Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    kia proced 1.4 SC2 - toyota auris 1.4 casual extra?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. kia proced 1.4 SC2 - toyota auris 1.4 casual extra?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    39
    423
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Ο χρήστης manosk έγραψε:
      ΚΙΑ-Toyota: 6-0 προς το παρόν

      Τα λέγαμε πριν 2-3 χρόνια, αλλά κάποιοι δεν άκουγαν (ακόμα λένε μάλιστα you-die και παρόμοια σχόλια για τα κορεάτικα).

      Σε μερικά χρόνια τα κορεάτικα θα έχουν ΚΑΙ ψυχή.

      Όχιιιιιιιιιιι!!!

      Αμα αποκτήσουν και ΨΥΧΗ θα αρχίζουν να κάνουν μετά.... τερτίπια

      Ανάμεσα στα δύο της ψηφοφορίας Procee'd. Το ότι σου αρέσει είναι ένας ακόμα λόγος να το επιλέξεις. Δεν θα σε δυσαρεστήσει.

      Επίσης είχε γίνει και ένα τεστ από το drive νομίζω όπου έκαναν σε ένα μήνα 30.000χλμ σε ένα Cee'd χωρίς να ανοίξουν καπώ. Μετά το τέλος του τεστ, έλυσαν όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και με έκπληξη διαπίστωσαν ότι δεν είχε καμία φθορά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Καλά, αυτή η έκπληξη είχε αρκετή πλάκα, αλλά τέσπα. point taken.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxon_747 last edited by

          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

          Επίσης είχε γίνει και ένα τεστ από το drive νομίζω όπου έκαναν σε ένα μήνα 30.000χλμ σε ένα Cee'd χωρίς να ανοίξουν καπώ. Μετά το τέλος του τεστ, έλυσαν όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και με έκπληξη διαπίστωσαν ότι δεν είχε καμία φθορά!

          Περισυ το καλοκαιρι νομιζω ειχε γινει το τεστ... (Θυμαμαι που το διαβαζα στην παραλια , ο καμμενος... )
          Ειχε και φωτογραφιες, ο κινητηρας ελαμπε...
          Νομιζω μονο τακακια ηθελα και αυτα... δεν ηταν ιδιαιτερα επειγον να αλαχτουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            εεεεεχει ακομη το ceed να γινει auris....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jim-78 last edited by

              ceed δαγκωτο.Εμφανιση,σχεδιασμος και αξιοπιστια δεν του λειπει τιποτα.Ακομα κι εγω το σκεφτομαι καποιες φορες οταν εχω μεινει για αλλη μια φορα απο καποια ηλιθια βλαβη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                εεεεεχει ακομη το ceed να γινει auris....

                Οντως.. πρεπει να πεσει αρκετα για να γινει Auris

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  chemic last edited by

                  άσπρο ceed μεταξύ των δύο.
                  για τα επιτόκια, να πω πως δεν είναι κλειδωμένα και να τα... διαπραγματευόμαστε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pasxos last edited by

                    Mε βαρια καρδια...extrordinaiiirrrrreee... Ποιο κια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      asimov last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                      Δηλαδή, αν τελικά το ΚΙΑ βγει 2.5Κ ακριβότερο, μάλλον παίρνει Los Poulos από μένα... Είπαμε καλά χρυσά, αλλά οφείλουν να είναι στην ίδια τιμή με τα Toyota για το ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν, μην τρελαθούμε κιόλας!

                      Αφου το Auris ειναι €1500 ακριβοτερο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Σε τιμή μετρητοίς ναι. Αλλά πιθανόν να μην είναι έτσι αν συνυπολογίσεις την τιμή μετά τους τόκους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skoupas last edited by

                          Εγώ πάντως που βλέπω ένα proceed λευκό κοντά στο σπίτι μου όποτε περνάω το χαζεύω. Το βρίσκω πανέμορφο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nascar1 last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                            Συμφωνώ και εγώ.
                            Και τα 2 τα έχω δει απο κοντά και τα αντίστοιχα 5θυρα τα έχω οδηγήσει (νοικιασμένα). Και τα 2 είναι το ίδιο καλά. Εσωτερικά και τα 2 έχουν σκληρά πλαστικά, χωρίς τριγμούς όμως, λίγη συνήθεια θέλει η κονσόλα του Auris αλλά βολευει στον λεβιέ ταχυτήτων. Οδηγικά τα βρήκα καλά για μικρομεσαία και λογικά σε επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης, αν και πιο νευρικό το ΚΙΑ, σε επιδόσεις μου φάνηκε λίγο πιο γρήγορο το Auris.
                            Καλύτερα να εστιασεις τις διαφορές (αν υπάρχουν) στο after sales. Της ΤΟΥΟΤΑ είναι αρκετά καλό σε τιμές, το ίδιο φαντάζομαι και η ΚΙΑ. (Το Auris έχει καδένα, το ΚΙΑ ιμάντα χρονισμού (που είναι ένα επιπλέον έξοδο)).
                            Τέλος περισσότερο βάρος θα έδινα στην μεταπώληση που ακόμα και το βασικό Auris σίγουρα πουλάει καλύτερα σε σχέση με το ΚΙΑ.
                            Πάντως απο τα 2, στις 3θυρες εκδόσεις το ΚΙΑ είναι πολύ πιο όμορφο και μάλλον αυτό θα υπερίσχυε ...

                            Φίλε μου το Κια είναι και πιο γρήγορο, και έχει καδένα και όχι ιμάντα και έχει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              v-silis last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:
                              ας ψηφισει ρε παιδια καποιος το Auris... δηλαδη κριμα απο τον θεο ειναι το καημενο...

                              μην στεναχωριέσαι...

                              Mε βαρια καρδια...extrordinaiiirrrrreee... Ποιο κια...

                              αγόρι μου εσύ!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iliasp last edited by

                                Ψήφισα εγώ Auris έτσι για να σπάσω τη μονοτονία!

                                Καλό αυτοκίνητο, για το 1.4 εάν περιμένεις πολλά από άποψη επιδόσεων θα απογοητευτείς! Πλέον με 20.000km τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα αλλά αν μπορείς να πας για το 1.6 θα ήταν πολύ καλύτερα!

                                Το μόνο μείον για μένα, που μου αρέσει πραγματικά όλος ο σχεδιασμός της κονσόλας και του εσωτερικού είναι η θέση οδήγησης, κάθε φορά που μπαίνω μέσα νομίζω ότι οδηγάω νταλίκα! Ποτέ δε θα μπορέσεις να δεις τη μούρη του αυτοκινήτου, έχω βάλει το κεφάλι μου τέρμα μπροστά στορ παρμπριζ και πάλι, μούρη πουθενά!

                                Μέχρι τώρα δεν έχει κάνει κιχ τίποτα στα εσωτερικό αλλά έχουμε ακόμα μέλλον, το αμάξι μετράει 8 μήνες περίπου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakis_m last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  Συμφωνώ και εγώ.
                                  Και τα 2 τα έχω δει απο κοντά και τα αντίστοιχα 5θυρα τα έχω οδηγήσει (νοικιασμένα). Και τα 2 είναι το ίδιο καλά. Εσωτερικά και τα 2 έχουν σκληρά πλαστικά, χωρίς τριγμούς όμως, λίγη συνήθεια θέλει η κονσόλα του Auris αλλά βολευει στον λεβιέ ταχυτήτων. Οδηγικά τα βρήκα καλά για μικρομεσαία και λογικά σε επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης, αν και πιο νευρικό το ΚΙΑ, σε επιδόσεις μου φάνηκε λίγο πιο γρήγορο το Auris.
                                  Καλύτερα να εστιασεις τις διαφορές (αν υπάρχουν) στο after sales. Της ΤΟΥΟΤΑ είναι αρκετά καλό σε τιμές, το ίδιο φαντάζομαι και η ΚΙΑ. (Το Auris έχει καδένα, το ΚΙΑ ιμάντα χρονισμού (που είναι ένα επιπλέον έξοδο)).
                                  Τέλος περισσότερο βάρος θα έδινα στην μεταπώληση που ακόμα και το βασικό Auris σίγουρα πουλάει καλύτερα σε σχέση με το ΚΙΑ.
                                  Πάντως απο τα 2, στις 3θυρες εκδόσεις το ΚΙΑ είναι πολύ πιο όμορφο και μάλλον αυτό θα υπερίσχυε ...

                                  Επειδη ειμαι ιδιοκτητης ενος ταπεινου ceed θα ηθελα να κανω μια διευκρινυση: Το ceed εχει μαλακα πλαστικα στο ταμπλο και οχι σκληρα και φοραει κι αυτο καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                    Ψήφισα εγώ Auris έτσι για να σπάσω τη μονοτονία!

                                    Το μόνο μείον για μένα, που μου αρέσει πραγματικά όλος ο σχεδιασμός της κονσόλας και του εσωτερικού είναι η θέση οδήγησης, κάθε φορά που μπαίνω μέσα νομίζω ότι οδηγάω νταλίκα! Ποτέ δε θα μπορέσεις να δεις τη μούρη του αυτοκινήτου, έχω βάλει το κεφάλι μου τέρμα μπροστά στορ παρμπριζ και πάλι, μούρη πουθενά!

                                    Στα περισσότερα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα δεν μπορείς να δεις τη μούρη ούτε με περισκόπιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης sakis_m έγραψε:
                                      Επειδη ειμαι ιδιοκτητης ενος ταπεινου ceed θα ηθελα να κανω μια διευκρινυση: Το ceed εχει μαλακα πλαστικα στο ταμπλο και οχι σκληρα και φοραει κι αυτο καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου.

                                      Φίλε μου καλά κάνεις και με διορθώνεις για να μην γίνονται πρεξηγήσεις και παρερμηνίες σχετικά με αυτά που είπα για το ΚΙΑ.
                                      Λέγοντας 'σκληρά' πλαστικά εννοούσα αλλά δεν το έγραψα (?) γερά και ποιοτικά πλαστικά τονίζοντας την έλλειψη τριγμών ... όσο για τον ιμάντα χρονισμού ... έπεσα θύμα παραπληροφόρησης πωλητή της Hyundai ...
                                      Πάντως όπως και να έχει πρόκειται για πολύ καλό αμάξι (με το 5θυρο νοικιασμένο είχα κάνει γύρω στα 700 εκδρομικά πολύ καλά χιλιόμετρα), που ιδίως στην 3θυρη έκδοση έχοντας και ένα συν επιπλέον στην εμφάνιση νομίζω πως αξίζει τα λεφτά του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                        Λέγοντας 'σκληρά' πλαστικά εννοούσα αλλά δεν το έγραψα (?) γερά και ποιοτικά πλαστικά τονίζοντας την έλλειψη τριγμών

                                        Ρε συ, δεν αφήνεις ένα βιογραφικό στην ...Seat; Να βγάλουν καμιά εγκύκλιο να την μοιράζουν στους πωλητές τους 'Τα πλαστικά μας είναι ΕΠΙΤΗΔΕΣ σκληρά, για ν'αντέχουν στο χρόνο. Τα δοκιμάσαμε και στην Κένυα, κοτζάμ ελέφαντας έκατσε πάνω κι αυτά κιχ δεν κάνανε!'

                                        Τέσπα, σόρυ που στην χαλάω, δεν έχω ιδέα κιόλας τι πλαστικά ακριβώς έχει το Cee'd, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ, τα σκληρά πλαστικά πλεονέκτημα, ΔΕΝ είναι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Η αλήθεια είναι ότι την διαφορά 'σκληρών και μαλακών' πλαστικών στο ταμπλό την έμαθα πρόσφατα απο το forum ...
                                          Κατα το παρελθόν έχοντας αυτοκίνητα και με τα 2 είδη πλαστικών δεν μου δημιουργήθηκαν ερωτηματικά ή διαχωρισμοί σχετικά με την ποιότητα, πέρα απο την υφή τους, αντίθετα πάλι έχω πρόσφατο παράδειγμα στο 'ευπλαστο πλαστικό' του Megane μου να μένει σημάδι απο την πίεση ενός ποδιού μιας καρέκλας που μετέφερα, όσο για τριγμούς και συντονισμούς? Τα ίδια όλα, όσο παιρνάει ο καιρός ...
                                          Τεσπα ... μάλλον πρέπει να πάω στην Seat να δω ζωντανή την διαφορά ...
                                          Πάντως ... σε 10 μέρες το Suzukάκι που περιμένω ... σκληρά πλαστικά θα έχει ... και ελπίζω σε καμιά πενταετία να μάθω εμπειρικά να τα ξεχωρίζω!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            travelman last edited by

                                            Καλά τα σκληρά πλαστικά πλαστικά μπορεί να σημαίνει μειωμένο βάρος οπότε δεν είμαι διατεθειμένος να χαλαλίσω ούτε γραμμάριο επιπλέον για να μπορώ να χουφτώνω με ευχαρίστηση το ταμπλώ. Παλιά στην προ αεροσάκων εποχή το μαλακό ταμπλώ σήμαινε υποτυπώδη παθητική ασφάλεια αλλά σήμερα που τα αμάξια έχουν καμία 10άρα το βλέπω σαν ένα από τους πιο ανούσιους τρόπους να αυξάνει το βάρος των αμαξιών.

                                            Πάντως το προσίντ σε λευκό είναι απλά ανεξήγητα όμορφο όταν στην ΚΙΑ υπάρχουν κάτι ρίο. Να είχε και ένα πιο ωραίο πωπο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr