Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Seat Ibiza Cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Seat Ibiza Cupra
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 12 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    270
    565
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mark last edited by

      Πάντως εγώ δοκίμασα εχθές σε μια φάση που ήμουν μόνος μου στο δρόμο το 'κόλπο' για την εκκίνηση χωρίς LC. Το είχα στο S, και δοκιμάζω να σηκώσω λίγο το χειρόφρενο, και άρχισε να κάνει κάτι θορύβους από πίσω,(λογικό καθώς ήθελε να φύγει σιγά σιγά μπροστά) τόσο που το λυπήθηκα το καημένο και παράτησα την προσπάθεια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mivec_power last edited by

        Cupra test drive

        ωραίο kickdown κάνει πάντως... όποτε δίνει πάνω από τα 60μαω φορτώνει πολύ καλά!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vartan last edited by

          Το θέμα πάντως της δημοσιογραφικής κακοποίησης είναι το μόνο σίγουρο.Το ξέρω από πρώτο χέρι.Όσο για το κιβώτιο και προβλήματα να υπάρχουν το θεωρώ σχετικά φυσιολογικό αφού είναι τελείως καινούργιο μοντέλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            c-l-a-b last edited by

            ολως τυχαιως το δικο μου dsg7 δεν βγαζει προβληματα στην εμπλοκη των σχεσεων,δεν κολλαει,κανει κατεβασματα κ ειναι μια χαρα..πρεπει να ειμαι πολυ τυχερος μαλλον..η ο φιλος σου mindfresh killbreeze να ειναι πολυ γκαντεμης κ το δικο του να εχει προβλημα..γιατι αυτα που αναφερεις δεν ειναι φυσιολογικη λειτουργια του κιβωτιου..
            το μονο αρνητικο για καποιους,για μενα παντελως αδιαφορο,η ελλειψη launch control..οπως εχω ξαναπει..ουτε το οτι δεν κραταει παραπανω απο οσο πρεπει στον κοφτη ειναι αρνητικο,γιατι ετσι ακριβως προστατευει τον κινητηρα ..
            καλη συνεχεια

            υ.γ.
            δεν ειναι καινουργιο μοντελο..τοσο το κιβωτιο οσο κ ο κινητηρας χρησιμοποιουνται εδω κ τουλαχιστον 1 ετος..(ο κινητηρας παραπανω,απο την εποχη του γκολφ 5)(το κιβωτιο περιπου ενα ετος απο το σιροκο,εκτος κ αν το ειχαν βαλει κ σε αλλο νωριτερα που δεν νομιζω)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              klispera se olous exw kolish trrela me to new ibiza cupra to ekana kai ena test drive kai mou arese polh ..
              exw omws kai sto mualo mou to corsa opc kai pragmatika den kserw th na kanw . sto cupra goustara polh to DCG alla den kserw 1.4 me 180 aloga mou fenetai poolh tsita to moter gia na exei kai antoxh den kserw bohthhste me ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης !Alex! έγραψε:
                klispera se olous exw kolish trrela me to new ibiza cupra to ekana kai ena test drive kai mou arese polh ..
                exw omws kai sto mualo mou to corsa opc kai pragmatika den kserw th na kanw . sto cupra goustara polh to DCG alla den kserw 1.4 me 180 aloga mou fenetai poolh tsita to moter gia na exei kai antoxh den kserw bohthhste me ...

                Καλως ηλθες στο φορουμ.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι απάγορευονται τα greeklish [MOD]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  το μοτερ του οπελ δηλαδη δε σου φαινεται τσιτωμενο? γιατι πληροφοριακα δουλευει στο οριο πραγμα που φαινεται απο τα λιγα αλογα των βελτιωμενων..

                  ασε που υπαρχει το ενδεχομενο το μοτερ του cupra να ειναι απλως το 160αρι μιας και 160 αλογα εδωσε στο δυναμομετρο (φυσιολογικο) , ομως τοσα δινει και το 160αρι golf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Το OPC και το Cupra φοράνε την ίδια τουρμπίνα που έχει όριο παροχής πίεσης για 220 άλογα, άρα πρακτικά είναι και τα δύο το ίδιο 'πιεσμένα', αν λάβουμε υπ'όψη την διαφορά αλόγων για τη διαφορά κυβισμού τους.
                    Δουλεύουν με δυνατή πίεση, αλλά δεν πρόκειται αυτό να προβληματίσει το μοτέρ. Απλά ίσως η τουρμπίνα να χρειαστεί αλλαγή λίγο νωρίτερα απ ότι στις εκδόσεις με πιο ελαφρά τουρμπισμένα μοτέρ και λιγότερα άλογα. Αλλά τι να την αλλάξεις/επισκευάσεις στα 150.000 τι στα 200.000 χλμ σπουδαία διαφορά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanix last edited by

                      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                      Cupra test drive

                      ωραίο kickdown κάνει πάντως... όποτε δίνει πάνω από τα 60μαω φορτώνει πολύ καλά!!

                      Ωραιο ηχο εχει και ανεβαζει αρκετα καλα

                      Ο οδηγος...''the kickdown is phenomenal''...''the brakes are outstanding''...''the handling is sublime''...admin ibiza owners club...αντικειμενικοτητα στο φουλ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        shumakos last edited by

                        Το ΟPC έχει τρία πλεονεκτήματα:

                        1. Το φανάρι (αν σε ενδιαφέρουν οι πάσης φύσεως αναμετρήσεις σε ευθεία γραμμή).
                        2. Το απενεργοποιούμενο ESP. (Αν και με την εκρηκτική συμπεριφορά του μοτέρ του δεν ξέρω πόσο θα το χαρεί όποιος το κάνει σε ελληνική άσφαλτο).
                          3)Τη βελτιοσημότητα χάρης στο απλούστερο μοτέρ και το χειροκίνητο κιβωτιο που αντέχει περισσότερη κακοποίηση από υπερβολικά ποσά ροπής (To Ibiza δια ροπάλου επιβάλλεται να μείνει μαμά)
                          Από εκεί και πέρα Ιbiza
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Το Cupra κυριως λογω της μεγαλης βοηθειας του γρηγορου DSG7 με τις πυκνες
                          7 σχεσεις εναντι των 6 (manual) που εχει ο ανταγωνισμος, υπερεχει συνολικα σε καθημερινη χρηση, παρολο που το Corsa ειναι απο σταση ελαφρως πιο γρηγορο...
                          Επιπλεον τα χειριστηρια του (τιμονι-γκαζι-φρενα) ειναι πιο καλορυθμισμενα σε αισθηση, σε σχεση με το Corsa Οpc το οποιο δυσκολευεται να περασει ολη του την δυναμη στο δρομο, σε συνδυασμο βεβαια και με την φαινομενικα πιο 'εκρηκτικη' αποδοση του κινητηρα (δυο πρωτες σχεσεις ιδιαιτερα κοντες στο corsa) εν αντιθεση με την πιο
                          απλωμενη -πιο γραμμικη καμπυλη ροπης- του Cupra.
                          Το τελευταιο εχει και βοηθεια απο το XDS (ηλεκτρονικη προσομειωση μπλοκε διαφορικου μεσω του ESP), κατι που απουσιαζει απο το Corsa, στο οποιο το ESP απενεργοποιειται
                          μεν εντελως, ενω στο Cupra οχι.
                          Το ατου στο Corsa ειναι η καλυτερη ποιοτητα κυλισης και ο πιο τουριστικος χαρακτηρας (GT) κατι που ευνοει σε ταξιδια και μακρινες αποστασεις, οντας πιο μαλακο και ανετο
                          απο το αμεσοτερο και ευχαριστο σε στριφτερα κομματια αλλα σχετικα κουραστικο
                          μετα απο μεγαλες διαδρομες και σφιχτο Cupra.
                          Προσωπικα εχω οδηγησει αρκετα το τελευταιο και το θεωρω καταπληκτικο Value for money για την αδρεναλινη που προσφερει.
                          Ωστοσω λειπει -κυριως για τους old school τυπου οδηγους- η συμμετοχικοτητα ενος καλου χειροκινητου κιβωτιου, αλλα με τις συνθηκες καθημερινης κινησης να γινονται ολο και πιο ανυποφορες, μακροχρονια μαλλον ειναι ενας πολυ καλος συμβιβασμος.
                          Το Corsa δεν το εχω οδηγησει, αλλα απο τα περισσοτερα και εγκυροτερα αρθρα που εχω παρακολουθησει (και λογω προσωπικου ενδιαφεροντως παλαιοτερα, παρολο που τελικα δεν αποφασιστηκε η επιλογη του, για ασχετους λογους βεβαια με το αν και ποσο καλο ειναι...), προκυπτει οτι ειναι μαλλον μια πιο 'ωριμη' επιλογη (σε αντιδιαστολη με την εξωτερικη εμφανιση) με GT χαρακτηρα, και ελαφρως μειωμενη συμμετοχικοτητα (αισθηση χειριστηριων) αλλα αρκουντως αποτελεσματικο σε πολυ γρηγορες διαδρομες. Αρκετοι ιδιοκτητες -και δικαιολογημενα- εχουν προβει σε τοποθετηση
                          μηχανικου μπλοκε διαφορικου και σε συνδυασμο με καποιες μικρορυθμισεις στην αναρτηση-γεωμετρια εχουν βελτιωσει κατα πολυ την αμεσοτητα και ευχαριστηση που δεν εχει με τις εργοστασιακες ρυθμισεις τουλαχιστον υπο πιεση με στριμμενους τροχους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Σήμερα το πρωί έκανα test 3 μοντέλα cupra, mito 155, και το megane 1,6 δεν είχε το tce αλλά ήταν ο πιο εξυπηρετικός . Εντυπώσεις από το ibiza , στιβαρή κατασκευή , καλό σχετικά τιμόνι καλύτερο νομίζω από της mito που οδήγισα πριν και souper dsg ο βασικός λόγος να αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητο είναι το σασμάν
                              αρνητικά τώρα το μοτέρ αν καλό με δύναμη από χαμηλά και χωρίς ξεσπάσματα δεν του φάνηκε να έχει δύναμη 180 ίππων όπως σε 20vt tt kai coupra που είχα οδηγίσει παλίοτερα και τέλος το πάτημα του αν και καλό δεν είναι ανάλαφρο και παιχνιδίαρικο όπως της mito .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?

                                Ετσι γραφουν τα περισσοτερα και πιο εγκριτα δημοσιευματα απο δοκιμες που εχουν γινει...
                                Προσωπικα πιστευω με τετοιες ιπποδυναμεις ειναι μαλλον πιο ασφαλες αλλα και αποτελεσματικοτερο να ειναι σφιχτο το αυτοκινητο, απλα το ανεφερα για το Cupra, γιατι μετα απο μεγαλη διαδρομη πιθανοτατα να κουραζει καποιους που ειναι ηλικιακα ανω των 25-28.
                                Eμενα σε 30λεπτα μεικτης διαδρομης δεν μπορω να πω οτι με κουρασε (μου αρεσουν τα σφιχτα στημενα αυτοκινητα ομως...), αλλα καποιες στιγμες θα το ηθελα λιγο πιο μαλακο ειναι η αληθεια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Θα ήθελα να επισημάνω πως η βελτιωσιμότητα του Cupra και του OPC είναι πρακτικά πανομοιότυπη καθώς φοράνε την ίδια τουρμπίνα K03 και η μέγιστη πίεση που μπορούν να εκμεταλλευτούν είναι η ίδια. Η μικρή διαφορά κυβικών δεν αλλάζει πολύ το μέγιστο αποτέλεσμα ιπποδύναμης που μπορούν να αποδώσουν. Και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να πετύχουν με σχετικά επαρκή αξιοπιστία τα 220 +-5 άλογα με το γνωστό ΦΠΕ.

                                  Αν μιλάμε για βαρέων βαρών βελτίωση με αλλαγή τουρμπίνας και ιστορίες, ναι το Corsa είναι πιο εύκολο γιατί στο Cupra θα πρέπει να λυθεί το θέμα της μετάβασης απ τον κομπρέσσορα στο μεγαλύτερο τούρμπο, κάτι που απαιτεί πολλά πράγματα.

                                  Αλλά αν κάποιος σκοπεύει να πάρει αμάξι για να του αλλάξει τουρμπίνα, μάλλον κάποιο λάθος κάνει στην επιλογή του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?

                                    Ετσι γραφουν τα περισσοτερα και πιο εγκριτα δημοσιευματα απο δοκιμες που εχουν γινει...
                                    Προσωπικα πιστευω με τετοιες ιπποδυναμεις ειναι μαλλον πιο ασφαλες αλλα και αποτελεσματικοτερο να ειναι σφιχτο το αυτοκινητο, απλα το ανεφερα για το Cupra, γιατι μετα απο μεγαλη διαδρομη πιθανοτατα να κουραζει καποιους που ειναι ηλικιακα ανω των 25-28.
                                    Eμενα σε 30λεπτα μεικτης διαδρομης δεν μπορω να πω οτι με κουρασε (μου αρεσουν τα σφιχτα στημενα αυτοκινητα ομως...), αλλα καποιες στιγμες θα το ηθελα λιγο πιο μαλακο ειναι η αληθεια.

                                    αρα δεν ξερεις αν οντως ειναι, απλα αναφερεις τι λενε τα περιοδικα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      εισαι σιγουρος οτι το opc ειναι πιο ανετο σε ταξιδι απο το cupra?

                                      Ετσι γραφουν τα περισσοτερα και πιο εγκριτα δημοσιευματα απο δοκιμες που εχουν γινει...
                                      Προσωπικα πιστευω με τετοιες ιπποδυναμεις ειναι μαλλον πιο ασφαλες αλλα και αποτελεσματικοτερο να ειναι σφιχτο το αυτοκινητο, απλα το ανεφερα για το Cupra, γιατι μετα απο μεγαλη διαδρομη πιθανοτατα να κουραζει καποιους που ειναι ηλικιακα ανω των 25-28.
                                      Eμενα σε 30λεπτα μεικτης διαδρομης δεν μπορω να πω οτι με κουρασε (μου αρεσουν τα σφιχτα στημενα αυτοκινητα ομως...), αλλα καποιες στιγμες θα το ηθελα λιγο πιο μαλακο ειναι η αληθεια.

                                      αρα δεν ξερεις αν οντως ειναι, απλα αναφερεις τι λενε τα περιοδικα.

                                      Για το Corsa Opc, για το Cupra οχι, το γνωριζω απο προσωπικη επαφη, αλλα οταν τα περισσοτερα εγκυρα εντυπα ξενα και εγχωρια εχουν τις ιδιες
                                      επισημανσεις σχετικα με την αναρτηση του, δεν μπορω να μην το λαβω υποψιν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        shumakos last edited by

                                        Θα ήθελα να επισημάνω πως η βελτιωσιμότητα του Cupra και του OPC είναι πρακτικά πανομοιότυπη καθώς φοράνε την ίδια τουρμπίνα K03 και η μέγιστη πίεση που μπορούν να εκμεταλλευτούν είναι η ίδια. Η μικρή διαφορά κυβικών δεν αλλάζει πολύ το μέγιστο αποτέλεσμα ιπποδύναμης που μπορούν να αποδώσουν. Και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να πετύχουν με σχετικά επαρκή αξιοπιστία τα 220 +-5 άλογα με το γνωστό ΦΠΕ.

                                        Το μοτέρ του Cupra ασφαλώς και σηκώνει τη βελτίωση όχι όμως και το αυτόματο 7άρι DSG γιατί έχει μέγιστη ικανότητα μεταφοράς ροπής ίση με τη μέγιστη ροπή του μαμά κινητήρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Αυτό με το κιβώτιο το είχα ξεχάσει shumako όντως.
                                          Πράγματι τα προγράμματα που βγαίνουν για twincharger με 7άρι DSG, έχουν ίδια ονομαστική ισχύ αλλά με περιορισμένη μέγιστη ροπή. Οπότε το διάγραμμα ισχύος θα είναι αναγκαστικά κάτω απ το αντίστοιχο του OPC στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών, ακόμα κι αν πετυχαίνουν την ίδια μέγιστη ιπποδύναμη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            shumakos last edited by

                                            Δυστυχώς... Το έχουν πει πολλοί πριν από μένα αλλά, μπορούμε να έχουμε ένα χειροκίνητο 6άρι στα FR και Cupra? E? Αγαπητή SEAT? Με 1200-1400 ευρώ μείωση στην τιμή έκαστου εννοείται!!! Το κιβώτιο με κράτησε και δεν πήρα 5πορτο FR. Τόση τεχνολογία δεν μπορούσα να την αντέξω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 12 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr