-
Γειά σε όλους.
Είμαι ένας συντηρητικός οδηγός σαν πολλούς και έφτασε ο καιρός να αλλάξω αυτοκίνητο. Λέω για Αuris 1.4, αλλά διαβάζοντας για το Subaru 1.5 μπερδεύτικα. Υπάρχουν πολύ καλά σχόλια όπως για αισθηση οδήγησης, καλή συναρμολόγηση στο εσωτερικό (ενώ για το Auris λέγονται πολλά για τριγμούς), πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια λόγω τετρακίνησης...Υπάρχουν όμως και μερικά αρνητικά, όπως ο μικρός χώρος αποσκευών (είναι όντως τόσο μικρός ??), η υψηλή κατανάλωση, οι μέτριες επιδόσεις...το ξέρω ότι το Auris 1.4 δεν απέχει πολύ, αλλά με το Auris 1.6 ( αν δοσεις 20% προκαταβολή , με 0% επιτόκιο που δίνει η Toyota οι αποκλίσεις δεν είναι μεγάλες), πρέπει να υπαρχει διαφορά.
Η αξιοπιστία ως προς τις βλάβες είναι στα ίδια επίπεδα με την Toyota?
Το Subaru 1.5 πως είναι στο δρόμο?
Πιστεύω ότι το Impresa 1.5 me τιμή 16.000 δεν είναι κάτι το οποίο κάποιος μπορεί να αγνοήσει.
Πραγματικά οι γνώμες κατόχων Subaru 1.5 καθώς και Toyota Auris θα με βοηθούσε.
Ευχαριστώ. -
Γειά σε όλους.
Είμαι ένας συντηρητικός οδηγός σαν πολλούς και έφτασε ο καιρός να αλλάξω αυτοκίνητο. Λέω για Αuris 1.4, αλλά διαβάζοντας για το Subaru 1.5 μπερδεύτικα. Υπάρχουν πολύ καλά σχόλια όπως για αισθηση οδήγησης, καλή συναρμολόγηση στο εσωτερικό (ενώ για το Auris λέγονται πολλά για τριγμούς), πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια λόγω τετρακίνησης...Υπάρχουν όμως και μερικά αρνητικά, όπως ο μικρός χώρος αποσκευών (είναι όντως τόσο μικρός ??), η υψηλή κατανάλωση, οι μέτριες επιδόσεις...το ξέρω ότι το Auris 1.4 δεν απέχει πολύ, αλλά με το Auris 1.6 ( αν δοσεις 20% προκαταβολή , με 0% επιτόκιο που δίνει η Toyota οι αποκλίσεις δεν είναι μεγάλες), πρέπει να υπαρχει διαφορά.
Η αξιοπιστία ως προς τις βλάβες είναι στα ίδια επίπεδα με την Toyota?
Το Subaru 1.5 πως είναι στο δρόμο?
Πιστεύω ότι το Impresa 1.5 me τιμή 16.000 δεν είναι κάτι το οποίο κάποιος μπορεί να αγνοήσει.
Πραγματικά οι γνώμες κατόχων Subaru 1.5 καθώς και Toyota Auris θα με βοηθούσε.
Ευχαριστώ. -
Γειά σε όλους.
Είμαι ένας συντηρητικός οδηγός σαν πολλούς και έφτασε ο καιρός να αλλάξω αυτοκίνητο. Λέω για Αuris 1.4, αλλά διαβάζοντας για το Subaru 1.5 μπερδεύτικα. Υπάρχουν πολύ καλά σχόλια όπως για αισθηση οδήγησης, καλή συναρμολόγηση στο εσωτερικό (ενώ για το Auris λέγονται πολλά για τριγμούς), πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια λόγω τετρακίνησης...Υπάρχουν όμως και μερικά αρνητικά, όπως ο μικρός χώρος αποσκευών (είναι όντως τόσο μικρός ??), η υψηλή κατανάλωση, οι μέτριες επιδόσεις...το ξέρω ότι το Auris 1.4 δεν απέχει πολύ, αλλά με το Auris 1.6 ( αν δοσεις 20% προκαταβολή , με 0% επιτόκιο που δίνει η Toyota οι αποκλίσεις δεν είναι μεγάλες), πρέπει να υπαρχει διαφορά.
Η αξιοπιστία ως προς τις βλάβες είναι στα ίδια επίπεδα με την Toyota?
Το Subaru 1.5 πως είναι στο δρόμο?
Πιστεύω ότι το Impresa 1.5 me τιμή 16.000 δεν είναι κάτι το οποίο κάποιος μπορεί να αγνοήσει.
Πραγματικά οι γνώμες κατόχων Subaru 1.5 καθώς και Toyota Auris θα με βοηθούσε.
Ευχαριστώ. -
1.5 δεν ειναι λιγο μικρος για τετρακινητο αυτοκινητο???θα σου καει και περισσοτερη βενζινη χωρις καποια ιδιαιτερη χρησιμοτητα...
-
Γειά σε όλους.
Είμαι ένας συντηρητικός οδηγός σαν πολλούς και έφτασε ο καιρός να αλλάξω αυτοκίνητο. Λέω για Αuris 1.4, αλλά διαβάζοντας για το Subaru 1.5 μπερδεύτικα.Για το Auris, θα αλλαξει ο 1.4 θα γίνει 1.3 αλλα απ'οτι γραφουν με καλύτερη ροπή και ιπποδύναμη...
Το impreza το ειχα κοιταξει οταν εβγαλε κατι μειωσεις προσφορες στο 2.0. Μειονέκτημα τα αθλια χρώματα πραγματικά δεν του παει κανενα (ισως μόνο το γαλάζιο) και το ίδιο το αμάξι δύσκολα να το πεί κάποιος όμορφο. Επίσης έχει κίνδυνο με ελλεψη ανταλλακτικών λόγω ανύπαρκτων πωλήσεων. Το 1.5 είναι 4κίνητο δεν θυμαμαι? Αν ναι όπως έγραψε και ο φίλος ο κινητήρας δεν είναι ο κατάλληλος...Αφού βλέπω οτι κοιτάς γιαπωνέζικα, ρίξε μια ματιά στο CIVIC 1.4 με τον καινούργιο κινητήρα...Ισως και στο ΜΑZDA 3 το 1.6, τώρα που θα αλλάξει μοντέλο θα βγάλουν προσφορές λογικά...
-
Βασικά η οδηγηση μου είναι αρκετά συντηριτική, δεν πάω αργά αλλά δεν είμαι και το 'κόφτη'.. Επίσης δεν είμαι των συχνών αλλαγών στα αυτοκίνητα, οπότε το θέμα της μεταπώλισης δεν με ενδιαφέρει πολύ. Το subaru άσχημο δεν το λες (ομορφία=υποκειμενικό), αλλά σαφώς υπάρχουν αυτοκίνητα πολύ πιο όμορφα (civic, golf, mazda 3, Astragtc...), αλλά και το Auris που σκέφτομαι (καθαρά λόγω αξιοπιστίας toyota, και λόγω καλών κριτικών ως προς την αίσθηση οδήγησης) δεν με τρελλαίνει εμφανισιακά!
από την άλλη:
civic to θεωρώ ακριβώ (υψηλά επιτόκια)
Mazda 3: ωραίο..αλλά οι λαμαρίνες του στο μάτι δεν μου αρέσουν. Ίσως να είμαι λάθος , αλλά μου φαίνεται ότι δείχνει φθηνότερο από αυτό που πληρώνεις.
Γερμανικό : αποκλείτεται ! έχουμε παντρευτεί τα συνεργεία, όχι τόσο με μεγάλες μηχανικές βλάβες, αλλά με διάφορα παρελκόμενα (παράθυρα κλειδαριές, θερμοστάτες, ντουλαπάκια και καθίσματα που χαλάνε......) που τρώνε χρήμα και σε χρόνο (!!!)αναγκάζοντας σε να αφήνεις δουλειά να τρέχεις σε συνεργεία.Δεν λέω προσωπικά βλάβη μηχανής που να με αφήσει ακινητο δεν είχα, αλλά με χαλασμένα παράθυρα που δεν κλείνουν έχω ακινητιποιηθεί πολλές φορες (το % αναπηρίας του αυτοκινητου είναι το ίδιο...θα πρέπει να το πάς στο συνεργείο...). Για Γαλλικό (όχι αν και από design είναι πολύ όμορφα), για Ιταλικό δεν το σκέφτομαι καν ...εδώ δεν τα εμπιστεύονται οι ίδιοι οι Ιταλοί (σπούδασα Ιταλία και το ξέρω) κάτι θα ξέρουν ....πάλι καλά που έχουν την αστυνομία και τις κρατικές υπηρεσίες και πουλάνε κάτι.
Το subaru πιστεύω είναι ιδιαίτερο, μέσα θα είναι σίγουρα καλύτερο από το Auris, ίσως να έχει και καλύτερη αίσθηση οδήγησης, ίσως να είναι και το ίδιο αξιόπιστο. Σίγουρα μπορεί να καίει περισσότερη Βεντζίνη, αλλά έντάξει κάθε επιλογή έχεο και το τίμημα της. Το θέμα είναι πως πάει στο δρόμο. Μπορεί να μην είναι εξίσου γρήγορο....αλλά μήπως είναι κουβάς?
θα τρέμει το φυλλοκάρδι μου στις προσπεράσεις ?
Λόγω τετρακίνησης μπορείς να πείς ότι έχεις καλύτερη ενεργητική ασφάλεια και έχεις ένα (+) αν θές να πας και μια εκδρομή που μπορεί να σου ΄τυχει λίγος πάγος...
Γι' αυτό θα ήθελα την γνώμη σας. Δεν παρασύρρομαι από την απληστία των πολλών HPs και δεν θέλω να πάρω κάτι με γνόμωνα μόνο αυτό. Θέλω κάτι που να τα κάνει όλα, έστω και σε μέτριο βαθμό, αλλά με ασφάλεια και αξιοπιστία. Για τον λόγο αυτό ταλαντεύομαι ανάμεσα σε Auris kai Subaru 1.5 -
Εφόσον ταλαντεύεσαι μεταξύ των δύο Auris και Impreza δεν υπάρχει σύγκριση κατά τη γνώμη μου υπέρ του Impreza ειδικά τώρα που πωλείται σε τόσο προκλητική τιμή ειδικά για τετρακίνητο ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ! Μάλιστα να σου πω ότι έχω εμπειρία οδηγική για το impeza 1.5 το καινούριο φυσικά αφού το έχει αγοράσει ένα συγγενής και το οδήγησα από Αθήνα στα Γιάννενα και πίσω Αθήνα.
Πρώτα πρώτα οι επιδόσεις του είναι για ένα συντηρητικό οδηγό αρκετά καλές. Εάν θέλεις να κάνεις και κόντρες (λέμε τώρα) βάζεις κοντές στο φανάρι και πιάνει τα 100 σε 10 δεύτερα. Στο νορμάλ έπιασα 14 παρά κάτι.
Οδηγική ευχαρίστηση Subaru, δηλαδή εξαιρετική και ας έχει λίγα άλογα. Πολύ καλά τιμόνι και κιβώτιο ταχυτήτων. Και τα φρένα μια χαρά αν και δεν τα πίεσα.
Εξαιρετική μου φάνηκε και η άνεση των αναρτήσεων. Για συντηρητικό οδηγό είναι ότι πρέπει.
Κατανάλωση στο ταξίδι με κανονικό πόδι γύρω στα 9 λίτρα. Φαντάζομαι ότι με χαλαρούς ρυθμούς δηλαδή μπορείς να το ρίξεις και κάνα λίτρο κάτω. Με βαρύ πόδι στο ταξίδι χτυπάει 14άρι και παραπάνω αλλά δεν ξέρω αν θέλεις να πηγαίνεις με 160... Στην πόλη να μετράς από 11 μέχρι και 14 λίτρα απλής βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι κάπως αυξημένος αλλά πολύ όμορφος!
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή ειδικά η συναρμογή. Δεν τρίζει και δεν κοπανάει τίποτα.
Τέλος οι χώροι είναι θαυμάσιοι στην καμπίνα ενώ ο χώρος του πορτμπαγκάζ για μένα είναι ικανοποιητικός. Είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και χάνει μόνο σε βάθος. Εάν βγάλεις την εταζέρα μπορείς να φορτώσεις αρκετά πράγματα περισσότερα αν και θα σου κλείνουν την ορατότητα πίσω. Δεν γινόταν διαφορετικά γιατί υπάρχει τετρακίνηση οπότε... Πάντως 300 λίτρα δεν είναι και λίγα.
Αυτό που το ξεχωρίζει σε σχέση με όλα τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι φυσικά η τετρακίνηση που είναι όμοια με το FORESTER δηλαδή εξαιρετική και με κοντές!!!! Χαρίζει σίγουρο πάτημα και γιατί όχι ανεβαίνεις όπου θέλεις και περνάς και λάσπες και χιόνια με χαρακτηριστική άνεση που κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας και όχι μόνο, δεν μπορεί.
Δεν έχω οδηγήσει το Auris, έχω όμως οδηγήσει το Corolla 1.6 που πρέπει να είναι τα ίδια και μόνο στίς επιδόσεις και την κατανάλωση χάνει, πουθενά αλλού.
Νομίζω λοιπόν ότι είναι μονόδρομος το impreza ειδικά σε αυτή την τιμή. Όσο για φάτσα, χρώματα κλπ αυτά είναι υποκειμενικά πράγματα. Δεν είναι κούκλα αλλά τρώγεται και είναι για συνειδητοποιημένους. Εμένα μου αρέσει ειδικά σε άσπρο. Και μπορεί το δίκτυο της SUΒARU να μην είναι το καλύτερο και ίσως και η άμεση διαθεσιμότητα ανταλλακτικών σε σχέση με την ΤΟΥΟΤΑ αλλά δεν μπορώ να κρίνω έτσι ένα αυτοκίνητο.
Καλοτάξιδο.
-
Από τα λεγόμενα σου πάντως καταλαβαίνω ότι έχεις ήδη αποφασίσει και απλά χρειάζεσαι λίγο «σπρώξιμο» έτσι ώστε να κλειδώσεις στην απόφαση σου...
-
Moυ επιτρέπετε λίγο να αλλάξω τον τίτλο, ε; To impresa χτυπούσε λιγάκι άσχημα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Moυ επιτρέπετε λίγο να αλλάξω τον τίτλο, ε; To impresa χτυπούσε λιγάκι άσχημα...ωραίο τον έκανες φιλαράκι
νέο μονδέλο είναι αυτό το ιμ-ρέζα; -
καταραμενο ειναι
-
Φιλε δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των δυο. Το ιμπρεζα εστω και με λιγα αλογα και αν και γερνει λιγο λογω ρυθμισης της αναρτησης ειναι οδηγικα παρα πολυ καλο και αποτελεσματικο. Αν το μαθεις το πηγαινεις αερα παντου και χωρις να ιδρωνεις! Οσον αφορα τις επιδοσεις πραγματικα πνιγεται λιγο λογω 4κινησης στις εκινησεις, αλλα αν ποτε θελησεις βαλε τα κοντα και το μεταμορφωνεις. Με 16κ παιρνεις πραγματικο στησιμο. Δεν νομιζω να σε πειραξει ιδιαιτερα η καταναλωση ξαθως ειναι σε λογικα πλαισια ελεω 4κινησης.
-
Κοιτα μεταξύ των 2 λέω το Subarou (:D) γισ νσ είμαι στο κλίμα του τιτλου.
Κελεπούρι δεν το λές, αλλά άσχημο το λές επίσης, τι να το κάνεις το 4κίνητο με αυτά τα άλογα ?
Πιστεύω ότι υπάρχουν πιό ενδιαφέροντα Μοντέλα στον ανταγωνισμό . -
Το ιμπρέζα (και εν γένει τα σουμπαρού με συμμετρική τετρακίνηση) είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο ειδικά για την ελλάδα μιας και δε γλιστράει και είναι άνετο. Το καινούργιο 1.5 δεν το έχω οδηγήσει μόνο βόλτα με έχουν πάει και για νορμάλ μετακίνηση πιστεύω πως είναι ικανοποιητικό.
Ωστόσο όταν μιλάμε για αυτήν την κατηγορία ιπποδύναμης (και ίσως για περισσότερες) πιστεύω πως θα είσαι πολύ πιο ασφαλής με ESP παρά με τετρακίνηση. Ακόμα και αυτοκίνητα με τόσο καλή τετρακίνηση όπως τα σουμπαρού, σε ένα απότομο ελιγμό αποφυγής εμποδίου που δεν τον περιμένεις δύσκολα θα μείνουν στον δρόμο. Αντίθετα το ESP μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα τέτοιες καταστάσεις...
Βέβαια το ιμπρέζα έχει ένα πολύ βαρύ όνομα στο χρηματιστήριο του πουλ μουρ και αυτό σίγουρα δεν πρέπει να ξεχαστεί. Εμένα πάντως σε σουλούπι μου αρέσει και το μόνο που θα με προβλημάτιζε θα ήταν ο μικρός χώρος αποσκευών...
-
-
να ρωτησω κατι να μου πειτε αν συμφωνειτε...στην εκθεση ειχα παρατηρησει οτι στις πισω θεσεις δε χωρας να κατσεις ευκολα.
δεν ειμαι και ιδιαιτερα ψηλος (δε νομιζω να ξεπερναω το 1.80) παρολα αυτα τα ποδια μου εβρισκαν στο καθισμα του οδηγου.μπροστα βεβαια καθοταν ενας φιλος μου αρκετα ψηλος(γυρω στο 1.90) αλλα και παλι περιμενα μεγαλυτερη ευρυχωρια απο ενα αυτοκινητο τετοιου μηκους.. -
Είμαι κάτοχος impreza 1.5 sk απο αρχές Σεπτέμβρη.Πρώτη φορά πήρα subaru είμαι μέτριος-ήρεμος οδηγός θα έλεγα και ήθελα ένα ασφαλές κ άνετο αυτοκίνητο για καθημερινή μετακίνηση σε επαρχία, πολύ βουνό το χειμώνα λόγω σκι,και το καθιερωμένο ταξίδι στις Άλπεις το χειμώνα.Όσο για τις εντυπώσεις με καλύπτει μ αυτά που γράφει η fabiatou.Είναι πραγματικά ακριβώς όπως τα γράφει!Στο δρόμο η ποιότητα κύλισης κ η ασφάλεια που νιώθεις δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία του κ στην τιμή του!!Στις στροφές τρένο σαν όλα τα subaru.Στα ταξίδια απολαυστικό κ ξεκούραστο.
Το μόνο μείον πραγματικά είναι η κατανάλωση (10lt/100km) σε αποστάσεις που κάνω εδώ 3-4 χλμ και μέχρι 3η βάζω άντε κ καμία 4η ταχύτητα για λίγο.Σε ταξίδι μου έκαψε 8,5 lt με ταχύτητες 120-150 χλμ/ώρα.Αυτό όμως το ξέρεις πριν το αγοράσεις, είναι το τίμημα της τετρακίνησης.Ακόμη κ ο χώρος αποσκευών μπορεί να χαρακτηριστεί λίγο μικρός.Τώρα για την απουσία ESP δεν ξέρω, ας μας εξηγήσει κάποιος τεχνικά τι σημαίνει με η χωρίς τετρακίνηση το ESP.Περί εξωτερικής εμφάνισης αισθητικής αυτοκινήτου αυτό είναι υποκειμενικό...περί ορέξεως δηλαδή.....
Πάντως νομίζω με αυτή την τιμή 18000 με το κλειδί στο χέρι σχεδόν full extra,δεν ξέρω πιο άλλο αυτοκίνητο θα μπορούσε να σταθεί δίπλα -
Καλησπέρα και πάλι !
το ερώτημα που έχω είναι κατα πόσο είναι ασφαλές (για 1.5 και 107 Hp) η προσπέραση με το Impresa 1.5.
Ταλαντεύομαι ανάμεσα σε impresa 1.5 και Auris 1.4 (ή 1.3 101 Hp). Η τογιοτάκιδες υποστηρίζουν ότι ο 1.4 toyota βγάζει πραγματικά 97 Hp με αποτέλεσμα οι προσπαράσεις να μην είναι πρόβλημα (μιλάμε πάντα για οδήγηση με σκεπτικισμό). Μάλιστα λένε ότι και οι πραγματική τελική ταχύτητα είναι περί τα 200Κm/h.
Όλα αυτά τα λέω γιατί παρόλο που η οδήγηση μου είναι συντηρητική , στην εθνική χρειάζεται και να κάνεις όλο και κάποια προσπέραση σε κάποιο πούλμαν ή φορτηγό που παει με 100-120 (που σε αγνοεί και πάει καταμεσής του δρόμου)
Τα ερωτήματα:- ταξιδεύει στην εθνική (π.χ Αθηνα-Δραμα) με 150km/h με άνεση ήτα 107 του πέφτουν λίγα? (κάτοχοι Auris υποστηρίζουν ότι εξαιρουμένου του θορύβου κινητήρα, θέμα ιπποδύναμης δεν τίθεται, το αμάξι πάει άνετα)
- από προσπέραση τι λέει? Μήπως από τα 107hp από κινητήρα στον τροχό μειώνονται (μόνο καμιά 80ριά)και η προσπέραση γίνεται όπως σε ένα 1.2 αυτ/το?
Μήπως τελικά το Auris είναι πιο πλήρες αυτοκίνητο? Το impresa έχει καλύτερη αίσθηση , καλύτερα κρατήματα, αλλά καίει περισσότερο (πολύ περισσότερο?) και είναι πιο αργό (πολύ πιο αργό?)
Σίγουρα κάποια στιγμή θα πάω για test drive, αλλά στα λιγοστά km της δοκιμασίας παίρνεις μόνο μια γεύση . Η γνώμη των κατόχων είναι σίγουρα πολύτιμη!
-
δες εδώ ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
δες εδώ ...http://www.fabiatou.com/' target='_blank
Subaru impreza (2008) 1.5....σχόλια από κάτοχο??