Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 0
    • Groups 0

    gmaniac

    @gmaniac

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gmaniac Unfollow Follow

    Latest posts made by gmaniac

    • RE: Peugeot 3008 '08

      Αγαπητά μέλη καλησπέρα. Χρειάσθηκε να αντικαταστήσω το μπεκ στον μπροστινό προφυλακτήρα για τους καθαριστήρες του φαναριού (το οποίο κάποιος στην προσπάθεια του να βγάλει την τάπα, το απέκοψε). Προς μεγάλη μου έκπληξη έμαθα ότι, παρόλο ότι το ανταλλακτικό στοιχίζει μόλις 15 ευρά, εντούτοις η συνολική δαπάνη ανήλθε στα 170 . Η αιτιολογία που μού δόθηκε ήταν ότι θα έπρεπε να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας για να εγκατασταθεί το νέο μπεκ!!!!! Όπως καταλάβατε προτίμησα την απενεργοποίηση του συστήματος, βάζοντας μια τάπα (5 ευρώ) για να καλύψει την τρύπα.
      Επι τη ευκαιρία,
      να σας παραθέσω μια σειρά προσφορών για φαρνατζοδουλειά (δύο ελαφρές επιφανειακές λακούβες στην πίσω πόρτα του port baggage, και μια επίσης ελαφρά στην πίσω πλαϊνή πόρτα (χωρίς εκδορές ή βγάλσιμο χρώματος).

      1. pAint Bull - 250 ευρώ (με επαναβαφή)
      2. Συνεργείο που χρησιμοποιεί μαγνήτη για την επαναφορά της λαμαρίνας (με βάψιμο) χωρίς ξήλωμα της ταπετσαρίας - 400 ευρώ
      3. Αντιπροσωπεία Lion - 1000 ευρώ . Είπατε τίποτε?
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Επειδή φίλε nikbib παρακολουθώ όλη αυτή την άνευ προηγουμένου παράξενη συσχέτιση, δεδομένων, επιθυμιών σου (βέβαια δεν ξέρω αν ήδη έχεις αμάξι), θα ήθελα να σου πω από προσωπική εμπειρία ότι ο λόγος αλλαγής του C-max που μέχρι πέρσι είχα ήταν αυτός της υψηλής κατανάλωσης (1800cc, 125 HP). Σε πληροφορώ ότι οι διαφορές είναι καταφανείς υπέρ του peugeot (αν εξαιρέσουμε ότι όσα μου παρουσιάσθηκαν ήταν μέσα στην 5ετή εγγύηση, οπότε και τα ξέχασα, για αυτό μόλις έληξε η εγγύηση το πούλησα). Και όπως θα κατάλαβες το forum δεν υπάρχει για να χαϊδεύουμε τα αυτιά ο ένας του άλλου, αλλά για να μαθαίνουμε από τα παθήματα και τις εμπειρίες που έχει κάθε ένα ς από εμάς για το 3008.Α! για να μη το ξεχάσω: το πρώτο service μου στοίχισε 140 ευρώ >Ο χρήστης Pitt έγραψε:

      εχεις δικιο , οποτε σιωπω και καντε το παιχνιδι σας

      Αγαπητέ nikbib , είναι ντροπή να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις. Τίνος παιχνίδι παίζουμε; Αν έχεις κάτι να προσφέρεις στην συζήτηση, εμπρός κάντο. Αν όχι, σε παρακαλώ μη μας την χαλάς.

      Κανείς μας δεν είπε ότι το 3008 είναι το τέλειο αυτοκίνητο ή υπερόχημα. Τουναντίον, όλοι κουβεντιάζουμε τα προβλήματα που μπορεί να έχουμε και το κάνουμε για να ενημερωνόμαστε και να βρίσκουμε λύσεις.

      Θα πρέπει να καταλάβεις ότι όλοι μας πρίν σκάσουμε 24 - 28 χιλιάρικα για να αγοράσουμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, υπολογίσαμε πολλές παραμέτρους και καταλήξαμε σε αυτό που καλύπτει τις ανάγκες μας κατά τον καλύτερο τρόπο. Πλέον δεν μας ενδιαφέρει αν εσύ θεωρείς ότι το C-Max, το Meriva, το QQ ή οποιοδήποτε άλλο είναι καλύτερο ή χειρότερο, διότι αφ’ ενός μεν έχουμε κάνει την επιλογή μας, αφετέρου δε η ανέξοδη και αυτόκλητη άποψή σου βασίζεται σε κριτήρια που καλύπτουν τις δικές σου και όχι τις δικές μας ανάγκες.

      Υπάρχουν ένα σωρό threads που αναφέρονται σε συγκρίσεις αυτοκινήτων, υπάρχει επίσης το γενικότερο thread για τα Crossover, μπορείς να γράψεις τις εμπειρίες σου και την γνώμη σου εκεί.

      Ειλικρινά δεν ξέρω τι αυτοκίνητο οδηγάς, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνω τον ειδήμονα και τον παντογνώστη μιλώντας για τα υπέρ και τα κατά του αυτοκινήτου σου, που ενδεχομένως την μόνη σχέση που θα είχα μ’ αυτό θα ήταν να το είχα δεί σε φωτογραφία, ή το πολύ - πολύ παρκαρισμένο κάπου.

      Αν έχεις 3008 και γνωρίζεις τα προβλήματα που έχει, θα σε ακούσουμε με προσοχή. Αν θέλεις να ενημερωθείς για οτιδήποτε αφορά το 3008 από κάτοχους και χρήστες, είμαστε όλοι στην διάθεσή σου.

      Σε κάθε περίπτωση, σε παρακαλώ να σεβαστείς το καλό και φιλικό κλίμα που επικρατεί σε αυτό το thread.

      ΥΓ. Εντυπώσεις και κουτσομπολιά από την συνάντηση των 3008άρηδων θα γράψω το βραδάκι, γιατί τώρα συγχύστηκα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Τελευταία διαπίστωσα μια έντονη κινητικότητα στην αγορά για την υγραεριοκίνηση των ΙΧ. Από μια επίσκεψη είδα ότι τα πράγματα είναι πολύ απλά για το μοντέλο του ΙΧ μας (τουλάχιστον έτσι μου το παρουσίασαν) . Από ό,τι μου είπαν, απαιτείται μετά την τοποθέτηση και πιστοποίηση από ΚΤΕΟ. Στη προσφορά/επίδειξη που μου έκαναν, το νέο ρεζεβουαρ έχει το σχήμα της ρεζέρβας και έχει χωρητικότητα 80 lt., αξιοποιώντας έτσι το σύνολο του χώρου των αποσκευών
      Έχει κανείς από εσάς ανάλογη εμπειρία ? ή μήπως κάποιος ήδη έχει εγκαταστήσει τον ανάλογο εξοπλισμό?
      Η εγγύηση της αντιπροσωπείας άραγε θα ισχύει μετά την εγκατάσταση?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης dennis1 έγραψε:

      κοιτάξτε και αυτές τις φώτο άλλο αυτοκίνητο τα led ημέρας φοβερά
      http://www.forum-peugeot.com/Forum/foru ... _989_1.htm

      Aυτό που πουλάνε τωρα και κυκλοφορεί, τι 'φωτα ημέρας' έχει?
      (Ή δεν έχει!)

      είναι ενσωματωμένα στα φανάρια είναι δυο λάμπες απλές

      ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ (ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ Ή ΟΧΙ)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης alexandr έγραψε:

      Θεωρητικά δεν θα σου παρουσιαστεί ξανά γιατί έχουν βγει καινούριοι κωδικοί.

      Αυτό που εξακολουθεί να με προβληματίζει είναι ότι τουλάχιστον η αντλία νερού είναι γνωστό θέμα για τις πρώτες παρτίδες. Πόσες πρώτες παρτίδες υπάρχουν πια; Εκτός αν απλά περιμένουν να τα αλλάξουν εντός εγγύησης σε όσα παρουσιαστεί το πρόβλημα.

      Η αντλία καυσίμου συμπτωματικά χάλασε μαζί με την αντλία νερού ή έχουν κάποια σχέση;

      Τελείως συμπτωματικά. Συνέβησαν έτσι για να τριτώσει το κακό (μετά από μια κλήση της τροχαίας για παρκάρισμα σε ποδηλατόδρομο μη χωροθετημένο και θεσμοθετημένο,απλώς γιατί έτσι τον χαρακτήρισε ο δήμος Βρηλισίων)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Αναφορικά με το adaptor του μπουλονόκλειδου σαν τα μάτια σας!!! Διότι όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο για την επισκευή έκρινα σκόπιμο να το πάρω μαζί μου με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η επισκευή μέχρι να τους το πάω πίσω. Υπόψη είναι μοναδικό για το κάθε αυτοκίνητο και σε περίπτωση απώλειας το όχημα πρέπει να μετακινηθεί σε συνεργείο της εταιρείας για να αφαιρεθούν τα μπουλόνια, οπότε πρέπει να βγεί νέο adaptor. Όσον αφορά το βίδωμα των μπουλονιών, δυστυχώς παρόλο που η συσκευασία του adaptor λεέι ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πιστολέτο, εν τούτοις του δίνουν και καταλαβαίνει, σε σημείο που μετά την πρώτη χρήση να έχουν 'φαγωθεί' οι γωνιές του. Και να φανταστείτε ότι αυτό γίνεται στο κεντρικό συνεργείο της αντιπροσωπείας!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης pelekanosg έγραψε:
      Παίδες καλημέρα, εγώ είμαι στα περίπου 3900 χμ και κάπου ανησυχώ καθώς το όχημα συνήθως το κρατά η σύζυγος και αντιλαμβάνεστε!!
      Μια καλύτερη περιγραφλη του προβλήματος gmaniac μπορείς να μας δώσεις; Πόσο έντονος ήταν ο θόρυβος πχ;

      Όσον αφορά την αντλία νερού, έδινε ένα παράξενο σύριγμα/κουδούνισμα από τον χωρο του κινητήρα και ειδικά όταν βγάζεις ταχύτητα, στο ρελαντί και ζεστό κινητήρα. Όσον αφορά την αντλία υψηλής πίεσης το πρόβλημα της ανιχνεύθηκε λίγο από την εκκίνηση του κινητήρα κατά την εκτέλεση του διαγνωστικού selftest.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Θεωρητικά δεν θα σου παρουσιαστεί ξανά γιατί έχουν βγει καινούριοι κωδικοί.

      Αυτό που εξακολουθεί να με προβληματίζει είναι ότι τουλάχιστον η αντλία νερού είναι γνωστό θέμα για τις πρώτες παρτίδες. Πόσες πρώτες παρτίδες υπάρχουν πια; Εκτός αν απλά περιμένουν να τα αλλάξουν εντός εγγύησης σε όσα παρουσιαστεί το πρόβλημα.

      Τι εννοείς ότι έχουν βγεί νέοι κωδικοί?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Αγαπητοί φίλοι, δυστυχώς μετά από 3 μήνες μου παρουσιάσθηκαν τα πρώτα προβλήματα.
      Είμαι ήδη στα πρώτα 3600 km και μου παρουσιάσθηκαν:

      1. εμφάνιση της φωτεινής ένδειξης 'κινητήρα' και μετά την έναρξη λειτουργίας του κινητήρα ταυτόχρονα με το κείμενο:' Anti-Pollution System Faulty', ενδείξεις οι οποίες στην συνέχεια (μετά από 10 κμ) εξαφανίσθηκαν.
      2. Μετά ατο ζέσταμα του κινητήρα και ενώ βρισκόταν στο ρελαντί ακουγόταν από τον κινητήρα (πλευρά του συνοδηγού) σφύρηγμα.

      Μετά τον έλεγχο που έγινε από την αντιπροσωπεία, διαπιστώθηκαν:

      1. Αστοχία της αντλίας καυσίμου υψηλής πίεσης και
      2. Βλάβη Αντλίας νερού

      Αντικατάσταθηκαν και οι δύο (ευτυχώς εντός εγγύησης). Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας 700 ευρώ. Για φαντάσου σε δύο χρόνια να με ξαναβρεί το ίδιο. Τέλος πάντων. Παρακαλώ όποιος έχει εμπειρία ή άποψη επί του θέματος ας σχολιάσει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Τώρα μετά από 900 συνεχή km ταξιδιού μπορώ να σας πω τις εντυπώσεις μου απο την κούκλα που τελικά δεν κολώνει πουθενά. Από που να ξεκινήσω από την κατανάλωση ή από την άνεση του ταξιδιού? Κατ αρχή οι καταναλώσεις αναφέρονται σε πραγματικές μετρήσεις και όχι σε ενδείξεις των δεiκτών του αυτοκινήτου (από φουλάρισμα σε φουλάρισμα).
      Η μέση κατανάλωση για τα 900 km ήταν 7,8 l/100km με διαδρομές τόσο σε άνετα εθνικά δίκτυα όσο και σε ορεινές διαδρομές στο Μουζάκι, Καλαμπάκα, Μετέωρα, Λίμνη και φράγμα Πλαστήρα. Σε κανένα από τα παραπάνω είδη διαδρομής δεν ξεπέρασα τις 3000 στροφές (πράγμα που μεταφράζεται σε ταχύτητα 130km/h, με 5η ακόμα και σε ανηφόρα (εκεί η στιγμιαία κατανάλωση ανερχόταν μερικές φορές και στα 17 l/100 km). Μεγάλη ξεκούραση για τις ομαλές διαδρομές το cruise control, το οποίο σου επιτρέπει να κανεις τις αναγκαίες επιταχύνσεις για προσπεράσματα και να επανέρχεται στην συνέχεια στις αρχικές ρυθμίσεις ταχύτητας, εξασφαλίζοντας παράλληλα και την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία στην κατανάλωση (5,5 lt/100 km). Αξιοσημείωτη κρίνεται και η ηχομόνωση της καμπίνας καθώς και ο περιοσμένος θόρυβος από τα ελαστικά, που σου επιτρέπουν να απολαύσεις την μουσική σου (αν ακόμα δεν προμηθεύθήκατε το usb box να το κάνετε) με τα πολλά play list (απαλλάσσεσαΙ μια για πάντα από cd και σιντιέρες). Ο κλιματισμός κρίνεται άριστος χωρίς να είναι εις βάρος των επιδόσεων του αυτοκινήτου, ενώ δεν μετανιώνω για το ότι δεν επέλεξα την ηλιοροφή, γιατί η γυάλινη οροφή σίγουρα επιβαρύνει τις συνθήκες της καμπίνας εγλωβίζοντας την ηλιακή ακτινοβολία η οποία αφού περάσει στο εσωτερικό (άσχετα αν έχεις κλειστό το σκιάδιο) πολλαπλασιάζει την θερμοκρασία.
      Tέλος πρέπει να πω ότι αυτό που μου την έδωσε ήταν ότι σε όλη την διαδρομή συνάντησα μεγάλο αριθμό Quasqai.!!!!!!!!!
      Πραγματικά, το αμάξι είναι ιδανικό για ταξίδια με οικογένεια (και όχι μόνο!) από πλευράς άνεσης, οικονομίας και χώρων. Φθάνει να μας βγεί καλό και στα επόμενα χρόνια.
      ps/Θα σας έστελνα και φωτό αλλά δυστυχώς δεν ξέρω πως να τις αναβάσω....
      Αυτά προς το παρόν
      Θα σε παρακαλούσα να μην κάνεις ολόκληρα πόστ με χρωματιστά γράμματα mod

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gmaniac
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr