Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζυγοσταθμιση τροχων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζυγοσταθμιση τροχων...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    51
    874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tm last edited by

      Σημερα το πρωι σηκωθηκα λιγο νωριτερα απο το κανονικο και αφου εκανα τα δεοντα, αποφασισα να παρω το βιβλιαρακι του Sωτηρα και να διαβασω λιγο..
      Εκει που χαζευα, εφτασα και στο τμημα που αναφερει για ελαστικα...
      Λεει για ζυγοσταθμιση, αλλα αναφερει οτι οι τροχοι ειναι Dynamically Balanced και οχι Spin balanced και οταν αλλαξω ελαστικα να γινει ζυγοσταθμιση 'Δυναμικα'...
      εχετε ιδεα περι τινος προκειται?? πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο....
      ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗηη!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        Σημερα το πρωι σηκωθηκα λιγο νωριτερα απο το κανονικο και αφου εκανα τα δεοντα, αποφασισα να παρω το βιβλιαρακι του Sωτηρα και να διαβασω λιγο..
        Εκει που χαζευα, εφτασα και στο τμημα που αναφερει για ελαστικα...
        Λεει για ζυγοσταθμιση, αλλα αναφερει οτι οι τροχοι ειναι Dynamically Balanced και οχι Spin balanced και οταν αλλαξω ελαστικα να γινει ζυγοσταθμιση 'Δυναμικα'...
        εχετε ιδεα περι τινος προκειται?? πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο....
        ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗηη!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          Σημερα το πρωι σηκωθηκα λιγο νωριτερα απο το κανονικο και αφου εκανα τα δεοντα, αποφασισα να παρω το βιβλιαρακι του Sωτηρα και να διαβασω λιγο..
          Εκει που χαζευα, εφτασα και στο τμημα που αναφερει για ελαστικα...
          Λεει για ζυγοσταθμιση, αλλα αναφερει οτι οι τροχοι ειναι Dynamically Balanced και οχι Spin balanced και οταν αλλαξω ελαστικα να γινει ζυγοσταθμιση 'Δυναμικα'...
          εχετε ιδεα περι τινος προκειται?? πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο....
          ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗηη!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lokatzis last edited by

            Εδώ δες την τελευταία δημοσίευση.

            ... My wheels are currently 'Static' spin balanced with weights in one position only on the inside center on the wheels. I am going to have the wheels 'Dynamically' balanced with weights in the inside center of the wheel and on the inside lip of the wheels. This balancing process is supposed to eliminate both up and down as well as side to side vibration ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Δυναμική ζυγοστάθμιση είναι αυτή που κάνουν με το μηχάνημα στα βουλκανιζατέρ. Το μηνάνημα περιστρέφει με σταθερή ταχύτητα τον τροχό και αυτόματα υπολογίζει πόσο βάρος και σε ποιά σημεία πρέπει να τοποθετηθεί.

              Στατική ζυγοστάθμιση είναι αυτή που ο τροχός μπαίνει σε έναν άξονα με ρουλεμάν και αφήνεται ελεύθερος να κυλίσει με μια πολύ μικρή περιστροφή. Όταν σταματήσει, το βαρύτερο σημείο θα είναι κάτω οπότε προσθέτεις ένα μικρό βάρος στο κέντρο της ζάντας στο πάνω μέρος του τροχού και επαναλαμβάνεις τη διαδικασία. Αν σταματήσει στο ίδιο σημείο σημαίνει οτι πρέπει να προσθέσεις κι άλλο βάρος, ενώ αν το σημείο με το βάρος πέφτει κάτω σημαίνει οτι πρέπει να αφαιρέσεις. Ο τροχός θεωρείται ζυγοσταθμισμένος όταν πλέον δέν σταματάει σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Αυτή η μέθοδος μπορεί να διορθώσει μόνο τις μεγάλες διακυμάνσεις και χρησιμοποιείται κυρίως σε μοτοσυκλέτες οπου εκεί λόγω του στενού τροχού η δυναμική ζυγοστάθμιση δέν έχει έτσι κι αλλιώς νόημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Εκανα την Πέμπτη ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς στο γαλλικό κουβά μου γιατί έτρεμε λίγο στα 120.
                Βγαίνω την Παρασκευή στην ΑΟ του δίνω και στα 125-130 εώς 140-145 είχα τρέμουλο.
                Τι μπορεί να Play?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Εκανα την Πέμπτη ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς στο γαλλικό κουβά μου γιατί έτρεμε λίγο στα 120.
                  Βγαίνω την Παρασκευή στην ΑΟ του δίνω και στα 125-130 εώς 140-145 είχα τρέμουλο.
                  Τι μπορεί να Play?

                  οταν θελει ζυγοσταθμιση τρεμει στα 90 και 120 χλμ μετα σταματαει το τρεμουλο.
                  κατι αλλο παιζει ,τωρα τι, δυσκολο να απαντηθει απο εδω μεσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:

                    Εκανα την Πέμπτη ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς στο γαλλικό κουβά μου γιατί έτρεμε λίγο στα 120.
                    Βγαίνω την Παρασκευή στην ΑΟ του δίνω και στα 125-130 εώς 140-145 είχα τρέμουλο.
                    Τι μπορεί να Play?

                    οταν θελει ζυγοσταθμιση τρεμει στα 90 και 120 χλμ μετα σταματαει το τρεμουλο.
                    κατι αλλο παιζει ,τωρα τι, δυσκολο να απαντηθει απο εδω μεσα.

                    @elteo
                    το ανεβάζεις καθόλου σε πεζοδρόμια?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      αφου λεει εκανε ζυγοσταθμιση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iliasp last edited by

                        αφού έχει αθηναϊκές πινακίδες σε λέεεεωω

                        Δε σε πιάνω ρε ιταλάκια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          επειδη με ειπες για πεζοδρομια ειπα οτι εχει κανει ζυγοσταθμιση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Νομιζω οτι για αυτο το τρεμουλο φταινε οι πισω τροχοι,σιγουρα σου εκανε και στους πισω;
                            Ειδες τα νουμερα στην οθονη οτι ηταν '0' ;Ειχες καμια στραβη ζαντα ή μηπως καλυψε το στραβωμα με μεγαλα βαρίδια;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Ο χρήστης italakias έγραψε:
                              :slap: επειδη με ειπες για πεζοδρομια ειπα οτι εχει κανει ζυγοσταθμιση.

                              Ε γιαυτό δε σε καταλαβα!

                              Σε Yaris μετά από αρκετές ευθυγραμμίσεις και ζυγοσταθμίσεις κατέληξα να αλλάζω ψαλίδια για να εξαφανιστεί το τρέμουλο!Έπειτα το αμάξι ήταν καρφί!
                              Αυτά όμως στα 150000χλμ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mousatos last edited by

                                Χτυπημένο-παραμορφωμένο ελαστικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Εκανα την Πέμπτη ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς στο γαλλικό κουβά μου γιατί έτρεμε λίγο στα 120.
                                  Βγαίνω την Παρασκευή στην ΑΟ του δίνω και στα 125-130 εώς 140-145 είχα τρέμουλο.
                                  Τι μπορεί να Play?

                                  Η ζυγοστάθμιση δέν εγγυάται απο μόνη της οτι δεν θα τρέμει το τιμόνι. Ο λόγος είναι οτι στο μηχάνημα που ο τροχός γυρνάει στον αέρα το σχήμα του δέν έχει σημασία, όσο οβάλ και να είναι απο τα χτηπήματα θα ζυγοσταθμιστεί με τα κατάληλα αντίβαρα. Το πρόβλημα είναι όμως οτι όταν μπεί ο τροχος στο αυτοκίνητο και εφάπτεται με το δρόμο, το σχήμα πλέον έχει σημασία. Αν ο τροχός είναι οβάλ θα χοροπηδάει και θα κάνει τρέμουλο στο τιμόνι.

                                  Κοινώς, αν η ζάντα είναι πολύ στραβιά δέν μπορεί τίποτα με τη ζυγοστάθμιση. Ακόμα και αν στο μηχάνημα είναι εντάξει στο δρόμο θα έχει πρόβλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Πότε στράβωσε ρε παιδιά πριν ήταν μια χαρά και αποφεύγω τις λακκούβες σαν τον διάολο.
                                    Εκανε σε όλους τους τροχούς και σε όλους στο τέλος έδειχνε 0.
                                    Πεζοδρόμια ανεβαίνω 1 στο 3μηνο κ αν.
                                    Φοράει τις μαμά ζάντες.

                                    αυτά.

                                    θα το ξαναδω και θα τσεκάρω ακριβώς ταχύτητες.

                                    ΥΓ. αυτός δεν μπορεί να δει αν είναι στραβιά η ζάντα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      γιαυτο κανουμε ζυγοσταθμιση,επειδη οι ζαντες ειναι ολες στραβες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                        γιαυτο κανουμε ζυγοσταθμιση,επειδη οι ζαντες ειναι ολες στραβες.

                                        Διαβασε το πιο κατω

                                        Όταν τα ελαστικά δεν είναι ζυγοσταθμισμένα προκαλούν κραδασμούς όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ορισμένες ταχύτητες. Το φαινόμενο αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την πρόωρη, ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών καθώς και άσκοπη φθορά στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Σιγουρευτείτε ότι τα ελαστικά ζυγοσταθμίζονται όταν πρόκειται να τοποθετηθούν στο όχημα για πρώτη φορά ή όταν επανατοποθετούνται μετά από επισκευή. Η ζυγοστάθμιση των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχεται μόλις παρουσιαστεί φαινόμενο κραδασμών.

                                        Ο καλύτερος τρόπος για να εξηγήσουμε την ζυγοστάθμιση είναι να ξεκινήσουμε καταρχήν εξηγώντας τι είναι η έλλειψη ισορροπίας (στάθμισης). Όταν ένα ελαστικό τοποθετείται σε ένα τροχό, δύο περίπου τέλειες μονάδες ενώνονται για να αποτελέσουν μία διάταξη. Οι πιθανότητες να έχει αυτή η διάταξη την απολύτως ακριβή κατανομή βάρους γύρω από τα κυκλικά και πλευρικά κέντρα είναι σχεδόν αδύνατο. Συνήθως οι τροχοί παρουσιάζουν δύο τύπους ανισορροπίας: στατική ανισορροπία και δυναμική ανισορροπία.

                                        Στατική ανισορροπία: προκαλείται όταν υπάρχει ένα βαρύ ή ελαφρύ σημείο στο ελαστικό. Σε αυτή την περίπτωση κύλιση του ελαστικού δεν είναι ομαλή και το ελαστικό μαζί με τον τροχό μπορεί να παρουσιάζουν μία κίνηση πάνω-κάτω.

                                        Δυναμική ανισορροπία: συμβαίνει όταν υπάρχει άνισο βάρος σε μία ή και τις δύο πλευρές της κατά πλάτους κεντρικής γραμμής της διάταξης ελαστικού/ τροχού. Η δυναμική ανισορροπία μπορεί να προκαλέσει πλευρική ταλάντωση ή τρέμουλο του τροχού.

                                        Οι περισσότερες διατάξεις παρουσιάζουν και τους δύο τύπους ανισορροπίας και απαιτούν δυναμική ζυγοστάθμιση για να δημιουργηθεί ίση κατανομή βάρους. Για να ζυγοσταθμιστεί ο τροχός, ο τεχνικός το τοποθετεί σε μηχανής ζυγοστάθμισης η οποία στρέφει τον τροχό για να εντοπίσει τα βαρύτερα σημεία της διάταξης. Έπειτα η μηχανή καθοδηγεί τον τεχνικό στα σημεία όπου πρέπει να τοποθετήσει αντίβαρο στην επιφάνεια της ζάντας για να αντισταθμίσει την ανισορροπία βάρους.http://www.fulda.com/fulda_gr_el/test_a ... /index.jsp

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          BILL33
                                          οταν κανουμε ζυγοσταθμιση τροχων κανουμε τροχων και οχι ζαντας,και σταματα να κανεις τον εξυπνο επειδη εισαι λιγο ασχετος απι το καταλαβαινω.

                                          συνηθως το προβλημα υπαρχει στην ζαντα και λιγοτερο στο λαστιχο ,ακομα και ενα πετραδακι στο λαστιχο ομως μπορει να χαλασει την ζυγοσταθμιση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                            BILL33
                                            οταν κανουμε ζυγοσταθμιση τροχων κανουμε τροχων και οχι ζαντας,και σταματα να κανεις τον εξυπνο επειδη εισαι λιγο ασχετος απι το καταλαβαινω.

                                            Που γινεται η ζυγοσταθμιση ρε φιλε στο λαστιχο,στην ζαντα ή στο ζαντολαστιχο;Εσενα τα βαρακια τα βαζουν στο λαστιχο;

                                            Αυτο που εβαλα πιο πανω το διαβασες;Ειναι απο την fulda ,εταιρια κατασκευης ελαστικων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr