Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 49 / 50
    Formula 1
    79
    994
    6604
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joe-bar-team last edited by

      το ότι κάθεται αγκαλια με την μπαριέρα πάνω σε στροφη ενας ταλαίπωρος δε σας φαίνεται δλδ περίεργο;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        ladaman11 last edited by

        Χρωμα ελαστικων?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          ladaman11 last edited by

          Ενδιαφερουσα λθση για το air scoop

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tractioner last edited by

            Ο χρήστης Thanix έγραψε:

            Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

            Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων

            Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
            Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanix last edited by

              Ο χρήστης tractioner έγραψε:

              Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

              Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων

              Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
              Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!

              Eιναι τεχνικη που χρησιμοποιητε αλλα ειναι αμφιλεγομενη μιας και θελει ''ειδικες'' ζαντες απο οτι λενε οι ειδικοι.

              Τα αμερικανια την χρησιμοποιουνε πολυ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tractioner last edited by

                Ο χρήστης Thanix έγραψε:

                Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

                Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων

                Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
                Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!

                Eιναι τεχνικη που χρησιμοποιητε αλλα ειναι αμφιλεγομενη μιας και θελει ''ειδικες'' ζαντες απο οτι λενε οι ειδικοι.

                Τα αμερικανια την χρησιμοποιουνε πολυ

                Mε σκοπό να πετύχουν τι? Αυτό που προανέφερα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red-spirit last edited by

                  Ο χρήστης madox έγραψε:
                  Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

                  Νομίζω είναι ο Κάρλος Πατσέ ή Πασέ. Τα χρώματα και το σχέδιο του κράνους δεν μου φαίνονται για αυτά που έφερε το κράνος του Reutemann πάντως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    webfox last edited by

                    Το βρήκα στο κελάρι μου...
                    Δεν ξέρω ΤΙ, ΠΩΣ, ΠΟΥ ή ΠΟΤΕ, αλλά σίγουρα αξίζει να μπει στα αλλόκοτα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      st-devote last edited by

                      ... τι να πρωτο σχολιάσω .....

                      Ας πω μονο για το διπλό πισινό λάστιχο ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                        ... τι να πρωτο σχολιάσω .....

                        Ας πω μονο για το διπλό πισινό λάστιχο ...

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jarnot last edited by

                          Εγώ απορώ πώς δεν σηκώνεται σούζα, έτσι παρκαρισμένο...
                          Εκτός κι αν ισορροπεί χάρη στο καρφί της μύτης του

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            webfox last edited by

                            Μία πανέμορφη Terry T10 του 1967 που έτρεχε στην CanAm Series...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              webfox last edited by

                              Μία από τις ΠΙΟ 'μουσικές' εξατμίσεις πρέπει να ανήκαν στο Freikaiserwagen της Auto Union...

                              ΣΙΓΟΥΡΑ τις σχεδίασε κάποιος που έπαιζε τρομπόνι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgeman last edited by

                                Αναρωτιεμαι τον λογο που κανει αυτο το loop στο τελος...

                                Παντως συνεχιστε ετσι, κι ας μην υπαρχουν απαντησεις. Τo thread ειναι απολαυστικοτατο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                                  Αναρωτιεμαι τον λογο που κανει αυτο το loop στο τελος...

                                  Αυτό που μπορώ εγώ να σκεφτώ είναι ότι δημιουργούσε μια επιπρόσθετη διαδρομή στη εξάτμιση για τον περιορισμό απώλειας συμπίεσης των κύλινδρων

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jokexxx last edited by

                                    Ο χρήστης webfox έγραψε:

                                    χαχα πολύ καλό..στη δεύτερη φώτο το αμάξι από πίσω πρέπει να το έχω σε μινιατούρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jokexxx last edited by

                                      Άλλη μία φώτο με μία 'formula' της Porsche:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Ο χρήστης tractioner έγραψε:

                                        Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

                                        Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων

                                        Aυτό ακριβώς, η ζάντα είναι πολύ φαρδιά σε σχέση με το λάστιχο! Άραγε τους ''ξέφευγε'' η το κάναν επίτηδες?
                                        Mια εύλογη εξήγηση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι ότι ίσως έτσι βελτιώναν την ακαμψία των πλάνων του ελαστικού! Οι ποιο ειδήμονες ας τοποθετηθούν!

                                        Eιναι τεχνικη που χρησιμοποιητε αλλα ειναι αμφιλεγομενη μιας και θελει ''ειδικες'' ζαντες απο οτι λενε οι ειδικοι.

                                        Τα αμερικανια την χρησιμοποιουνε πολυ

                                        Mε σκοπό να πετύχουν τι? Αυτό που προανέφερα?

                                        οτι πετυχαινει και το gtr με τις 'ποδιες'στις ζαντες απλα κραταει το λαστιχο γιατι οι δυναμεις ειναι μεγαλες για αυτα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bab2112 last edited by

                                          εγω παλι πιστευω οτι δεν ειναι φαρδυτερες απο οτι συνηθως οι ζαντες, απλα επειδη ειναι στον αερα η φυγοκεντρος κανει το λαστιχο να μπαλοναρει και παραμορφωνεται κατα αυτο τον τροπο.
                                          οσο για το τρομπονι, το επιθυμητο απο οσο ξερω ειναι να ειναι ισομηκεις οι εξοδοι των καυσαεριων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Anybody home?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 49 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr