-
Πάντως εγώ δοκίμασα εχθές σε μια φάση που ήμουν μόνος μου στο δρόμο το 'κόλπο' για την εκκίνηση χωρίς LC. Το είχα στο S, και δοκιμάζω να σηκώσω λίγο το χειρόφρενο, και άρχισε να κάνει κάτι θορύβους από πίσω,(λογικό καθώς ήθελε να φύγει σιγά σιγά μπροστά) τόσο που το λυπήθηκα το καημένο και παράτησα την προσπάθεια...
-
ωραίο kickdown κάνει πάντως... όποτε δίνει πάνω από τα 60μαω φορτώνει πολύ καλά!!
-
Το θέμα πάντως της δημοσιογραφικής κακοποίησης είναι το μόνο σίγουρο.Το ξέρω από πρώτο χέρι.Όσο για το κιβώτιο και προβλήματα να υπάρχουν το θεωρώ σχετικά φυσιολογικό αφού είναι τελείως καινούργιο μοντέλο.
-
ολως τυχαιως το δικο μου dsg7 δεν βγαζει προβληματα στην εμπλοκη των σχεσεων,δεν κολλαει,κανει κατεβασματα κ ειναι μια χαρα..πρεπει να ειμαι πολυ τυχερος μαλλον..η ο φιλος σου mindfresh killbreeze να ειναι πολυ γκαντεμης κ το δικο του να εχει προβλημα..γιατι αυτα που αναφερεις δεν ειναι φυσιολογικη λειτουργια του κιβωτιου..
το μονο αρνητικο για καποιους,για μενα παντελως αδιαφορο,η ελλειψη launch control..οπως εχω ξαναπει..ουτε το οτι δεν κραταει παραπανω απο οσο πρεπει στον κοφτη ειναι αρνητικο,γιατι ετσι ακριβως προστατευει τον κινητηρα ..
καλη συνεχειαυ.γ.
δεν ειναι καινουργιο μοντελο..τοσο το κιβωτιο οσο κ ο κινητηρας χρησιμοποιουνται εδω κ τουλαχιστον 1 ετος..(ο κινητηρας παραπανω,απο την εποχη του γκολφ 5)(το κιβωτιο περιπου ενα ετος απο το σιροκο,εκτος κ αν το ειχαν βαλει κ σε αλλο νωριτερα που δεν νομιζω) -
klispera se olous exw kolish trrela me to new ibiza cupra to ekana kai ena test drive kai mou arese polh ..
exw omws kai sto mualo mou to corsa opc kai pragmatika den kserw th na kanw . sto cupra goustara polh to DCG alla den kserw 1.4 me 180 aloga mou fenetai poolh tsita to moter gia na exei kai antoxh den kserw bohthhste me ... -
Ο χρήστης !Alex! έγραψε:
klispera se olous exw kolish trrela me to new ibiza cupra to ekana kai ena test drive kai mou arese polh ..
exw omws kai sto mualo mou to corsa opc kai pragmatika den kserw th na kanw . sto cupra goustara polh to DCG alla den kserw 1.4 me 180 aloga mou fenetai poolh tsita to moter gia na exei kai antoxh den kserw bohthhste me ...Καλως ηλθες στο φορουμ.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι απάγορευονται τα greeklish [MOD]
-
το μοτερ του οπελ δηλαδη δε σου φαινεται τσιτωμενο? γιατι πληροφοριακα δουλευει στο οριο πραγμα που φαινεται απο τα λιγα αλογα των βελτιωμενων..
ασε που υπαρχει το ενδεχομενο το μοτερ του cupra να ειναι απλως το 160αρι μιας και 160 αλογα εδωσε στο δυναμομετρο (φυσιολογικο) , ομως τοσα δινει και το 160αρι golf
-
Το OPC και το Cupra φοράνε την ίδια τουρμπίνα που έχει όριο παροχής πίεσης για 220 άλογα, άρα πρακτικά είναι και τα δύο το ίδιο 'πιεσμένα', αν λάβουμε υπ'όψη την διαφορά αλόγων για τη διαφορά κυβισμού τους.
Δουλεύουν με δυνατή πίεση, αλλά δεν πρόκειται αυτό να προβληματίσει το μοτέρ. Απλά ίσως η τουρμπίνα να χρειαστεί αλλαγή λίγο νωρίτερα απ ότι στις εκδόσεις με πιο ελαφρά τουρμπισμένα μοτέρ και λιγότερα άλογα. Αλλά τι να την αλλάξεις/επισκευάσεις στα 150.000 τι στα 200.000 χλμ σπουδαία διαφορά... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Cupra test driveωραίο kickdown κάνει πάντως... όποτε δίνει πάνω από τα 60μαω φορτώνει πολύ καλά!!
Ωραιο ηχο εχει και ανεβαζει αρκετα καλα
Ο οδηγος...''the kickdown is phenomenal''...''the brakes are outstanding''...''the handling is sublime''...admin ibiza owners club...αντικειμενικοτητα στο φουλ
-
Το ΟPC έχει τρία πλεονεκτήματα:
- Το φανάρι (αν σε ενδιαφέρουν οι πάσης φύσεως αναμετρήσεις σε ευθεία γραμμή).
- Το απενεργοποιούμενο ESP. (Αν και με την εκρηκτική συμπεριφορά του μοτέρ του δεν ξέρω πόσο θα το χαρεί όποιος το κάνει σε ελληνική άσφαλτο).
3)Τη βελτιοσημότητα χάρης στο απλούστερο μοτέρ και το χειροκίνητο κιβωτιο που αντέχει περισσότερη κακοποίηση από υπερβολικά ποσά ροπής (To Ibiza δια ροπάλου επιβάλλεται να μείνει μαμά)
Από εκεί και πέρα Ιbiza
-
Το Cupra κυριως λογω της μεγαλης βοηθειας του γρηγορου DSG7 με τις πυκνες
7 σχεσεις εναντι των 6 (manual) που εχει ο ανταγωνισμος, υπερεχει συνολικα σε καθημερινη χρηση, παρολο που το Corsa ειναι απο σταση ελαφρως πιο γρηγορο...
Επιπλεον τα χειριστηρια του (τιμονι-γκαζι-φρενα) ειναι πιο καλορυθμισμενα σε αισθηση, σε σχεση με το Corsa Οpc το οποιο δυσκολευεται να περασει ολη του την δυναμη στο δρομο, σε συνδυασμο βεβαια και με την φαινομενικα πιο 'εκρηκτικη' αποδοση του κινητηρα (δυο πρωτες σχεσεις ιδιαιτερα κοντες στο corsa) εν αντιθεση με την πιο
απλωμενη -πιο γραμμικη καμπυλη ροπης- του Cupra.
Το τελευταιο εχει και βοηθεια απο το XDS (ηλεκτρονικη προσομειωση μπλοκε διαφορικου μεσω του ESP), κατι που απουσιαζει απο το Corsa, στο οποιο το ESP απενεργοποιειται
μεν εντελως, ενω στο Cupra οχι.
Το ατου στο Corsa ειναι η καλυτερη ποιοτητα κυλισης και ο πιο τουριστικος χαρακτηρας (GT) κατι που ευνοει σε ταξιδια και μακρινες αποστασεις, οντας πιο μαλακο και ανετο
απο το αμεσοτερο και ευχαριστο σε στριφτερα κομματια αλλα σχετικα κουραστικο
μετα απο μεγαλες διαδρομες και σφιχτο Cupra.
Προσωπικα εχω οδηγησει αρκετα το τελευταιο και το θεωρω καταπληκτικο Value for money για την αδρεναλινη που προσφερει.
Ωστοσω λειπει -κυριως για τους old school τυπου οδηγους- η συμμετοχικοτητα ενος καλου χειροκινητου κιβωτιου, αλλα με τις συνθηκες καθημερινης κινησης να γινονται ολο και πιο ανυποφορες, μακροχρονια μαλλον ειναι ενας πολυ καλος συμβιβασμος.
Το Corsa δεν το εχω οδηγησει, αλλα απο τα περισσοτερα και εγκυροτερα αρθρα που εχω παρακολουθησει (και λογω προσωπικου ενδιαφεροντως παλαιοτερα, παρολο που τελικα δεν αποφασιστηκε η επιλογη του, για ασχετους λογους βεβαια με το αν και ποσο καλο ειναι...), προκυπτει οτι ειναι μαλλον μια πιο 'ωριμη' επιλογη (σε αντιδιαστολη με την εξωτερικη εμφανιση) με GT χαρακτηρα, και ελαφρως μειωμενη συμμετοχικοτητα (αισθηση χειριστηριων) αλλα αρκουντως αποτελεσματικο σε πολυ γρηγορες διαδρομες. Αρκετοι ιδιοκτητες -και δικαιολογημενα- εχουν προβει σε τοποθετηση
μηχανικου μπλοκε διαφορικου και σε συνδυασμο με καποιες μικρορυθμισεις στην αναρτηση-γεωμετρια εχουν βελτιωσει κατα πολυ την αμεσοτητα και ευχαριστηση που δεν εχει με τις εργοστασιακες ρυθμισεις τουλαχιστον υπο πιεση με στριμμενους τροχους... -
εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?
-
Σήμερα το πρωί έκανα test 3 μοντέλα cupra, mito 155, και το megane 1,6 δεν είχε το tce αλλά ήταν ο πιο εξυπηρετικός . Εντυπώσεις από το ibiza , στιβαρή κατασκευή , καλό σχετικά τιμόνι καλύτερο νομίζω από της mito που οδήγισα πριν και souper dsg ο βασικός λόγος να αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητο είναι το σασμάν
αρνητικά τώρα το μοτέρ αν καλό με δύναμη από χαμηλά και χωρίς ξεσπάσματα δεν του φάνηκε να έχει δύναμη 180 ίππων όπως σε 20vt tt kai coupra που είχα οδηγίσει παλίοτερα και τέλος το πάτημα του αν και καλό δεν είναι ανάλαφρο και παιχνιδίαρικο όπως της mito . -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?Ετσι γραφουν τα περισσοτερα και πιο εγκριτα δημοσιευματα απο δοκιμες που εχουν γινει...
Προσωπικα πιστευω με τετοιες ιπποδυναμεις ειναι μαλλον πιο ασφαλες αλλα και αποτελεσματικοτερο να ειναι σφιχτο το αυτοκινητο, απλα το ανεφερα για το Cupra, γιατι μετα απο μεγαλη διαδρομη πιθανοτατα να κουραζει καποιους που ειναι ηλικιακα ανω των 25-28.
Eμενα σε 30λεπτα μεικτης διαδρομης δεν μπορω να πω οτι με κουρασε (μου αρεσουν τα σφιχτα στημενα αυτοκινητα ομως...), αλλα καποιες στιγμες θα το ηθελα λιγο πιο μαλακο ειναι η αληθεια. -
Θα ήθελα να επισημάνω πως η βελτιωσιμότητα του Cupra και του OPC είναι πρακτικά πανομοιότυπη καθώς φοράνε την ίδια τουρμπίνα K03 και η μέγιστη πίεση που μπορούν να εκμεταλλευτούν είναι η ίδια. Η μικρή διαφορά κυβικών δεν αλλάζει πολύ το μέγιστο αποτέλεσμα ιπποδύναμης που μπορούν να αποδώσουν. Και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να πετύχουν με σχετικά επαρκή αξιοπιστία τα 220 +-5 άλογα με το γνωστό ΦΠΕ.
Αν μιλάμε για βαρέων βαρών βελτίωση με αλλαγή τουρμπίνας και ιστορίες, ναι το Corsa είναι πιο εύκολο γιατί στο Cupra θα πρέπει να λυθεί το θέμα της μετάβασης απ τον κομπρέσσορα στο μεγαλύτερο τούρμπο, κάτι που απαιτεί πολλά πράγματα.
Αλλά αν κάποιος σκοπεύει να πάρει αμάξι για να του αλλάξει τουρμπίνα, μάλλον κάποιο λάθος κάνει στην επιλογή του
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?
Ετσι γραφουν τα περισσοτερα και πιο εγκριτα δημοσιευματα απο δοκιμες που εχουν γινει...
Προσωπικα πιστευω με τετοιες ιπποδυναμεις ειναι μαλλον πιο ασφαλες αλλα και αποτελεσματικοτερο να ειναι σφιχτο το αυτοκινητο, απλα το ανεφερα για το Cupra, γιατι μετα απο μεγαλη διαδρομη πιθανοτατα να κουραζει καποιους που ειναι ηλικιακα ανω των 25-28.
Eμενα σε 30λεπτα μεικτης διαδρομης δεν μπορω να πω οτι με κουρασε (μου αρεσουν τα σφιχτα στημενα αυτοκινητα ομως...), αλλα καποιες στιγμες θα το ηθελα λιγο πιο μαλακο ειναι η αληθεια.αρα δεν ξερεις αν οντως ειναι, απλα αναφερεις τι λενε τα περιοδικα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?
Ετσι γραφουν τα περισσοτερα και πιο εγκριτα δημοσιευματα απο δοκιμες που εχουν γινει...
Προσωπικα πιστευω με τετοιες ιπποδυναμεις ειναι μαλλον πιο ασφαλες αλλα και αποτελεσματικοτερο να ειναι σφιχτο το αυτοκινητο, απλα το ανεφερα για το Cupra, γιατι μετα απο μεγαλη διαδρομη πιθανοτατα να κουραζει καποιους που ειναι ηλικιακα ανω των 25-28.
Eμενα σε 30λεπτα μεικτης διαδρομης δεν μπορω να πω οτι με κουρασε (μου αρεσουν τα σφιχτα στημενα αυτοκινητα ομως...), αλλα καποιες στιγμες θα το ηθελα λιγο πιο μαλακο ειναι η αληθεια.αρα δεν ξερεις αν οντως ειναι, απλα αναφερεις τι λενε τα περιοδικα.
Για το Corsa Opc, για το Cupra οχι, το γνωριζω απο προσωπικη επαφη, αλλα οταν τα περισσοτερα εγκυρα εντυπα ξενα και εγχωρια εχουν τις ιδιες
επισημανσεις σχετικα με την αναρτηση του, δεν μπορω να μην το λαβω υποψιν... -
Θα ήθελα να επισημάνω πως η βελτιωσιμότητα του Cupra και του OPC είναι πρακτικά πανομοιότυπη καθώς φοράνε την ίδια τουρμπίνα K03 και η μέγιστη πίεση που μπορούν να εκμεταλλευτούν είναι η ίδια. Η μικρή διαφορά κυβικών δεν αλλάζει πολύ το μέγιστο αποτέλεσμα ιπποδύναμης που μπορούν να αποδώσουν. Και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να πετύχουν με σχετικά επαρκή αξιοπιστία τα 220 +-5 άλογα με το γνωστό ΦΠΕ.
Το μοτέρ του Cupra ασφαλώς και σηκώνει τη βελτίωση όχι όμως και το αυτόματο 7άρι DSG γιατί έχει μέγιστη ικανότητα μεταφοράς ροπής ίση με τη μέγιστη ροπή του μαμά κινητήρα.
-
Αυτό με το κιβώτιο το είχα ξεχάσει shumako όντως.
Πράγματι τα προγράμματα που βγαίνουν για twincharger με 7άρι DSG, έχουν ίδια ονομαστική ισχύ αλλά με περιορισμένη μέγιστη ροπή. Οπότε το διάγραμμα ισχύος θα είναι αναγκαστικά κάτω απ το αντίστοιχο του OPC στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών, ακόμα κι αν πετυχαίνουν την ίδια μέγιστη ιπποδύναμη. -
Δυστυχώς... Το έχουν πει πολλοί πριν από μένα αλλά, μπορούμε να έχουμε ένα χειροκίνητο 6άρι στα FR και Cupra? E? Αγαπητή SEAT? Με 1200-1400 ευρώ μείωση στην τιμή έκαστου εννοείται!!! Το κιβώτιο με κράτησε και δεν πήρα 5πορτο FR. Τόση τεχνολογία δεν μπορούσα να την αντέξω
Νέο Seat Ibiza Cupra