-
Γεια σας παιδια!
θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...[1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
[2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση) -
Γεια σας παιδια!
θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...[1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
[2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση) -
Γεια σας παιδια!
θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...[1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
[2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση) -
Αν οι εξαγωγής έχουν μικρότερο διάκενο από αυτό που λέει ο κατασκευαστής και το μοτέρ το κυνηγάς, θα κάψεις βαλβίδα ή βαλβίδες. ( κολλάνε ανοιχτές )
Αν είναι μεγαλύτερο το διάκενο έχεις πτώση απόδοσης, μεγαλύτερες φθορές στο σύστημα και θορύβους καθώς χτυπάνε οι βαλβίδες στις έδρες με δύναμη.
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
...οι βαλβιδες απορυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων.Από φθορά μάλλον μικραίνει το διάκενο.
Φθείρεται η κεφαλή (η έδρα) και κάθεται πιο μέσα η βαλβίδα. Δεν φθείρονται άλλα πράγματα (αν αρχίσουν να φθείρονται δεν πρόκειται να αντέξουν πολλά χιλιόμετρα).
Αν μεγαλώνει το διάκενο είναι από κατάλοιπα καύσης που πιάνει η βαλβίδα/έδρα και δεν κάθεται τόσο μέσα.
[2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)
Ανάλογα με το αμάξι. Στο σιβίκ μου για να είμαι σίγουρος τις ρύθμισα μερικές φορές (10, 30, 50.000) χλμ. Μετά δεν θέλουν ρύθμιση.
Στα 100, 150.000 ελάχιστη ρύθμιση.Σε άλλα αμάξια ήθελαν πιο συχνά ρύθμιση.
[1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
Μια Honda CB350 (1972) που είχα πάρει το 1980 δούλευε απαίσια αν ήταν ΛΙΓΟ αρρύθμιστες οι βαλβίδες. Νόμιζες ότι έχει πρόβλημα η μηχανή.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Από φθορά μάλλον μικραίνει το διάκενο.Φθείρεται η κεφαλή (η έδρα) και κάθεται πιο μέσα η βαλβίδα. Δεν φθείρονται άλλα πράγματα (αν αρχίσουν να φθείρονται δεν πρόκειται να αντέξουν πολλά χιλιόμετρα).
Αν μεγαλώνει το διάκενο είναι από κατάλοιπα καύσης που πιάνει η βαλβίδα/έδρα και δεν κάθεται τόσο μέσα.
μικραινει?! εγω ξερω οτι μεγαλωνει η αποσταση πχ απο το βαλβιδα και το 'κοκορακι' που πιεζει την βαλβιδα...
-
Μα καλά, στα σύγχρονα αυτοκίνητα, οι βαλβίδες δεν είναι αυτορυθμιζόμενες;
-
Όχι σε όλα
-
καλημέρα,
Μετά από αλλαγή φλάντζας κεφαλής, λόγω διαρροής λαδιού , ρώτησα το μηχανικό γιατί ο κινητήρας ακούγεται σαν diesel. Μου απάντησε ότι 'είναι πιο ανοιχτές οι βαλβίδες' και να μην με ανησυχεί αυτό..
Εγώ μπορώ να πω στην πορεία , ότι ο κινητήρας είναι σα να έχει χάσει 5-10 ίππους ..από τους 60 που είχε.
Υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ των δύο παραπάνω παρατηρήσεων;
Σαν απορία το εκφράζω, επειδή δε γνωρίζω το θέμα.
Δεν ξέρω τι συνάντησε ο μηχανικός ανοίγωντας τη μηχανή (είχε και 280.000 km) και έπραξε έτσι...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Ανοιχτές βαλβίδες σημαίνει ότι δεν ανοίγουν τελείως οπότε είναι λογική η απώλεια που παρατηρείς, να πας να τις ρυθμίσει σωστά γιατί υπάρχει και φθορά στα εξαρτήματα που τις ανοίγουν, ποιός κινητήρας είναι γνωρίζεις ?
-
Παναγιώτη καλημέρα,
και το δικό μου (suzuki swift gti 1.3, μοντέλο 1990) χτυπάει έντονα όταν είναι ζεστό (300000+ km). Αξίξει το κόπο (και τα χρήματα) να κάνω κάτι ή το αφήνω;
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: G13B
Τύπος: Τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και δεκαέξι βαλβίδες.
Θέση: Στον εγκάρσιο άξονα.
Κυβισμός: 1.298 κ.εκ.
Διάμ.χ Διαδρ.: 74,0X75,5 χλστ.
Συμπίεση: 10,0:1
Ισχύς: 101 ίπ/6.450 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης: 113 Nm/4.950 σ.α.λ. -
ο κινητήρας είναι ο D7f. Δεν κατάλαβα την απάντηση όμως ...Μπορείτε να το αναλύσετε λίγο;
ευχαριστώ!
Αρρύθμιστες βαλβίδες και προβλήματα