-
DTC: Dynamic Traction Control
DSC: Dynamic Stability ControlΣτην δική μου 1, όταν πατήσεις μια φορά το κουμπί του DTC/DSC, κλείνει το DTC και επιτρέπει στους τροχούς να σπινάρουν χωρίς να κόβουν τα ηλεκτρονικά την παροχή ισχύος. Παράλληλα όμως, το DSC δεν είναι εντελώς κλειστό, επιτρέπει το παιχνίδι μέχρι κάποια γωνία , γενικώς μικρή όμως, δεν θα έφτανε σίγουρα στον Κίκιζα, ο οποίος χρειάζεται από 45 μοίρες και πάνω για να φχαριστηθεί ντριφτ.
Αν κρατήσεις πατημένο το κουμπί, κλείνει και το DSC εντελώς, οπότε πλέον επιτρέπει μεγαλύτερες γωνίες, είναι το γνωστό GK/k/z@s Mode και οι γωνίες πλέον παίζουν μεταξύ 45 και 360 (εδώ είμαστε σε off balance, αλλά πάντα ελεγχόμενα , αν ΝΙΩΘΕΙΣ και ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ).
Ελπίζω να σας κάλυψα.
Για την καινούρια 1 δεν έχω ιδέα τι ισχύει.
-
Τελικά για να καταλάβει και η 10 μηνών κόρη μου, το ηλεκτρομπλοκέ βγαίνει τελειώς ή παραμένει ΟΝ πάντοτε?
-
Εξαρταται. Έχει ΑΧΟ*.
*Αναγνώριση Χεριών Οδηγού.
-
Εεε ρε τεχνολογία που κουβαλάνε οι νέες μπέμπες!!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Τελικά για να καταλάβει και η 10 μηνών κόρη μου, το ηλεκτρομπλοκέ βγαίνει τελειώς ή παραμένει ΟΝ πάντοτε?To ηλεκτρομπλοκέ δεν έχει κάποιο περιορισμό. Ίσα-ίσα βοηθάει να κρατάς τον έλεγχο του πίσω μέρους και δε σπινιάρει ανεξέλεγκτα. Απλά φρενάρει τον εσωτερικό που σπινιάρει.
Το ηλεκτρομπλοκέ δουλεύει όταν είναι όλα σβηστά (DSC OFF mode).
-
Οκ, κατάλαβα. Μπερδεύτηκα προς στιγμήν.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Τελικα ποιον κινητηρα φοραει θα μου πει κανεις;Τον 1.6 Prince.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βλέπεις γιατί λέω ότι τα έχεις μπλέξει?...Βρε καμάρι μου...το γράφω παραπάνω ξεκάθαρα. **DTC OFF = DSC OFF. είναι το ίδιο πράγμα **γιατί μετα το dtc ακολουθεί το DSC off, ή απλά βγαίνει off το dtc (που κάνει ο,τι κάνει). Δηλαδή: με το πατημα του dtc πηγαινες απο DSC ON -> Dtc on -> dtc ή DSC off.
Μηπως, λεω μηπως, το DTC=Dynamic Traction control, και DSC= Dynamic stability control. Μηπως το πρωτο ειναι το αντισπιν, και το δευτερο το ESP? Σου ξαναλεω στον πινακα οργανων ΔΕΝ εγραφε 'DSC OFF', οτι συνδυασμο και αν εκανα στην προσαπθεια μου να απενεργοποιησω τα παντα...
Eγώ γιατί νομίζω πως άλλο πράγμα είναι το DTC και άλλο το DSC;
**Είπε κανείς ότι είναι ακριβώς το ίδιο? **
Στην ίδια ηλεκτρονική πλατφόρμα βασίζονται και τα δυο.
Επαναλαμβάνω και σε παρακαλώ δώσε μου μονολεκτική απάντηση. Το έβαλες στο sport+ (ενεργοποιώντας το DTC) και πάτησες το DSC OFF:
Nαι.
Το DTC ειναι αντισπιν, το DSC ειναι ESP. Τα περι πλατφορμας δεν με ενδιαφερουν, δεν ειμαι ηλεκτρονικος, με ενδιαφερει, οτι ΑΛΛΟ πραγμα κανει το ενα, ΑΛΛΟ πραγμα κανει το αλλο, και αυτο μου το επιβεβαιωσαν ΣΗΜΕΡΑ, στον γνωστο αντιπ/σωπο στην Λ. Συγγρου δυο διαφορετικοι πωλητες.
Τωρα βεβαια και αυτοι μπορει να ειναι ασχετοι κατα την δικη σου γνωμη...
Anyway, εγω παντως απο τα λεγομενα τους επιβεβαιωθηκα.
Μου ειπαν συγκεκριμενα, οτι λογω ηλεκτρομπλοκε, το DSC ουσιαστικα ΠΟΤΕ δεν κλεινει εντελως, δηλαδη μετα απο καποια συγκεκριμενη γωνια, μαζευει το αυτοκινητο. Η λειτουργια αυτη υπαρχει για πρωτη φορα σε bmw (κατα τα λεγομενα των πωλητων), και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με το DSC ΔΥΟ σταδιων απενεργοποιησης!Παμε τωρα παρακατω στα ευχαριστα (γιατι κατα την αποψη μου τουλαχιστον, καποιος που ΘΕΛΕΙ, και ΜΠΟΡΕΙ, να διαγραψει εντονες γωνιες, δυστυχως ΕΞΑΙΤΙΑΣ του υπερπροστατευτικου DSC, και μονο, ΠΛΕΟΝ, στην νεα 1, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ) τα οποια ειναι: 1oν, η σπορ Μ αναρτηση εχει μολις 380ευρω χρεωση, και ο συγκεκριμενος αντιπ/σωπος, κανει συνολικη εκπτωση υψους 2,500ευρω , κατι που σημαινει οτι πλεον με τα προσωπικα εξτρα που προσθεσα (υπενθυμιζω: μεταλλικο χρωμα, sportline πακετο, πολλ/λες λειτουργιες τιμονιου, variable sport steering, εσωτερικος αντιθαμβωτικος καθρεπτης, Xenon φωτα, σπορ αναρτηση Μ) το αυτοκινητο, με εναν αξιοπρεπεστατο εξοπλισμο, ανερχεται στις 27,100ευρω.
Η ψαλιδα δηλαδη με μια αντιστοιχα εξοπλισμενη Giulietta 170 Distinctive, εχει μειωθει αρκετα.
Επισης κοστολογηθηκε αναβαθμιση της Schnitzer, η οποια τοποθετειται απο τον ιδιο αντιπ/σωπο με κοστος 1900ευρω, και λεγεται οτι προσεγγιζει πλεον τους 200ιππους για την 116i.@Popolaros
Ειχα μια πολυ συντομη οδηγικη επαφη, με μια 116i χωρις το variable sport steering και πραγματι η αισθηση δεν ηταν στο υψος των περιστασεων. Αρκετα ελαφρυ και σχετικα συνθετικο το τιμονι.
Επιπλεον, σε περιπτωση που ειχες οδηγησει καποια με πακετο ανεσης (Drive comfort) εκει περιλαμβανεται το συστημα servotronic, το οποιο ελαφραινει ακομα περισσοτερο το τιμονι στις χαμηλες ταχυτητες.
Με το variable sport steering (το οποιο επισης περιλαμβανει Servotronic, αλλα η κρεμαγιερα ειναι πιο κοντη εδω...)
η αισθηση που αποκομμισα οπως ανεφερα και στο 'οδηγησα', ηταν εξαιρετικη. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...
Επισης κοστολογηθηκε αναβαθμιση της Schnitzer, η οποια τοποθετειται απο τον ιδιο αντιπ/σωπο με κοστος 1900ευρω, και λεγεται οτι προσεγγιζει πλεον τους 200ιππους για την 116i.
....Άρχισαν και στις BMW τα καραγκιοζιλίκια που κάνανε/κάνουν σε VW/Audi κλπ ?
Τη μοίρα που Παζαρόπουλου θα' χουν και αυτοί. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
Επισης κοστολογηθηκε αναβαθμιση της Schnitzer, η οποια τοποθετειται απο τον ιδιο αντιπ/σωπο με κοστος 1900ευρω, και λεγεται οτι προσεγγιζει πλεον τους 200ιππους για την 116i.
....Άρχισαν και στις BMW τα καραγκιοζιλίκια που κάνανε/κάνουν σε VW/Audi κλπ ?
Τη μοίρα που Παζαρόπουλου θα' χουν και αυτοί.Πράγματι καραγκιοζιλίκια!
-
δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...Βρε καμάρι μου...το γράφω παραπάνω ξεκάθαρα.** DTC OFF = DSC OFF. είναι το ίδιο πράγμα γιατί μετα το dtc ακολουθεί το DSC off, ή απλά βγαίνει off το dtc (που κάνει ο,τι κάνει). Δηλαδή: με το πατημα του dtc πηγαινες απο DSC ON -> Dtc on -> dtc ή DSC off.**@κικιζας Γρηγορης
Μήπως να διάβαζες και το μετά? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το DTC ειναι αντισπιν...Δε παίζεσαι!!
Αντισπίν σημαίνει ότι όταν κάτι πάει να σπινιάρει, το σταματάει και δε το επιτρέπει. Σωστά? Αυτό δεν εννοούμε αντισπιν?
DTC λοιπόν (όπως έγραψα) επαναλαμβάνω ότι είναι το ηλεκτρονικό mode του αυτοκινήτου που ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ μερικό σπινιάρισμα των τροχών, αλλά σε σταματάει όταν πας να υπερβάλεις.
Κάτι λοιπόν που by default επιτρέπει ΜΕΡΙΚΟ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ δεν λέγεται ΑΝΤΙΣΠΙΝ!
Τωρα βεβαια και αυτοι μπορει να ειναι ασχετοι κατα την δικη σου γνωμη...
Anyway, εγω παντως απο τα λεγομενα τους επιβεβαιωθηκα.
Μου ειπαν συγκεκριμενα, οτι λογω ηλεκτρομπλοκε, το DSC ουσιαστικα ΠΟΤΕ δεν κλεινει εντελως, δηλαδη μετα απο καποια συγκεκριμενη γωνια, μαζευει το αυτοκινητο. Η λειτουργια αυτη υπαρχει για πρωτη φορα σε bmw (κατα τα λεγομενα των πωλητων), και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με το DSC ΔΥΟ σταδιων απενεργοποιησης!Προφανώς Γρηγόρη άλλο σου είπαν και άλλο κατάλαβες ή δεν έχουν καταλάβει ούτε κι αυτοί τι κάνει.
Τα ηλεκτρονικά κλείνουν ΠΛΗΡΩΣ . & - !!!
Κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα δε σου κόβει τίποτα.
Το ηλεκτρομπλοκέ είπαμε τι κάνει...μη τα ξαναλέμε, αμαρτία είναι να κουράζουμε το κόσμο.
Επειδή σου αρέσουν τα λινκ, πάρε να διαβάσεις 4 test drive να δεις ότι πουθενά δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο, γιατί κάτι τέτοιο θα κακοχαρακτηριζόταν από τους πάντες:
http://www.bmwblog.com/2011/07/14/bmwbl ... -bmw-118i/
http://testdrives.eu/2011/07/22/bmw-1-s ... nd-photos/
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eries.html
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eries.htmlΔεν είναι η πρώτη φορά που οι πωλητές δε ξέρουν τι πουλάνε.
-
Το αν το αντισπιν έχει mode που επιτρέπει μερικό σπινάρισμα για να βγεις πχ από χιόνι δεν το κάνει λιγότερο αντισπιν.
-
Φυσικά και το αντισπιν επιτρέπει μερικό σπινάρισμα σε ορισμένα αυτοκίνητα. Ούτως ή άλλως η βέλτιστη εκκίνηση επιτυγχάνεται με ένα ποσοστό ολίσθησης.
-
ακόμα και η φλωρική από ηλ/κα μίτο σου επιτρέπει να σπινιάρεις στην εκκινηση...
λίγο αλλά Γκαυλωτικά...
-
Το DTC επεμβαίνει και στους εμπρός τροχούς για να κρατήσει τη γωνία πίσω και τη μούρη ευθεία. Γενικώς κρατάει το αυτοκίνητο σε γωνία.
Στο Golf 5 πχ που είχα αντισπίν, έκοβε το σπινιάρισμα. Δεν το επέτρεπε να σπινιάρει.
-
Nίκο τα μπερδεύεις μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Nίκο τα μπερδεύεις μου φαίνεται.Μάλλον εσείς με μπερδεύετε.
Εξήγησέ μου το εξής.
Τι εννοούμε όταν λέμε ΑΝΤΙΣΠΙΝ?
Τι είναι το αντισπίν?
-
Ακόμα με τις διάφορες ονομασίες του ESP ασχολείστε?
Sent from my LG-P500
BMW 1 Series (F20) 2011