-
Ακολουθώντας το πνεύμα των τελευταίων ημερών σκέφτηκα να θέσω μια ψηφοφορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου. Τι εννοώ: υποθέτω ότι αγοράζω αυτοκίνητο εντός του 2009, δίνοντας έτσι το Tempra (ή και το Duna μαζί). Τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν είναι τα εξής:
- Της μικρής ή της μικρομεσαίας κατηγορίας, αποκλειστικά με 5 πόρτες και μήκος αυστηρά μέχρι 4.4m για να χωράει στο γκαράζ.
- Θα σκεφτόμουν station wagon, έστω της μικρής κατηγορίας, λόγω πρακτικότητας.
- Δε σκέφτομαι sedan.
- Θέλω άνετη θέση οδηγού (είμαι 2.02m και ογκώδης).
- Θέλω ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού.
- Αποκλείω τις γαλλικές εταιρείες, με εξαίρεση ίσως την Peugeot λόγω φιλικού επίσημου service στην περιοχή μου.
- Αποκλείω τις ιαπωνικές εταιρείες, με εξαίρεση το Toyota Auris, αν έρθει εντός του 2009 με τον 1.3 κινητήρα.
- Εξαιρώ την Opel λόγω σχεδιασμού των Corsa και Astra.
- Θα απέφευγα κάτι σε 1600 κυβικά αλλά αν με καλύπτει σε όλα τα υπόλοιπα τότε θα το σκεφτόμουν.
- Η τιμή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι αυστηρά μέχρι 22000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι, συνεπώς περιλαμβάνονται Τέλη Ταξινόμησης, Έξοδα Προετοιμασίας, ΦΠΑ, ΜΣΞ, ΤΤΖ και όλα τα συναφή. Δεν περιλαμβάνεται στην τιμή η ασφάλεια.
- Το ότι έχω θέσει όριο τιμής τα 22000 ευρώ δε σημαίνει ότι προτάσεις που κοστίζουν πχ 16000 ευρώ αποκλείονται.
- Το αυτοκίνητο δε θα αγοραστεί τοις μετρητοίς (τα 22000 ευρώ αναφέρονται σε τιμή με μετρητά, ασχέτως του πόσο τελικά θα φτάσει με δόσεις και τόκους) και ως εκ τούτου θα προτιμηθούν φιλικοί διακανονισμοί και ευκολίες του στυλ «να το ασφαλίσω στην ασφαλιστική που ΘΕΛΩ και με τους όρους που ΘΕΛΩ και όχι αυτή που μου ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ» (το είχα ρωτήσει πχ σε αντιπροσωπεία Fiat και μου είχαν πει ότι δεν έχουν πρόβλημα).
Να πω επίσης ότι η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι τον περισσότερο καιρό στην πόλη αλλά με αρκετά μακρινά ταξίδια (τύπου Αθήνα-Κοζάνη, Αθήνα-Άρτα). Με βάση αυτά τα δεδομένα, ποιες είναι οι επιλογές στην αγορά, πού υπερτερούν και πού υστερούν;
-
Ακολουθώντας το πνεύμα των τελευταίων ημερών σκέφτηκα να θέσω μια ψηφοφορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου. Τι εννοώ: υποθέτω ότι αγοράζω αυτοκίνητο εντός του 2009, δίνοντας έτσι το Tempra (ή και το Duna μαζί). Τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν είναι τα εξής:
- Της μικρής ή της μικρομεσαίας κατηγορίας, αποκλειστικά με 5 πόρτες και μήκος αυστηρά μέχρι 4.4m για να χωράει στο γκαράζ.
- Θα σκεφτόμουν station wagon, έστω της μικρής κατηγορίας, λόγω πρακτικότητας.
- Δε σκέφτομαι sedan.
- Θέλω άνετη θέση οδηγού (είμαι 2.02m και ογκώδης).
- Θέλω ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού.
- Αποκλείω τις γαλλικές εταιρείες, με εξαίρεση ίσως την Peugeot λόγω φιλικού επίσημου service στην περιοχή μου.
- Αποκλείω τις ιαπωνικές εταιρείες, με εξαίρεση το Toyota Auris, αν έρθει εντός του 2009 με τον 1.3 κινητήρα.
- Εξαιρώ την Opel λόγω σχεδιασμού των Corsa και Astra.
- Θα απέφευγα κάτι σε 1600 κυβικά αλλά αν με καλύπτει σε όλα τα υπόλοιπα τότε θα το σκεφτόμουν.
- Η τιμή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι αυστηρά μέχρι 22000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι, συνεπώς περιλαμβάνονται Τέλη Ταξινόμησης, Έξοδα Προετοιμασίας, ΦΠΑ, ΜΣΞ, ΤΤΖ και όλα τα συναφή. Δεν περιλαμβάνεται στην τιμή η ασφάλεια.
- Το ότι έχω θέσει όριο τιμής τα 22000 ευρώ δε σημαίνει ότι προτάσεις που κοστίζουν πχ 16000 ευρώ αποκλείονται.
- Το αυτοκίνητο δε θα αγοραστεί τοις μετρητοίς (τα 22000 ευρώ αναφέρονται σε τιμή με μετρητά, ασχέτως του πόσο τελικά θα φτάσει με δόσεις και τόκους) και ως εκ τούτου θα προτιμηθούν φιλικοί διακανονισμοί και ευκολίες του στυλ «να το ασφαλίσω στην ασφαλιστική που ΘΕΛΩ και με τους όρους που ΘΕΛΩ και όχι αυτή που μου ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ» (το είχα ρωτήσει πχ σε αντιπροσωπεία Fiat και μου είχαν πει ότι δεν έχουν πρόβλημα).
Να πω επίσης ότι η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι τον περισσότερο καιρό στην πόλη αλλά με αρκετά μακρινά ταξίδια (τύπου Αθήνα-Κοζάνη, Αθήνα-Άρτα). Με βάση αυτά τα δεδομένα, ποιες είναι οι επιλογές στην αγορά, πού υπερτερούν και πού υστερούν;
-
Ακολουθώντας το πνεύμα των τελευταίων ημερών σκέφτηκα να θέσω μια ψηφοφορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου. Τι εννοώ: υποθέτω ότι αγοράζω αυτοκίνητο εντός του 2009, δίνοντας έτσι το Tempra (ή και το Duna μαζί). Τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν είναι τα εξής:
- Της μικρής ή της μικρομεσαίας κατηγορίας, αποκλειστικά με 5 πόρτες και μήκος αυστηρά μέχρι 4.4m για να χωράει στο γκαράζ.
- Θα σκεφτόμουν station wagon, έστω της μικρής κατηγορίας, λόγω πρακτικότητας.
- Δε σκέφτομαι sedan.
- Θέλω άνετη θέση οδηγού (είμαι 2.02m και ογκώδης).
- Θέλω ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού.
- Αποκλείω τις γαλλικές εταιρείες, με εξαίρεση ίσως την Peugeot λόγω φιλικού επίσημου service στην περιοχή μου.
- Αποκλείω τις ιαπωνικές εταιρείες, με εξαίρεση το Toyota Auris, αν έρθει εντός του 2009 με τον 1.3 κινητήρα.
- Εξαιρώ την Opel λόγω σχεδιασμού των Corsa και Astra.
- Θα απέφευγα κάτι σε 1600 κυβικά αλλά αν με καλύπτει σε όλα τα υπόλοιπα τότε θα το σκεφτόμουν.
- Η τιμή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι αυστηρά μέχρι 22000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι, συνεπώς περιλαμβάνονται Τέλη Ταξινόμησης, Έξοδα Προετοιμασίας, ΦΠΑ, ΜΣΞ, ΤΤΖ και όλα τα συναφή. Δεν περιλαμβάνεται στην τιμή η ασφάλεια.
- Το ότι έχω θέσει όριο τιμής τα 22000 ευρώ δε σημαίνει ότι προτάσεις που κοστίζουν πχ 16000 ευρώ αποκλείονται.
- Το αυτοκίνητο δε θα αγοραστεί τοις μετρητοίς (τα 22000 ευρώ αναφέρονται σε τιμή με μετρητά, ασχέτως του πόσο τελικά θα φτάσει με δόσεις και τόκους) και ως εκ τούτου θα προτιμηθούν φιλικοί διακανονισμοί και ευκολίες του στυλ «να το ασφαλίσω στην ασφαλιστική που ΘΕΛΩ και με τους όρους που ΘΕΛΩ και όχι αυτή που μου ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ» (το είχα ρωτήσει πχ σε αντιπροσωπεία Fiat και μου είχαν πει ότι δεν έχουν πρόβλημα).
Να πω επίσης ότι η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι τον περισσότερο καιρό στην πόλη αλλά με αρκετά μακρινά ταξίδια (τύπου Αθήνα-Κοζάνη, Αθήνα-Άρτα). Με βάση αυτά τα δεδομένα, ποιες είναι οι επιλογές στην αγορά, πού υπερτερούν και πού υστερούν;
-
Βλέποντας τις απαιτήσεις θα σου πρότεινα VW Golf...αλλα περίμενε μέχρι να έρθει το ανανεωμένο!
Για πρακτικότητα βλέπε και VW Golf plus -
fiat bravo 1.4 120 ps...πολυ τιμιο για τα λεφτα του και ομορφο.Με 20100 παιρνεις το 150 αν σε ενδιαφερει που δν νομιζω...το 120 πρεπει να εχει γυρω στα 18...ε και το golf φυσικα που αναφερθηκε ειναι μεσα στις επιλογες σου..
-
Αφού διαθέτεις μέχρι 22000€ το καινούριο golf είναι η καλύτερη επιλογή...με το εσωτερικό του passat cc η αίσθηση ποιότητας και πολυτέλειας στο εσωτερικό θα είναι καλύτερη του Α3 και θα νιώθεις ότι οδηγείς αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας, με λιγότερα χρήματα υπάρχει και το bravo που είναι πιο ωραίο σχεδιαστικά αλλά εισπράττεις λιγότερη πολυτέλεια και αντιληπτή ποιότητα στο εσωτερικό
Περίμενε λοιπόν κάποιες μέρες να έρθει στις εκθέσεις το golf VI δες τα και τα δύο και κρίνε αν αξίζουν για εσένα τα παραπάνω χρήματα του golf.
-
Για σένα, επειδή σε ξέρω...Bravo 150 TJET
-
βασικά πρέπει να μας ενημερώσεις λίγο τι στύλ οδήγησης προτιμάς... γιατί απο τις αρχικες προδιαγραφές πάμε εύκολα απο kia ceed 1.4 μέχρι bravo 150 sport! με ανάλογη διαφορά τιμής και επιδόσεων..
πάντως επειδή το πρώτο το έχουμε και το δεύτερο θα το έχω σε κανα 10ήμερο αν σε ενδιαφέρει συγκριτικό θα ενημερώσω ανάλογα.
-
το volvo S40 1.8 ποσο πηγε με τις εκπτωσεις?
-
Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι η κουβέντα γίνεται -δυστυχώς- υποθετικά και ότι απλά θα ήθελα να διαπιστώσω τι προτάσεις υπάρχουν στην αγορά με βάση τα κριτήρια που έθεσα. Φυσικά τα κριτήρια αυτά θα είναι ακριβώς τα ίδια και όταν η υπόθεση περάσει στην πράξη.
Το στυλ οδήγησης θα το χαρακτήριζα νορμάλ. Θα έλεγα ότι με ενδιαφέρει η μετακίνηση από το Α στο Β «χωρίς να τσαλακώνομαι» και «χωρίς να ιδρώνω», πράγμα που συμβαίνει μέχρι τώρα. Δεν είμαι άνθρωπος που θα πιέσει το αυτοκίνητο σε «στροφιλίκι» χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι θα προτιμήσω ένα αυτοκίνητο με μέτρια οδική συμπεριφορά. Δε φτάνω στα όρια τα αυτοκίνητά μου αλλά θέλω να έχω τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή, τηρώ τα διαστήματα των σέρβις ευλαβικά, με ενδιαφέρει η αξιοπιστία των οχημάτων και δεν πιστεύω σε φαντάσματα «το χ αυτοκίνητο βγάζει βλάβες και το ψ όχι». Τα ιαπωνικά και τα γαλλικά αυτοκίνητα τα εξαίρεσα διότι απλά δε μου αρέσουν, ενώ στην περίπτωση του Auris 1.3 θα έκανα παραχώρηση αν βρεθώ στριμωγμένος λόγω φορολογίας (κακά τα ψέματα, άλλο 9 φορολογήσιμοι ίπποι και άλλο 10). Ομοίως, στην περίπτωση των Peugeot εξαίρεση κάνω διότι έχω φιλικό συνεργείο όπως προείπα (εκεί κάνω service και τα αυτοκίνητα που έχω τώρα και σίγουρα αν αγόραζα Peugeot θα το πήγαινα εκεί γιατί ξέρω τους ανθρώπους).
Νίκο πρώτη φορά στη ζωή μου θα πω ότι ναι, μπορεί να τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στη Φίατ αλλά ορισμένες φορές δεν αρκεί μόνο αυτό. Ναι, αν ειχα στο μυαλό μου ένα hatchback όχημα δε θα έκανα καν την κουβέντα και θα πήγαινα για το Bravo (μη σου πω και για το Grande Punto) αλλά αν πχ μου «τη βιδώσει» και θέλω station τι κάνω; Και στην τελική, δεν πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο με (μοναδικό) παράγοντα το συναίσθημα, παραμερίζοντας πχ την πρακτικότητα που την έχω άχτι (με δύο σεντάν στην κατοχή μου που μόνο πρακτικά δεν είναι όταν καλείσαι να μεταφέρεις ένα κάρο ογκώδη πράγματα).
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις και φυσικά ευχαριστώ εκ των προτέρων για όσες ακολουθήσουν.
-
Πολυ καλη λυση οπως ειπε και φιλος ειναι το Golf vi με τον TSI 160 με φουλ εξτρα...
Αν δεν βιαζεσαι, περιμενε να δεις και το καινουργιο Astra που θα παρουσιαστει αρχες
του 2009 και θα βγαινει επισης με το καλο υπαρχον συνολο των 1.6 180. Πιστευω οτι η Opel θα κανει την εκπληξη... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Αφού διαθέτεις μέχρι 22000€ το καινούριο golf είναι η καλύτερη επιλογή...με το εσωτερικό του passat cc η αίσθηση ποιότητας και πολυτέλειας στο εσωτερικό θα είναι καλύτερη του Α3 και θα νιώθεις ότι οδηγείς αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας, με λιγότερα χρήματα υπάρχει και το bravo που είναι πιο ωραίο σχεδιαστικά αλλά εισπράττεις λιγότερη πολυτέλεια και αντιληπτή ποιότητα στο εσωτερικόΠερίμενε λοιπόν κάποιες μέρες να έρθει στις εκθέσεις το golf VI δες τα και τα δύο και κρίνε αν αξίζουν για εσένα τα παραπάνω χρήματα του golf.
+10000000
-
Η λιγικη επιλογη κατα την γνωμη μου ειναι Seat Leon 1.8TSi full extra , Golf 1.4ΤSI 5d 122 DSG η εναλλακτικα πας σε Bravo T-jet 150 Full extra.Σε supermini κατηγορια δεν θα σου προτεινα να πας , οχι γιατι δεν θα χωρας εσυ στη θεση του οδηγου, αλλα γιατι δεν θα χωραει κανενας απο πισω σου .Τωρα αν θες να παρεις Supermini στα λεφτα αυτα θα πηγαινες μονο σε Grande Punto T-jet συμφωνα με τα κριτηρια σου.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
- Της μικρής ή της μικρομεσαίας κατηγορίας, αποκλειστικά με 5 πόρτες και μήκος αυστηρά μέχρι 4.4m για να χωράει στο γκαράζ.
- Θέλω άνετη θέση οδηγού (είμαι 2.02m και ογκώδης).
μικρό και άνετη θέση με 2.02μ ξέχνα το. ξάδερφος του aserf είσαι;
- Θα σκεφτόμουν station wagon, έστω της μικρής κατηγορίας, λόγω πρακτικότητας.
- Αποκλείω τις γαλλικές εταιρείες, με εξαίρεση ίσως την Peugeot λόγω φιλικού επίσημου service στην περιοχή μου.
VW Golf Plus 1.4 TSi 122
Peugeot 207 SW 1.6 120 PSmaybe?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το volvo S40 1.8 ποσο πηγε με τις εκπτωσεις?Δε σκέφτομαι sedan.
Παρε ενα Bravo να κανεις τη δουλεια σου...
Απο τα καλυτερα μικρομεσαια αυτη τη στιγμη. -
a
-
lancia delta oro 120hp ειναι με το μεταλικο 22200 και κατι ψιλα-700 ευρο εκπτωση 21500...
τρομερη επιλογη -
ι
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
lancia delta oro 120hp ειναι με το μεταλικο 22200 και κατι ψιλα-700 ευρο εκπτωση 21500...
τρομερη επιλογηδεν είναι πάνω από 4,4μ που έχει θέσει ως όριο;
-
παντως sw μέχρι 4.4m υπάρχουν λίγα στην πιάτσα.. πρόχειρα μόνο το 207sw μπορώ να σκεφτώ..
σουπερ πρακτικό και με πολυ καλες τιμές θεωρώ πως είναι το skoda roomster.
σαν άνετη θέση οδήγησης και χώρους στο εσωτερικό μ'αρεσει το nissan quaskai, αν σ'αρεσει το στυλ αυτό αξίζει να του ρίξεις μια ματιά.
Αυτοκίνητο μέχρι 22000 ευρώ, μικρό ή μικρομεσαίο