-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Τέτοιες μπάρες;
Αμαν... Τι ειναι αυτο??
-
Δεν ξερω. Ισως ηταν το 3008 πριν τελειοποιηθει. Κριμα που δεν εχει μπαρες παντως, θα ηταν πιο ομορφο.
-
Μια χαρά πάει το αμάξι.
Σταυρούλα μην απελπίζεσαι και εμείς για αρχές Δεκέμβρη το περιμέναμε και το πήραμε παραμονή Χριστουγέννων.
Ίσως να στο κρατάνε για να αλλαχτεί το ελάττωμα που προανέφερα στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων.
Αξίζει πάντως και το τελευταίο του ευρώ. -
Μακαρι να αξιζει τα λεφτα του. Αν ειναι να το κρατανε για να αλλαξουν το μοτερ ας ειναι.
-
stavroula εχεις κανενα νεο απο την αντιπροσωπεια;εγω απο εβδομαδα αλλα και παλι μου φαινεται οτι θα κολλησουμε με τισ πινακιδες διοτι το μηχανολογικο εχει φρακαρει λογω της αλλαγης του χρονου....
-
Σημερα το απογευμα θα ηξερε μας ειπε αλλα δεν πηραμε τηλεφωνο γιατι σιγα μην ηξερε. Αυριο θα ρωτησουμε. Αν παρουμε την αδεια δεν μπορουμε να κυκλοφορουμε με τον αριθμο σε χαρτι? Ετσι ειχα κανει με το προηγουμενο αμαξι μου επειδη ειχαν αργησει οι πινακιδες. Το ειχα παρει τετοιες μερες.
-
Τελικα συμφωνα με τα λεγομενα του αντιπροσωπου αυριο ερχεται το αυτοκινητο και σημερα βγαινουν αδεια και πινακιδες και θα το παρουμε κομπλε. Αν δεν το δω δεν το πιστευω.
-
αντε με το καλο....εμεις να δουμε ποτε;;;
-
Μήπως κανένα από τα παιδία που έχει το P.P μου εξηγήσει αν τα μπροστινα φωτά έχουν προτσεκτορα η
όχι, στην απλή έκδοση δεν έχει σίγουρα άλλα στην P.P δεν ξέρει κανένας αν έχει
περιμένω απάντηση ευχαριστώμε προτσεκτορα
χωρις
-
Καλησπέρα και καλή χρόνια.
Το περιμένω και εγώ το 3008 από ημέρα σε ημέρα.. Το έχουμε παραγγείλει από μέσα Δεκεμβρίου με υποτιθέμενη παράδοση τέλος Δεκεμβρίου 2009 και έκδοση πινακίδων αρχές του 2010.
Για να δούμε τη θα λέει η full έκδοση με grip control….
- Οι επιλογές στο χρώμα ήταν ελάχιστες στα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να καταλήξω σε ασημί χρώμα.
-
Καλωσόρισες και με το καλό να παραλάβεις!
Απορία: Τόσα λεφτά θα δώσεις ή έδωσες ήδη. Γιατί δεν έκανες παραγγελία και υπομονή να το πάρεις ότι χρώμα σου άρεσε περισσότερο;
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Καλωσόρισες και με το καλό να παραλάβεις!Απορία: Τόσα λεφτά θα δώσεις ή έδωσες ήδη. Γιατί δεν έκανες παραγγελία και υπομονή να το πάρεις ότι χρώμα σου άρεσε περισσότερο;
Μας έδωσαν έκπτωση περίπου 3.000Ε. 1,800Ε για την αγορά του νέου αυτοκινήτου και 1,200Ε για την απόσυρση του παλιού μας. Η τιμολόγηση όμως ‘’και καλά’’ για το νέο έπρεπε να έχει γίνει μέσα στο 2009 για να μην χάσουμε την καλύτερη τιμή. Έτσι αποφασίσαμε για αυτό το χρώμα που το είχαν ετοιμοπαράδοτο.
-
Πάσο λοιπόν!
Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Πάσο λοιπόν!Καλοτάξιδο!
Να είσαι καλά φίλε..
Από το Peugeot 505 σχεδόν 24 χρονών αυτοκίνητο ‘’τανκς’’ στο 3008.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που με ώθησε να το επιλέξω ήταν ότι ήταν άνετο και για υψηλόσωμους ανθρώπους σαν εμένα μίας και είμαι 1,92. Σε άλλες μάρκες έβρισκα ή στην οροφή ή τα πόδια μου στο τιμόνι.
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Πάσο λοιπόν!
Καλοτάξιδο!
Να είσαι καλά φίλε..
Από το Peugeot 505 σχεδόν 24 χρονών αυτοκίνητο ‘’τανκς’’ στο 3008.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που με ώθησε να το επιλέξω ήταν ότι ήταν άνετο και για υψηλόσωμους ανθρώπους σαν εμένα μίας και είμαι 1,92. Σε άλλες μάρκες έβρισκα ή στην οροφή ή τα πόδια μου στο τιμόνι.
Το 505 τι εγινε ?
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Πάσο λοιπόν!
Καλοτάξιδο!
Να είσαι καλά φίλε..
Από το Peugeot 505 σχεδόν 24 χρονών αυτοκίνητο ‘’τανκς’’ στο 3008.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που με ώθησε να το επιλέξω ήταν ότι ήταν άνετο και για υψηλόσωμους ανθρώπους σαν εμένα μίας και είμαι 1,92. Σε άλλες μάρκες έβρισκα ή στην οροφή ή τα πόδια μου στο τιμόνι.
Το 505 τι εγινε ?
Μπάλα από σίδερο στην απόσυρση... Το 1986 ήταν από τα πρώτα που είχαν air condition. ‘’Τανκξ’’ ήταν για την εποχή του, 2.000 κυβικά.
-
κριμα ομορφο αμαξι
-
MOTEUR
Type: 4 cylindres en ligne, 8 soupapes 1 arbre à cames en tête
Position: Longitudinal AV
Alimentation: Injection électronique + turbocompresseur Garret T3 échangeur air-air
Cylindrée en cm3: 2 155
Alésage x course : 91,7 x 81,6
Puissance ch DIN à tr/mn: 180 à 5 200.
Puissance au litre en ch: 83,52
Couple maxi en Mkg à tr/mn: 26,5 à 3 000TRANSMISSION AR
Boîte de vitesses (rapports): 5 manuelle.POIDS
Données constructeur en kg: 1 338
Rapport poids/puissance en kg/ch DIN : 7,43ROUES
Freins : Disques AV et AR.
Pneus : Michelin MXV 195/60 VR15 Av et Ar.
PERFORMANCESVitesse maxi en km/h: 210
400 m DA en secondes: 16
1 000 m DA en secondes: 29,4
0 à 100 km/h : 8,4
0 à 200 km/h : ND
Consommation moyenne : 12Α ρε γαλλια
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Πάσο λοιπόν!
Καλοτάξιδο!
Να είσαι καλά φίλε..
Από το Peugeot 505 σχεδόν 24 χρονών αυτοκίνητο ‘’τανκς’’ στο 3008.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που με ώθησε να το επιλέξω ήταν ότι ήταν άνετο και για υψηλόσωμους ανθρώπους σαν εμένα μίας και είμαι 1,92. Σε άλλες μάρκες έβρισκα ή στην οροφή ή τα πόδια μου στο τιμόνι.
Το 505 τι εγινε ?
Μπάλα από σίδερο στην απόσυρση... Το 1986 ήταν από τα πρώτα που είχαν air condition. ‘’Τανκξ’’ ήταν για την εποχή του, 2.000 κυβικά.
Εκεινο το μπορντω που κυκλοφορουσε στο κεντρο και στο νοσοκομειο ηταν..?
-
Ηρθεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και ειναι καλυτερο απο το αβεο
Περισσοτερα οταν επιστεψει ο συζυγος γιατι το πηρε και εξαφανιστηκε
Peugeot 3008 '08