-
ναι ρε φιλε εχεις δικιο..και γω τι τα θελω τοσα αλογα..και 150 καλα θα ηταν.με συμπιεση 9.8 που ειμαι τωρα θα εχω 120,αρα μια χαρα! δε θα μου χαλασει και ποτε
(και μανιβελες στα παραθυρα,γιατι στα golf και λοιπους συγγενεις πεφτουν ) -
@Neos
Αυτο που εγραψα πριν περι Twin scroll εχει καποια βαση? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ααααααα, μαλιστα, αρα εχουμε lag οχι λογω υποπιεσης οπως ειπε ο φιλος παραπανω αλλα λογω back pressure στην φτερωτη...
Tωρα με την ευκαιρια μηπως αυτο εχει καμμια σχεση με την twin scroll που φοραει το cooper s (δηλαδη μηπως 'γειωνει' ουσιαστικα το back pressure εχοντας αλλη μια φτερωτη για να τραβαει αυτα τα φορτια?), μειωνοντας ουσιαστικα το lag, γιατι οντως εχει απο τα πλεον ανεπαισθητα lag που εχω δει...Το Twin Scroll αναφέρεται στο ότι υπάρχουν δύο δίοδοι καυσαερίων στην τουρμπίνα. Η μία είναι μόνιμα ανοιχτή ενώ όταν απαιτηθεί περισσότερο γκάζι/ανέβουν οι στροφές του κινητήρα ανοίγει και η δεύτερη για μεγαλύτερη πλήρωση. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται το lag καθώς η τουρμπίνα περιστρέφεται μόνιμα χρησιμοποιώντας την ροή από τη 'μικρή' είσοδο ενώ παράλληλα περιορίζει το back pressure (με τρόπο άγνωστο σε εμένα αυτή τη στιγμή).
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ααααααα, μαλιστα, αρα εχουμε lag οχι λογω υποπιεσης οπως ειπε ο φιλος παραπανω αλλα λογω back pressure στην φτερωτη...
Tωρα με την ευκαιρια μηπως αυτο εχει καμμια σχεση με την twin scroll που φοραει το cooper s (δηλαδη μηπως 'γειωνει' ουσιαστικα το back pressure εχοντας αλλη μια φτερωτη για να τραβαει αυτα τα φορτια?), μειωνοντας ουσιαστικα το lag, γιατι οντως εχει απο τα πλεον ανεπαισθητα lag που εχω δει...Το Twin Scroll αναφέρεται στο ότι υπάρχουν δύο δίοδοι καυσαερίων στην τουρμπίνα. Η μία είναι μόνιμα ανοιχτή ενώ όταν απαιτηθεί περισσότερο γκάζι/ανέβουν οι στροφές του κινητήρα ανοίγει και η δεύτερη για μεγαλύτερη πλήρωση. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται το lag καθώς η τουρμπίνα περιστρέφεται μόνιμα χρησιμοποιώντας την ροή από τη 'μικρή' είσοδο ενώ παράλληλα περιορίζει το back pressure (με τρόπο άγνωστο σε εμένα αυτή τη στιγμή).
Ok, thanks, παντως μειωνει τελικα το lag...
-
Ναι, σίγουρα καθώς για αυτό το λόγο αναπτύχθηκε αυτός ο τύπος τουρμπίνας. Δεύτερη φτερωτή σίγουρα δεν έχει, αλλά ο τρόπος που δουλεύει το σύστημα με τις δύο διόδους καυσαερίων περιορίζει το lag του κλασσικού τούρμπο. Ισχύει ότι αυτό το μοτέρ του 207/ Cooper έχει πολύ λίγο ως ανύπαρκτο lag, βασικά είναι πολύ καλύτερο από πχ το Golf 122 σε αυτό τον τομέα.
@Qsis: μήπως να βάλουμε και ημιάκαμπτο;
-
ρε φιλε ξερεις ποσα περισσοτερα θα μπορουσαμε να κανουμε με μεγαλυτερο χωρο αποσκευων...?
πες οτι πας στο χωριο σου με τις αποσκευες σου και θες να παρεις ενα ντενεκε λαδι..
πες μου που θε χωρεσει???μπορει με τον ημιακαμπτο να κοπαναει απιστευτα και τρεμει η ψυχη σου μηπως ντελαπαρει και σου γινει το αυτοκινητο σκ@τα,τουλαχιστον ομως θα χωρεσει
κι οχι μονο ενας!!!!τελικα με ολη αυτη τη πολυπλοκοτητα και το μαρκετινγκ που μας εχουν βομβαρδισει δε μπορουμε να εκτιμησουμε τα απλα και λιτα πραγματα που εχει να προσφερει αυτη η ζωη..
-
Άστα να πάνε, πέσαμε θύματα του μάρκετινκ. Έπρεπε να πάρουμε από ένα Lada Niva, το βασικό εγώ, την μεγάλη έκδοση εσύ με αναπτήρα που είσαι και πρίμιουμ και θα μπορούσαμε όχι μόνο να φέρουμε τον τενεκέ αλλά και να πάμε τα γίδια στο μαντρί. Όσο για τους μανδαρίνους τους παρκαδόρους που θα σου έριχναν πόρτα, παίρνεις φόρα να τους εμβολίσεις και κάνουν όλοι στην πάντα. Μη σου πω μπαίνεις και με το αμάξι μέσα στο μαγαζί και το παρκάρεις δίπλα στο τραπέζι σου.
Πέρα από την πλάκα έψαχνα χθες να παρκάρω στη σχολή και δεν έβρισκα τπτ, οπότε σκάει ένα παλικάρι με Niva δεν βρίσκει να παρκάρει στο πάρκιν και το χώνει μέσα στο δάσος περνώντας από κάτι χαράδρες ανάμεσα σε δέντρα -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ισχύει ότι αυτό το μοτέρ του 207/ Cooper έχει πολύ λίγο ως ανύπαρκτο lag, βασικά είναι πολύ καλύτερο από πχ το Golf 122 σε αυτό τον τομέα.Επειδη δεν εχω οδηγησει αυτοκινητο με 1.4TSI (122) και παραλληλα εχω διαβασει απο ολους οσους εχουν δοκιμασει τον κινητηρα αυτο με οποιοδηποτε αυτοκινητο του γκρουπ vag οτι εχει γραμμικη αποδοση και ανυπαρξια turbo lag (οχι τουλαχιστον αντιληπτο απο τον οδηγο) τι τελικα ισχυει??
Και κατι αλλο:Τι πιεσεις δουλευει ο συγκεκριμενος κινητηρας?? -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ισχύει ότι αυτό το μοτέρ του 207/ Cooper έχει πολύ λίγο ως ανύπαρκτο lag, βασικά είναι πολύ καλύτερο από πχ το Golf 122 σε αυτό τον τομέα.
Επειδη δεν εχω οδηγησει αυτοκινητο με 1.4TSI (122) και παραλληλα εχω διαβασει απο ολους οσους εχουν δοκιμασει τον κινητηρα αυτο με οποιοδηποτε αυτοκινητο του γκρουπ vag οτι εχει γραμμικη αποδοση και ανυπαρξια turbo lag (οχι τουλαχιστον αντιληπτο απο τον οδηγο) τι τελικα ισχυει??
Και κατι αλλο:Τι πιεσεις δουλευει ο συγκεκριμενος κινητηρας??Δεν γνωρίζω την πίεση του 122, πάντως δεν είναι και τρομερά γραμμικός στις χαμηλές και ψηλές στροφές. Σίγουρα στο φάσμα 2000 με 4.500 στροφές έχει πάρα πολλή δύναμη για τα κυβικά του αλλά κάτω και πάνω από αυτές τις στροφές ψοφάει απότομα. Κυρίως lag καταλαβαίνεις σε αυτό το μοτέρ όταν ξεκινάς από στάση με κάτω από 2000 στροφές και αργεί να δώσει μέχρι να γεμίσει η τουρμπίνα. Από εκεί και πάνω, αν σανιδώσεις το γκάζι από τις 3000 στροφές πχ δεν καταλαβαίνεις lag. Στο μοτέρ του 207 δεν είναι υπαρκτή αυτή η καθυστέρηση lag χαμηλά (αυτός είναι και ο σκοπός του twin scroll).
Βέβαια, το αντίπαλο της VAG μοτέρ των BMW/PSA είναι το twincharger όπου επίσης δεν γίνεται αντιληπτό το lag λόγω του συνδυασμού των υπερσυμπιεστών. Ενώ το 122 φτιάχτηκε σαν μια πιο οικονομική και απλούστερη εκδοχή, χωρίς πολλές υποχωρήσεις.
-
Turbo 46%
Compressor 7%
Ατμοσφαιρα 47% -
Κατέβηκες στην Ομόνοια να πανηγυρίσεις?
-
αυτη η ψηφος θα εγινε εχοντας στο μυαλο τους οι περισσοτεροι τπτ v6 και βαλε ή τπτ 2λιτρους της χοντα..
στη οικονομικη πραγματικοτητα της χωρας μας και στα χαμηλα κυβικα δε νομιζω οτι υπαρχει συγκριση.
σκεψου πχ ποσα αλογα παιρνει καποιος στη ΜΙΤΟ και ποσα παρανω λεφτα επρεπε να δωσει καποτε για να τα παρει αυτα σε ενα διλιτρο(και πολυ πιο 'ψοφια' μαλιστα!καθως δε συγκρινεται σε δυναμη ο διλτρος με τον 1.4 TB) -
Να σας πω κάτι τώρα?
Κέρδισα το Τζόκερ χτες και πάω για παραγγελία!http://autocarnewwws.blogspot.com/2009/ ... -2009.html
Θέλω να αλλάξω την ψήφο μου!!!
-
για αυτο το αυτοκινητο αλλαζω και γω τη ψηφο μου
εχει και κοφτο τιμονακι που μου αρεσει!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτη η ψηφος θα εγινε εχοντας στο μυαλο τους οι περισσοτεροι τπτ v6 και βαλε ή τπτ 2λιτρους της χοντα..στη οικονομικη πραγματικοτητα της χωρας μας και στα χαμηλα κυβικα δε νομιζω οτι υπαρχει συγκριση.
σκεψου πχ ποσα αλογα παιρνει καποιος στη ΜΙΤΟ και ποσα παρανω λεφτα επρεπε να δωσει καποτε για να τα παρει αυτα σε ενα διλιτρο(και πολυ πιο 'ψοφια' μαλιστα!καθως δε συγκρινεται σε δυναμη ο διλτρος με τον 1.4 TB)Έτσι είναι QSis, οι περισσότεροι (μεταξύ των οποίων κι εγώ) ψήφισαν ατμόσφαιρα ονειρευόμενοι τα ουρλιαχτά των Ferrari και τους βρυχηθμούς των Lamborghini, σε αυτοκίνητα δηλαδή οπού η ατμόσφαιρα απλά δεν πιάνεται. Αν μιλάμε για προσιτά γκάζια στην Ελλάδα (πχ στα 20 χιλιάρικα) τότε το τούρμπο είναι μονόδρομος. Πάντως χαίρομαι που έχει τόσους φανατικούς το στροφάρισμα!
-
με ενα τουρμπισμενο μοτερ της μαμας porsche μια χαρα πιανονται...
εκει να ακουσεις ουρλιαχτα απο τη τουρμπινα και τον 'αντρικο' ηχο του boxer
οι ferrari κανουν σα χαλασμενα μηχανακια μπροστα σε αυτη τη κολαση(και καπως ετσι ξαναρχιζουν οι αντιπαραθεσεις )
-
Λάδι στην φωτιά έριξες... δεν θα τσιμπήσω το δόλωμα (όλοι ξέρουν ότι o V12 της Ferrari σκίζει τον turbo της Porsche ) αλλά θα πω μόνο ότι μουγκρίζει σαν φορτηγό ο boxer μπροστά στην μελωδία της Ιταλιδας.
-
to twin scroll δεν εχει να κανει με πορτακια που ανοιγουν μετα απο χ στροφες κλπ που αναφερθηκαν.
το εβο χρησιμοποιει αυτες τις τουρμπινες πανω απο 10 χρονια,και εχει να κανει οτι τα καυσαερια του 1 και 4 κυλινδρου ''χτυπανε'' μαζι την φτερωτη.και αντιστοιχα του 2 και 3ου κυλινδρου.Ετσι μπορεις να διεγειρεις την τουρμπινα απο χαμηλοτερες στροφες σε συγκριση με μια πολλαπλη-τουρμπινα οπου θα δεχοταν τα καυσαερια απο ολους τους κυλινδρους μαζι.Εκμεταλευεται δλδ τον παλμο των καυσαεριων,απο ζευγη κυλινδρων.Υποψιν οτι ενω αυτο βοηθαει στο σπουλ της τουρμπινας,αποτελει πεδη στο να βγαλεις υψηλη ιπποδυναμη στις πολλες στροφες. -
Παιδιά καλά να είμαστε μόνο να είμαστε εδώ κι όταν βάλουν στη Formula 1 turbo diesel ( ) να τα λέμε πάλι!!!
Εκεί να δεις ήχο!!! -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
to twin scroll δεν εχει να κανει με πορτακια που ανοιγουν μετα απο χ στροφες κλπ που αναφερθηκαν.
το εβο χρησιμοποιει αυτες τις τουρμπινες πανω απο 10 χρονια,και εχει να κανει οτι τα καυσαερια του 1 και 4 κυλινδρου ''χτυπανε'' μαζι την φτερωτη.και αντιστοιχα του 2 και 3ου κυλινδρου.Ετσι μπορεις να διεγειρεις την τουρμπινα απο χαμηλοτερες στροφες σε συγκριση με μια πολλαπλη-τουρμπινα οπου θα δεχοταν τα καυσαερια απο ολους τους κυλινδρους μαζι.Εκμεταλευεται δλδ τον παλμο των καυσαεριων,απο ζευγη κυλινδρων.Υποψιν οτι ενω αυτο βοηθαει στο σπουλ της τουρμπινας,αποτελει πεδη στο να βγαλεις υψηλη ιπποδυναμη στις πολλες στροφες.Aπό όσα γνωρίζω αρχικά το twin scroll χρησιμοποιήθηκε σε turbo diesel κινητήρες για να εκμεταλλευτεί καλύτερα τους 'παλμούς' των καυσαερίων από τις αναφλέξεις των κυλίνδρων.
Αυτό με τις δύο εισόδους καυσαερίων που περιστρέφουν την τουρμπίνα ανάλογα με την πίεση που χρειάζεται είναι η γενική ιδέα. Από εκεί και πέρα, το αν η μία είσοδος είναι από τον 1ο και 4ο κύλινδρο και η άλλη από τον 2ο και 3ο είναι κάποια λεπτομέρεια της συγκεκριμένης εφαρμογής. Το concept πάντως αυτό είναι γενικά
Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?