-
Εχω ενα honda civic μοντελο του 1991 1500cc 92hp 16βαλβιδο. Θα ηθελα να αλλαξω την φλατζα με μια ποιο λεπτη... Θα κερδισω εστω και κατι ψιλα?? Υπαρχει πιθανοτητα να γινει καμια ζημια? Παρακαλω βοηθηστε με... Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Εχω ενα honda civic μοντελο του 1991 1500cc 92hp 16βαλβιδο. Θα ηθελα να αλλαξω την φλατζα με μια ποιο λεπτη... Θα κερδισω εστω και κατι ψιλα?? Υπαρχει πιθανοτητα να γινει καμια ζημια? Παρακαλω βοηθηστε με... Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Εχω ενα honda civic μοντελο του 1991 1500cc 92hp 16βαλβιδο. Θα ηθελα να αλλαξω την φλατζα με μια ποιο λεπτη... Θα κερδισω εστω και κατι ψιλα?? Υπαρχει πιθανοτητα να γινει καμια ζημια? Παρακαλω βοηθηστε με... Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Μια απαντηση βρε παιδια και σε μενα τον φτωχο ...
-
μπορεί να κερδίσεις ... κάτι ....
αλλά μάλλον θα χάσεις περισσότερα ....
αξιοπιστία μοτέρ /
θα κάνει καλή δουλειά ο μαστο Μήτσος ?
πόση συμπίεση έχεις τώρα και πόσο θέλεις να πας ?
αααα.... μήπως μετά θα θέλει και την 100αρα του ......αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα θα το είχε κάνει από την αρχή η honda
-
Η καινουργια φλαντζα θα ειναι 1/δεκατο ποιο λεπτη... Λες μετα με την τοποθετηση της καινουργιας να χανει λαδια? Οταν λες αξιοπιστια τι εννοεις?
-
κρίμα είναι να του βάλεις χέρι ......
πόσα χλμ έχει το μοτέρ ?
σου έχει βγάλει προβλήματα ? -
Ρε συ απλα προσπαθω να δωσω κατι ψιλα στο μοτερ... εχει σχεδον 200000 χιλιομετρα και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα...ψαχνω ετσι καποιες φτηνες λυσεις. Εχω βαλει εξατμιση-φιλτρο και εχω βγαλει το μεσαιο καζανακι(μ@μ@κιες). Εχεις να προτεινεις κατι?
-
Να το αφήσεις όπως είναι. Κρίμα να του αλλάξεις τα 'φώτα' χωρίς λόγο!!!
-
Οχι και να του βγαλω τα ματια... δεν ειπαμε να του βαλω πανω ενα σορο πραγματα. Μια φλατζα λεω να αλλαξω μονο...
-
Δεν είναι απλό πράγμα η φλάντζα και δική μου γνώμη είναι αν δεν ξέρεις άλλη περίπτωση που να έγινε αυτό χωρίς πρόβλημα να μην το κάνεις.
Μπορεί να σου χτυπάει πυράκια, μέχρι και να χτυπήσει το έμβολο τη βαλβίδα (επειδή μείωσες την απόστασή του από αυτήν με τη λεπτότερη φλάντζα).
Με λίγα λόγια πρέπει να ξέρεις αν μπορεί να γίνει αυτό στο αυτοκίνητό σου. Τυχαία μην το δοκιμάσεις. -
Περιπτωση να χτυπησει το εμβολο τη βαλβιδα δεν υπαρχει διοτι η συγκεκριμενη φλατζα δεν ειναι τοσο μα τοσο λεπτη... Οσον αφορα το να χτυπαει πυρακια οντως ειναι θεμα...!
-
Ομως υπάρχει περίπτωση να χτυπήσει από κάτω λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης,όπως κάνουν ορισμένα αμάξια μετά από 2-3 πλαναρίσματα.
Βλέπω ορισμένους πάντως τρώγεται ο κ...λος τους να πετάξουν λεφτά σε κάτι που χάνει τόσο εύκολα αξία όσο ένα αμάξι... -
Δεν θα ανεβάζει το μοτέρ και μεγαλύτερη θερμοκρασία λόγω μεγαλύτερης πίεσης (μικρότερος χώρος) ή λέω βλακείες. ;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν θα ανεβάζει το μοτέρ και μεγαλύτερη θερμοκρασία λόγω μεγαλύτερης πίεσης (μικρότερος χώρος) ή λέω βλακείες. ;Όχι, δε λες βλακείες!
Φυσικά και θα ανέβει η συμπίεση...με αυτόν ακριβώς τον τρόπο ψάχνει για άλογα ο φίλος μαςΓιαννάκη κι εγώ συμφωνώ με τους υπόλοιπους: μη το πειράζεις το μοτέρ. δε σου χει βγάλει τίποτα λες. Φτύστο κι ας το να σε πηγαίνει στη δουλειά σου
Οι Ιάπωνες (ειδικά εκείνη την περίοδο) έφτιαχναν μοτέρ γαϊδούρια αλλά:
1 θα γίνει σωστή εργασία
2 θα γίνεται σωστή καύση ή θα προκαλέσεις knocks λόγω διαφορετικού κύκλου (ελάχιστα, αλλά μπορείς να το υπολογίσεις - όχι να το μπακαλέψεις;;)
3 αν προκύψουν διαρροές τι θα κάνεις;Επειδή φαντάζομαι τους μάστορες...Δε μπορώ να δεχτώ ότι σου λένε οτι αυτή η διαφοροποίηση του πάχους θα επιφέρει αποτελέσματα στην απόδοση αλλά είναι συγχρόνως και ελάχιστη για να προκαλέσει προβλήματα! Δε γίνεται αυτό. Στη μηχανολογία είναι πρακτικά αδύνατον να αλλάξεις μόνο μια παράμετρο...οι υπόλοιπες ακολουθούν κι αυτές βάσει νόμων της φυσικής
-
Για να μιλάμε και λίγο σοβαρά. Λεπτότερη φλάντζα εργοστασιακή δεν υπάρχει γιατί οι κατασκευαστές δεν μπαίνουν σε τέτοιες ανοησίες. Υπάρχουν ποιο χοντρές για να καλύψουν το φάγωμα από πλανιάρισμα ώστε να διατηρηθεί η ίδια σχεδόν σχέση συμπίεσης. Αύξηση της σχέσης συμπίεσης μπορείς να έχεις μόνο με πλανιάρισμα του καπακιού και τοποθέτηση ίδιου πάχους φλάντζας. Γιατί όμως να το κάνεις; Γιατί να βάλεις χέρι σε κάτι που σου έχει βγει βράχος όλα αυτά τα χρόνια; Για την αμφίβολη μετατροπή για λίγα επιπλέον άλογα; Καταρχήν όπως έχει ήδη λεχθεί θα έχεις πολλά πειράκια και σίγουρα θα χρειαστείς πλέον χρήση 100αρας βενζίνης. Θα δουλεύεις όμως πλέον το μοτέρ σου σε συνθήκες για τις οποίες δεν σχεδιάστηκε, άσε που είναι έτσι κι αλλιώς ταλαιπωρημένο. Πιστεύεις ότι θα το διατηρήσεις σε καλή κατάσταση για πολλά χιλιόμετρα; Μάλλον όχι. Άσε που τα μέταλλα σε μπιέλες και στρόφαλο δεν θα χαρούν καθόλου για τις επιλογές σου. Αν έχεις λεφτά για ξόδεμα δώσε τα εκεί που θα σου εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ασφάλεια στην κίνηση του αυτοκινήτου και θα αυξήσουν την μέση ωριαία ταχύτητα σου βοηθώντας να κινήσαι με την φόρα όπου είναι λίγος ο κινητήρας σου(ανάρτηση φρένα κλπ).
-
Άσε που τα μέταλλα σε μπιέλες και στρόφαλο δεν θα χαρούν καθόλου για τις επιλογές σου.
Εδώ χρειάζεται μέγιστη προσοχή. Όταν ανοίξει ο κινητήρας η συνήθης σκέψη είναι, αφού τον άνοιξα από πάνω, δεν τον ανοίγω και από κάτω να του βάλω καινούργια μέταλλα ?
Εκεί συνήθως αρχίζουν τα πρόβλήματα, αν δεν μετρηθούνε για οβάλ οι μπιέλες, και έχουνε οβάλ, όταν μπούν καινούργια μέταλλα καταλήγουμε με κολλημένο ή σπασμένο μοτέρ. Προσοχή λοιπόν, όταν αλλάζουμε μέταλλα μπιελών μετράμε πάντα για οβάλ στις μπιέλες.
-
στο Opel ειχα συμπιεση 10/5 προς 1 απο το εργοστασιο και με πλαναρισμα εχω 11/3 προς 1.
βασιστηκα βαση της homologation που δινει η opel για χρηση group N.
το αμαξι ειναι opel astra G 1.4,και ειχα 50.000km οταν εκανα το χειρουργειο.πλεον εχω 98.000km Κοντα.
εβαλα την εργοστασιακη μεταλικη φλαντζα.δουλευω παντα 95 αρα εκτος απο σπανιες χρησης 100αρας.
απο 3000σαλ εχω 12kg ροπη οταν το νορμαλ ειχε 12.5 στις 4500σαλ.
εβγαλα 135hp στροφαλο και κοντα 14kg ροπη με πολλαπλη εισαγωγη,καπακι και προγραμμα.
φλαντζα κυλινδροκεφαλης