-
λοιπον εχω το εξης προβλημα..απο χθες παρατηρω οτι αφου μολις εχω ζεστανει το αυτοκινητο(και αρχιζω να ανοιγω) στις ταχυτητες 3η και κυριως 4η στις 3000 περιπου στροφες η βελονα του στροφομετρου ανεβαινει αποτομα 300-400 στροφες και μετα συνεχιζει ανεβαινει παλι με σταθερο ρυθμο..
Αυτο θα μου το κανει το πολυ 2 φορες και μετα ανεβαινει,ακομα και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες, κανονικα..
Το προβλημα μου ειναι το εξης,παρολο που το κανει μονο μετα το ζεσταμα,δε θυμαμαι να εχω παρατηρησει τη συγκεκριμενη 'συμπεριφορα' κι αλλες φορες στο παρελθον
οποτε αναρωτιεμαι τι μπορει να φταιει...Ειχα ακουσει για προβληματα στις βελονες των ταμπλω των audi αλλα θα το εκανε μονιμα αυτο το πηδηματακι...Μηπως μπορει να ειναι κατι σοβαρο???
-
λοιπον εχω το εξης προβλημα..απο χθες παρατηρω οτι αφου μολις εχω ζεστανει το αυτοκινητο(και αρχιζω να ανοιγω) στις ταχυτητες 3η και κυριως 4η στις 3000 περιπου στροφες η βελονα του στροφομετρου ανεβαινει αποτομα 300-400 στροφες και μετα συνεχιζει ανεβαινει παλι με σταθερο ρυθμο..
Αυτο θα μου το κανει το πολυ 2 φορες και μετα ανεβαινει,ακομα και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες, κανονικα..
Το προβλημα μου ειναι το εξης,παρολο που το κανει μονο μετα το ζεσταμα,δε θυμαμαι να εχω παρατηρησει τη συγκεκριμενη 'συμπεριφορα' κι αλλες φορες στο παρελθον
οποτε αναρωτιεμαι τι μπορει να φταιει...Ειχα ακουσει για προβληματα στις βελονες των ταμπλω των audi αλλα θα το εκανε μονιμα αυτο το πηδηματακι...Μηπως μπορει να ειναι κατι σοβαρο???
-
λοιπον εχω το εξης προβλημα..απο χθες παρατηρω οτι αφου μολις εχω ζεστανει το αυτοκινητο(και αρχιζω να ανοιγω) στις ταχυτητες 3η και κυριως 4η στις 3000 περιπου στροφες η βελονα του στροφομετρου ανεβαινει αποτομα 300-400 στροφες και μετα συνεχιζει ανεβαινει παλι με σταθερο ρυθμο..
Αυτο θα μου το κανει το πολυ 2 φορες και μετα ανεβαινει,ακομα και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες, κανονικα..
Το προβλημα μου ειναι το εξης,παρολο που το κανει μονο μετα το ζεσταμα,δε θυμαμαι να εχω παρατηρησει τη συγκεκριμενη 'συμπεριφορα' κι αλλες φορες στο παρελθον
οποτε αναρωτιεμαι τι μπορει να φταιει...Ειχα ακουσει για προβληματα στις βελονες των ταμπλω των audi αλλα θα το εκανε μονιμα αυτο το πηδηματακι...Μηπως μπορει να ειναι κατι σοβαρο???
-
Μπορεί να είναι απλό πρόβλημα με το στροφόμετρο, πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά της ανάφλεξης που κάτι ετοιμάζεται να χαλάσει ή να πατινάρει ο συμπλέκτης.
Αν είναι ο συμπλέκτης, μέχρι να το φτιάξεις μη πατάς πολύ το γκάζι και τον σκίζεις.
-
αντίστοιχο πήδημα στο στροφόμετρο, έχω δει και σε Α3 1.8Τfsi
-
Θα το δοκιμάσω και θα σου πώ
-
πουλα το και παρε brera να ησυχασεις.-
-
Το πάτε για νέους καυγάδες, θα πλακώσει ο Parieti και ο Busso
-
αυτο το τοπικ εδω, δεν ειναι Ιερο ομως...
αλλωστε για μπασταρδο golf μιλαμε, ολα δικαιολογουνται... -
ακομα και με ενα πιστονι να μεινω δε θα παω σε brera ...
λεω να το παω στην audi να μου το βαλουν στο διαγνωστικο...
Παντως δε πρεπει να ναι στροφομετρο,γιατι δε θα σταματουσε το φαινομενο μολις ζεσταινοταν πληρως...
Επισης οταν γινεται αυτο,νιωθω και τον κινητηρα να ανεβαζει τις στροφες,δεν ειναι μονο θεμα οργανου..Η μαλακια οταν παθαινει κατι δε πρεπει να βγαζει ενδειξη?????
-
Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα βενζίνης;
_
-
Το καλύτερο όπως έγραψες και εσύ είναι να το πας να το βάλουν στο vag-com να δούνε τι 'εσωτερικά' μηνύματα υπάρχουν. Αυτό θα μπορούσε να το κάνει και κάποιος φίλος σου με vag-com, ένα καλώδιο και ένα φορητό αλλά αν δεν υπάρχει κάποιος φίλος σου που να ασχολείται, από βδομάδα πέρνα από καμιά αντιπροσωπεία (δυστυχώς δεν έχω ασχολήθεί με vag-com πέρα από τη θεωρία για να βοηθούσα εγώ). Πάντως δεν μου ακούγεται και τίποτα το τρομερο. Κανένας ροοστάτης ή αισθητήρας ή κάτι ανάλογο (ΔΕΝ επλύνες καθόλου τον κινητήρα εννοείται έτσι ?!?! )...
Για την ένδειξη πάντως μη νομίζεις, με τόσες εκατοντάδες βλάβες που μπορούν να πάθουν το πιθανότερο είναι να έπαιρνες ένα check-engine και τίποτα άλλο (στο vag com όμως θα υπάρχει σαφώς με λεπτομέρεια ότι έχει καταγράψει ο εγκέφαλος για την ενδεχόμενη βλάβη.
Τέλος, μηπως παίζει τίποτα με βρωμοβενζίνη (συνηθώς προκαλούνται διακοπές ή πτώση απόδοσης φυσικά αλλά ποτέ δεν ξέρεις) ? Δε φουλάρεις με καμιά 100αρα (όσο καθαρή μπορέις να βρείς!) και να του κάνεις λίγα χιλιόμετρα ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Επισης οταν γινεται αυτο,νιωθω και τον κινητηρα να ανεβαζει τις στροφες,δεν ειναι μονο θεμα οργανου..Είναι ο συμπλέκτης. Μη το ζορίζεις γιατί πατινάρει ακόμα και όταν δεν φαίνεται στο στροφόμετρο.
-
Παντα του βαζω 100αρα απο συγκεκριμενο βενζιναδικο και ποτε δεν ειχα προβλημα...
Τωρα μολις γυρισα απο βολτα που το χα παει,κατα την οποια του εκανα συνεχεις δοκιμες..
Δε μου παρουσιασε τιποτα παραξενο και νιωθω καπως πιο ανακουφισμενος ειναι η αληθεια...Εχω να προσθεσω και μια παρατηρηση που δεν ανεφερα πριν...
τη μερα πριν αρχισει να μου το κανει αυτο,ετρεχα με μια 335 cabrio...Σε καποια φαση κανω πολυ ατσαλη εκκινηση και το αυτοκινητο εμεινε στην ουσια ακινητο παρολο που ανεβαιναν οι στροφες του,μετα απο αυτο ξεκινησε αλλα οχι σφεντονα,με ενα σημαντικο λαγκ και αφου οι στροφες μου επεσαν στις 2500...Η γυρω περιοχη αρχιζε να μυριζει δισκο.... με λιγα λογια ειμαι τοσο μαλ@@@ς που σπιναρα το δισκο ενος 4κινητου...Τετοια βλακεια δεν ειχα ξανακανει ποτε,ουτε εκκινησεις κανω γενικα αρα δε νομιζω να εβγαλα το δισκο off με ουσιαστικα μια ατσουμπαλη εκκινηση...
Η αληθεια παντως ειναι οτι μυρισε παρα πολυ...υπαρχει περιπτωση απο κεινη τη μερα να λειανθηκε ο δισκος και για αυτο οσο ηταν κρυος να μην επιανε???Αν ειναι ετσι σιγα σιγα θα επανελθει στα φυσιολογικα του...? να σημειωσω οτι στις στροφες που το παθαινε αυτο αρχιζει ουσιαστικα να εχει τη μεγιστη ροπη...Παντως σημερα δε μου εκανε τιποτα,θα το ελεγξω και το βραδυ...
-
Ο Λεωνίδας μίλησε: Συμπλέκτης.
Με απλά λόγια, πας για δίσκο-πλατό-ρουλεμάν.Για το αρχείο: Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με αυτόν τον δίσκο;
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Ο Λεωνίδας μίλησε: Συμπλέκτης.
Με απλά λόγια, πας για δίσκο-πλατό-ρουλεμάν.καλα θα το κοιταξω...εχω ομως μολις 25000 χλμ και δε νιωθω ετοιμος να παω για δισκο...
Παντως αν δε μου το ξανακανει και τις επομενες μερες δε θα πρεπε να παψω να ανησυχω???? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ο Λεωνίδας μίλησε: Συμπλέκτης.
Με απλά λόγια, πας για δίσκο-πλατό-ρουλεμάν.καλα θα το κοιταξω...εχω ομως μολις 25000 χλμ και δε νιωθω ετοιμος να παω για δισκο...
Παντως αν δε μου το ξανακανει και τις επομενες μερες δε θα πρεπε να παψω να ανησυχω????Ο συμπλέκτης σου πατινάρει συνέχεια, υπερθερμαίνεται και υπερθερμαίνει το ρουλεμάν του άξονα του σασμάν (μόνο όταν πατινάρει πολύ ο συμπλέκτης το καταλαβαίνεις). Αν χαλάσει το σασμάν λόγω του συμπλέκτη, είναι πιθανό (και δίκαιο) να μη σου καλύψει η εγγύηση το σασμάν, γιατί χάλασε επειδή οδηγούσες το αμάξι με ξεφτιλισμένο συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο Λεωνίδας μίλησε: Συμπλέκτης.
Με απλά λόγια, πας για δίσκο-πλατό-ρουλεμάν.καλα θα το κοιταξω...εχω ομως μολις 25000 χλμ και δε νιωθω ετοιμος να παω για δισκο...
Παντως αν δε μου το ξανακανει και τις επομενες μερες δε θα πρεπε να παψω να ανησυχω????Ο συμπλέκτης σου πατινάρει συνέχεια, υπερθερμαίνεται και υπερθερμαίνει το ρουλεμάν του άξονα του σασμάν (μόνο όταν πατινάρει πολύ ο συμπλέκτης το καταλαβαίνεις). Αν χαλάσει το σασμάν λόγω του συμπλέκτη, είναι πιθανό (και δίκαιο) να μη σου καλύψει η εγγύηση το σασμάν, γιατί χάλασε επειδή οδηγούσες το αμάξι με ξεφτιλισμένο συμπλέκτη.
αρα δευτερα τρεχοντας στην audi
Aλλα εισαι τοσο βεβαιος οτι παω οπωςδηποτε για δισκο???δε θα μπορουσε να ναι κατι αλλο,αφου μου φαινεται οτι παει ως συνηθως και δε μυριζω συμπλεκτη....
και οπως ειπα σημερα δε μου κανε κανενα περιεργο...
Δως μου λιγο φως!!!!! -
Με τρομοκρατεις και θα ξεσπασω στην alba παλι...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Aλλα εισαι τοσο βεβαιος οτι παω οπωςδηποτε για δισκο???δε θα μπορουσε να ναι κατι αλλο,αφου μου φαινεται οτι παει ως συνηθως και δε μυριζω συμπλεκτη....
Με τρομοκρατεις και θα ξεσπασω στην alba παλι...
Το πιο πιθανο προβλημα ειναι αυτο που σου ειπε ο Leonp, αλλα κανεις δεν μπορει να κανει σωστη διαγνωση απο αποσταση. Πηγαινε στην Αudi και ρωτα. Και προς θεου, μη ξεσπασεις στην Alba...
**Leonp: **
Σχετικα με το ρουλεμαν που λες, εννοεις του πρωτευονος αξονα ή οπωσαλλιωστολενεδεθυμαμαι (πρεστιζ, ρεπριζ καπως ετσι )?
Αυτο συνηθως κανει θορυβο οταν ζεσταθει, ετσι δεν ειναι? (Το εχω παρει 'στο χερι' μια φορα... )
Επισης, αποκλειεται απλα να φαγωθηκε σε καποιο σημειο το υλικο τριβης?
Εχω τεχνική/μηχανική απορία για 2.0ΤFSI