-
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.
-
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.
-
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.
-
Δεν υπάρχει το απόλυτα ποιο ήσυχο αμάξι σε οποιαδήποτε κατηγορία τιμής ή τύπου αμαξώματος!!! Ακόμα και αν είναι ποιο ήσυχο στο ρελαντί μπορεί να είναι ποιο θορυβώδες σε πλήρη επιτάχυνση. Επίσης κάποιο με τα ελαστικά που φοράει μπορεί να είναι ήσυχο αλλά με κάποιο άλλο σετ να έχει περισσότερο θόρυβο κύλισης.
Αν το μόνο σου κριτήριο για αγορά αυτοκινήτου είναι ο θόρυβος θα πρέπει να ψάξεις πολύ και δεν ξέρω αν θα καταλήξεις πουθενά τελικά!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν το μόνο σου κριτήριο για αγορά αυτοκινήτου είναι ο θόρυβος θα πρέπει να ψάξεις πολύ και δεν ξέρω αν θα καταλήξεις πουθενά τελικά!!!
Υπαρχουν και οι ωτοασπίδες!!!
-
Α πα πα πα!!! Πως θα ακούς μετά τις σφυρίχτρες των τροχονόμων (των ποιών; ), τα κορναρίσματα και τις φιλοφρονήσεις των άλλων οδηγών, όταν δεν τους παραχωρείς προτεραιότητα, δεν κάνεις στην άκρη να περάσουν, δεν ξεκινάς σε 0,00001 δευτερόλεπτα μετά το άναμμα του πράσινου στα φανάρια κλπ κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης yarisdriver έγραψε:
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.Με αυτα τα λεφτα... το πλησιεστερο που μπορω να σκεφτω με τετοιες προδιαγραφες ειναι κατι απο Mercedes. Μαλλον C180k...
-
Ο χρήστης yarisdriver έγραψε:
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.Αν είναι για καινούριο σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω να βρείς κάτι εύκολα..
Για μεταχειρισμένο όμως με αυτά τα χρήματα παίρνεις ένα 520i E60 με τον εξακύλινδρο!
'απόλυτη ησυχία στο εσωτερικό του ' ούτε κινητήρα ακούς, ούτε τριγμούς, ούτε κόρνες, ούτε καν τον συναγερμό που μια φορα όπλισα καταλάθος ενώ καθάριζα το εσωτερικό του και βαρούσε μέχρι που σταμάτησε μονος του
Τάφος λέμε -
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.
Για μεταχειρισμένο όμως με αυτά τα χρήματα παίρνεις ένα 520i E60 με τον εξακύλινδρο!
'απόλυτη ησυχία στο εσωτερικό του ' ούτε κινητήρα ακούς, ούτε τριγμούς, ούτε κόρνες
Τάφος λέμε+1
Την έχουν οι γονείς μου και την είχα δανειστεί πριν από 4 χρόνια για ένα 'ταξιδάκι' 8.000 km στας Ευρώπας. Μπορείς να ταξιδεύεις με 180+ συνεχώς χωρίς να σε κουράζει και χωρίς να ακούς τίποτε άλλο από το γουργούρισμα του 6κύλινδρου. Αντιθέτως, το ΤΤ (με το οποίο επανέλαβα παρόμοιο ταξίδι) σαφώς και ακούγεται (τουλάχιστον ο κινητήρας).
Θα πω χαρακτηριστικά ότι σε όσα ταξίδια έχω κάνει με την 5άρα, όλοι (μα ΟΛΟΙ) οι συνεπιβάτες έχουν αποκοιμηθεί
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Την έχουν οι γονείς μου και την είχα δανειστεί πριν από 4 χρόνια για ένα 'ταξιδάκι' 8.000 km στας Ευρώπας. Μπορείς να ταξιδεύεις με 180+ συνεχώς χωρίς να σε κουράζει και χωρίς να ακούς τίποτε άλλο από το γουργούρισμα του 6κύλινδρου. Αντιθέτως, το ΤΤ (με το οποίο επανέλαβα παρόμοιο ταξίδι) σαφώς και ακούγεται (τουλάχιστον ο κινητήρας).
Θα πω χαρακτηριστικά ότι σε όσα ταξίδια έχω κάνει με την 5άρα, όλοι (μα ΟΛΟΙ) οι συνεπιβάτες έχουν αποκοιμηθεί
Αυτό το χαρακτήρα λογικά το έχουν όλα τα μεσαία γερμανικά σεντάν. Έτσι ακριβώς είναι και η Ε34, πάντα εκτιμάς -από τον ήχο και την ποιότητα κύλισης- ότι πας με 40-50Km/h λιγότερα απ'ότι με άλλα αυτοκίνητα.
Πέρσι έκανα ένα ταξίδι μαζί της, με μέση ταχύτητα ~140. Κάποια στιγμή πλησιάζω ένα αργότερο αμάξι στη μεσαία λωρίδα οπότε βγαίνω αριστερά κι επιταχύνω προοδευτικά για να τον προσπεράσω. Ήταν τελικά άλλα 2 αυτοκίνητα μπροστά του οπότε τους προσπερνάω όλους, επιστρέφω στη μεσαία, κοιτάζω φευγαλέα το ταχύμετρο ...περνάει το 195... αφήνω το γκάζι... -
Ο χρήστης yarisdriver έγραψε:
Ποιό είναι το ποιό ήσυχο αυτοκίνητο (απο όπου και αν προέρχονται οι θόρυβοι) και κατόπιν ποιό άνετο στο ταξείδι μέχρι 30.000-35.000€; Οποιοσδήποτε τύπος αυτοκινήτου δηλ. sedan, wagon, MPV, SUV, Cross.Audi A4 1.8T (160 Hp, 33.500 euro) ή Mercedes C180 (156 Hp, 35.700 euro)
-
Η καινούρια C5;
-
Φτιαγμένο λάντα νίβα με σπορ εξάτμιση με οδηγό με 28μήνη θητεία σε πυροβολικό...
-
Είναι 'λίγο' offtopic στην τιμή..
-
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Η καινούρια C5;Ααααααυτό.
Σαν ηχομόνωση καμπίνας και έλλειψη αεροδυναμικών θορύβων πάντα. Γιατί τα Α4/Passat 1,8 ταξιδεύουν κι αυτά αρκετά ήσυχα, λόγω ΠΟΛΥ μακρυάς 6ης. Αλλά ακούγονται λίγο οι καθρέπτες στα πολλά (ειδικά στο Α4) και ο θόρυβος κύλισης είναι σαφώς περισσότερος από τη Σιτροέν.
ΣΟΣ: η Σιτροέν πρόκειται να βγει τούρμπο σύντομα. Εκτός του ότι θα πηγαίνει καλύτερα, θα είναι ακόμα πιο ήσυχη με αυτό το μοτέρ.
-
Δεν θα διαφωνήσω με τα προηγούμενα (και αναφέρω ότι η 5άρα μου Ε39 η αυτόματη είναι πολύ ήσυχη και περίεργα άνετη και χωρίς να είναι μαλθακή) αλλά να προσθέσω κι άλλον έναν παράγοντα. Φίλος με ευαισθησία στη μέση μετά από πολλές δοκιμές επέλεξε σαν το πιο άνετο αυτοκίνητο το προηγούμενο RAV4!! Φαίνεται πως για αυτόν ο συνδυασμός οχήματος και καθίσματος ήταν ο πιο βολικός... Οπότε τα πράματα έχουν και τον υποκειμενικό τους παράγοντα.
-
Νομίζω το πιο ήσυχο είναι το Volvo S60 2.0T.
Για παράδειγμα στο Α4 με 6η και 130 στην ΕΟ κοιμούνται όλοι για πλάκα.
Οπότε το θέμα για να μην σου ξυπνήσουν, είναι πόσο χαλαρά στρίβεις για μην τους ξυπνάς
Αν έχεις και Q και πηγαίνεις σταθερά ομαλά θα τους λες φθάνοντας 'Ξυπνήστε φθάσαμε'
-
Και βέβαια στο χωματόδρομο θα αλλάζουν τα δεδομένα
Ησυχία και Άνεση