-
Μετά από πολύ έρευνα για αγορά 2ου αυτοκινήτου που θα εξυπηρετεί κυρίως για αστικές μετακινήσεις και μικρά ταξιδάκια κατέληξαμε μεταξύ του opel splash 1.2 enjoy, suzuki splash 1.2 gls style και Daihatsu sirion 1.3 με τελικές τιμές με συναγερμό, αιθητηρες παρκαρίσματος και τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας
12000 (agila), 12400 (splash), 12220 (sirion).ΤΟ AGILA ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ SIRION ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ-ΦΡΕΣΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΑΙΣΘ. PARKING ΔΩΡΟ,MP3- ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΗΧΟΣΥ. ΣΤΟ TIMONI, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ)
ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝ. - ΣΥΝΤΗΡ. - ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ KΡΑΤΗΜΑΤΑ - ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ
ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12000, ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟTO DAIHATSU SIRION ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
MEΤΡΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
ΕΛΑΦΡΩΣ ΠΑΡΟΧΗΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
(ΗΛΕΚ. ΠΑΡ. ΠΙΣΩ )- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒ. ΟΜΙΧΛΗΣ- MP3
ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΟ - ΜΕΤΡΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ - ΑΝΕΤΟ ΣΤΗ ΠΟΛΗ
ΚΑΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ
ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12220TO AGILA ΜΕΙΟΝΕΚΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ SIRION ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΑ:
ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ-ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΩΤ. 3.74 ΜΕΤΡΑ
ΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ; ΠΙΘΑΝΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
EΛΑΦΡΩΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ-ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΟΡΤΩΝ - ΜΕΓ. ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛOΓΟΥ
TO SPLASH STYLE ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑGILA ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 400 ΕΥΡΩ (12400) ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, 2 ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ (ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ). ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΥ AGILA, KAI ΤΟ ΟΝΟΜΑ OPEL ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ 400 ΕΥΡΩ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ ΤΟΥ ΕΞΤΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΑΚΟΥΩ ΑΠΟΨΕΙΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ AGILA/SPLASH ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ;;ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ (ΜΑΖDA 2, YARIS, JAZZ, I10,I20, COLT, MICRA, FIESTA, CLIO , 207, C3 , PUNTO KTΛ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, Η ΜΕΓΕΘΟΣ, Η ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ TURBO.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!!
-
Μετά από πολύ έρευνα για αγορά 2ου αυτοκινήτου που θα εξυπηρετεί κυρίως για αστικές μετακινήσεις και μικρά ταξιδάκια κατέληξαμε μεταξύ του opel splash 1.2 enjoy, suzuki splash 1.2 gls style και Daihatsu sirion 1.3 με τελικές τιμές με συναγερμό, αιθητηρες παρκαρίσματος και τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας
12000 (agila), 12400 (splash), 12220 (sirion).ΤΟ AGILA ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ SIRION ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ-ΦΡΕΣΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΑΙΣΘ. PARKING ΔΩΡΟ,MP3- ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΗΧΟΣΥ. ΣΤΟ TIMONI, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ)
ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝ. - ΣΥΝΤΗΡ. - ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ KΡΑΤΗΜΑΤΑ - ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ
ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12000, ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟTO DAIHATSU SIRION ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
MEΤΡΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
ΕΛΑΦΡΩΣ ΠΑΡΟΧΗΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
(ΗΛΕΚ. ΠΑΡ. ΠΙΣΩ )- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒ. ΟΜΙΧΛΗΣ- MP3
ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΟ - ΜΕΤΡΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ - ΑΝΕΤΟ ΣΤΗ ΠΟΛΗ
ΚΑΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ
ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12220TO AGILA ΜΕΙΟΝΕΚΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ SIRION ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΑ:
ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ-ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΩΤ. 3.74 ΜΕΤΡΑ
ΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ; ΠΙΘΑΝΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
EΛΑΦΡΩΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ-ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΟΡΤΩΝ - ΜΕΓ. ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛOΓΟΥ
TO SPLASH STYLE ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑGILA ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 400 ΕΥΡΩ (12400) ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, 2 ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ (ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ). ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΥ AGILA, KAI ΤΟ ΟΝΟΜΑ OPEL ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ 400 ΕΥΡΩ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ ΤΟΥ ΕΞΤΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΑΚΟΥΩ ΑΠΟΨΕΙΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ AGILA/SPLASH ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ;;ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ (ΜΑΖDA 2, YARIS, JAZZ, I10,I20, COLT, MICRA, FIESTA, CLIO , 207, C3 , PUNTO KTΛ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, Η ΜΕΓΕΘΟΣ, Η ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ TURBO.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!!
-
Μετά από πολύ έρευνα για αγορά 2ου αυτοκινήτου που θα εξυπηρετεί κυρίως για αστικές μετακινήσεις και μικρά ταξιδάκια κατέληξαμε μεταξύ του opel splash 1.2 enjoy, suzuki splash 1.2 gls style και Daihatsu sirion 1.3 με τελικές τιμές με συναγερμό, αιθητηρες παρκαρίσματος και τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας
12000 (agila), 12400 (splash), 12220 (sirion).ΤΟ AGILA ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ SIRION ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ-ΦΡΕΣΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΑΙΣΘ. PARKING ΔΩΡΟ,MP3- ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΗΧΟΣΥ. ΣΤΟ TIMONI, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ)
ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝ. - ΣΥΝΤΗΡ. - ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ KΡΑΤΗΜΑΤΑ - ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ
ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12000, ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟTO DAIHATSU SIRION ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
MEΤΡΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
ΕΛΑΦΡΩΣ ΠΑΡΟΧΗΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
(ΗΛΕΚ. ΠΑΡ. ΠΙΣΩ )- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒ. ΟΜΙΧΛΗΣ- MP3
ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΟ - ΜΕΤΡΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ - ΑΝΕΤΟ ΣΤΗ ΠΟΛΗ
ΚΑΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ
ΚΟΣΤΙΖΕΙ 12220TO AGILA ΜΕΙΟΝΕΚΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ SIRION ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΑ:
ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ-ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΩΤ. 3.74 ΜΕΤΡΑ
ΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ; ΠΙΘΑΝΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
EΛΑΦΡΩΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ-ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΟΡΤΩΝ - ΜΕΓ. ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛOΓΟΥ
TO SPLASH STYLE ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑGILA ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 400 ΕΥΡΩ (12400) ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, 2 ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ (ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ). ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΟΥ AGILA, KAI ΤΟ ΟΝΟΜΑ OPEL ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ 400 ΕΥΡΩ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ ΤΟΥ ΕΞΤΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΑΚΟΥΩ ΑΠΟΨΕΙΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ AGILA/SPLASH ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ;;ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ (ΜΑΖDA 2, YARIS, JAZZ, I10,I20, COLT, MICRA, FIESTA, CLIO , 207, C3 , PUNTO KTΛ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, Η ΜΕΓΕΘΟΣ, Η ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ TURBO.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!!
-
Προσοχή στην εγγύηση. Η εξαετία του Οpel αφορά μονάχα τον κινητήρα και κιβώτιο γυμνά χωρίς κανένα περιφερειακό π.χ. σύστημα injection, ηλεκτρονικά, ανάφλεξη, μίζα κλπ. Αλλιώς η πλήρης γενική εγγύηση εάναι διετής έναντι τριετούς στα Daihatsu όταν μάλιστα τα τελευταία είναι παρασάγγας πλέον αξιόπιστα έναντι πολύ μέτριας αξιοπιστίας των Opel.
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Προσοχή στην εγγύηση. Η εξαετία του Οpel αφορά μονάχα τον κινητήρα και κιβώτιο γυμνά χωρίς κανένα περιφερειακό π.χ. σύστημα injection, ηλεκτρονικά, ανάφλεξη, μίζα κλπ. Αλλιώς η πλήρης γενική εγγύηση εάναι διετής έναντι τριετούς στα Daihatsu όταν μάλιστα τα τελευταία είναι παρασάγγας πλέον αξιόπιστα έναντι πολύ μέτριας αξιοπιστίας των Opel.Τα ηλεκτρονικά συμπεριλαμβάνονται στην εγγύηση ( πχ εγκέφαλοι όπως κεντρικός και περιφεριακοί , τύπου CIM ). Τα Opel είναι αξιόπιστα αλλά δεν είναι και τόσο αξιόπιστα τα Ελληνικά συνεργεία της Opel.
Δεν έχω άποψη για το Agila αλλά θα προτιμούσα το Suzuki εάν ήταν να διαλέξω μεταξύ των δύο. Το Opel είναι rebadged.
-
θα έλεγα πάντως να οδηγήσεις τα αυτοκίνητα για να αποκτήσεις δική σου άποψη για την ευκολία οδήγησης, ευελιξία, αίσθηση στο χειρισμό κλπ.
έχει υπόψη ότι το σίριον φτιαχνεται στην ιαπωνία με ο,τι αυτό συνεπάγεται στην ποιότητα κατασκευής . το suzuki αν δεν κανω λάθος φτιάχνεται κάπου στην ευρώπη.
από την εμπειρία μου , τα σέρβις των νταιχάτσου είναι μάλλον σε λογικές τιμές. Ακριβά είναι κάτι εξαρτήματα φανοποιίας, πλαστικά κλπ. -
Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
Μετά από πολύ έρευνα για αγορά 2ου αυτοκινήτου που θα εξυπηρετεί κυρίως για αστικές μετακινήσεις και μικρά ταξιδάκιαΑντρεα κανε μια χαρη στον εαυτο σου και παρε αυτοματο κιβωτιο
-
Ευχαριστώ για τις συμβουλές όλων σας. Σήμερα έκανα δοκιμή το agila 1.2. O κινητήρας είναι ιδιαίτερα
εύστροφος και αν και δεν το πίέσα (μέχρι 4000) φαινόνταν ότι του αρέσουν οι υψηλές στροφές χωρις όμως να είναι και ψόφιος χαμηλά. Πολύ σταθερό και ευκολοδήγητο. το σασμαν πολύ ευκολα έπαιρνε ταχύτητες.
φρένα οκ και σε ένα απότομο ελιγμό για στροφή παρατήρησα ότι δεν παίρνει κλίσεις και έχει καλή πλευρική πρόσφυση.Συνολικά είμαι ευχαριστημένος, τολμώ να πω πιο καλό σύνολο από το yaris των 87 ίππων που είχα μια βδομάδα. (το εκνευριστικό με το yaris ήταν ότι μου φαινόνταν μικρή η διαδρομή του γκαζιού ή κάπως οn/off ο κινητήρας. Χαρακτηριστικά μου σβηνε πολύ ευκολά σε σχέση με το agila).Με το σίριον έμαθα ότι ενώ τα σερβις είναι λογικά ορισμένα ανταλακτικά και είδη φανοποιίας είναι πανακριβα.Γενικά στις λεπτομέρειες εξοπλισμού υστερεί το sirion σε σχέση με το splash αν εξαιρέσουμε τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Ένα σημείο που μου έκανε αρνητική εντύπωση στο σιριον είναι η λάθος θέση των πίσω χειρολαβών (είναι πολύ πίσω) πάνω από τις πόρτες με αποτέλεσμα να χτυπάει το κεφάλι ο επιβάτης, ειδικά άν έχει ανάστημα άνω των 1.7μ.
Η τελική τιμή για το αgila είναι 12.000 ενώ για το splash βγαίνει κάτι παραπάνω, πήρε άυξηση 350 περίπου ευρώ με την αλλαγή χρόνου έτσι η βασική βγαίνει 11.800+ταξινόμιση+χρώμα και η style 12300+τα παραπάνω. Έκλεισα στο agila τελικά γιατί βρίσκεται μεταξύ αυτών των εκδόσεων και τελικά βγαίνει φτηνότερο από το απλό splash 1.2 και είναι υποκειμενικά για μένα και εταίρο ήμισυ ομορφότερο σύνολο.
Για τα περαιτέρω θα ανοίξω θέμα. -
Το Splashάκι το ξεχώρησα και το πήρα εδώ και 6 μήνες από αρκετά ίσως και καλύτερα για πολλούς μικρά και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Σαν κριτήρια επιλογής μου με το Agila απέναντι ήταν μόνο αισθητικοί λόγοι, πολύ μικρή διαφορά τιμής, λιγότερος χρόνος εγγύησης-ομηρίας και χαμηλότερο κόστος τακτικών ελέγχων σε αντιδιαστολή όμως την συχνότητα αυτών και η ετοιμοπαράδοτη ύπαρξη έκδοσης με ESP.
To αμαξάκι έχει βγει πολύ καλό για αυτό που είναι και προσφέρει ιδίως μέσα στην πόλη αλλά και εκτός με μόνη ένσταση την όχι και τόσο καλή ηχομόνωση του κινητήρα σε υψηλές στροφές και την κάποια ενόχληση στην οδήγηση σε Ε.Ο. με πλάγιους ανέμους.
Πάντως και το Agila είναι εξίσου καλή επιλογή. -
αμελητέες διαφορές μεταξύ splash-agila αφού ουσιαστικά είναι το ίδιο αμάξι λίγο αλλαγμένο -εμπρός -πίσω και με έναν ενδιάμεσο εξοπλισμό. Γενικά τα αμάξια αυτής της κατηγορίας ακούγονται παραπάνω.
Φανταστείτε ότι κατά την έρευνα μου είδα ότι στο i20 δεν υπάρχει καν ηχομόνωση στο καπώ, γεγονός
που με κάνει εντύπωση...Καθώς και το ότι το χρυσό-καλό i10 μονον στην ακριβότερη έκδοση που βγαινε 12000 ευρώ (1,2, esp + μεταλ. χρώμα + ζάντες + 4 αερόσακοι) είχε ρύθμιση καθίσματος οδηγου πάνω - κάτω.
Σε όλες τις άλλες εκδόσεις δεν υπάρχει ρύθμιση. ¨ομοίως στο ι20 1.2 πρέπει να πας στα 1.4 για ρυθμιζόμενο κάθισμα...
OPEL AGILA VS SUZUKI SPLASH VS DAΙHATSU SIRION