-
Φτάνει σιγά-σιγά η στιγμή να προχωρήσω στην αγορά του πρώτου μου καινούργιου αυτοκινήτου (μέχρι τώρα έχουν περάσει από τα χέρια μου τρία μεταχειρισμένα). Τα χρήματα όπου σκοπεύω να διαθέσω κυμαίνονται στα 22000-23000ευρώ. Μέχρι στιγμής υποψήφια είναι τα: C4 1.6 THP VTS, BRAVO 1.4 T-JET 150HP SPORT και LEON 1.8TSI SPORT UP.
Τα βασικά κριτήρια στην αναζήτησή μου είναι τα εξής:
- Sport έκδοση/συμπεριφορά, όχι απαραίτητα σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης/επιδόσεων. Η καλή πληροφόρηση από τιμόνι/ανάρτηση/κτλ, η δυνατότητα γρήγορης μετακίνησής μου χωρίς να 'ιδρώνω' είναι σημαντικά στοιχεία για εμένα. Και τα τρία μου αυτοκίνητα μέχρι σήμερα αποτελούσαν τις σπορ εκδόσεις των αντίστοιχων μοντέλων (σε μικρό κυβισμό), δηλ. Renault 19 Cover 1.4 (3πορτο), Alfa Romeo 1.4 33 Imola, Toyota Corolla 1.4 G6.
- Κινητήρας με turbo. Ομολογώ ότι είμαι θύμα της μόδας των τελευταίων ετών.
- Κατά προτίμηση 5πορτο χωρίς να απορρίπτονται εξαρχής και τα 3πορτα. Το Leon και το Bravo που αρέσουν 5πορτα σε αντίθεση με το C4 όπου το 5πορτο μου φαίνεται κακάσχημο.
Όπως φαίνεται κι από τα μέχρι τώρα υποψήφια η πολυτέλεια (μην τη συγχέετε με ποιότητα/αντοχή στον χρόνο) του εσωτερικού δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιλογής. Επίσης, δεν κοιτάω αυτοκίνητα μικρότερης αλλά και μεγαλύτερης κατηγορίας μεγέθους. Δε θέλω να είναι ούτε μικρότερο από το τωρινό μου αυτοκίνητο αλλά ούτε και σημαντικά μεγαλύτερο (π.χ. Skoda Octavia).
Παρακαλώ πολύ για τις γνώμες/προτάσεις/παρατηρήσεις σας.
EDIT: Αν και τα κυβικά δεν αποτελούν πρόβλημα, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ξεπεράσω τα 1800κεκ
-
Φτάνει σιγά-σιγά η στιγμή να προχωρήσω στην αγορά του πρώτου μου καινούργιου αυτοκινήτου (μέχρι τώρα έχουν περάσει από τα χέρια μου τρία μεταχειρισμένα). Τα χρήματα όπου σκοπεύω να διαθέσω κυμαίνονται στα 22000-23000ευρώ. Μέχρι στιγμής υποψήφια είναι τα: C4 1.6 THP VTS, BRAVO 1.4 T-JET 150HP SPORT και LEON 1.8TSI SPORT UP.
Τα βασικά κριτήρια στην αναζήτησή μου είναι τα εξής:
- Sport έκδοση/συμπεριφορά, όχι απαραίτητα σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης/επιδόσεων. Η καλή πληροφόρηση από τιμόνι/ανάρτηση/κτλ, η δυνατότητα γρήγορης μετακίνησής μου χωρίς να 'ιδρώνω' είναι σημαντικά στοιχεία για εμένα. Και τα τρία μου αυτοκίνητα μέχρι σήμερα αποτελούσαν τις σπορ εκδόσεις των αντίστοιχων μοντέλων (σε μικρό κυβισμό), δηλ. Renault 19 Cover 1.4 (3πορτο), Alfa Romeo 1.4 33 Imola, Toyota Corolla 1.4 G6.
- Κινητήρας με turbo. Ομολογώ ότι είμαι θύμα της μόδας των τελευταίων ετών.
- Κατά προτίμηση 5πορτο χωρίς να απορρίπτονται εξαρχής και τα 3πορτα. Το Leon και το Bravo που αρέσουν 5πορτα σε αντίθεση με το C4 όπου το 5πορτο μου φαίνεται κακάσχημο.
Όπως φαίνεται κι από τα μέχρι τώρα υποψήφια η πολυτέλεια (μην τη συγχέετε με ποιότητα/αντοχή στον χρόνο) του εσωτερικού δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιλογής. Επίσης, δεν κοιτάω αυτοκίνητα μικρότερης αλλά και μεγαλύτερης κατηγορίας μεγέθους. Δε θέλω να είναι ούτε μικρότερο από το τωρινό μου αυτοκίνητο αλλά ούτε και σημαντικά μεγαλύτερο (π.χ. Skoda Octavia).
Παρακαλώ πολύ για τις γνώμες/προτάσεις/παρατηρήσεις σας.
EDIT: Αν και τα κυβικά δεν αποτελούν πρόβλημα, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ξεπεράσω τα 1800κεκ
-
Φτάνει σιγά-σιγά η στιγμή να προχωρήσω στην αγορά του πρώτου μου καινούργιου αυτοκινήτου (μέχρι τώρα έχουν περάσει από τα χέρια μου τρία μεταχειρισμένα). Τα χρήματα όπου σκοπεύω να διαθέσω κυμαίνονται στα 22000-23000ευρώ. Μέχρι στιγμής υποψήφια είναι τα: C4 1.6 THP VTS, BRAVO 1.4 T-JET 150HP SPORT και LEON 1.8TSI SPORT UP.
Τα βασικά κριτήρια στην αναζήτησή μου είναι τα εξής:
- Sport έκδοση/συμπεριφορά, όχι απαραίτητα σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης/επιδόσεων. Η καλή πληροφόρηση από τιμόνι/ανάρτηση/κτλ, η δυνατότητα γρήγορης μετακίνησής μου χωρίς να 'ιδρώνω' είναι σημαντικά στοιχεία για εμένα. Και τα τρία μου αυτοκίνητα μέχρι σήμερα αποτελούσαν τις σπορ εκδόσεις των αντίστοιχων μοντέλων (σε μικρό κυβισμό), δηλ. Renault 19 Cover 1.4 (3πορτο), Alfa Romeo 1.4 33 Imola, Toyota Corolla 1.4 G6.
- Κινητήρας με turbo. Ομολογώ ότι είμαι θύμα της μόδας των τελευταίων ετών.
- Κατά προτίμηση 5πορτο χωρίς να απορρίπτονται εξαρχής και τα 3πορτα. Το Leon και το Bravo που αρέσουν 5πορτα σε αντίθεση με το C4 όπου το 5πορτο μου φαίνεται κακάσχημο.
Όπως φαίνεται κι από τα μέχρι τώρα υποψήφια η πολυτέλεια (μην τη συγχέετε με ποιότητα/αντοχή στον χρόνο) του εσωτερικού δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιλογής. Επίσης, δεν κοιτάω αυτοκίνητα μικρότερης αλλά και μεγαλύτερης κατηγορίας μεγέθους. Δε θέλω να είναι ούτε μικρότερο από το τωρινό μου αυτοκίνητο αλλά ούτε και σημαντικά μεγαλύτερο (π.χ. Skoda Octavia).
Παρακαλώ πολύ για τις γνώμες/προτάσεις/παρατηρήσεις σας.
EDIT: Αν και τα κυβικά δεν αποτελούν πρόβλημα, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ξεπεράσω τα 1800κεκ
-
golf και scirocco που ειναι? η δεν ειναι?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
golf και scirocco που ειναι? η δεν ειναι?Το Golf στην έκδοση 1.4 με τους 160 ίππους ξεκινάει από τα 22650ευρώ και χρειάζονται άλλα 1000ευρώ για μεταλλικό χρώμα και αισθητήρες στάθμευσης. Επίσης, θεωρώ απαραίτητη την επέκταση εγγύησης και τα xenon οπότε το ποσό ξεφεύγει κάπως. Αντίστοιχα το Scirocco με τον ίδιο κινητήρα ξεκινάει από τα 23550 και ξεφεύγει ακόμα περισσότερο. Σε αυτά που έχω δει το Leon είναι το ακριβότερο και φτάνει τα 23500 με όλα τα παραπάνω (μεταλλικό, xenon, αισθητήρες, επέκταση).
-
Με το πακετο χρηματων που δινεις νομιζω οτι παιρνεις ενα Fiat Bravo 150 sport πραγματικα full extra.
Aκομη και με δερματινα και οροφη πλεον. Εναντι του Leon, που πιστευω οτι βρισκεται το φιατακι, εχει πολλα οφελη οπως ο κινητηρας με 400κεκ χαμηλοτερα αλλα διχως να του λειπει δυναμη και ροπη και θα εχεις χαμηλοτερα ασφαλιστρα αλλα επισης και ενα ταμπλω ομορφο και ποιοτικο και οχι αυτο το για τα πανηγυρια που λεμε που εχει το Λεον. Μην περιμενεις τιποτα ιδιαιτερο απο τιμονια και στα 3, ενω ολα στριβουν πανω κατω το ιδιο. Την διαφορα θα την κανει ο καλος οδηγος και μονον δηλαδη.Μην πας στο C4. Δυστυχως δεν ειναι οσο καλο ηταν ενα Xsara. Μονοδρομος το Φιατ vs Σεατ. Δες ποιο σου αρεσει εμφανισιακα και παρτο. Και τα 2 παρομοια αυτοκινητα με αλλα θετικα το ενα και αλλα θετικα το αλλο. Εμενα με κερδιζει το Φιατακι ελεω ενος ομολογουμενος ομορφου σχεδιασμου αλλα και για τον κινητηρα διαμαντι που με το κουμπακι Sport πουσαρεται τοσο που νιωθεις αντιληπτη διαφορα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Με το πακετο χρηματων που δινεις νομιζω οτι παιρνεις ενα Fiat Bravo 150 sport πραγματικα full extra.
... θα εχεις χαμηλοτερα ασφαλιστρα αλλα επισης και ενα ταμπλω ομορφο και ποιοτικο και οχι αυτο το για τα πανηγυρια που λεμε που εχει το Λεον.
...Το υπογραμμισμένο είναι το πρώτο που παρατήρησα μπαίνοντας στο Bravo. Έχει το ομορφότερο κατ' εμέ ταμπλό από τα τρία. Περισσότερες εντυπώσεις και σχόλια από τη σημερινή μου επίσκεψη σε τρεις αντιπροσωπείες (μία κάθε εταιρείας) θα γράψω αύριο.
Ώρα για ύπνο τώρα -
κοιτα και το 308 ΤΗΡ, τωρα που θα βγει και με 6ρι!
Αυτη τη στιγμη με εκπτωση χωρις μεταλλικο, βγαινει στα 21.700.
Εναλλακτικα κοιτα και το γκολφ 122 με σπορ αναρτηση και 17ρες χωρις μεταλλικο βγαινει στα 21.300 -
Θα γνωρίζεις φαντάζομαι ότι το bravo vs leon έχει την εξής παράμετρο:
Μπράβο - καλύτερος χώρος αποσκευών
Λεόν - καλύτεροι χώροι για γόνατα πίσω.Λάβε το κι αυτό υπ'όψη σου...
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Τα βασικά κριτήρια στην αναζήτησή μου είναι τα εξής:
-
Sport έκδοση/συμπεριφορά
-
Κινητήρας με turbo.
-
Κατά προτίμηση 5πορτο
Όπως φαίνεται κι από τα μέχρι τώρα υποψήφια η πολυτέλεια δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιλογής.
Επίσης, δεν κοιτάω αυτοκίνητα μικρότερης αλλά και μεγαλύτερης κατηγορίας μεγέθους.Για 306mm λιγοτερα, ειχα μια πολυ καλη προταση συμφωνα με τα κριτηρια σου...
Θα σου περισσευαν και 4500€ απο τον προυπολογισμο... -
-
Seat vs Fiat ή Leon vs Bravo.
Τα οδηγείς (όχι τυπικό test drive), και τα ξεψαχνίζεις στην έκθεση..._
-
να παρεις το λεον!
ποσο αντικειμενικος να ειμαι αφου πηρα το leon 1,8 tsi sport up?
κακα αυτοκινητα δεν πιστευω οτι υπαρχουν.ομως 20000 για c4 ειναι πααααρα πολλα λεφτα (πριν ειχα saxo-δεν ειμαι προκατειλημμενος).
το μπραβο εχει πιο αποδεκτο ταμπλο,αλλα οχι τοσο καλη θεση οδηγησης.για μενα αυτο μετρουσε πιο πολυ (το λεον μου θυμισε πολεμιστρα).
εξωτερικα,το λεον με φτιαχνει επιστευτα,ενω το μπραβο μου φαινεται πολυ ατσουμπαλο και στρουμπουλο.
σε ολες τις δοκιμες ειδικου τυπου,που αφορουν δυναμικα χαρακτηριστικα, το λεον βρισκεται στην κορυφη και το μπραβο καπου στην μεση.δεν πιστευω ομως οτι θα απογοητευτει καποιος με το μπραβο.παντως με το λεον θα χαμογελας.αυτο που μου αρεσει ειναι η συμμετοχικη ουρα του (ειτε με αφημα,ειτε με τιμονια) και αυτο γιατι ειχα συνηθισει με το σαξακι.αλλοι το σιχαινονται.δεν ειναι μχ5...αλλα σε βοηθαει να μαζεψεις μουτρα (σε περιπτωση που κανεις χοντραδα) ή να χαζοχαμογελας μονος σου.
ο,τι αλλο θες ρωτα! -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
να παρεις το λεον!
ποσο αντικειμενικος να ειμαι αφου πηρα το leon 1,8 tsi sport up?
κακα αυτοκινητα δεν πιστευω οτι υπαρχουν.ομως 20000 για c4 ειναι πααααρα πολλα λεφτα (πριν ειχα saxo-δεν ειμαι προκατειλημμενος).
το μπραβο εχει πιο αποδεκτο ταμπλο,αλλα οχι τοσο καλη θεση οδηγησης.για μενα αυτο μετρουσε πιο πολυ (το λεον μου θυμισε πολεμιστρα).
εξωτερικα,το λεον με φτιαχνει επιστευτα,ενω το μπραβο μου φαινεται πολυ ατσουμπαλο και στρουμπουλο.
σε ολες τις δοκιμες ειδικου τυπου,που αφορουν δυναμικα χαρακτηριστικα, το λεον βρισκεται στην κορυφη και το μπραβο καπου στην μεση.δεν πιστευω ομως οτι θα απογοητευτει καποιος με το μπραβο.παντως με το λεον θα χαμογελας.αυτο που μου αρεσει ειναι η συμμετοχικη ουρα του (ειτε με αφημα,ειτε με τιμονια) και αυτο γιατι ειχα συνηθισει με το σαξακι.αλλοι το σιχαινονται.δεν ειναι μχ5...αλλα σε βοηθαει να μαζεψεις μουτρα (σε περιπτωση που κανεις χοντραδα) ή να χαζοχαμογελας μονος σου.
ο,τι αλλο θες ρωτα!Ωραιος
-
Δεν γνωρίζω τι 'μέρη του λόγου' είναι, αλλά μ' αυτά τα χρήματα παίρνεις επίσης την 150άρα Delta και το Astra 1.6T...
-
Αν και έχω Λεόν 1.8tsi(με 20000 απροβλημάτιστα χλμ.),δεν μπορώ να μην τονίσω την καλή δουλειά που έχουν κάνει οι Ιταλοί!Πραγματικά το Bravo είναι πολύ όμορφο! Η εσωτερική του σχεδίαση είναι πολύ πιο καλή από του Λεόν. Επίσης έχει και καλή τιμή. Για 1.4 το Bravo καίει αρκετά(π.χ. σε σύγκριση με Γκολφ tsi-140),αλλά πάνω-κάτω τα ίδια με το 1.8tsi Λεόν. Τώρα,αν έχει στο νου σου μελλοντικα να προχωρήσεις σε 'σκαλίσματα',το Λεόν προσφέρεται περισσότερο για κάτι τέτοιο(ήδη κυκλοφορούν προγράμματα που το κάνουν 220 άλογα). Πάντως το Bravo στην πλούσια έκδοση είναι πιο φθηνό από το Λεόν 1.8 Sport Up και κανένα από τα δύο δεν νομίζω να έχει καμιά τρελή μεταπωλητική αξία.
-
Scirocco 1.4 TSI 160hp (23550)
leon= δεν βλέπεται ούτε μέσα ούτε έξω
bravo= δεν είναι και τίποτα ουάου...τλχ το leon έχει κ ένα μοτέρ κι ένα στήσιμο
c4= δυστυχώς πολύ λίγο...άργησε...εάν κόστιζε 17k... χαλαρά αλλά δεν.Τσιρόκο λοιπόν.
-
+1 Βravo
-
To Leon δίχως ενδοιασμούς για εμένα.
Τα βήματα προόδου του ανταγωνισμού τεράστια αλλά επειδή αναφέρεις πως σε ενδιαφέρει η σπορ συμπεριφορά τότε το Leon είναι μονόδρομος. Δεν έχει ούτε την έντονη (ενοχλητική όταν οι κατευθυντήριοι τροχοί πιέζονται στο όριο) υποβοήθηση των Bravo και C4, το κιβώτιό του ικανοποιεί περισσότερο στις αλλαγές, η θέση οδήγησης είναι απλώς κορυφαία και επίσης διαθέτει ένα από τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς, το καλύτερο υπερτροφοδοτούμενο μεσαίου+ κυβισμού.
Επειδή όμως αυτά είναι δικές μου απόψεις, καλύτερα να τα οδηγήσεις και τα τρία για να έχεις και εσύ μια πληρέστερη γνώμη. -
Το Bravo που εχει κινητηρα ο οποιος ξυριζει κυριολεκτικα στην κατηγορια, ωραιο στησιμο χωρις να γινεται κουραστικο και θα το παρεις με πληρεστατο εξοπλισμο και θα εχεις και 5 χρονακια εγγυηση.
-
Δεν το εβαλες στις επιλογες σου αλλα εγω θα επερνα το καινουριο γκολφ με τα 122,DSG και ολα αυτα τα εξτρα που γραφεις,τις βρισκω πολυ κουραστικες τις προτασεις για ενα αμαξι που θα ειναι το μοναδικο και θα το χρισιμοποιω καθε μερα
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI