-
Επειδη ειμαι τοσο αναποφασιστος αγοραστης που ο Θεοφραστου δεν πιανει μια μπροστα μου ( ) ξεκιναω το σικουελ του διλημματος μου για να το μοιραστω μαζι σας και να ακουσω τις γνωμες σας, να το συζητησουμε .
Η Hyundai μολις εβγαλε το i10 με κινητηρα 1.2 80 ps στα 10.700 με το κλειδι στο χερι (στην εκδοση που θελω). Ταυτοχρονα υπαρχει η επιλογη του Nissan Micra 1.4 ως μεταχειρισμενο, Μοντελο τελη 04 το πολυ αρχες 05, με 45000 χιλιομετρα, ακατεβατα, στην εκδοση με τον πλουσιο εξοπλισμο (Κλιμα,4 αεροσακους,Ραδιο-Σιντι ΜΡ3 κτλ). Η τιμη του 7000 ευρω γιατι ειναι απο δικο μου ανθρωπο.
Και δεν ξερω τι να κανω
-
Επειδη ειμαι τοσο αναποφασιστος αγοραστης που ο Θεοφραστου δεν πιανει μια μπροστα μου ( ) ξεκιναω το σικουελ του διλημματος μου για να το μοιραστω μαζι σας και να ακουσω τις γνωμες σας, να το συζητησουμε .
Η Hyundai μολις εβγαλε το i10 με κινητηρα 1.2 80 ps στα 10.700 με το κλειδι στο χερι (στην εκδοση που θελω). Ταυτοχρονα υπαρχει η επιλογη του Nissan Micra 1.4 ως μεταχειρισμενο, Μοντελο τελη 04 το πολυ αρχες 05, με 45000 χιλιομετρα, ακατεβατα, στην εκδοση με τον πλουσιο εξοπλισμο (Κλιμα,4 αεροσακους,Ραδιο-Σιντι ΜΡ3 κτλ). Η τιμη του 7000 ευρω γιατι ειναι απο δικο μου ανθρωπο.
Και δεν ξερω τι να κανω
-
Επειδη ειμαι τοσο αναποφασιστος αγοραστης που ο Θεοφραστου δεν πιανει μια μπροστα μου ( ) ξεκιναω το σικουελ του διλημματος μου για να το μοιραστω μαζι σας και να ακουσω τις γνωμες σας, να το συζητησουμε .
Η Hyundai μολις εβγαλε το i10 με κινητηρα 1.2 80 ps στα 10.700 με το κλειδι στο χερι (στην εκδοση που θελω). Ταυτοχρονα υπαρχει η επιλογη του Nissan Micra 1.4 ως μεταχειρισμενο, Μοντελο τελη 04 το πολυ αρχες 05, με 45000 χιλιομετρα, ακατεβατα, στην εκδοση με τον πλουσιο εξοπλισμο (Κλιμα,4 αεροσακους,Ραδιο-Σιντι ΜΡ3 κτλ). Η τιμη του 7000 ευρω γιατι ειναι απο δικο μου ανθρωπο.
Και δεν ξερω τι να κανω
-
Το Νισσάν είναι πολύ νευρικό συνεπικουρούμενο από το σασμάν του και πάει πολύ σβέλτα. Από μένα Νισσάν.
-
Το μίκρα είναι μάλλον πιο 'αμάξι' από το i10. Από την άλλη, εσύ τι χρειάζεσαι; Mini ή supermini;
-
αν ξερεις τι χρηση εχει γινει στο μικρα δε βλεπω το λογο να μη το παρεις...
-
Και εγώ καπως έτσι το βλέπω, Άκη!
(και το σκέφτομαι επίσης...μ'αρέσει που ρετροφέρνει το μίκρα)
Να ρωτήσω κάτι; Το μίκρα δεν έβγαινε 1.2 με 60 και 80 άλογα; Το 1.4 τι ισχύ έχει και πότε βγήκε; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Και εγώ καπως έτσι το βλέπω, Άκη!
(και το σκέφτομαι επίσης...μ'αρέσει που ρετροφέρνει το μίκρα)
Να ρωτήσω κάτι; Το μίκρα δεν έβγαινε 1.2 με 60 και 80 άλογα; Το 1.4 τι ισχύ έχει και πότε βγήκε;1.2-80
1.4-88
δεν ξέρω -
Ναι.. τώρα το είδα και εγώ... χμμμ, μήπως το 1.4 είναι καινούργιο όμως; Δε θυμάμαι στα παλιότερα μοντέλα, όπως αυτό που σκέφτεται ο Άκης, να υπήρχε κάτι τέτοιο!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ναι.. τώρα το είδα και εγώ... χμμμ, μήπως το 1.4 είναι καινούργιο όμως; Δε θυμάμαι στα παλιότερα μοντέλα, όπως αυτό που σκέφτεται ο Άκης, να υπήρχε κάτι τέτοιο!Tι καινούριο καλέ; Υπάρχει από τότε που βγήκε το τωρινό μοντέλο. Αν όχι απ την αρχή του λανσαρίσματος, μερικούς μήνες μετά.
-
χμμμ... λες;
Δεν του φτιασιδώσανε τη μάπα κάποια στιγμή πριν κανά-δυο χρόνια; -
To Micra το 1.4 το θυμάμαι από το 2003
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=55902&news_category_id=&category_id=74Το Micra 1.2 όταν το οδήγησα στη Σαντορίνη μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Περιττό να αναφέρω ότι σε στροφές (Φηρά-Οια) δεν μπορούσε να με ακολουθήσει κανένα άλλο νοικιάρικο (πραγματικά πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο), ενώ και η κατανάλωση του με μικτές συνθήκες (γρήγορη οδήγηση, σταμάτα ξεκίνα στο κέντρο στα Φηρά, ανοιχτές διαδρομές με χαλαρούς ή γρήγορους ρυθμούς) ήταν γύρω στα 5-5,5lt/100km, ενώ ο κινητήρας είχε και το απαραίτητο νεύρο για να επιταχύνει ικανοποιητικά το αμάξωμα.
Στα αρνητικά θα έλεγα πως είναι η ξερή κάπως απόσβεση των αμορτισέρ ειδικά των πίσω, καθώς το αυτοκίνητο έχει την τάση να αναπηδάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Επίσης παρά τα μόλις 12k χλμ που είχε στο κοντέρ, σε λακούβες ακουγόταν τριγμός από το αριστερό πλαστικό στην πίσω αριστερή κολώνα του χώρου αποσκευών, αλλά αν αναλογιστεί κανείς σε τι κατσικόδρομους έχει κινηθεί το αυτοκίνητο και τι χρήση έχει υποστεί, μάλλον είναι λογικό. Το 1.4 πιστεύω θα έχει σίγουρα πιο αυξημένη κατανάλωση αλλά σαφώς καλύτερες επιδόσεις.
Στο i10 εντύπωση μου έκανε η ποιότητα συναρμολόγησης (τα πάντα στο εσωτερικό δείχνουν πολύ γεροδεμένα και καλά συναρμολογημένα), ενώ και τα υλικά δείχνουν προσεγμένα και ποιοτικά με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας πάντα, η καλή απόσβεση της ανάρτησης στις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος, η χαμηλή κατανάλωση, οι περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις του και η ευκολία οδήγησης. Από χώρους το βρήκα ικανοποιητικό.
-
Το micra ειναι 4 ετών αμαξι και μεσα στο 2009 αλλαζει το μοντέλο.
Αν δεν εχεις πρόβλημα χωρων καλο θα ηταν να πάρεις ενα καινουργιο αμαξι, και το i10 ειναι νεο μοντελο και οπως το ειδα αρκετα καλο σε ποιοτητα, καλο κινητηρα και στησιμο. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
1.2-80
1.4-88
δεν ξέρωΤο 1,2 εχει 82 άλογα παρακαλώ και αρκετά αξιόλογα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος εδω και 2 χρόνια που το έχω και το μόνο 'παράπονο' που έχω είναι οι ξερές αντιδράσεις του πίσω μέρους του αυτοκινήτου. Ποιοτητας και μηχανικά προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα. Λίγο επιρρεπές σε λεκέδες το ανοιχτόχρωμο σαλόνι.
(Οι διαφορές πάντως με το 1,4 -όπως μου είχαν πει και οι πωλητές ακόμα- είναι μικρές έως ασήμαντες και όλα ήταν υπέρ του 1,2 το οποίο πουλήθηκε και περισσότερο). -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Και εγώ καπως έτσι το βλέπω, Άκη!
(και το σκέφτομαι επίσης...μ'αρέσει που ρετροφέρνει το μίκρα)
Να ρωτήσω κάτι; Το μίκρα δεν έβγαινε 1.2 με 60 και 80 άλογα; Το 1.4 τι ισχύ έχει και πότε βγήκε;1.2-80
1.4-88
δεν ξέρω1.4 92 πραγματικους ιππους και ξυριζει. Του χαν κανει ψιλο φεις-λιφτ πριν κανα δυο χρονια. Το Μικρα ειναι -ηταν- μαλλον- εταιρικο, οποτε επιφυλασσομαι για την κατασταση του
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Και εγώ καπως έτσι το βλέπω, Άκη!
(και το σκέφτομαι επίσης...μ'αρέσει που ρετροφέρνει το μίκρα)
Να ρωτήσω κάτι; Το μίκρα δεν έβγαινε 1.2 με 60 και 80 άλογα; Το 1.4 τι ισχύ έχει και πότε βγήκε;1.2-80
1.4-88
δεν ξέρω1.4 92 πραγματικους ιππους και ξυριζει. Του χαν κανει ψιλο φεις-λιφτ πριν κανα δυο χρονια. Το Μικρα ειναι -ηταν- μαλλον- εταιρικο, οποτε επιφυλασσομαι για την κατασταση του
Οι 92 πραγματικοί πως βγήκαν; Αν είναι από δυναμομέτρηση, γιατί όχι 93 ή 91;
Τέσπα, το χαρακτηριστικό που διάβαζα σε όλες τις δοκιμές της εποχής είναι ότι ο 1200 ήταν πολύ καλός και έδινε την αίσθηση κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού. -
Να ρωτήσω κατι σχετικά με το ι10.... ο κινητηρες 1,1 και 1,2 έχουν διαφορετικά φορολογησιμα άλογα ή τα ίδια???
ΥΣ. εβγαλε τιμες η hyundai και έχουν 200ε διαφορά, και 11 αλογα........
-
Τιμη γνωριμιας συμφωνα με τη Χιουνται
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Τιμη γνωριμιας συμφωνα με τη ΧιουνταιΝαι, καλά... Τιμή γνωριμίας, που σε μερικούς μήνες θ'αρχίσει να πέφτει προς τα κάτω...
Δες τι έπαθε το έρμο το SantaFe: μέχρι και 8500€ κέρδος λένε!Καλά και τώρα με τα τεκμήρια, λογικά δεν πρέπει να πουλάνε ούτε 1!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τιμη γνωριμιας συμφωνα με τη Χιουνται
Ναι, καλά... Τιμή γνωριμίας, που σε μερικούς μήνες θ'αρχίσει να πέφτει προς τα κάτω...
Δες τι έπαθε το έρμο το SantaFe: μέχρι και 8500€ κέρδος λένε!Καλά και τώρα με τα τεκμήρια, λογικά δεν πρέπει να πουλάνε ούτε 1!
To άιΔέκα πουλάει όμως
Καιν i10 1.2 vs Micra 1.4 μετ vs Yaris 1.3 μετ