-
Γεια χαρά σε όλους,η κοπέλα μου ξεκίνησε τα μαθήματα οδήγησης και θέλει να πάρει ένα μεταχειρισμένο μικρό μέχρι 6.500-7.000 το πολύ.Μένουμε επαρχία,οπότε δεν ψάχνει για το πιο μικρό (π.χ. Smart) αλλά το καλύτερο δυνατό μέχρι αυτά τα χρήματα(και λιγότερα ευπρόσδεκτα!).Έχουμε υπόψην μας τα: Aygo,C1,Micra 1.2,Yaris 1.3 (το προηγούμενο f/l),Colt CZ3 1.3 και το Panda 1.2. Πρωταρχικό κριτήριο η αξιοπιστία μαζί με τη φθηνή συντήρηση.Προσωπική άποψη έχω μόνο για τα Colt, Yaris & Aygo τα οποία έχω οδηγήσει.Θα ήθελα από κατόχους των ανωτέρω αυτ/των να γράψουν τις εμπειρίες τους από την χρήση τους,τυχόν προβλήματα,οδική συμπεριφορά.Έχω βάλει και ψηφοφορία-ο καιρός γαρ εγγύς για την αγορά,οπότε περιμένω τις απόψεις σας!
Ξέχασα να το αναφέρω,μέχρι 1.300 κυβικά. -
Γεια χαρά σε όλους,η κοπέλα μου ξεκίνησε τα μαθήματα οδήγησης και θέλει να πάρει ένα μεταχειρισμένο μικρό μέχρι 6.500-7.000 το πολύ.Μένουμε επαρχία,οπότε δεν ψάχνει για το πιο μικρό (π.χ. Smart) αλλά το καλύτερο δυνατό μέχρι αυτά τα χρήματα(και λιγότερα ευπρόσδεκτα!).Έχουμε υπόψην μας τα: Aygo,C1,Micra 1.2,Yaris 1.3 (το προηγούμενο f/l),Colt CZ3 1.3 και το Panda 1.2. Πρωταρχικό κριτήριο η αξιοπιστία μαζί με τη φθηνή συντήρηση.Προσωπική άποψη έχω μόνο για τα Colt, Yaris & Aygo τα οποία έχω οδηγήσει.Θα ήθελα από κατόχους των ανωτέρω αυτ/των να γράψουν τις εμπειρίες τους από την χρήση τους,τυχόν προβλήματα,οδική συμπεριφορά.Έχω βάλει και ψηφοφορία-ο καιρός γαρ εγγύς για την αγορά,οπότε περιμένω τις απόψεις σας!
Ξέχασα να το αναφέρω,μέχρι 1.300 κυβικά. -
Γεια χαρά σε όλους,η κοπέλα μου ξεκίνησε τα μαθήματα οδήγησης και θέλει να πάρει ένα μεταχειρισμένο μικρό μέχρι 6.500-7.000 το πολύ.Μένουμε επαρχία,οπότε δεν ψάχνει για το πιο μικρό (π.χ. Smart) αλλά το καλύτερο δυνατό μέχρι αυτά τα χρήματα(και λιγότερα ευπρόσδεκτα!).Έχουμε υπόψην μας τα: Aygo,C1,Micra 1.2,Yaris 1.3 (το προηγούμενο f/l),Colt CZ3 1.3 και το Panda 1.2. Πρωταρχικό κριτήριο η αξιοπιστία μαζί με τη φθηνή συντήρηση.Προσωπική άποψη έχω μόνο για τα Colt, Yaris & Aygo τα οποία έχω οδηγήσει.Θα ήθελα από κατόχους των ανωτέρω αυτ/των να γράψουν τις εμπειρίες τους από την χρήση τους,τυχόν προβλήματα,οδική συμπεριφορά.Έχω βάλει και ψηφοφορία-ο καιρός γαρ εγγύς για την αγορά,οπότε περιμένω τις απόψεις σας!
Ξέχασα να το αναφέρω,μέχρι 1.300 κυβικά. -
Yaris, αλλά δύσκολα σ'αυτά τα λεφτά...
Αλλιώς Panda, που θα είναι μια χαρά και θα σας περισσέψουν αρκετά σε σχέση με το Yaris... Για επαρχία, είναι καλύτερη επιλογή το Yaris πάντως... -
Κι εγώ Yaris προτείνω και με διαφορά. Πολύ 'σπιρτόζικος' κινητήρας και ευχάριστο οδηγικά. Και βέβαια αξιοπιστία, καλή αντιπροσωπεία κτλ. Για μένα, αν το βρεις σε καλη κατάσταση και καλή τιμή μην το σκέφτεσαι καν... Α για τον 1.3 κινητήρα μιλάω, το 1.1 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά νομίζω δε θα απογοητεύσει κι αυτό.
-
Σε αυτα τα λεφτα το cz3 ειναι καλη λυση.
Ο κινητηρας δε συγκρινεται με των αλλων επιλογων σου μιας και τα 95 ονομαστικα ειναι 105 με καλες επιδοσεις.
Προβληματα σοβαρα δεν υπαρχουν, αλλα υπαρχουν τριγμοι στο εσωτερικο σε καποια αυτοκινητα, οπως και θορυβος απο τον κινητηρα.
Κατα τα αλλα ειναι, απο οσο ξερω τουλαχιστον, απολυτως αξιοπιστο.
Ειδικα τωρα με τη κυκλοφορια του f/l, οι τιμες θα πεσουν ακομα περισσοτερο. -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Α για τον 1.3 κινητήρα μιλάω, το 1.1 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά νομίζω δε θα απογοητεύσει κι αυτό.Επειδή έχω μπει και στα 2 yaris (και στο 1.3 και το 1.1) μπορώ να πω ότι ο 1.1 είναι αξιοπρεπέστατος για το yaris.Σίγουρα δεν είναι για κόντρες ( ), αλλά επειδή στον 1.1 το σασμάν έχει σχετικά κοντές σχέσεις (ή αν προτιμάτε 'κανονικές') και στον 1.3 οι σχέσεις είναι αρκετά πιο μακρυές, οι διαφορές στην επιτάχυνση δεν είναι αξιοσημείωτες.Τουλάχιστον μέσα στην πόλη (δηλαδή ρεπρίζ) και τα 2 αμάξια μου φάνηκαν ότι πήγαιναν το ίδιο ή έστω και το 1.1 κάτι περισσότερο από 'απλώς αξιοπρεπές'.
Σημειώνω ότι δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2.Και στα 2 ήμουν συνοδηγός.
Ένα μειονέκτημα των yaris είναι ότι όλοι σκέφτονται ότι έχει 6 χρόνια εγγύηση...Η εργοστασιακή είναι 2 και τα υπόλοιπα επέκταση.Τι σημαίνει αυτό για εμάς?ΠΡΕΠΕΙ ο πρώην κάτοχος να ήταν ευλαβικός με το χρονικό διάστημα που έπρεπε να γίνουν τα service ή ευλαβικός με τα km.
Δηλαδή και 1 μήνα να καθυστέρησε να το πάει (πχ αντί για τους 12 μήνες το πήγε στις 13), το αμάξι παύει να έχει 6 χρόνια εγγύηση και έχει 2.
Τουλάχιστον εμένα αυτό μου είχαν πει όταν είχα ψάξει για μεταχειρισμένο yaris στην αντιπροσωπεία της toyota.
Οπότε και μπορεί να το πληρώσεις 'χρυσό' και να μην έχει 6 χρόνια εγγύηση...Και αυτά που έχουν 6 χρόνια εγγύηση είναι ελάχιστα (φανταστείτε ότι ανάμεσα σε 40 yaris που υπήρχαν περίπου στην μάντρα της αντιπροσωπείας μόνο 1 είχε 6χρονη εγγύηση ) και πωλούνται ακόμα πιο ακριβά από τα 'απλά'. χ2Και κάτι ακόμα...Για 1.3lt yaris (3-4 ετίας) υπολόγιζε γύρω στα 9-10.000€
Για το αντίστοιχο 1.1lt υπολόγιζε περίπου 7-8.000€
Τουλάχιστον εμένα αυτές τις τιμές μου λέγανε και λόγω και των παραπάνω (εκτός του χρηματικού) το απέρριψα ως μεταχειρισμένο. -
Το Panda ειναι μια χαρα αμαξι ομως για κοιταξτε και το Getz!!!
Αν μιλαμε για λιγα παραπανω χρηματα τοτε και γω συμφωνω για Yaris! -
όσο πιο μικρό μοτέρ τόσο το καλύτερο!!! Ας μάθει πρώτα να οδηγάει και μετά βλέπουμε!!! Aygo, C1, Panda από μένα. Το δεύτερο έχω την εντύπωση ότι είναι και κάπως γυναικείο Τα Aygo είναι 1000άκι αστέρι και καλοστημένο ενώ το Panda 1,2 αλλάγιατι όχι και 1,1 είναι εγγυημένη αξία!!!!!!
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
[...
Επειδή έχω μπει και στα 2 yaris (και στο 1.3 και το 1.1)Τα Γιάρις έβγαιναν και βγαίνουν σε 1000 και 1300 κυβικά.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
[...
Επειδή έχω μπει και στα 2 yaris (και στο 1.3 και το 1.1)Τα Γιάρις έβγαιναν και βγαίνουν σε 1000 και 1300 κυβικά.
Σωστό!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τα Γιάρις έβγαιναν και βγαίνουν σε 1000 και 1300 κυβικά.
Σωστό!!!
Ολόσωστός...εγώ παρασύρθηκα από τον TimDeLAY που έγραψε για το 1.1lt (εννοώντας το 1000άρι μάλλον).
-
Το Yaris το 1000άρι το είχα(μοντ.2000) και δεν με ενθουσίαζαν οι επιδόσεις του.Δεν είχε βγάλει κάτι 3 χρόνια που το κράτησα.Δεν θα το έλεγα και οδηγικά ευχάριστο,αλλά έκανε τη δουλειά του.Άλλωστε,αλοίμονο αν ψάχνω για νέα οδηγό κάτι που να συγκινεί οδηγικά και μάλιστα σε αυτή την κατηγορία και χρηματική αξία.Πάντως η εργοστασιακή εγγύηση είναι 3 χρόνια,αλλά και μετά, στα +3,αν είσαι σωστός με τα σέρβις σε καλύπτουν άφοβα(σε Κορόλλα που είχα και είχε βγάλει τρελό πρόβλημα,αν και 2ος ιδιοκτήτης, έχω να το λέω για το άριστο after sales της ΤΟΥΟΤΑ).
Το CZ3 όντως είναι πολύ καλό για τα κυβικά του.
Το Panda δεν της αρέσει ιδιαίτερα,αλλά πιστεύω ότι σε αυτά τα χρήματα μπορεί να πάρει πολύ πρόσφατο μοντέλο.Δεν ξέρω όμως τι παίζει από αξιοπιστία και να πω την αλήθεια,το φοβάμαι σε αυτό τον τομέα.
Το Getz είναι καλή περίπτωση,αλλά δεν την ξετρελαίνει κιόλας.
Το Micra είναι που της κάνει το 'κλικ' (ίσως και επειδή μαθαίνει σε τέτοιο).Καμιά άποψη για αυτό?
Το Aygo έιναι 'διαβολάκι', πολύ σπιρτόζικο,όμορφο σχετικά νέο μοντέλο και πιστεύω να βρεθεί κάποιο με εγγύηση. -
Ο χρήστης SigmaDelta έγραψε:
... Το Micra είναι που της κάνει το 'κλικ' (ίσως και επειδή μαθαίνει σε τέτοιο).Καμιά άποψη για αυτό?...Έχοντας άποψη για τρία μικρά που είχα/εχω, το Micra 1,2, το Splash 1,2 και το Aygo (το οποίο έβγαλε 40.000 απροβλημάτιστα χλμ έως το περσινό άδοξο τέλος με σχεδόν ολοσκερή καταστροφή απο παράσυρση φορτηγού), αυτά που έθετα σαν προτεραιότητα ήταν εμφάνιση (χαριτωμένη, ευχάριστη εμφάνιση για να είμαι κυριολεκτικός), αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Και τα 3 τα προσφέρουν απλοχερα αυτά και με το παραπάνω.
Το Aygo ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα πεδινή και ορεινή εντός πόλης και εκτός προσφέροντας μόνο ευχάριστες στιγμές.
Το ίδιο και το Micra που η χρήση του αγγίζει σχεδόν την έννοια του 'βιασμού', χρήση απο γυναίκα μέσα στην πόλη αλλά και απο εμένα σε διάφορες εκτός πόλης εξορμίσεις.
Το Splash είναι το νέο μας 'μικρό', το καινούριο και το χαιδεμένο και έως τώρα (6000 χλμ) μας ταξίδεψε (2+μωρό) σε χιονισμένα μέρη τις γιορτές αλλά και πολύ εύκολα μέσα στην πόλη.
Στο θέμα επιδόσεων ιδίως το Micra και το Splash προσφέρουν αξιόλογες ταχύτητες (για τα μέτρα της μικρής κατηγορίας ... δεν είναι και Ε200), καταναλώσεις δε ... ξεχνάς πότε έβαλες τελευταία φορά βενζίνη.
Σε θέμα εξοπλισμού σε συνδυασμό με την ποιότητα και την αξιοπιστία το Aygo ήταν μόνο με υδραυλικό τιμόνι και a/c και οι περιπτώσεις βλαβών (ηλεκτρονικών/μηχανικών) ήταν στο 0. Το ίδιο και το Micra που είναι φορτομένο με αρκετά ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά (αυτόματα φώτα-υαλοκαθαριστήρες, ηλ. παράθυρα κλπ) και το ίδιο έως τώρα και το Splash. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ένα μειονέκτημα των yaris είναι ότι όλοι σκέφτονται ότι έχει 6 χρόνια εγγύηση...Η εργοστασιακή είναι 2 και τα υπόλοιπα επέκταση.Τι σημαίνει αυτό για εμάς?ΠΡΕΠΕΙ ο πρώην κάτοχος να ήταν ευλαβικός με το χρονικό διάστημα που έπρεπε να γίνουν τα service ή ευλαβικός με τα km.
Δηλαδή και 1 μήνα να καθυστέρησε να το πάει (πχ αντί για τους 12 μήνες το πήγε στις 13), το αμάξι παύει να έχει 6 χρόνια εγγύηση και έχει 2.
Τουλάχιστον εμένα αυτό μου είχαν πει όταν είχα ψάξει για μεταχειρισμένο yaris στην αντιπροσωπεία της toyota.η εγγυηση ειναι 3+3 χρονια και οχι 2+4 χρονια
το +3 χρονια περιλαμβάνει κυριως καλυψη μηχανικων μερων και δεν περιλαμβανει πολλες απο τις καλυψεις των 3ων πρωτων ετων όπως δισκοπλακες κλπ κλπ -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Ένα μειονέκτημα των yaris είναι ότι όλοι σκέφτονται ότι έχει 6 χρόνια εγγύηση...Η εργοστασιακή είναι 2 και τα υπόλοιπα επέκταση.Τι σημαίνει αυτό για εμάς?ΠΡΕΠΕΙ ο πρώην κάτοχος να ήταν ευλαβικός με το χρονικό διάστημα που έπρεπε να γίνουν τα service ή ευλαβικός με τα km.
Δηλαδή και 1 μήνα να καθυστέρησε να το πάει (πχ αντί για τους 12 μήνες το πήγε στις 13), το αμάξι παύει να έχει 6 χρόνια εγγύηση και έχει 2.
Τουλάχιστον εμένα αυτό μου είχαν πει όταν είχα ψάξει για μεταχειρισμένο yaris στην αντιπροσωπεία της toyota.η εγγυηση ειναι 3+3 χρονια και οχι 2+4 χρονια
το +3 χρονια περιλαμβάνει κυριως καλυψη μηχανικων μερων και δεν περιλαμβανει πολλες απο τις καλυψεις των 3ων πρωτων ετων όπως δισκοπλακες κλπ κλπΚαι στα 6 χρόνια καλύπτονται τα παντα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ολόσωστός...εγώ παρασύρθηκα από τον TimDeLAY που έγραψε για το 1.1lt (εννοώντας το 1000άρι μάλλον).Όντως το 1000άρι εννούσα, sorry για το μπέρδεμα.
-
Εγω θα έβαζα και το SUZUKI IGNIS για συγκεκριμένους λόγους....
Α) Είναι το σουλούπι του τέτοιο που είναι σχεδιαστικά το καλύτερο για νέο οδηγό και ειδικά γυναίκες που δεν τα πάνε καλα με τις αποστάσεις... Επίσης η θέση οδήγησης έιναι η ιδανικότερη για νέο οδηγό (ψηλή με τέλεια ορατότητα παντού)
Β) Είναι σκυλί απίστευτο και επειδή το έχουμε στην οικογένεια για νέο οδηγό υπήρξε περιστατικό που δεν υπάρχει........... Το αυτοκίνητο Βυθίστικε στο νερό στην Θεσσαλονίκη όταν ένα Κομμάτι υπάιθριου πάρκινγκ δίπλα στην Θάλασσα πρόπερσι καταποντίστικε.... μέσα στο πάρκινγκ υπήρχαν 20 αυτοκίνητα μεταξύ αυτών και ένα GRAND CHEROKEE το νερό είχε φτάσει μέχρι το ύψος του καντραν (σχεδόν μέση τιμονιού) μέσα στηνν καμπίνα. 'Hταν το μοναδικό που πήρε αμέσως μπροστά και την ίδια μέρα έκανε και ταξίδι Για Πάτρα χωρίς πρόβλημα... πέρα απο τις 100 πετσέτες που βάζαμε και αλλάζαμε συνέχεια στα καθίσματα....
Γ) Είναι ψηλό και βοήθάει σε λακούβες πεζοδρόμια και σκληροτράχηλους δρόμους....
Δ) Έχει μόνιμο 4χ4 και πιστέυω έιναι καλό για νέο οδηγό και κυρίως για τα παραπάνω
Ε) Είναι Οικονομικό απο όλες τις απόψεις (καίει λίγο παραπάνω στα ταξίδια λόγω 4χ4)
Ζ) Δέν είναι καθόλου ζημιάρικοΑυτά τα αναφέρω ξέρωντας το αυτοκίνητο... Κατα προτίμηση αναφέρομαι στο προηγούμενο IGNIS και όχι στο τελευταίο γιατί είναι πιο μαζεμένο ως αυτοκίνητο και λίγο περισσότερο πόλης.... Λόγω και των στοιχείων που ανέφερα πριν πέει και παντού (προσωπικά το έχω ανεβάσει σε απίστευτα μέρη). Για όλους αυτούς τους λόγους το θεωρώ ιδανικό για νέο οδηγο-γυναίκα με λίγα λεφτά και για πρώτο αυτοκίνητο κάποιου που δεν τον ενδιαφέρουν πολύ οι επιδόσεις (τελικές-επιταχύνσεις)
-
Θα κοίταγα και για μεταχειρισμένο SEDICI ή SX4 αλλα δεν έχω ιδέα απο τιμές ίσως κάποιος άλλος ξέρει.... Το Panda είναι επίσης πάρα πολυ καλή επιλογή και σκυλι.....
Νέα οδηγός,πρώτο αυτοκίνητο-ποιο απ'όλα?