απλά σκοτώνει)
-
Χμ, 5 ψήφοι και 1 απάντηση.......τεσπα, 'τέρμα κάτω' για μένα διότι με 1,92cm είναι λίγο στενόχωρα..
-
Τέρμα κάτω για μένα...
-
Πιστεύω ότι αυτό εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Είναι μερικά που νομίζεις ότι είσαι σε τανκ και βλέπεις μέσα από τη θυρίδα. Αν έχεις τέτοιο και βάλεις τέρμα κάτω το κάθισμα θα βλέπεις μόνο ουρανό. Στο swift gti (1990 μοντέλο) αν πήγαινε ακόμη πιο κάτω θα το έβαζα, αλλά σε άλλα που έχω μπει το πολύ να το ρυθμίσω μέχρι τη μέση_και δεν είμαι από τους κοντούς.
-
στα μικρα αυτοκινητα εχω παντα την εντυπωση οτι καθομαι ψηλα,ισως ειναι περισσοτερο θεμα αισθησης,παντως το clio II που εχουμε δεν χαμηλωνει καν και η θεση οδηγησης μπορει να χαρακτηριστει κακη
στο c2 που το χαμηλωνω τερμα νιωθω παλι οτι ειμαι σχετικα ψηλα
παντως και το υπερβολικο χαμηλωμα σε ορισμενες περιπτωσεις,ειδικα αν δεν εισαι πολυ ψηλος πιστευω οτι ειναι τελειως ηλιθιο..να βλεπεις και λιγο τη μουρη του αυτοκινητου σου
εγω με 1,78 δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα..
-
Στα πιό πολλά καινούρια αυτοκίνητα έχω την εντύπωση οτι η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλά, ακόμα και στην πιό χαμηλή θέση του καθίσματος. Σε αυτοκίνητα της δεκαετίας 80-90 νομίζω οτι οι θέσεις ήταν πιό χαμηλά.
-
Σε όποιο καινούριο αμάξι έχω κάτσει στη θέση του οδηγού, η θέση μου φαίνεται πάντα αρκετά ψηλά.
Όταν ρυθμίζω το κάθισμα το βάζω τέρμα κάτω και το κάνω ένα κλικ προς τα πάνω πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους*.
Πάντως, άσχετα με το που μας αρέσει να το βάζουμε το ύψος του καθίσματος, πρέπει οπωσδήποτε να μην κόβουμε την ορατότητά μας (πχ από το ταμπλό, όργανα του ταμπλό, τιμόνι κ.ο.κ.).
Οπότε 'τέρμα κάτω' για μένα*Θέλω να έχω την αίσθηση ότι υπάρχει καλού-κακού έστω μία μικρή ανοχή (απόσταση με το πάτωμα του αυτοκινήτου) και να μην το έχω στο τέρμα της διαδρομής της ρύθμισης.
ΥΓ:Αν οδηγούσα lotus elise, ίσως μην το είχα τέρμα χαμηλά.
-
Γενικά είμαι υπέρ του χαμηλά αλλά ίσως όχι τέρμα χαμηλά. Εξαρτάται όμως και από το αυτοκίνητο, όπως είπαν κι άλλοι σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα το κάθισμα μου φαίνεται ψηλά. Ειδικά στο Focus ακόμα και στο τέρμα κάτω είναι πολύ ψηλά. Αν το είχα θα προσπαθούσα να βρω τρόπο να χαμηλώσει.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στα πιό πολλά καινούρια αυτοκίνητα έχω την εντύπωση οτι η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλά, ακόμα και στην πιό χαμηλή θέση του καθίσματος. Σε αυτοκίνητα της δεκαετίας 80-90 νομίζω οτι οι θέσεις ήταν πιό χαμηλά.+1
σχεδόν παντα είμαι τέρμα κάτω .... πλην από οδήγηση μέσα στην πόλη, που σηκώνω λίγο το κάθισμα .... και την πλάτη ....
-
Εγώ το χρειάζομαι γιατί με τέρμα κάτω το κεφάλι ξύνει την οροφή πέρα από την αίσθηση στενότητας είναι και θέμα παθητικής ασφάλειας σε περίπτωση ανατροπής...
Υπάρχει κανείς που να έχει κάνει την μόντα λοιπόν ή τουλάχιστον σε τι είδους μάστορα πρέπει να πάω για να γίνει αυτό?
-
Το κοίταξα και λιγάκι μόνος μου το θέμα ωστόσο δεν βλέπω να γίνεται προκοπή με επέμβαση στον μηχανισμό στήριξης του καθίσματος οπότε σκέφτομαι μπας και γίνεται η αλλαγή βάσης/σιδηροδρόμου κρατώντας το ίδιο κάθισμα...
Το έχει δοκιμάσει κανείς?
-
Θα ελεγα καπου λιγο πριν το τερμα κατω!
Πρεπει να εχουμε ορατοτητα απο ολα τα σημεια του οχηματος!
Στα κουπε το ψηλα ειναι καλο αλλα χανεις την αισθηση της σπορ οδηγησης. -
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα: υπάρχει κανένας τρόπος για να 'ανοίξει' ένα κάθισμα μπάκετ (όχι αγωνιστικό) σχεδιασμένο για γιαπωνέζους ? Στην πλάτη μου είναι σχεδόν ΟΚ (λίγο φαρδύτερο δεν θα με χάλαγε ) αλλά στα πόδια είναι τόσο στενό που μετά από κάποια ώρα γίνεται δυσάρεστο... Στη χειρότερη περίπτωση θα το αλλάξω αλλά ψάχνω για εναλλακτικές...
-
Πήγαινε σε ταπετσέρη αυτοκινήτων, αυτός ξέρει αν γίνεται.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα: υπάρχει κανένας τρόπος για να 'ανοίξει' ένα κάθισμα μπάκετ (όχι αγωνιστικό) σχεδιασμένο για γιαπωνέζους ? Στην πλάτη μου είναι σχεδόν ΟΚ (λίγο φαρδύτερο δεν θα με χάλαγε ) αλλά στα πόδια είναι τόσο στενό που μετά από κάποια ώρα γίνεται δυσάρεστο... Στη χειρότερη περίπτωση θα το αλλάξω αλλά ψάχνω για εναλλακτικές...Φυσικά κ γίνεται, αν θελει και ξέρει πως, ο ταπετσέρης σου... Το εχω κανει στο μεγκάν μου...'εσκαψα' περισσοτερο τα αφρολεξ στο καθισμα κ πλατη....
Επίσης και εγώ 'τερμα κατω' απαντησα λόγω ύψους, αλλα κ λογω συνήθειας... (απ το μεγκαν στο suv ήταν δυσκολη η προσμογή...θεσης οδηγησης!)
Χαμηλωμένο ...κάθισμα?