-
Α Α Α Ασυλο...
-
@manosk
Έχεις ένα κόλλημα με τα πανεπιστήμια. Σαν δημόσιο, όμως, τα πανεπιστήμια είναι συγκριτικά ότι πιο 'αγνό' και ποιοτικό έχει η ελληνική κοινωνία (προσοχή στο 'συγκριτικά'). Το λιγώτερο δεν έχουμε ακούσει ποτέ να δωροδοκούνται καθηγητές για τη δουλειά τους, δηλαδή να ζητάνε φακελλάκι για να κάνουν μάθημα. Σύγκρινε με ότι άλλο ξέρεις ή έχεις ακούσει για το δημόσιο κλπ.Για τις προσλήψεις συμβασιούχων στα παν/μια έχουμε ξαναπεί ότι κατά κανόνα γίνονται σε προγράμματα 1 ώς 3 χρόνων. Ένα πρόγραμμα είναι χρήματα εκτός τακτικού προϋπολογισμού που υπάρχουν μόνο γιατί τα κέρδισε κάποιος καθηγητής (σπανιώτερα ο διευθυντής μιας υπηρεσίας) με προσωπική δουλειά-πρωτοβουλία, γράφοντας μια πρόταση με τις ιδέες του που χρηματοδοτήθηκε π.χ. από Ευρώπη η ΕΣΠΑ. Οι περισσότερες προτάσεις αποτυχάνουν - χαμένος χρόνος που δεν πληρώνεται! Τα χρήματα τα διαχειρίζεται αυτός που τα κέρδισε για να βγάλει τη δουλειά/παραδοτέα/συμβατικές υποχρεώσεις (ΔΙΚΕΣ του).
Η δυνατότητα για προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ σε προγράμματα είναι ανέκδοτο! Εκτός από τον εξειδικευμένο τεχνικό χαρακτήρα (π.χ. κάποιου για να κάνει διδακτορικό) που δεν αποτιμάται με τις συνήθεις μοριοδοτήσεις (πόσα πτυχία, παιδιά, ηλικία, κλπ) οι προσλήψεις πρέπει να γινουν άμεσα, κι όχι όταν λήξει το πρόγραμμα!
Ο κύκλος των ανθρώπων (π.χ καλών φοιτητών) που γνωρίζει και εκτιμά κάποιος είναι προφανώς η δεξαμενή από όπου αντλούνται υποψήφιοι, κατά κανόνα για κακοπληρωμένες θέσεις! Ο κόσμος δουλεύει για χαρτζιλίκι ή για χόμπυ κατ' αρχάς (επιστημονικές και διοικητικές-τεχνικές θέσεις). Όσοι ξεχωρίζουν τους παίρνει κάποιος στο επόμενο πρόγραμμα, κ.ο.κ. μέχρι που ερχόταν ο Παυλόπουλος, η Παπανδρέου, ..... να τους μονιμοποιήσει.Τι σε ενοχλεί? Τα πανεπιστήμια βρήκαν τρόπο να πάρουν υποστηρικτικό προσωπικό για επικουρικό διδακτικό έργο (και διοικητικούς, τεχνικούς) που δεν θα υπήρχε αλλιώς. Και ο λόγος students/staff (καθηγητές και επικουρικό διδακτικό προσωπικό) θα ήταν ακόμα χειρότερος, είμαστε και τώρα οι τελευταίοι παγκόσμια.
Αν βρίσκονται κάποιοι συγγενείς, υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που δεν ήταν συγγενείς κανενός.
Και για να καταρρίπτουμε ένα μύθο, η φροντίδα των οικογενειών των καθηγητών των πανεπιστημίων είναι επίσημες πολιτικές όλων των πανεπιστημίων που θαυμάζεις για να διαμορφώνουν όσο το δυνατόν καλύτερες συνθηκες για να κάνουν οι καθηγητές απερίσπαστοι δημιουργικό έργο, για να προσελκύουν και διατηρούν καλούς καθηγητές.
Διάβασε για family friendly policy, για dual career policy ....
Κάποια δείγματα παρακάτω. Φαντάζομαι τι θα γινόταν στην Ελλάδα αν έλεγε επίσημα στο website του ένα ελληνικό παν/μιο, ελάτε σε εμάς και θα διορίσουμε και τον/την σύζυγό σας!Από http://hr.nd.edu/nd-faculty-staff/forms ... e-program/ (University of Notre Dame)
*Dual Career Assistance Program
Policy/PurposeThe University recognizes that when recruiting faculty or staff, it is increasingly important to consider the employment needs of the spouse or partner. The University has established a Dual Career Assistance Program through the Office of the Provost and Human Resources. The program is designed to assist the spouses or partners of newly recruited or recently hired full-time faculty and staff identify potential employment opportunities in the area or at the University of Notre Dame. This office also assists spouses or partners of continuing faculty who may be seeking job search assistance. The Dual Career Assistance Program complements other family-friendly benefits and services offered to university employees.*
http://www.utexas.edu/provost/policies/family/ (University of Texas at Austin)
Hiring Dual Career CouplesWe realize that in many cases your job brought not only you to The University of Texas at Austin, but also your significant other. Whether your partner is in academia or not, we will help him or her find on-campus or local employment. This service is not only for your partner’s and your benefit, but also for ours.
http://www.faculty.harvard.edu/work-lif ... assistance
-
Αντριβερ μην απαντάς σοβαρά στον αγαπημένο μας ξερολάσχετο, έχει ένα κολληματάκι με τα πανεπιστήμια, όπως όλοι οι αποτυχημένοι λίγο-πολύ. Αντί να στρώσει τον κώλο του και να μπει και να βγει σε/από ένα, προτιμησε να μπει ΔΕ στο δημόσιο με βύσμα και να κράζει με τις πλάτες της νουδούς>Ο χρήστης manosk έγραψε:
- ΟΛΟΙ οι φορείς του δημοσίου μπορούσαν να προσλάβουν προσωπικό με συγκεκριμένες διαδικασίες. Ειδικά από τότε που ιδρύθηκε το ΑΣΕΠ, αυτό που έλεγες ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν υπήρχε για εκείνους τους τύπους του ΑΠΘ που βγήκαν σε διαθεσιμότητα, μια χαρά έστελναν οι φορείς αιτήματα στην Τριμελή Επιτροπή του Εσωτερικών [ήταν σε ισχύ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2000, το γνωρίζω καλά]. Μάλιστα, πολλοί φορείς το έκαναν αυτό ΚΑΘΕ χρόνο, πχ για αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή άλλων σχολών, πολύ περισσότερο για άλλες ειδικότητες που κάλυπταν 'έκτακτες' ανάγκες.
ΑΛΛΑ πώς θα προσλαμβάνονταν κάτι σφουγγοκωλάριοι, αν έπρεπε να διαγωνιστούν ισότιμα άλλους με ΑΝΟΙΧΤΕΣ και ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ διαδικασίες; Γίνονται τέτοια πράγματα; Σύμφωνα με τους ΕΛΕΓΚΤΕΣ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΟΧΙ, δεν γίνονται.
Υπενθυμίζω ότι σού είχα ζητήσει να παραθέσεις ΕΝΑ link με παλιότερη πρόσκληση για πρόσληψη διοικητικού προσωπικού κι είχες βάλει την ουρίτσα στα σκέλια. Μπας και βρήκες καμία από τότε;
Απορώ αν κάποιος μπορει να καταλάβει ασυναρτησίες. Προφανώς ήθελες να γράψεις ένα παρδαλό ΨΕΜΑΤΑ και το έντυσες με τον random word generator. Αυτό που έχω πει είναι ότι τα τελευταία 25 χρόνια εκτός από κάποιες θέσεις τεχνικών (και οι οποίες βγηκαν σε διαθεσιμότητα) ΚΑΜΜΙΑ προκήρυξη δε βγήκε για το ΑΠΘ και τα πανεπιστήμια γενικά. Αν θες να πεις κάτι για τον Παυλόπουλο κλπ, θα έπρεπε να κρατάς λίγο μπόσικα γιατί γίνεσαι ελαφρώς ρεζίλι. Αφορά όλο το δημόσιο, αποτελεί κοινοτική οδηγία και νόμο του κράτους. Που πήγε η νομιμότητα αγαπητέ νοικοκύρη;
Το ΚΟΡΥΦΑΙΟ που δείχνει τι απατεωνάκος της συμφοράς είσαι, είναι αυτό που γράφεις** περί χρημάτων που ανήκουν στον προϋπολογισμό του ΑΠΘ και όχι στο δημόσιο ταμείο!!!**.
Δηλαδή, θεωρείς ότι τα λεφτά που πήρε το ΑΠΘ από τους φορολογούμενους για συγκεκριμένες ανάγκες δεν προήλθαν από το 'δημόσιο ταμείο' , αλλά από το λογαριασμό των διαχειριστών του ΑΠΘ που τα μοίραζαν μετά σε φιλαράκια τους.
Μόνο greo αυτά.Δεν περίμενα να καταλάβεις κάτι, έχεις αποδείξει την αδυναμία σου. Οταν κάποιος με τη δουλειά του επιβαρύνει το δημόσιο ταμείο, σημαίνει ότι η μισθοδοσία του γίνεται απευθείας από την ΕΑΠ και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών. Ο προϋπολογισμός είναι μεν δημόσιο χρήμα, αλλά η διάθεσή του εξαρτάται από την Πρυτανεία. Αν θέλει βάφει τις αίθουσες, αγοράζει εξοπλισμό ή αν έχει ανάγκες πληρώνει για εργολαβικούς. Τα λεφτά που κόστισε το ίδρυμα στον προϋπολογισμό είναι δεδομένα και η προσπάθειά σου να προκαλέσεις παβλοφικές αντιδράσεις σε φιλελέ κύκλους εδώ πέρα αποτυχημένη (όπως πάντα ). Τωρα πρυτάνεις που εκλέγονταν από 5000 εκλεκτορικό πως κατάφερναν να τους ελέγχουν όλους με 200 εργολαβικούς του 500άρικου και κανένας δεν τους είπε κάτι ενώ δεν ήταν (κατά μανοσκ) απαραίτητοι, μόνο ο ξερολάσχετος.
- Γράφεις ότι υποστηρίζω ότι η συγγενική σχέση [μεταξύ καθηγητών και προσληφθέντων] είναι παράνομη. Ενώ γράφω καθαρά ότι αποτελεί ΕΝΔΕΙΞΗ για ΕΛΕΓΧΟ. Ότι άμα δεις τέτοια 'τυχαία' πράγματα, οφείλεις να ελέγξεις τις διαδικασίες, αφού η γυναίκα του Καίσαρα δείχνει καραπουτανάρα.
Αυτό έκαναν και οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ και βρήκαν ένα κάρο παρανομίες και παρατυπίες.
Έβρισες κιόλας τρομάρα σου.
Ενδειξη για έλεγχο. Έγινε ο έλεγχος και μας απέδειξε τι; Την ένδειξη για έλεγχο;
Ελα πληζ γράψε κι άλλα
- ΟΛΟΙ οι φορείς του δημοσίου μπορούσαν να προσλάβουν προσωπικό με συγκεκριμένες διαδικασίες. Ειδικά από τότε που ιδρύθηκε το ΑΣΕΠ, αυτό που έλεγες ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν υπήρχε για εκείνους τους τύπους του ΑΠΘ που βγήκαν σε διαθεσιμότητα, μια χαρά έστελναν οι φορείς αιτήματα στην Τριμελή Επιτροπή του Εσωτερικών [ήταν σε ισχύ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2000, το γνωρίζω καλά]. Μάλιστα, πολλοί φορείς το έκαναν αυτό ΚΑΘΕ χρόνο, πχ για αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή άλλων σχολών, πολύ περισσότερο για άλλες ειδικότητες που κάλυπταν 'έκτακτες' ανάγκες.
-
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο'; -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο';Από πόσα ελληνικά πανεπιστήμια έχεις περάσει;
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο';Από πόσα ελληνικά πανεπιστήμια έχεις περάσει;
ερώτηση υπερατού είναι αυτή ?
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο';Από πόσα ελληνικά πανεπιστήμια έχεις περάσει;
Απο 4
Εσυ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ερώτηση υπερατού είναι αυτή ?
Ναι
-
@Adriver, συμφωνώ σε όλα μέχρι τελείας.
Ειδικά για τον ΑΣΕΠ στις προσλήψεις υπαλλήλων γενικώς στα πανεπιστήμια, όπως είπε και ο greo για το Α.Π.Θ., ο αριθμός των υπαλλήλων που προσλήφθηκαν μέσω ΑΣΕΠ είναι απειροελάχιστος, επειδή ακριβώς δεν υπήρχαν προκηρύξεις/ πόροι από το κράτος. Τα πανεπιστήμια ήταν αποκλεισμένα από τέτοιες θέσεις (κρατικά κονδύλια μισθοδοσίας, όπως στις θέσεις ΑΣΕΠ) και έπρεπε από μόνα τους να βρουν τρόπο να λειτουργήσουν, οπότε κατέφυγαν και καταφεύγουν σε λύσεις ανάγκης (ερευνητικά προγράμματα έρευνας για να πληρώνονται οι παρασκευαστές και οι καθαρίστριες, χαρτζιλίκι σε διδάκτορες για να δουλεύουν για 3 ερευνητές+ γραμματεία+, +, ...) -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Αυτο ειναι το σημαντικο ΙΜΗΟ, οταν το 40% των μαθητων δεν καταφερνει να παρει αυτο το 10, τοτε κατι πολυ λαθος συμβαινει στο εκπαιδευτικο μας συστημα.
Αυτό που κριτικάρω είναι την Ελληνική νοοτροπία και τον πολιτικό λαϊκισμό που εστιάζει στο εξεταστικό και όχι στην εκπαίδευση-μόρφωση. Δηλαδή αντί να θέλουμε να μάθουν ότι χρειάζεται, αρκούμαστε να προάγονται αγράμματοι στις επόμενες τάξεις και να παίρνουν άχρηστα διπλώματα-πτυχία.
Η χούντα ξεκίνησε τις εξεταστικές διευκολύνσεις (3η εξεταστική) στα πανεπιστήμια, κι από τότε έγινε εθνική πολιτική ....
Ο Αρβανιτόπουλος ξανάφερε τη 3η εξεταστική! Ο ΣΥΡΙΖΑ πλειοδοτεί για τα λύκεια, ....
Η ανησυχία και δημόσια αγωνία για το ΕΜΠ και το ΕΚΠΑ ήταν αν δωθούν οι εξετάσεις, όχι το κατά πόσο θα υποβαθμιστεί το εκπαιδευτικό έργο.@Adriver, συμφωνώ σε όσα λες. Ακόμα και όταν γίνονται προσπάθειες προβολής άλλων αιτημάτων ή επιτευγμάτων των πανεπιστημίων, τα μόνα που τελικά περνούν στα ΜΜΕ και τους «υπουργούς» είναι το σύστημα των εξετάσεων και το πώς θα περάσουν «δημοκρατικά» όλοι και να συνταχθεί νέος νόμος «πλαίσιο»
@nikospappas. Προφανώς με τέτοια ποσοστά αποτυχίας υπάρχουν πολλά στραβά στο σύστημα της μέσης εκπαίδευσης, τα οποία δεν τα προκάλεσε, αλλά αποκάλυψε και η τράπεζα θεμάτων. Πιστεύω ότι η τράπεζα θεμάτων είναι σωστό μέτρο και πρέπει να εφαρμοστεί σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των καθηγητών (για το έργο, τα ποσοστά των μαθητών τους) και την εμπέδωση της νοοτροπίας ότι δεν γίνεται να περνάει κανένας με κάτω από τη βάση ούτε την τάξη, ούτε ακόμα χειρότερα σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Εάν σου δοθεί η ευκαιρία να διαβάσεις γραπτά πρωτοετών ή δευτεροετών φοιτητών σε ΑΕΙ (ακόμα και σε καλές σχολές, όχι π.χ. σε ΤΕΙ που μπαίνουν με βάση 6/20) θα τραβάς τα μαλλιά σου με την αγραμματοσύνη και κυρίως την ανεπάρκεια γραφής ελληνικών. Πολλά πρέπει να αλλάξουν στη μέση εκπαίδευση. -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο';Από πόσα ελληνικά πανεπιστήμια έχεις περάσει;
Απο 1. Εσυ;
Σε τι διαφωνεις απο ολα αυτα; -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Αυτο ειναι το σημαντικο ΙΜΗΟ, οταν το 40% των μαθητων δεν καταφερνει να παρει αυτο το 10, τοτε κατι πολυ λαθος συμβαινει στο εκπαιδευτικο μας συστημα.
Αυτό που κριτικάρω είναι την Ελληνική νοοτροπία και τον πολιτικό λαϊκισμό που εστιάζει στο εξεταστικό και όχι στην εκπαίδευση-μόρφωση. Δηλαδή αντί να θέλουμε να μάθουν ότι χρειάζεται, αρκούμαστε να προάγονται αγράμματοι στις επόμενες τάξεις και να παίρνουν άχρηστα διπλώματα-πτυχία.
Η χούντα ξεκίνησε τις εξεταστικές διευκολύνσεις (3η εξεταστική) στα πανεπιστήμια, κι από τότε έγινε εθνική πολιτική ....
Ο Αρβανιτόπουλος ξανάφερε τη 3η εξεταστική! Ο ΣΥΡΙΖΑ πλειοδοτεί για τα λύκεια, ....
Η ανησυχία και δημόσια αγωνία για το ΕΜΠ και το ΕΚΠΑ ήταν αν δωθούν οι εξετάσεις, όχι το κατά πόσο θα υποβαθμιστεί το εκπαιδευτικό έργο.@Adriver, συμφωνώ σε όσα λες. Ακόμα και όταν γίνονται προσπάθειες προβολής άλλων αιτημάτων ή επιτευγμάτων των πανεπιστημίων, τα μόνα που τελικά περνούν στα ΜΜΕ και τους «υπουργούς» είναι το σύστημα των εξετάσεων και το πώς θα περάσουν «δημοκρατικά» όλοι και να συνταχθεί νέος νόμος «πλαίσιο»
@nikospappas. Προφανώς με τέτοια ποσοστά αποτυχίας υπάρχουν πολλά στραβά στο σύστημα της μέσης εκπαίδευσης, τα οποία δεν τα προκάλεσε, αλλά αποκάλυψε και η τράπεζα θεμάτων. Πιστεύω ότι η τράπεζα θεμάτων είναι σωστό μέτρο και πρέπει να εφαρμοστεί σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των καθηγητών (για το έργο, τα ποσοστά των μαθητών τους) και την εμπέδωση της νοοτροπίας ότι δεν γίνεται να περνάει κανένας με κάτω από τη βάση ούτε την τάξη, ούτε ακόμα χειρότερα σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Εάν σου δοθεί η ευκαιρία να διαβάσεις γραπτά πρωτοετών ή δευτεροετών φοιτητών σε ΑΕΙ (ακόμα και σε καλές σχολές, όχι π.χ. σε ΤΕΙ που μπαίνουν με βάση 6/20) θα τραβάς τα μαλλιά σου με την αγραμματοσύνη και κυρίως την ανεπάρκεια γραφής ελληνικών. Πολλά πρέπει να αλλάξουν στη μέση εκπαίδευση.ΤΖΙΖΖΖΖΖΖ
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο';Από πόσα ελληνικά πανεπιστήμια έχεις περάσει;
Απο 1. Εσυ;
Σε τι διαφωνεις απο ολα αυτα;Με διάφορες ιδιότητες από 3 και είμαι στο 4ο.
Σε όλα. -
Δηλαδη συμφωνεις με το πως λειτουργουν οι φοιτητικες παραταξεις; πως προσεγγιζουν τους φοιτητες; πως διαρρεουν σημειωσεις κ.λ.π; πως διεξαγονται οι φοιτητικες εκλογες;
Πως λειτουργουν οι πρυτανεις σε θεματα καταληψεων, βανδαλισμων κ.λ.π;
Διαλογο κανουμε, παρεθεσε τις αποψεις σου να καταλαβω που διαφωνουμε.. -
σημερα το πρωι μπηκαν και βανδαλισαν αφου τα διερρηξαν γραφεια στο ΕΜΠ (της γυναικας μου συγκεκριμενα) και αλλα στον τομεα τα PC δεν τα πειραξαν αλλα αδεισαν τα ραφια απο τα εγγραφαν,, και γενικα εχει εικονα καταστροφης ετσι για να το κανουν..
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Οι λεξεις 'Ελληνικο πανεπιστημιο' βρωμανε απο παντου..
Τι να πρωτοπιασεις;
Τους πρυτανεις ;
Τις φοιτητικες παραταξεις;
Τους διοικ. υπαλληλους;
Την διαθεση κονδυλιων για ερευνες κ.λ.π;
Το 'ασυλο';Από πόσα ελληνικά πανεπιστήμια έχεις περάσει;
Απο 1. Εσυ;
Σε τι διαφωνεις απο ολα αυτα;Με διάφορες ιδιότητες από 3 και είμαι στο 4ο.
Σε όλα.Να τα χιλιάσεις
Διαφωνείς σε κάποιο από τα παραπάνω ?
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
σημερα το πρωι μπηκαν και βανδαλισαν αφου τα διερρηξαν γραφεια στο ΕΜΠ (της γυναικας μου συγκεκριμενα) και αλλα στον τομεα τα PC δεν τα πειραξαν αλλα αδεισαν τα ραφια απο τα εγγραφαν,, και γενικα εχει εικονα καταστροφης ετσι για να το κανουν..αν είσαι εΜπαναστάτης αυτά οφείλεις να κάνεις
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αυτο ειναι το σημαντικο ΙΜΗΟ, οταν το 40% των μαθητων δεν καταφερνει να παρει αυτο το 10, τοτε κατι πολυ λαθος συμβαινει στο εκπαιδευτικο μας συστημα.
Αυτό που κριτικάρω είναι την Ελληνική νοοτροπία και τον πολιτικό λαϊκισμό που εστιάζει στο εξεταστικό και όχι στην εκπαίδευση-μόρφωση. Δηλαδή αντί να θέλουμε να μάθουν ότι χρειάζεται, αρκούμαστε να προάγονται αγράμματοι στις επόμενες τάξεις και να παίρνουν άχρηστα διπλώματα-πτυχία.
Η χούντα ξεκίνησε τις εξεταστικές διευκολύνσεις (3η εξεταστική) στα πανεπιστήμια, κι από τότε έγινε εθνική πολιτική ....
Ο Αρβανιτόπουλος ξανάφερε τη 3η εξεταστική! Ο ΣΥΡΙΖΑ πλειοδοτεί για τα λύκεια, ....
Η ανησυχία και δημόσια αγωνία για το ΕΜΠ και το ΕΚΠΑ ήταν αν δωθούν οι εξετάσεις, όχι το κατά πόσο θα υποβαθμιστεί το εκπαιδευτικό έργο.@Adriver, συμφωνώ σε όσα λες. Ακόμα και όταν γίνονται προσπάθειες προβολής άλλων αιτημάτων ή επιτευγμάτων των πανεπιστημίων, τα μόνα που τελικά περνούν στα ΜΜΕ και τους «υπουργούς» είναι το σύστημα των εξετάσεων και το πώς θα περάσουν «δημοκρατικά» όλοι και να συνταχθεί νέος νόμος «πλαίσιο»
@nikospappas. Προφανώς με τέτοια ποσοστά αποτυχίας υπάρχουν πολλά στραβά στο σύστημα της μέσης εκπαίδευσης, τα οποία δεν τα προκάλεσε, αλλά αποκάλυψε και η τράπεζα θεμάτων. Πιστεύω ότι η τράπεζα θεμάτων είναι σωστό μέτρο και πρέπει να εφαρμοστεί σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των καθηγητών (για το έργο, τα ποσοστά των μαθητών τους) και την εμπέδωση της νοοτροπίας ότι δεν γίνεται να περνάει κανένας με κάτω από τη βάση ούτε την τάξη, ούτε ακόμα χειρότερα σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Εάν σου δοθεί η ευκαιρία να διαβάσεις γραπτά πρωτοετών ή δευτεροετών φοιτητών σε ΑΕΙ (ακόμα και σε καλές σχολές, όχι π.χ. σε ΤΕΙ που μπαίνουν με βάση 6/20) θα τραβάς τα μαλλιά σου με την αγραμματοσύνη και κυρίως την ανεπάρκεια γραφής ελληνικών. Πολλά πρέπει να αλλάξουν στη μέση εκπαίδευση.ΤΖΙΖΖΖΖΖΖ
πιπέρι στο στόμα του δεξιού
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
σημερα το πρωι μπηκαν και βανδαλισαν αφου τα διερρηξαν γραφεια στο ΕΜΠ (της γυναικας μου συγκεκριμενα) και αλλα στον τομεα τα PC δεν τα πειραξαν αλλα αδεισαν τα ραφια απο τα εγγραφαν,, και γενικα εχει εικονα καταστροφης ετσι για να το κανουν..γιατι υπαρχουν νομοι;;
μια ισοβια αποβολη και υποχρεωση αντικαταστηασης θα ειχε πολυ πλακα ...
-
μα πρεπει να τους βρουν πρωτα ωστε να γινουν αυτα... = απιθανο... παντως εχει παει Αστυνομια για ελεγχο και καταγραφη...???
Περί Σπουδών