-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βασικά, αν κάπου φαίνεται η διαφορά είναι στα τούρμπο (και στα υψηλής συμπίεσης μοτέρ).Είχε κάνει παλιότερα το drive τεστ με ενα λεον κουπρα και ενα ιμπιζα ατμοσφαιρικο, στον 20vt η διαφορά ήταν υπαρκτή.
Κωστα εγω παντως στο δικο μου διαφορα δεν καταλαβαινω και ειχε σημειωθει και απο αλλους (στο θεμα του Bravo ηταν νομιζω).
-
Έτσι και αλλιώς 5-10 άλογα πάνω δεν τα νιώθουμε και τόσο...
Απλά αναλογικά το τούρμπο θα κερδίσει παραπάνω αν ο εγκέφαλος μπορεί να δώσει παραπάνω αβανς.
-
Χθες, γυρνώντας από βόλτα στο Λαύριο, είδα στο ύψος των Λεγρενών κάτι ωραία δρομάκια με λάσπη και άμμο, και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία! Έτσι, είχα τη δυνατότητα να δοκιμάσω το grip control και στην άμμο, και μπορώ να πω δουλεύει θαυμάσια
Μια που είχα τη φωτογραφική μαζί μου, ορίστε πού το έβαλα (οι ροδιές δικές μου!) :
Στην 1η, στο σημείο που φαίνεται σαν λίγο σκαμμένο, φρέναρα με τέρμα στριμμένο τιμόνι. Για να ξαναφύγω γκάζωσα, το αυτοκίνητο άρχισε να κινείται σιγά-σιγά προς εμπρός, μέχρι που βγήκε από το σκαμμένο, και μετά επιτάχυνε σαν τρελό πάνω στην άμμο. Χωρίς το sand mode υποθέτω θα είχα κολλήσει σίγουρα εκεί.
Όσο για το mud mode δεν είμαι και σίγουρος ότι προσφέρει κάτι έξτρα σε σχέση με τα απλό ESP, και όλη τη δουλειά την κάνουν τα λάστιχα. Παραδίπλα είχε ένα λασπωμένο δρομάκι. Άφησα το απλό ESP, και δεν χαμπάριασε τίποτα. Εδώ ένα σημείο του:
Και εδώ η ροδιά που άφησα σε ένα άλλο σημείο:
Τώρα βέβαια το αυτοκινητάκι μου βρωμάει και ζέχνει από τη λασπουριά και δεν έχω προλάβει να το πάω για πλύσιμο (αν δείτε ένα βρωμιάρικο κόκκινο 3008 το δικό μου είναι!)
Γιώργος
ΥΓ. Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες για τη βενζίνη, αν και μπερδεύτηκα κάπως!
-
A ρε Alexandr με τα ωραια σου...
Δηλαδη εγω εκει με το 206 θα ειχα κολησει λες ???
Δεν μας εβαλες ομως καμια φωτογραφια απο την κουκλα , να την δουμε λασπωμενη!!!
Κοιτα , για την βενζινη , σεβαστη η γνωμη του φιλου dickdick και τον ευχαριστω και για την ευχη του, αλλα κι εγω πιστευω αυτο που λεει ο drdino...οτι ειδικα σε turbo, βλεπεις διαφορα...
Εγω παντως dickdick βλεπω διαφορα και στο 206 που ειναι 1,4...αρπαζει πιο ευκολα ...εκτος κι αν ειναι η ιδεα μου επειδη εβαλα 100αρα...τι να πω
Νομιζω παντως οτι ρολο παιζει τοσο η μαρκα της βενζινης οσο και το πρατηριο...
Alexandr, πηγαινε σε ενα βενζιναδικο που εμπιστευεσαι και βαλε 100αρα...και πες μας εσυ αν θα δεις διαφορα...
...σημερα ειδα κανα δυο 3008 εδω στην Πολη...αλλα δεν νομιζω γενικα να κανει καλες πωλησεις εδω στην γειτονα...
-
Ο χρήστης steftsak έγραψε:
A ρε Alexandr με τα ωραια σου...Δηλαδη εγω εκει με το 206 θα ειχα κολησει λες ???
Υποθέτω πως ναι, ή θα τα έβρισκες μπαστούνια!
Δεν μας εβαλες ομως καμια φωτογραφια απο την κουκλα , να την δουμε λασπωμενη!!!
Την επόμενη φορά, αύριο πάει για πλύσιμο!
Κοιτα , για την βενζινη , σεβαστη η γνωμη του φιλου dickdick και τον ευχαριστω και για την ευχη του, αλλα κι εγω πιστευω αυτο που λεει ο drdino...οτι ειδικα σε turbo, βλεπεις διαφορα...
Εγω παντως dickdick βλεπω διαφορα και στο 206 που ειναι 1,4...αρπαζει πιο ευκολα ...εκτος κι αν ειναι η ιδεα μου επειδη εβαλα 100αρα...τι να πω
Νομιζω παντως οτι ρολο παιζει τοσο η μαρκα της βενζινης οσο και το πρατηριο...
Alexandr, πηγαινε σε ενα βενζιναδικο που εμπιστευεσαι και βαλε 100αρα...και πες μας εσυ αν θα δεις διαφορα...
...σημερα ειδα κανα δυο 3008 εδω στην Πολη...αλλα δεν νομιζω γενικα να κανει καλες πωλησεις εδω στην γειτονα...
Ναι, θα την δοκιμάσω κάποια στιγμή.
Λίγο μένεις στη Κωνσταντινούπολη; Μόνιμα;
-
Για Γαλλια ξεκινησα, να παω να το φερω μονος μου γιατι το αργουν στην Ελλαδα, αλλα μπερδευτηκα και βρεθηκα στην Πολη...
Πανεμορφη η Πολη , οποιος δεν εχει ερθει πρεπει να ερθει οπωσδηποτε...
Εν τω μεταξυ αυτοι εδω Alexandr, ολο με ρωτανε...'ενα κοκκινο 3008 με ελληνικες πινακιδες, ποτε θα περασει τα συνορα να ερθει κατα'δω?'
-
Προς steftsaκ :Μένετε μόνιμα στήν Πόλη ?
-
Ο χρήστης steftsak έγραψε:
A ρε Alexandr με τα ωραια σου...Δηλαδη εγω εκει με το 206 θα ειχα κολησει λες ???
Δεν μας εβαλες ομως καμια φωτογραφια απο την κουκλα , να την δουμε λασπωμενη!!!
Κοιτα , για την βενζινη , σεβαστη η γνωμη του φιλου dickdick και τον ευχαριστω και για την ευχη του, αλλα κι εγω πιστευω αυτο που λεει ο drdino...οτι ειδικα σε turbo, βλεπεις διαφορα...
Εγω παντως dickdick βλεπω διαφορα και στο 206 που ειναι 1,4...αρπαζει πιο ευκολα ...εκτος κι αν ειναι η ιδεα μου επειδη εβαλα 100αρα...τι να πω
Νομιζω παντως οτι ρολο παιζει τοσο η μαρκα της βενζινης οσο και το πρατηριο...
Alexandr, πηγαινε σε ενα βενζιναδικο που εμπιστευεσαι και βαλε 100αρα...και πες μας εσυ αν θα δεις διαφορα...
...σημερα ειδα κανα δυο 3008 εδω στην Πολη...αλλα δεν νομιζω γενικα να κανει καλες πωλησεις εδω στην γειτονα...
Στο πουντακι που ειχα πριν και εγω εβλεπα μεγαλη διαφορα, στο bravo ομως καμια.Αναφερω δηλαδη εμπειριες μονο και οχι καποιες εξειδικευμενες γνωσεις.Τεσπα επιφυλασομαι για το επομενο ταξιδι κοντα στις γιορτες που θα δοκιμασω παλι 100αρα
-
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
Προς steftsaκ :Μένετε μόνιμα στήν Πόλη ?Προσωρινα , τους 4 τελευταιους μηνες για δουλειες...
Αρωμα ανατολης και ευρωπης μαζι... Μυρωδιες μπαχαρικων , 'Πολιτικης κουζινας' ...νοσταλγια απο αφηγησεις του παππου που ηταν απο την Πολη...
Ευγενικοι ανθρωποι , που σου απαντανε με χαμογελο...απιστευτα γλυκα (εχω παρει τουλαχιστον 4 κιλα)...ομορφες εικονες...και καποιες φορες σκεψεις...
...αναμενοντας με λαχταρα να δεις την πολυθρηλητη Αγια Σοφια...να πας μετα στο Grand Pazar στο Kapali Tsarsi...
...ξεφυγαμε απο το topic...ας με συγχωρεσει ο Administrator
-
Επί τέλους μόνοι με την κούκλα. Σήμερα και εχθές της έκανα τα πρώτα της 180km. Απαλά και με σεβασμό, προσέχοντας να μην ξεπεράσουμε τις 3000σαλ., με πλήρες φορτίο και με συνεχείς εναλλαγές των ταχυτήτων. Μετά το Ford c-max (1,8 125ΗΡ) η εμπειρία ήταν πολύ καλή. Αυτό που πρέπει να πω ότι η μόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική χωρίς να μεταφέρει θόρυβο από κινητήρα και τροχούς (όσο για αεροδυναμικό θόρυβο δεν μπορώ να πω ακόμα τίποτα, δεδομένου ότι δεν ξεπέρασα τα 100km/h). Αυτό όμως που θα πρέπει να αναφέρω είναι (μετά τις αναγκαίες ρυθμίσεις), η απόδοση του ηχοσυστήματος είναι above the average προς το πολύ καλό, σε σημείο που η διαδρομή να γίνεται ευχάριστη (ανεβασμένα τα bass και τέρμα το tremble με χρήση του loudness προκειμένου να το έχετε σε χαμηλή ένταση). Λόγω της υπερέντασης (για να μάθω τις λειτουργίες του) νομίζω σε πρώτη φάση ότι με κούρασε το HUD, διότι το μάτι 'έπαιζε' μεταξύ οθόνης και οργάνων, για αυτό και την απενεργοποίησα. Τέλος αυτό που με σκότωσε ήταν όταν πήγα για βενζίνη και πλήρωσα 75 ευρώ για 50 λίτρα. Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες! Πάντως σε μικτές συνθήκες κυκλοφορίας στα πρώτα 180 km, η κατανάλωση ήταν τέτοια, ώστε να έχω αυτονομία για 600km συνολικά.Βέβαια η στιγμιαία κατανάλωση κατά τις εκκινήσεις (1η και 2η ταχύτητα) δίνει τρελές τιμές 15-17 lt/km,που στην συνέχεια (μετά την τρίτη/τέταρτη) αποκτά λογικές τιμές. Από αύριο θα έχω φωτο και εμπειρίες για να τις μοιραστούμε
-
Επιτελους ηρθε ε?
Καλοριζικο και καλοταξιδο να ειναι φιλε
-
Ο χρήστης gmaniac έγραψε:
Επί τέλους μόνοι με την κούκλα. Σήμερα και εχθές της έκανα τα πρώτα της 180km. Απαλά και με σεβασμό, προσέχοντας να μην ξεπεράσουμε τις 3000σαλ., με πλήρες φορτίο και με συνεχείς εναλλαγές των ταχυτήτων. Μετά το Ford c-max (1,8 125ΗΡ) η εμπειρία ήταν πολύ καλή. Αυτό που πρέπει να πω ότι η μόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική χωρίς να μεταφέρει θόρυβο από κινητήρα και τροχούς (όσο για αεροδυναμικό θόρυβο δεν μπορώ να πω ακόμα τίποτα, δεδομένου ότι δεν ξεπέρασα τα 100km/h). Αυτό όμως που θα πρέπει να αναφέρω είναι (μετά τις αναγκαίες ρυθμίσεις), η απόδοση του ηχοσυστήματος είναι above the average προς το πολύ καλό, σε σημείο που η διαδρομή να γίνεται ευχάριστη (ανεβασμένα τα bass και τέρμα το tremble με χρήση του loudness προκειμένου να το έχετε σε χαμηλή ένταση). Λόγω της υπερέντασης (για να μάθω τις λειτουργίες του) νομίζω σε πρώτη φάση ότι με κούρασε το HUD, διότι το μάτι 'έπαιζε' μεταξύ οθόνης και οργάνων, για αυτό και την απενεργοποίησα. Τέλος αυτό που με σκότωσε ήταν όταν πήγα για βενζίνη και πλήρωσα 75 ευρώ για 50 λίτρα. Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες! Πάντως σε μικτές συνθήκες κυκλοφορίας στα πρώτα 180 km, η κατανάλωση ήταν τέτοια, ώστε να έχω αυτονομία για 600km συνολικά.Βέβαια η στιγμιαία κατανάλωση κατά τις εκκινήσεις (1η και 2η ταχύτητα) δίνει τρελές τιμές 15-17 lt/km,που στην συνέχεια (μετά την τρίτη/τέταρτη) αποκτά λογικές τιμές. Από αύριο θα έχω φωτο και εμπειρίες για να τις μοιραστούμεΚαλορίζικο!
Σε κάτι ανηφορικούς δρόμους με 1η και 2η εγώ βλέπω και κάτι 25 l/km! Και με την βενζίνη τόσο που έχει πάει, σε λίγο θα αγοράζουμε καινούριο αυτοκίνητο και θα το αφήνουμε κλεισμένο στο πάρκινγκ.
Το HUD με βολεύει, μπορώ συνεχώς να παρακολουθώ την ταχύτητα, γιατί με τέτοια ηχομόνωση μπορείς να φτάσεις 170-180 km/h και να μην το πάρεις είδηση (το έχω ήδη πάθει). Θα μου άρεζε να έδειχνε βέβαια κι άλλες πληροφορίες.
Περιμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες!
-
Καλησπέρα,έκανα 980 χλμ μαζεμένα.
Εντυπώσεις:
1.Οι πλευρικοί άνεμοι ταρακουνάνε τό όχημα.Οί μεγάλες πλευρικές επιφάνειες ίσως ευθύνονται.
2.Εξαιρετικά αθόρυβο
3.Κατανάλωση:75 λιτρα.380χλμ αυτοκινητόδρομος,600χλμ επαρχιακό οδικό δίκτυο.
4.Βρίσκω σωστή την αγορά ενός σταυρού ,γιατί τό μπουλονόκλειδο δεν νομίζω οτι είναι σέ θέση νά λύσει μπουλόνι σφιγμένο μέ αεροπίστολο.
5.Στίς διαρκείς στροφές έδειξε καλή συμπεριφορά,δεν έγειρε,δέν μέ έφερε σέ δύσκολη θέση.Ισως οί γκρεμοί δίπλα μου νά μέ φόβιζαν και νά πήγαινα πιό σιγά. -
Το μπουλονόκλειδο βασικά δεν πρέπει να σφίγγεται με αερόκλειδο. Ένα αυτό.
Ένας ποιοτικός σταυρός ΙΜΗΟ πρέπει να υπάρχει γιατί βοηθάει απίστευτα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μπουλονόκλειδο βασικά δεν πρέπει να σφίγγεται με αερόκλειδο. Ένα αυτό.Ένας ποιοτικός σταυρός ΙΜΗΟ πρέπει να υπάρχει γιατί βοηθάει απίστευτα.
Πρέπει, αρκει να είναι και δυναμόκλειδο σωστά βαθμονομημένο. Αν θελουμε να είμαστε σωστοί πρέπει να έχουμε δυναμόκλειδο με προέκταση,
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το μπουλονόκλειδο βασικά δεν πρέπει να σφίγγεται με αερόκλειδο. Ένα αυτό.
Ένας ποιοτικός σταυρός ΙΜΗΟ πρέπει να υπάρχει γιατί βοηθάει απίστευτα.
Πρέπει, αρκει να είναι και δυναμόκλειδο σωστά βαθμονομημένο. Αν θελουμε να είμαστε σωστοί πρέπει να έχουμε δυναμόκλειδο με προέκταση,
Δυναμόκλειδο? Καλά.!! Στο πρώτο service που θα πας στην αντιπροσωπεία να το πεις αυτό...
-
Εγώ απλά απαντούσα στον φίλτατο Ντιριντίνο περί κανονικότητας...
-
Άρα συμφωνείς πως δεν πρέπει να σφίγγεται με -σκέτο- αερόκλειδο.
Όσο για την κανονικότητα, εγώ την προσαρμόζω πάντα στην πραγματικότητα. Εδώ πιο σημαντικά πράγματα δεν σφίγγονται με ροπόκλειδο...
-
Ξέχασα νά συμπληρώσω την προθυμία του κινητήρα νά ανεβάζει στροφές.
Οσο γιά το μπουλονόκλειδο ,δεν βρίσκω να έχετε ιδιέταιρες αντιρρήσεις γιά την ύπαρξη ενός σταυρού. -
Πάρε έναν, εγώ έχω στο δικό μου και βοηθάει πάρα πολύ. Αυτή η βλακεία που έχουν στο σετ είναι πιο δύσχρηστη από όσο πρέπει...
Peugeot 3008 '08