-
παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?
ευχαριστω.
-
παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?
ευχαριστω.
-
παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?
ευχαριστω.
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?
ευχαριστω.
Οι δύο κυριότερες αιτίες είναι
Α.Δεν γίνετε αλλαγή του αντιψυκτικού στο χρονικό διάστημα που ορίζει ο κατασκευαστής (3-5 χρόνια συνήθως)
Β.Τα αντιψυκτικά που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι για λόγους κόστους συνήθως (αλλά και άγνοιας πολλές φορές) είναι ποιοτικά τα χειρότερα.
Το αντιψυκτικό πρέπει να έχει τις ιδιότητες να λιπαίνει το σύστημα ψύξης (αντλία,θερμαστάτης κυρίως) να έχει υψηλό σημείο βρασμού αλλά και ισχυρές αντιπυκτικές ικανότητες και να διατηρεί το κύκλωμα υγειές από σκουριές.
Επίσης πρέπει να διατηρεί και εσωτικά του κινητήρα τα μέταλλα καθαρά,όπως η κυλονδροκεφαλή που διαβρώνετε καθώς (σε λιγότερο βαθμό) και το μπλόκ.Τα φθνηνιάρικα αντιψυκτικά μετά βίας προστατεύουν τον κινητήρα από παγετό.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. -
Όταν κάνουμε αλλαγή ψυκτικού, έχει νόημα να κάνουμε πλύση του ψυγείου και του υπόλοιπου κυκλώματος; Στο hayne's πχ συστήνει να γίνεται και με τρεχούμενο νερό, παίζει κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όταν κάνουμε αλλαγή ψυκτικού, έχει νόημα να κάνουμε πλύση του ψυγείου και του υπόλοιπου κυκλώματος; Στο hayne's πχ συστήνει να γίνεται και με τρεχούμενο νερό, παίζει κάτι τέτοιο;ΟΧΙ
-
Όχι στο τρεχούμενο ή όχι στην πλύση γενικότερα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όχι στο τρεχούμενο ή όχι στην πλύση γενικότερα;ΔΕ χρειάζετε τπτ απ τα δύο.
Το νερό θα παραμείνει μετά την πλύση σε κάποια σημεία εσωτερικά του κινητήρα και στο ψυγείο καθως και στο ψυγείο του καλοριφέρ (όπως και να έχει ένα λίτρο περίπου θα εγκλωβιστεί στο κύκλωμα).
Αυτό θα μειώσει την απόδοση του νέου ψυκτικού που θα μπει κι απ την άλλη τα άλατα δεν αποβάλονται με τη χρήση νένου αντιψυκτικού.Οσο αναφορά την πλύση γενικότερα........ΚΑΙ αυτή ακριβώς τη δουλειά κάνει το κατάλληλο αντιψυκτικό,όπως και με τα λιπαντικά.
Ενα σωστό λιπαντικό δεν χρειάζετε καθόλου πρόσθετα,τα έχει το ίδιο το λιπαντικό μέσα. -
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
τι μπορει να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη?
Νομίζω η ασυμβατότητα ανάμεσα σε αντιψυκτικά διαφορετικών προδιαγραφών.
Υπάρχει π.χ το G12 της VW , το G11 και διάφορα άλλα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
τι μπορει να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη?
Νομίζω η ασυμβατότητα ανάμεσα σε αντιψυκτικά διαφορετικών προδιαγραφών.
Υπάρχει π.χ το G12 της VW , το G11 και διάφορα άλλα.Πολύ σωστά,και αυτό παίζει ρόλο
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Όχι στο τρεχούμενο ή όχι στην πλύση γενικότερα;
ΔΕ χρειάζετε τπτ απ τα δύο.
Το νερό θα παραμείνει μετά την πλύση σε κάποια σημεία εσωτερικά του κινητήρα και στο ψυγείο καθως και στο ψυγείο του καλοριφέρ (όπως και να έχει ένα λίτρο περίπου θα εγκλωβιστεί στο κύκλωμα).
Αυτό θα μειώσει την απόδοση του νέου ψυκτικού που θα μπει κι απ την άλλη τα άλατα δεν αποβάλονται με τη χρήση νένου αντιψυκτικού.Οσο αναφορά την πλύση γενικότερα........ΚΑΙ αυτή ακριβώς τη δουλειά κάνει το κατάλληλο αντιψυκτικό,όπως και με τα λιπαντικά.
Ενα σωστό λιπαντικό δεν χρειάζετε καθόλου πρόσθετα,τα έχει το ίδιο το λιπαντικό μέσα.Θενξ.
-
Never mix G11 blue antifreeze and G12 red antifreeze. It will turn into a brownish goo and plug up your Vw cooling system
Μην αναμιγνύετε μπλέ G11 αντιψυκτικό με G12 κόκκινο αντιψυκτικό. Θα μετατραπεί σε ένα είδος καφετής γλίτσας και θα βουλώσει το σύστημα ψύξης του VW σας.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Never mix G11 blue antifreeze and G12 red antifreeze. It will turn into a brownish goo and plug up your Vw cooling systemΜην αναμιγνύετε μπλέ G11 αντιψυκτικό με G12 κόκκινο αντιψυκτικό. Θα μετατραπεί σε ένα είδος καφετής γλίτσας και θα βουλώσει το σύστημα ψύξης του VW σας.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ
-
Αν εχει λάσπη μέσα, δεν πρέπει να πλύνουμε με τρεχούμενο νερό πριν βάλουμε το αντιψυκτικό?
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Αν εχει λάσπη μέσα, δεν πρέπει να πλύνουμε με τρεχούμενο νερό πριν βάλουμε το αντιψυκτικό?Αμα έχει λάσπη μέσα η ζημιά ήδη έχει γίνει.
Δε φεύγει η λάσπη από μέσα όλη μέρα να το έχεις με το λάστιχο να τρέχει.
Το θέμα είναι να γίνετε σωστή συντήρηση.
Εδώ είναι που φωνάζω μερικές φορές αλλά ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει.
Εχει servive με τρεις δεκαρες και service με Χ ευρώ.
Διαλέγει ο καθένας και παίρνει.
Τα προβλήματα έρχονται στην πορεία πολλαπλάσια αλλά κανει δεν κάνει την αυτοκριτική του.
Πάντα φταίει ο κατασκευαστής,το αμάξι κι ο θεός. -
και αυτό
Antifreeze should never exceed 65%. Exceeding 85% will
cause the silicates to drop out of suspension and goo up to clog the
radiator and reduce heat transfer.Η αναλογία αντιψυκτικού/νερό δεν πρέπει να ξεπερνά το 65%. Αν μάλιστα ξεπεράσει το 85% θα δημιουργηθεί και πάλι λάσπη.
-
Να το θέσω διαφορετικά, στα παλιά αυτοκίνητα που πολλοί βάζουν νεράκι του Θεού, 9-10 εχει σκουριές μέσα το ψυγειο και ολο το κυκλωμα. Σε μια τέτοια περίπτωση, αν θελήσουμε να βάλουμε αντιψυκτικό, δεν πρέπει πρώτα να βάλουμε το λάστιχο να τρεξει νερο στο κύκλωμα να βγαλει όση περισσότερη σκουριά γίνεται?
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Να το θέσω διαφορετικά, στα παλιά αυτοκίνητα που πολλοί βάζουν νεράκι του Θεού, 9-10 εχει σκουριές μέσα το ψυγειο και ολο το κυκλωμα. Σε μια τέτοια περίπτωση, αν θελήσουμε να βάλουμε αντιψυκτικό, δεν πρέπει πρώτα να βάλουμε το λάστιχο να τρεξει νερο στο κύκλωμα να βγαλει όση περισσότερη σκουριά γίνεται?Οταν το μέταλλο έχει διαβρωθεί κι αρχίζει η αποσύνθεσή του (σκουριά) δε σταματάει με τπτ.
Ολα τα άλλα είναι μπαλώματα για να νομίζουμε ότι κάτι κάναμε. -
Nαι, πρέπει να το καθαρίσεις.
Το πρόβλημα με τη λάσπη μπορεί να εμφανιστεί εαν κάποιος αναμίξει και κάποια πρόσθετα με το G12(water-water η κάπως έτσι). -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
και αυτόAntifreeze should never exceed 65%. Exceeding 85% will
cause the silicates to drop out of suspension and goo up to clog the
radiator and reduce heat transfer.Η αναλογία αντιψυκτικού/νερό δεν πρέπει να ξεπερνά το 65%. Αν μάλιστα ξεπεράσει το 85% θα δημιουργηθεί και πάλι λάσπη.
όπως επίσης μειώνετε και η αντιπαγωτική προστασία.
Την τελευταία δεκαετία όμως οι κατασκευαστές για να λυσουν πολλά απ τα παραπάνω προβλήματα χρησιμοποιούν μόνο paraflu όποτε τέτοια ζητήματα δεν υφίστανται
Σκουρια στο συστημα ψυξης