Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 1 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    336
    1396
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akrovatis1979 last edited by

      Υβριδική τεχνολογία. Νομίζω πως είναι ένα ενδιαφέρον θέμα που σηκώνει συζήτηση.
      Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης να μας πει τις εντυπώσεις του? Καταφέρνει τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστες (κινούμενος φυσιολογικά φυσικά, ακόμα θυμάμαι εκείνο το Prius στην καλαμαριά που μου είχε σπάσει τα νεύρα κινούμενο με 35 χλμ/ώρα επειδή ο οδηγός του την έβρισκε με την ένδειξη της κατανάλωσης!!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        akrovatis1979 last edited by

        Υβριδική τεχνολογία. Νομίζω πως είναι ένα ενδιαφέρον θέμα που σηκώνει συζήτηση.
        Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης να μας πει τις εντυπώσεις του? Καταφέρνει τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστες (κινούμενος φυσιολογικά φυσικά, ακόμα θυμάμαι εκείνο το Prius στην καλαμαριά που μου είχε σπάσει τα νεύρα κινούμενο με 35 χλμ/ώρα επειδή ο οδηγός του την έβρισκε με την ένδειξη της κατανάλωσης!!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akrovatis1979 last edited by

          Υβριδική τεχνολογία. Νομίζω πως είναι ένα ενδιαφέρον θέμα που σηκώνει συζήτηση.
          Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης να μας πει τις εντυπώσεις του? Καταφέρνει τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστες (κινούμενος φυσιολογικά φυσικά, ακόμα θυμάμαι εκείνο το Prius στην καλαμαριά που μου είχε σπάσει τα νεύρα κινούμενο με 35 χλμ/ώρα επειδή ο οδηγός του την έβρισκε με την ένδειξη της κατανάλωσης!!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akrovatis1979 last edited by

            Βλέπω σήκωσα κγμ τα θέματα!
            Οπότε αρχίζω πρώτος!
            Πιστεύω πως τα σημερινά υβριδικά (εκτός από το προσεχώς Chevrolet Volt) είναι γτπ!!!!
            Για να δούμε, θα ανάψουν τα αίματα???

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Αν το πάρεις για να ανεβαίνεις στα βουνά, προφανώς δεν θα σου αρέσει. Για μέσα στην πόλη είναι καλή επιλογή.

              Φορουμάς έχει το σιβίκ και έχει γράψει πολλά για την συμπεριφορά του (κίνηση, κατανάλωση, αναμονή κλπ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pathos last edited by

                Φιλαράκι, φένεται ότι δεν έχεις πιάσει τον παλμό του 4τφ..Αν ήθελες λοιπόν να αναψεις αίματα θα έπρεπε να είχες γράψει κάτι τέτοιο:
                'Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την μείωση της καταναλωσης, οικολογία λουλουδια μπλα μπλα. Πρώτη και καλυτερη τογιοτα και χοντα και ακολουθούν Μercedes, ΒΜW, GM, Ford κλπ. Αυτοί που λοίπουν ακόμα είναι Gruppo Fiat και Group VAG. Τι πιστεύετε ή ξερετε ότι αυτοί οι δυο εξελισσούν και ποιος απο τους δυο θα έχει να προσφέρει κάτι επι της ουσίας παρά κάτι πίπες τύπου TJet'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Εγώ νομίζω ότι είναι ακόμα νωρίς. Δεν προσφέρουν θεαματικά χαμηλότερες καταναλώσεις στην πόλη. Σύμφωνοι, χαμηλότερες σίγουρα (ακόμα θυμάμαι τα 6 λτ/100km του Prius του Drive), αλλά δεν παύουν να είναι μεγάλα, βαριά, ακριβά και δύσχρηστα για χρήση στην πόλη. Ακόμα φαίνεται είναι νωρίς για μικρά υβριδικά. Ευπρόσδεκτο το start-stop, που όμως πλέον θα μπαίνει και στα συμβατικά, ευπρόσδεκτη και η ροπή από το μηδέν. Αλλά δεν είναι ακριβώς τα βολικότερα οχήματα για πόλη.

                  Στον δε έξω δρόμο, οι καταναλώσεις τους όπως και η δύναμή τους είναι συγκρίσιμη με τα σύγχρονα μικρο-τουρμποκίνητα. Το αν θα καίει 6,5 (το Prius καίει περισσότερο στην ΕΟ παρά στην πόλη) ή 7,5 δεν είναι μεγάλη διαφορά για μένα, αν συνυπολογιστεί η μεγαλύτερη τιμή αγοράς ή η όποια παιδική ασθένεια του ηλεκτροκινητήρα. Τα ντίζελ επίσης είναι ένα θέμα, άσχετα αν εδώ στις δεινοσαυρουπόλεις δεν μας αγγίζουν.

                  Φυσικά όμως επικροτώ τις προσπάθειες των Toyota και Honda, και όσο επιμείνουν τόσο περισσότεροι pioneers και opinion formers θα τα προτιμήσουν, με ανάλογη επιτάχυνση της εξέλιξης. Για το ευρύ κοινό όμως, πιστεύω περισσότερο σε blue efficiency, efficient dynamics και λοιπά κόλπα.

                  Υ.Γ. Η Άλφα Ρομέο δεν έχει βγάλει ακόμα υβριδικό. Αυτό κάτι πρέπει να μας λέει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pittas last edited by

                    Ανοιγεις μεγαλη κουβεντα φιλε μου
                    Εν συντομια , η αποψη μου ειναι οτι οντως ειναι πολυ νωρις για να επενδυσει κανεις σε υβριδικο αυτοκινητο , μια και οι εξελιξεις δεν εχουν δειξει καποια συγκεκριμενη ταση που θα επικρατησει.
                    Το κοστος αποκτησης ειναι πολυ υψηλο σε σχεση με ενα συμβατικο αυτοκινητο , και γενικα τα κινητρα που δινονται για υβριδικο αυτοκινητο ειναι ισχνα , κατι που μονο εκπληξη δεν προκαλει σε οσους εχουν συνειδητοποιησει σε ποια ηπειρο ανηκουμε σαν χωρα ( Africa )
                    Θεωρω οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο μπροστα και πολυ πιο προσβασιμη στον πολυ κοσμο , εδω και πολλα χρονια , αν δεν υπηρχαν τα ευλογα οικονομικα συμφεροντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      akrovatis1979 last edited by

                      Ο χρήστης Pathos έγραψε:
                      πίπες τύπου TJet'

                      Κανένα σχόλιο.
                      Εγώ από την πλευρά μου θα συμφωνήσω πως είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ακόμη και πως πράγματι υπάρχουν blue efficiency λύσεις με TDi κινητήρες που καταναλώνουν στα ίδια πλαίσια. Στο ταξίδι μου φαίνεται λογικό να καταναλώνουν περισσότερο από την πόλη, ίσως ακόμη και λίγο παραπάνω από ένα συμβατικό όχημα καθώς έχουν να φορτίσουν και τις μπαταρίες τους που αδιάζουν λόγω των ελάχιστων επιβραδύνσεων που εκτελεί ο οδηγός.
                      Σαν κατεύθυνση να αποθηκεύεται η κινητική ενέργεια κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος η οποία θα χανότανε στο περιβάλλον με τη μορφή της θερμότητας είναι σωστή, αλλά μάλλον σαν υποβοηθητικό σύστημα που πιθανότατα θα μπει στα αυτοκίνητα όλων μας σε καμιά δεκαετία (είτε αυτά είναι diesel/ατμοσφαιρικά/τούρμπο).
                      Στο νέο Volt της Chevrolet μου άρεσε πολύ η δυνατότητα φόρτισης του από την πρίζα! Σύμφωνα με την εταιρία με μια πλήρη φόρτιση ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μέχρι 60 Km!Το όχημα έχει τη δυνατότητα να κινείται ΜΟΝΟ με τον ηλεκτροκινητήρα του (ο βενζινοκινητήρας μένει σβηστός μέχρι να αδειάσει η μπαταρία οπότε και ξεκινάει ΜΟΝΟ για να τη φορτίσει, την κίνηση των τροχών την αναλαμβάνει το ηλεκτρικό μοτέρ!). Με λίγα λόγια αν η καθημερινή σου διαδρομή είναι σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι και άντε και κανένα σουπερμάρκετ, βόλτα για καφέ πιθανότατα η βενζίνη σου να μπαγιατεύσει για πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ! Το βάζεις στην πρίζα κάθε βράδυ και το πρωί το παίρνεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        στη δικια σου πριζα το ρευμα ειναι τζαμπα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          αστο μιλα καλυτερα για υπερπληρωση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            akrovatis1979 last edited by

                            Έχω νυχτερινο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              Ο χρήστης akrovatis1979 έγραψε:
                              Έχω νυχτερινο.

                              ξερει αυτος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης akrovatis1979 έγραψε:
                                Έχω νυχτερινο.

                                παρε diesel τοτε που ειναι πιο φθηνο

                                αν δε κανεις πολλα χλμ, τοτε η βενζινη ειναι μονοδρομος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Καθώς έχω γράψει αρκετά δεν θέλω να επεκταθώ. Για μένα ήταν και οικονομικά μία σωστή λύση καθώς εντός του κέντρου μπορώ να κυκλοφορώ κάθε μέρα, καταλαμβάνω λιγότερο χώρο για παρκάρισμα και καίω ως και 4 λίτρα λιγότερο από το προηγούμενο μικρομεσαίο (στη πόλη πάντα).

                                  Αν ήμουν ταρίφας με τις τιμές που βλέπουμε στο diesel το όποιο κόστος των μπαταριών στα 250,000 χιλιόμετρα θα το είχα αποσβέσει με την οικονομία του οχήματος στη κίνηση στη πόλη. Άλλο να καις 7 λίτρα βενζίνη στα 100 και άλλο 12 λίτρα diesel.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης akrovatis1979 έγραψε:
                                    Με λίγα λόγια αν η καθημερινή σου διαδρομή είναι σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι και άντε και κανένα σουπερμάρκετ, βόλτα για καφέ πιθανότατα η βενζίνη σου να μπαγιατεύσει για πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ! Το βάζεις στην πρίζα κάθε βράδυ και το πρωί το παίρνεις.

                                    Κάνεις όμως αρκετές παραχωρήσεις. Τον χειμώνα φοράς χοντρό μπουφάν και ανοίγεις τα παράθυρα αν θαμπώσουν τα τζάμια, ενώ το καλοκαίρι ΖΕΣΤΑΙΝΕΣΑΙ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Χρηστο για να καψεις 12/100 μεσα στη πολη με diesel πρεπει να εχειs Scania

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        akrovatis1979 last edited by

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                          Καθώς έχω γράψει αρκετά δεν θέλω να επεκταθώ. Για μένα ήταν και οικονομικά μία σωστή λύση καθώς εντός του κέντρου μπορώ να κυκλοφορώ κάθε μέρα, καταλαμβάνω λιγότερο χώρο για παρκάρισμα και καίω ως και 4 λίτρα λιγότερο από το προηγούμενο μικρομεσαίο (στη πόλη πάντα).

                                          To προηγούμενο μικρομεσαίο τι ήταν και σου ήταν λιγότερο βολικό στο παρκάρισμα στην πόλη;

                                          Το τι παραπάνω θα κάψει, είναι φυσικά συνάρτηση και της κίνησης. Με ένα απλό start-stop (γιατί τα 4 λίτρ α διαφορά σίγουρα εμπεριέχουν τρελό μποτιλιάρισμα) δεν θα γλίτωνες αρκετά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bab2112 last edited by

                                            στην ελλαδα σημερα οχι! κακο value for money, οχι πολιτικη βουληση, ρετσινια του πρασινιαρη...
                                            αλλα και...ανετα ναι... δεν τα παιρνει η αξεστη κυρατσα (προτιμα αστερι στο καπο ), μπαινουν δακτυλιο δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας , αρεσουν στο αλλο φυλλο (οχι στις ποσνοσταρ )

                                            αν φορολογηθουμε σε καποια φαση συμφωνα με τα co2 τοτε μια χαρα ειναι κ τα υβριδικα

                                            ελπιζω παντως αν δεν αξιζουν τωρα να μην αξιζουν ποτε, ζω απο τωρα για μοτερ μεσα στον τροχο και βαθμο θερμοδυναμικης αποδοσης 90%

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 1 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr