Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αρρύθμιστες βαλβίδες και προβλήματα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αρρύθμιστες βαλβίδες και προβλήματα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    11352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Γεια σας παιδια!

      θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
      ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...

      [1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
      [2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lefteris25 last edited by

        Γεια σας παιδια!

        θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
        ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...

        [1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
        [2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Γεια σας παιδια!

          θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
          ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...

          [1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
          [2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Αν οι εξαγωγής έχουν μικρότερο διάκενο από αυτό που λέει ο κατασκευαστής και το μοτέρ το κυνηγάς, θα κάψεις βαλβίδα ή βαλβίδες. ( κολλάνε ανοιχτές )

            Αν είναι μεγαλύτερο το διάκενο έχεις πτώση απόδοσης, μεγαλύτερες φθορές στο σύστημα και θορύβους καθώς χτυπάνε οι βαλβίδες στις έδρες με δύναμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
              ...οι βαλβιδες απορυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων.

              Από φθορά μάλλον μικραίνει το διάκενο.

              Φθείρεται η κεφαλή (η έδρα) και κάθεται πιο μέσα η βαλβίδα. Δεν φθείρονται άλλα πράγματα (αν αρχίσουν να φθείρονται δεν πρόκειται να αντέξουν πολλά χιλιόμετρα).

              Αν μεγαλώνει το διάκενο είναι από κατάλοιπα καύσης που πιάνει η βαλβίδα/έδρα και δεν κάθεται τόσο μέσα.

              [2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)

              Ανάλογα με το αμάξι. Στο σιβίκ μου για να είμαι σίγουρος τις ρύθμισα μερικές φορές (10, 30, 50.000) χλμ. Μετά δεν θέλουν ρύθμιση.
              Στα 100, 150.000 ελάχιστη ρύθμιση.

              Σε άλλα αμάξια ήθελαν πιο συχνά ρύθμιση.

              [1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?

              Μια Honda CB350 (1972) που είχα πάρει το 1980 δούλευε απαίσια αν ήταν ΛΙΓΟ αρρύθμιστες οι βαλβίδες. Νόμιζες ότι έχει πρόβλημα η μηχανή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lefteris25 last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Από φθορά μάλλον μικραίνει το διάκενο.

                Φθείρεται η κεφαλή (η έδρα) και κάθεται πιο μέσα η βαλβίδα. Δεν φθείρονται άλλα πράγματα (αν αρχίσουν να φθείρονται δεν πρόκειται να αντέξουν πολλά χιλιόμετρα).

                Αν μεγαλώνει το διάκενο είναι από κατάλοιπα καύσης που πιάνει η βαλβίδα/έδρα και δεν κάθεται τόσο μέσα.

                μικραινει?! εγω ξερω οτι μεγαλωνει η αποσταση πχ απο το βαλβιδα και το 'κοκορακι' που πιεζει την βαλβιδα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  famas last edited by

                  Μα καλά, στα σύγχρονα αυτοκίνητα, οι βαλβίδες δεν είναι αυτορυθμιζόμενες;

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mirage last edited by

                    Όχι σε όλα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      renault_clio last edited by

                      καλημέρα,
                      Μετά από αλλαγή φλάντζας κεφαλής, λόγω διαρροής λαδιού , ρώτησα το μηχανικό γιατί ο κινητήρας ακούγεται σαν diesel. Μου απάντησε ότι 'είναι πιο ανοιχτές οι βαλβίδες' και να μην με ανησυχεί αυτό..
                      Εγώ μπορώ να πω στην πορεία , ότι ο κινητήρας είναι σα να έχει χάσει 5-10 ίππους ..από τους 60 που είχε.
                      Υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ των δύο παραπάνω παρατηρήσεων;
                      Σαν απορία το εκφράζω, επειδή δε γνωρίζω το θέμα.
                      Δεν ξέρω τι συνάντησε ο μηχανικός ανοίγωντας τη μηχανή (είχε και 280.000 km) και έπραξε έτσι...
                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ανοιχτές βαλβίδες σημαίνει ότι δεν ανοίγουν τελείως οπότε είναι λογική η απώλεια που παρατηρείς, να πας να τις ρυθμίσει σωστά γιατί υπάρχει και φθορά στα εξαρτήματα που τις ανοίγουν, ποιός κινητήρας είναι γνωρίζεις ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • X
                          xeno last edited by

                          Παναγιώτη καλημέρα,
                          και το δικό μου (suzuki swift gti 1.3, μοντέλο 1990) χτυπάει έντονα όταν είναι ζεστό (300000+ km). Αξίξει το κόπο (και τα χρήματα) να κάνω κάτι ή το αφήνω;
                          ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: G13B
                          Τύπος: Τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και δεκαέξι βαλβίδες.
                          Θέση: Στον εγκάρσιο άξονα.
                          Κυβισμός: 1.298 κ.εκ.
                          Διάμ.χ Διαδρ.: 74,0X75,5 χλστ.
                          Συμπίεση: 10,0:1
                          Ισχύς: 101 ίπ/6.450 σ.α.λ.
                          Ροπή στρέψης: 113 Nm/4.950 σ.α.λ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • R
                            renault_clio last edited by

                            ο κινητήρας είναι ο D7f. Δεν κατάλαβα την απάντηση όμως ...Μπορείτε να το αναλύσετε λίγο;
                            ευχαριστώ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr