-
Έχω μια απορία ..... πριν λίγες μέρες πέρασα από την περιοχή του Ζαππείου και τη παραλιακή και παρατηρούσα τα έργα για το τραμ, και είδα ότι οι ράγες είναι κάτω στο δρόμο, χωρίς κάποιο διαχωριστικό να τις οριοθετεί .
Έτσι θα είναι ή θα βάλουν διαχωριστικά που θα τις ορίζουν????
Φαντάζεστε αν είναι έτσι ‘χύμα’ στην άσφαλτο τι πρόκειται να γίνει .... τα μηχανάκια θα ξαπλώνουν στο δρόμο όταν πατούν πάνω στις ράγες και το τραμ θα κοπανιέται με τα αυτοκίνητα ..... -
Έχω μια απορία ..... πριν λίγες μέρες πέρασα από την περιοχή του Ζαππείου και τη παραλιακή και παρατηρούσα τα έργα για το τραμ, και είδα ότι οι ράγες είναι κάτω στο δρόμο, χωρίς κάποιο διαχωριστικό να τις οριοθετεί .
Έτσι θα είναι ή θα βάλουν διαχωριστικά που θα τις ορίζουν????
Φαντάζεστε αν είναι έτσι ‘χύμα’ στην άσφαλτο τι πρόκειται να γίνει .... τα μηχανάκια θα ξαπλώνουν στο δρόμο όταν πατούν πάνω στις ράγες και το τραμ θα κοπανιέται με τα αυτοκίνητα ..... -
Έχω μια απορία ..... πριν λίγες μέρες πέρασα από την περιοχή του Ζαππείου και τη παραλιακή και παρατηρούσα τα έργα για το τραμ, και είδα ότι οι ράγες είναι κάτω στο δρόμο, χωρίς κάποιο διαχωριστικό να τις οριοθετεί .
Έτσι θα είναι ή θα βάλουν διαχωριστικά που θα τις ορίζουν????
Φαντάζεστε αν είναι έτσι ‘χύμα’ στην άσφαλτο τι πρόκειται να γίνει .... τα μηχανάκια θα ξαπλώνουν στο δρόμο όταν πατούν πάνω στις ράγες και το τραμ θα κοπανιέται με τα αυτοκίνητα ..... -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Έχω μια απορία ..... πριν λίγες μέρες πέρασα από την περιοχή του Ζαππείου και τη παραλιακή και παρατηρούσα τα έργα για το τραμ, και είδα ότι οι ράγες είναι κάτω στο δρόμο, χωρίς κάποιο διαχωριστικό να τις οριοθετεί .
Έτσι θα είναι ή θα βάλουν διαχωριστικά που θα τις ορίζουν????
Φαντάζεστε αν είναι έτσι ‘χύμα’ στην άσφαλτο τι πρόκειται να γίνει .... τα μηχανάκια θα ξαπλώνουν στο δρόμο όταν πατούν πάνω στις ράγες και το τραμ θα κοπανιέται με τα αυτοκίνητα .....Στην Ολλανδία τουλάχιστον, προφανώς και αλλού, το τράμ έχει απόλυτη προτεραιότητα, ακόμα και έναντι του ερυθρού σηματοδότη.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Στην Ολλανδία τουλάχιστον, προφανώς και αλλού, το τράμ έχει απόλυτη προτεραιότητα, ακόμα και έναντι του ερυθρού σηματοδότη.Ετσι ειναι. Αν κ στα φαναρια νομιζω πως σταματουν(τουλαχιστον στην Αγγλια κ στην Ελβετια αποτι 8υμαμαι). Διαχωριστικα δεν υπαρχουν, ειναι κανονικη λωριδα κυκλοφοριας.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Στην Ολλανδία τουλάχιστον, προφανώς και αλλού, το τράμ έχει απόλυτη προτεραιότητα, ακόμα και έναντι του ερυθρού σηματοδότη.
Ετσι ειναι. Αν κ στα φαναρια νομιζω πως σταματουν(τουλαχιστον στην Αγγλια κ στην Ελβετια αποτι 8υμαμαι). Διαχωριστικα δεν υπαρχουν, ειναι κανονικη λωριδα κυκλοφοριας.
Παιδιά, αν είναι ετσι τα μηχανακια που θα πατουν κατα λαθος πανω στις ραγες θα ξαπλωνουν στην μέση του δρόμου, στα φαναρια εννοείται οτι θα σταματά το τράμ αλλα οταν κινείται παράληλα με το αυτοκίνητα μην σου τυχει και αλλαξης λωρίδα κατα λάθος ,σε ισοπέδωσε
-
Αυτο ειναι κατι που πρεπει να συνη8ισουμε... Καλως η κακως
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Παιδιά, αν είναι ετσι τα μηχανακια που θα πατουν κατα λαθος πανω στις ραγες θα ξαπλωνουν στην μέση του δρόμου, στα φαναρια εννοείται οτι θα σταματά το τράμ αλλα οταν κινείται παράληλα με το αυτοκίνητα μην σου τυχει και αλλαξης λωρίδα κατα λάθος ,σε ισοπέδωσεΔεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Γιατί να σε ισοπεδώσει;
Όταν αλλάζεις λωρίδα προσέχεις αν έρχεται κάποιο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς. Εννοείς ότι χωρά η ρόδα στις ράγες και θα πέφτουν τα μηχανάκια;
-
Και στη Βιέννη έτσι είναι, και δεν κάνει και θόρυβο το άτιμο... Εκεί σε πατάει το τραμ σαν πεζό και πληρώνεις και πρόστιμο που δεν πρόσεχες...
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Παιδιά, αν είναι ετσι τα μηχανακια που θα πατουν κατα λαθος πανω στις ραγες θα ξαπλωνουν στην μέση του δρόμου, στα φαναρια εννοείται οτι θα σταματά το τράμ αλλα οταν κινείται παράληλα με το αυτοκίνητα μην σου τυχει και αλλαξης λωρίδα κατα λάθος ,σε ισοπέδωσε
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Γιατί να σε ισοπεδώσει;
Όταν αλλάζεις λωρίδα προσέχεις αν έρχεται κάποιο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς.
Αλλο να σε χτυπήσει ενα αυτοκινητο που ζυγίζει περιπου 1000 με 1200 κιλά , και αλλο ενα πραμα που ζυγιζει καμια δεκαρια τονους και βάλε
[Εννοείς ότι χωρά η ρόδα στις ράγες και θα πέφτουν τα μηχανάκια;
Ακριβώς , και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο!!!!!
-
Κ οχι τιποτα αλλο, αλλα τα μηχανακια κινουνται αναμεσα απο τ αυτοκινητα κανοντας σφηνες για να περασουν μπροστα, οποτε μια απροσεξια ενος αναβατη μπορει να εχει τραγικο αποτελεσματα για τον ιδιο! Ειδικα για την Ελλαδα επρεπε να φτιαξουν καποιο διαχωριστηκο να μην μπορουν να εισελθουν αλλα οχηματα εκει που κινειται το τραμ. Ασε που σιγουρα ταξι, λεωφορεια, ΙΧ κλπ θα εμποδιζουν την μετακινηση του.
Οντως στο εξωτερικο τα τραμ εχουν την απολυτη προτεραιοτητα! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Οντως στο εξωτερικο τα τραμ εχουν την απολυτη προτεραιοτητα!
Και εδώ το ίδιο θα ισχύει
-
Δηλαδή αν κινείσαι στη λωρίδα του τραμ και σε τρακάρει από πίσω, δεν σε πληρώνει ?
Αν ισχύει αυτό, τότε προτείνω το ίδιο και τις λεωφορειλωρίδες: ας μπαίνουν και τα ταξί, αφού τόσο το επιθυμούν, αλλά τα λεωφορεία έχουν απόλυτη προτεραιότητα ακόμα και αν τρακάρουν από πίσω. Για να δω μετά πόσοι 'ξύπνιοι' ταξιτζήδες θα βρεθούν
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν ισχύει αυτό, τότε προτείνω το ίδιο και τις λεωφορειλωρίδες: ας μπαίνουν και τα ταξί, αφού τόσο το επιθυμούν, αλλά τα λεωφορεία έχουν απόλυτη προτεραιότητα ακόμα και αν τρακάρουν από πίσω. Για να δω μετά πόσοι 'ξύπνιοι' ταξιτζήδες θα βρεθούν
Βάζεις ιδέες...
-
Στην οικογένεια χάσαμε μία προ-γιαγιά μου όταν λειτουργούσε το τραμ,ακούγεται αστείο αλλά δεν είναι,έχουν να γίνουν πολλά ατυχήματα,ασε που οι ελληνάρες θα βρίζουν τον οδηγό του τραμ που 'δεν τους αφησε να περάσουν'
-
Καλά ότι θα γίνει χαμός θα γίνει.
Στη Βιένη που ήμουνα τον περασμένο μήνα το συζήταγα το θέμα με την κοπέλα μου. Προβλέπω οι ασφαλιστικές να επιχειρήσουν να μην αποζημιώνουν για συγκρούσεις με τραμ
-
Κάποτε θα πρέπει να γίνουμε κι εμείς ευσυνείδητοι οδηγοί... Ευρωπαίοι, όπως μας αρέσει να αποκαλούμαστε...
Και βέβαια να έχει προτεραιότητα το τραμ κι εγώ να προσέχω οταν θα κινούμε στη λωρίδα του...σε τελική απο το να είχα μια λιγότερη λωρίδα κυκλοφορίας, καλύτερα να κινούμε με προσοχή πάντα στην λωρίδα του τραμ... -
Ειμαστε ακομα στο κατασκευαστικο σταδιο και δεν ξερουμε τι θα γινει γιατι μπορει να εφαρμοστουν και αλλες λυσεις!!!
Το τραμ να πηγαινει αντιθετα προς το ρευμα των αυτοκινητων.(Ιδε Πανεπιστημιου τωρα).
Σε ορισμενους στενους δρομους του Ν.Κοσμου απο οπου περνει το τραμ να απαγορευθει η ελευθερη διελευση αυτοκινητων αλλα να επιτρεπεται το παρκαρισμα.
Παντως στην Ν.Σμυρνη το τραμ εχει δικο του και μαλιστα σπαρμενο χωραφι. -
Μπορεί να βάλουνε και φανάρια ειδικά για το τραμ. Στη Γερμανία τουλάχιστον έτσι ήταν.
Νομίζω πως δε θα προκληθεί πρόβλημα. έτσι κι αλλιώς δε θα έχει καμία διαφορά από το να κινείσαι μαζί με ένα διπλό λεωφορείο. Πιό επικίνδυνο είναι μαλιστα το λεωφορείο που δεν ξέρεις πότε θα αλλάξει λωρίδα. -
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, παντως όπου βρίσκω ελεύθερες γραμμές μπαίνω και κάνω το seicento μου τραμ!!!! Εχει απίστευτο γέλιο!!!! Πραγματικά θα μου λείψει όταν αρχίσει να λειτουργέι το τραμ!
τσκ τσκ τσκ ανόητα κορίτσια
Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ