-
το ότι κάθεται αγκαλια με την μπαριέρα πάνω σε στροφη ενας ταλαίπωρος δε σας φαίνεται δλδ περίεργο;;;
-
Χρωμα ελαστικων?
-
Ενδιαφερουσα λθση για το air scoop
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων
Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων
Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων
Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων
Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!Eιναι τεχνικη που χρησιμοποιητε αλλα ειναι αμφιλεγομενη μιας και θελει ''ειδικες'' ζαντες απο οτι λενε οι ειδικοι.
Τα αμερικανια την χρησιμοποιουνε πολυ
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων
Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων
Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!Eιναι τεχνικη που χρησιμοποιητε αλλα ειναι αμφιλεγομενη μιας και θελει ''ειδικες'' ζαντες απο οτι λενε οι ειδικοι.
Τα αμερικανια την χρησιμοποιουνε πολυ
Mε σκοπό να πετύχουν τι? Αυτό που προανέφερα?
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικωνΝομίζω είναι ο Κάρλος Πατσέ ή Πασέ. Τα χρώματα και το σχέδιο του κράνους δεν μου φαίνονται για αυτά που έφερε το κράνος του Reutemann πάντως...
-
Το βρήκα στο κελάρι μου...
Δεν ξέρω ΤΙ, ΠΩΣ, ΠΟΥ ή ΠΟΤΕ, αλλά σίγουρα αξίζει να μπει στα αλλόκοτα... -
... τι να πρωτο σχολιάσω .....
Ας πω μονο για το διπλό πισινό λάστιχο ...
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... τι να πρωτο σχολιάσω .....Ας πω μονο για το διπλό πισινό λάστιχο ...
-
Εγώ απορώ πώς δεν σηκώνεται σούζα, έτσι παρκαρισμένο...
Εκτός κι αν ισορροπεί χάρη στο καρφί της μύτης του -
Μία πανέμορφη Terry T10 του 1967 που έτρεχε στην CanAm Series...
-
Μία από τις ΠΙΟ 'μουσικές' εξατμίσεις πρέπει να ανήκαν στο Freikaiserwagen της Auto Union...
ΣΙΓΟΥΡΑ τις σχεδίασε κάποιος που έπαιζε τρομπόνι...
-
Αναρωτιεμαι τον λογο που κανει αυτο το loop στο τελος...
Παντως συνεχιστε ετσι, κι ας μην υπαρχουν απαντησεις. Τo thread ειναι απολαυστικοτατο.
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Αναρωτιεμαι τον λογο που κανει αυτο το loop στο τελος...Αυτό που μπορώ εγώ να σκεφτώ είναι ότι δημιουργούσε μια επιπρόσθετη διαδρομή στη εξάτμιση για τον περιορισμό απώλειας συμπίεσης των κύλινδρων
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
χαχα πολύ καλό..στη δεύτερη φώτο το αμάξι από πίσω πρέπει να το έχω σε μινιατούρα
-
Άλλη μία φώτο με μία 'formula' της Porsche:
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων
Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων
Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!Eιναι τεχνικη που χρησιμοποιητε αλλα ειναι αμφιλεγομενη μιας και θελει ''ειδικες'' ζαντες απο οτι λενε οι ειδικοι.
Τα αμερικανια την χρησιμοποιουνε πολυ
Mε σκοπό να πετύχουν τι? Αυτό που προανέφερα?
οτι πετυχαινει και το gtr με τις 'ποδιες'στις ζαντες απλα κραταει το λαστιχο γιατι οι δυναμεις ειναι μεγαλες για αυτα
-
εγω παλι πιστευω οτι δεν ειναι φαρδυτερες απο οτι συνηθως οι ζαντες, απλα επειδη ειναι στον αερα η φυγοκεντρος κανει το λαστιχο να μπαλοναρει και παραμορφωνεται κατα αυτο τον τροπο.
οσο για το τρομπονι, το επιθυμητο απο οσο ξερω ειναι να ειναι ισομηκεις οι εξοδοι των καυσαεριων. -
Anybody home?
Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!