Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκουρια στο συστημα ψυξης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκουρια στο συστημα ψυξης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    22
    9564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
      τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
      καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...

      προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?

      ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lefteris25 last edited by

        παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
        τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
        καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...

        προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?

        ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
          τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
          καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...

          προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?

          ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • G
            g60 last edited by

            Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
            παιδια που μπορει να οφειλεται η σκουρια στο συστημα ψυξης?
            τι μπορει να σκουριασει και να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη? το εμπρος ψυγειο
            καθως και του αεροθερμου ειναι κατα κυριο λογο αλουμινιο με πλαστικο...

            προκειται για σκουρια, και οχι για κατι αλλο... μπορειτε να μου πειτε καμοια γνωμη?

            ευχαριστω.

            Οι δύο κυριότερες αιτίες είναι
            Α.Δεν γίνετε αλλαγή του αντιψυκτικού στο χρονικό διάστημα που ορίζει ο κατασκευαστής (3-5 χρόνια συνήθως)
            Β.Τα αντιψυκτικά που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι για λόγους κόστους συνήθως (αλλά και άγνοιας πολλές φορές) είναι ποιοτικά τα χειρότερα.
            Το αντιψυκτικό πρέπει να έχει τις ιδιότητες να λιπαίνει το σύστημα ψύξης (αντλία,θερμαστάτης κυρίως) να έχει υψηλό σημείο βρασμού αλλά και ισχυρές αντιπυκτικές ικανότητες και να διατηρεί το κύκλωμα υγειές από σκουριές.
            Επίσης πρέπει να διατηρεί και εσωτικά του κινητήρα τα μέταλλα καθαρά,όπως η κυλονδροκεφαλή που διαβρώνετε καθώς (σε λιγότερο βαθμό) και το μπλόκ.

            Τα φθνηνιάρικα αντιψυκτικά μετά βίας προστατεύουν τον κινητήρα από παγετό.
            ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Όταν κάνουμε αλλαγή ψυκτικού, έχει νόημα να κάνουμε πλύση του ψυγείου και του υπόλοιπου κυκλώματος; Στο hayne's πχ συστήνει να γίνεται και με τρεχούμενο νερό, παίζει κάτι τέτοιο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Όταν κάνουμε αλλαγή ψυκτικού, έχει νόημα να κάνουμε πλύση του ψυγείου και του υπόλοιπου κυκλώματος; Στο hayne's πχ συστήνει να γίνεται και με τρεχούμενο νερό, παίζει κάτι τέτοιο;

                ΟΧΙ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  drdino last edited by

                  Όχι στο τρεχούμενο ή όχι στην πλύση γενικότερα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Όχι στο τρεχούμενο ή όχι στην πλύση γενικότερα;

                    ΔΕ χρειάζετε τπτ απ τα δύο.

                    Το νερό θα παραμείνει μετά την πλύση σε κάποια σημεία εσωτερικά του κινητήρα και στο ψυγείο καθως και στο ψυγείο του καλοριφέρ (όπως και να έχει ένα λίτρο περίπου θα εγκλωβιστεί στο κύκλωμα).
                    Αυτό θα μειώσει την απόδοση του νέου ψυκτικού που θα μπει κι απ την άλλη τα άλατα δεν αποβάλονται με τη χρήση νένου αντιψυκτικού.

                    Οσο αναφορά την πλύση γενικότερα........ΚΑΙ αυτή ακριβώς τη δουλειά κάνει το κατάλληλο αντιψυκτικό,όπως και με τα λιπαντικά.
                    Ενα σωστό λιπαντικό δεν χρειάζετε καθόλου πρόσθετα,τα έχει το ίδιο το λιπαντικό μέσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • M
                      mousatos last edited by

                      Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:

                      τι μπορει να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη?

                      Νομίζω η ασυμβατότητα ανάμεσα σε αντιψυκτικά διαφορετικών προδιαγραφών.
                      Υπάρχει π.χ το G12 της VW , το G11 και διάφορα άλλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                        τι μπορει να κανει το αντιψυκτικο να μοιαζει με λασπη?

                        Νομίζω η ασυμβατότητα ανάμεσα σε αντιψυκτικά διαφορετικών προδιαγραφών.
                        Υπάρχει π.χ το G12 της VW , το G11 και διάφορα άλλα.

                        Πολύ σωστά,και αυτό παίζει ρόλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                          Όχι στο τρεχούμενο ή όχι στην πλύση γενικότερα;

                          ΔΕ χρειάζετε τπτ απ τα δύο.

                          Το νερό θα παραμείνει μετά την πλύση σε κάποια σημεία εσωτερικά του κινητήρα και στο ψυγείο καθως και στο ψυγείο του καλοριφέρ (όπως και να έχει ένα λίτρο περίπου θα εγκλωβιστεί στο κύκλωμα).
                          Αυτό θα μειώσει την απόδοση του νέου ψυκτικού που θα μπει κι απ την άλλη τα άλατα δεν αποβάλονται με τη χρήση νένου αντιψυκτικού.

                          Οσο αναφορά την πλύση γενικότερα........ΚΑΙ αυτή ακριβώς τη δουλειά κάνει το κατάλληλο αντιψυκτικό,όπως και με τα λιπαντικά.
                          Ενα σωστό λιπαντικό δεν χρειάζετε καθόλου πρόσθετα,τα έχει το ίδιο το λιπαντικό μέσα.

                          Θενξ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Never mix G11 blue antifreeze and G12 red antifreeze. It will turn into a brownish goo and plug up your Vw cooling system

                            Μην αναμιγνύετε μπλέ G11 αντιψυκτικό με G12 κόκκινο αντιψυκτικό. Θα μετατραπεί σε ένα είδος καφετής γλίτσας και θα βουλώσει το σύστημα ψύξης του VW σας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                              Never mix G11 blue antifreeze and G12 red antifreeze. It will turn into a brownish goo and plug up your Vw cooling system

                              Μην αναμιγνύετε μπλέ G11 αντιψυκτικό με G12 κόκκινο αντιψυκτικό. Θα μετατραπεί σε ένα είδος καφετής γλίτσας και θα βουλώσει το σύστημα ψύξης του VW σας.

                              ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • Y
                                yiannis2002 last edited by

                                Αν εχει λάσπη μέσα, δεν πρέπει να πλύνουμε με τρεχούμενο νερό πριν βάλουμε το αντιψυκτικό?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
                                  Αν εχει λάσπη μέσα, δεν πρέπει να πλύνουμε με τρεχούμενο νερό πριν βάλουμε το αντιψυκτικό?

                                  Αμα έχει λάσπη μέσα η ζημιά ήδη έχει γίνει.
                                  Δε φεύγει η λάσπη από μέσα όλη μέρα να το έχεις με το λάστιχο να τρέχει.
                                  Το θέμα είναι να γίνετε σωστή συντήρηση.
                                  Εδώ είναι που φωνάζω μερικές φορές αλλά ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει.
                                  Εχει servive με τρεις δεκαρες και service με Χ ευρώ.
                                  Διαλέγει ο καθένας και παίρνει.
                                  Τα προβλήματα έρχονται στην πορεία πολλαπλάσια αλλά κανει δεν κάνει την αυτοκριτική του.
                                  Πάντα φταίει ο κατασκευαστής,το αμάξι κι ο θεός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    και αυτό

                                    Antifreeze should never exceed 65%. Exceeding 85% will
                                    cause the silicates to drop out of suspension and goo up to clog the
                                    radiator and reduce heat transfer.

                                    Η αναλογία αντιψυκτικού/νερό δεν πρέπει να ξεπερνά το 65%. Αν μάλιστα ξεπεράσει το 85% θα δημιουργηθεί και πάλι λάσπη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • Y
                                      yiannis2002 last edited by

                                      Να το θέσω διαφορετικά, στα παλιά αυτοκίνητα που πολλοί βάζουν νεράκι του Θεού, 9-10 εχει σκουριές μέσα το ψυγειο και ολο το κυκλωμα. Σε μια τέτοια περίπτωση, αν θελήσουμε να βάλουμε αντιψυκτικό, δεν πρέπει πρώτα να βάλουμε το λάστιχο να τρεξει νερο στο κύκλωμα να βγαλει όση περισσότερη σκουριά γίνεται?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
                                        Να το θέσω διαφορετικά, στα παλιά αυτοκίνητα που πολλοί βάζουν νεράκι του Θεού, 9-10 εχει σκουριές μέσα το ψυγειο και ολο το κυκλωμα. Σε μια τέτοια περίπτωση, αν θελήσουμε να βάλουμε αντιψυκτικό, δεν πρέπει πρώτα να βάλουμε το λάστιχο να τρεξει νερο στο κύκλωμα να βγαλει όση περισσότερη σκουριά γίνεται?

                                        Οταν το μέταλλο έχει διαβρωθεί κι αρχίζει η αποσύνθεσή του (σκουριά) δε σταματάει με τπτ.
                                        Ολα τα άλλα είναι μπαλώματα για να νομίζουμε ότι κάτι κάναμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          rx8_drifter last edited by

                                          Nαι, πρέπει να το καθαρίσεις.
                                          Το πρόβλημα με τη λάσπη μπορεί να εμφανιστεί εαν κάποιος αναμίξει και κάποια πρόσθετα με το G12(water-water η κάπως έτσι).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                            και αυτό

                                            Antifreeze should never exceed 65%. Exceeding 85% will
                                            cause the silicates to drop out of suspension and goo up to clog the
                                            radiator and reduce heat transfer.

                                            Η αναλογία αντιψυκτικού/νερό δεν πρέπει να ξεπερνά το 65%. Αν μάλιστα ξεπεράσει το 85% θα δημιουργηθεί και πάλι λάσπη.

                                            όπως επίσης μειώνετε και η αντιπαγωτική προστασία.
                                            Την τελευταία δεκαετία όμως οι κατασκευαστές για να λυσουν πολλά απ τα παραπάνω προβλήματα χρησιμοποιούν μόνο paraflu όποτε τέτοια ζητήματα δεν υφίστανται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr