-
Σταματηστε να δινετε τα 3008 στις συζυγους...οσα βλεπω στην Αττικη τουλαχιστον, ολο γυναικες τα οδηγουν!!!
Με το καλο να ερθει φιλε dimitris3008
-
εμενα μετα τα 3.000 χλμ οταν το βαζω μπροστα βγαζει το μυνημα
oil level correct
μετα απο 5 δευτ σβηνει το μυνημα
ξερει κανεις τη ειναι ? -
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
εμενα μετα τα 3.000 χλμ οταν το βαζω μπροστα βγαζει το μυνημα
oil level correct
μετα απο 5 δευτ σβηνει το μυνημα
ξερει κανεις τη ειναι ?εβαλα λιγο λαδακι αλλα παλ αναβει
-
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
εμενα μετα τα 3.000 χλμ οταν το βαζω μπροστα βγαζει το μυνημα
oil level correct
μετα απο 5 δευτ σβηνει το μυνημα
ξερει κανεις τη ειναι ?εβαλα λιγο λαδακι αλλα παλ αναβει
Λογικά είσαι οκ, εαν σου έλεγε 'incorrect' τότε θα υπήρχε πρόβλημα. Τώρα γιατί σου το βγάζει μετά τα 3.000 χλμ μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις στο MANUAL του κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
εμενα μετα τα 3.000 χλμ οταν το βαζω μπροστα βγαζει το μυνημα
oil level correct
μετα απο 5 δευτ σβηνει το μυνημα
ξερει κανεις τη ειναι ?εβαλα λιγο λαδακι αλλα παλ αναβει
Αυτό που σου βγάζει είναι το φυσιολογικό. Όταν γυρνάς το κλειδί, ελέγχει την ποσότητα λαδιού, σου βγάζει ότι είναι εντάξει, και σε 5 sec σβήνει. Αυτό όμως το κάνει από την αρχή. Μήπως δεν το είχες προσέξει;
-
Το συγκεκριμένο μήνυμα το βγάζει πάντα όταν παίρνει το αμάξι μπροστά, οπότε πιθανότατα δεν το είχες παρατηρήσει νωρίτερα φίλε miatasgk.
Από βλάβες πως πάμε; Μετά από 6000 χλμ μου άναψε λαμπάκι για anti-polution fault. Βλάβη: Τρόμπα υψηλής πίεσης, ευτυχώς εντός εγγύησης! Κατά τα άλλα, αρκετά τριξιματάκια, πότε από τις πόρτες, πότε από τα παράθυρα. Δυστυχώς όταν το πάω και φτιάχνουν το ένα, ξεκινάει το άλλο.
-
Ο χρήστης Crius έγραψε:
Από βλάβες πως πάμε; Μετά από 6000 χλμ μου άναψε λαμπάκι για anti-polution fault. Βλάβη: Τρόμπα υψηλής πίεσης, ευτυχώς εντός εγγύησης! Κατά τα άλλα, αρκετά τριξιματάκια, πότε από τις πόρτες, πότε από τα παράθυρα. Δυστυχώς όταν το πάω και φτιάχνουν το ένα, ξεκινάει το άλλο.Καλωσήρθες στον κόσμο του γαλλικού αυτοκινήτου
-
δεν το είχα παρατηρήσει ποσο ειμαι
-
Ο χρήστης Crius έγραψε:
Το συγκεκριμένο μήνυμα το βγάζει πάντα όταν παίρνει το αμάξι μπροστά, οπότε πιθανότατα δεν το είχες παρατηρήσει νωρίτερα φίλε miatasgk.Από βλάβες πως πάμε; Μετά από 6000 χλμ μου άναψε λαμπάκι για anti-polution fault. Βλάβη: Τρόμπα υψηλής πίεσης, ευτυχώς εντός εγγύησης! Κατά τα άλλα, αρκετά τριξιματάκια, πότε από τις πόρτες, πότε από τα παράθυρα. Δυστυχώς όταν το πάω και φτιάχνουν το ένα, ξεκινάει το άλλο.
No problem προς το παρόν το δικό μου (πλησιάζει τα 23000), πέρα βέβαια από την (ελαττωματική, προφανώς) αντλία νερού που σφύριζε, και αλλάχτηκε, όπως και πολλών άλλων εδώ μέσα. Από τρηξίματα, έχω το τρήξιμο εκ της ηλιοροφής (που είχα αναφέρει και παλιότερα), και μάλλον οφείλεται στις 'ράγες' της κουρτίνας της ηλιοροφής. Ταμπλώ, πόρτες, κτλ, δεν παρουσίασαν κανένα τρήξιμο.
-
Καλημέρα σε όλους.Είχα διαβάσει έναν παλαιότερο διάλογο όπου αναφερόταν πως οι κινητήρες που τελειώνουν σε 5FV,είναι βελτιωμένοι και βγάζουν 156 ίππους.Ο δικός μου τελειώνει σε 5FV8.Είναι ο ίδιος κινητήρας με τον βελτιωμένο;και από πότε άρχισαν να κατασκευάζονται αυτοί;
Επίσης και η δική μου αντλία νερού κάνει έναν ήχο αλλά δε νομίζω ότι θα τον περιέγραφα ως σφύριγμα ακριβώς.Πρέπει να είναι αθόρυβη; -
Ο χρήστης evkal έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.Είχα διαβάσει έναν παλαιότερο διάλογο όπου αναφερόταν πως οι κινητήρες που τελειώνουν σε 5FV,είναι βελτιωμένοι και βγάζουν 156 ίππους.Ο δικός μου τελειώνει σε 5FV8.Είναι ο ίδιος κινητήρας με τον βελτιωμένο;και από πότε άρχισαν να κατασκευάζονται αυτοί;
Επίσης και η δική μου αντλία νερού κάνει έναν ήχο αλλά δε νομίζω ότι θα τον περιέγραφα ως σφύριγμα ακριβώς.Πρέπει να είναι αθόρυβη;Ναι, είναι ο καινούριος, αν και το 8 δεν ξέρω τι σημαίνει. Άρχισαν να κατασκευάζονται από πέρυσι τον Οκτώβριο ή Νοέμβριο.
Όσο για την αντλία νερού, πήγαινε να της ρίξουν μια ματιά, αν και στα 3008 με τον καινούριο κινητήρα νομίζω μπαίνει αντλία νερού με άλλο part number, λογικά θα έπρεπε να την έχουν διορθώσει.
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Προχθές, και με βροχή, στη διαδρομή Γαλατάς-Επίδαυρος, μου γλύστραγε πολύ στις κλειστές στροφές. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γιατί δεν το έχω ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο, παρά μόνο στα χιόνια (!!!) πέρισυ που είχα πάει κάποιες φορές! Σε κάποια στροφή μάλιστα, που η άσφαλτος ήταν γυαλιστερή, και πρέπει να είχε και ανάποδη κλίση, με τα χίλια ζόρια το φέραμε στα σωστά (εγώ και το ESP)!Δεν ξέρω αν είναι τόσο χάλια η άσφαλτος αυτού του δρόμου, αλλά πηγαίνοντας, όταν ήταν στεγνός, με όσα και να τις έπαιρνα τις στροφές δεν γλύστραγε καθόλου. Το ξέρω βέβαια ότι τα Michelin latitude tour είναι κάπως χειρότερα στο βρεγμένο από τα καθαρά ασφάλτινα, αλλά έχω οδηγήσει με το 3008 'άπειρες' φορές με βροχή και ποτέ δεν μου έκανε κάτι τέτοιο. Βέβαια ξεγελιέσαι κιόλας, τόσο αθόρυβο και με τόσο μικρές κλίσεις στις στροφές (το dynamic roll control πρέπει να κάνει καλή δουλειά), που πας με παραπάνω χωρίς να το καταλάβεις.
Από υδρολίσθηση πάντως κανένα πρόβλημα, σε πολλά σημεία με καταρρακτώδη βροχή που ο δρόμος είχε κυριολεκτικά λίμνες (ελληνικοί δρόμοι ), δεν έχανα καθόλου τη σταθερότητα, και με αρκετά μεγάλη ταχύτητα.
Σήμερα μου ήρθε, σε σχέση με τα περίεργα γλυστρίματα που είχα γράψει, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είχα ξεχάσει το sand mode ή το mud mode (και μάλλον το πρώτο), τα οποία είχα χρησιμοποιήσει νωρίτερα, και σίγουρα χωρίς να έχω σβήσει τη μηχανή στο ενδιάμεσο (οπότε θα γύριζε στο normal esp). Είναι πολύ πιθανό να ξέχασα να το γυρίσω μόνος μου. Το sand mode μένει μέχρι τα 120χλμ/ώρα, και το mud μέχρι τα 80 (το 120 δεν το έφτασα σίγουρα).
Οπότε, αν ισχύει αυτό, προσοχή στη (μη) χρήση αυτών των mode σε βρεγμένη άσφαλτο επαρχιακού δρόμου!
-
Χαιρετώ την παρέα, μετά από απουσία αρκετών εβδομάδων.
Ο χρήστης nikos-ss έγραψε:
Χθες τοποθέτηση το συγκεκριμένο usb το οποίο λειτουργεί μόνο όταν τα αρχεία (τραγούδια) δεν είναι μέσα σε φακέλους, αλλά χύμα στο φλασάκι και επίσης στην οθόνη δεν αναγράφεται τίποτα κατά την αναπαραγωγή, πάντως μου είπε αυτός που το τοποθέτησε ότι υπάρχει και αντίστοιχο της parrott στην Ελλάδα.Το USB box που έβαλα στην Lion όταν αγόρασα το αυτοκίνητο δείχνει τα mp3 tags μια χαρά. Ο περιορισμός με τα folders ισχύει και στο δικό μου, αλλά το πρόβλημα μάλλον είναι στο ηχοσύστημα. Να θυμίσω ότι οι ίδιοι περιορισμοί (max files=99 και τα mp3s στο root το δίσκου) ισχύουν και για το CD Player.
Με την ευκαιρία αυτή να πώ ότι έγραψα μερικούς δίσκους με παλιά αγαπημένα μου ροκ κομμάτια και το ηχοσύστημα απογειώθηκε. Επιβεβαιώνεται έτσι ότι το κομμάτι που χαλάει την σούπα είναι ο δέκτης.
Σταματηστε να δινετε τα 3008 στις συζυγους...οσα βλεπω στην Αττικη τουλαχιστον, ολο γυναικες τα οδηγουν!!!
Χα, χα, χα... Και γιατί διαμαρτύρεσαι μωρέ; Δώστο και εσύ.
Εγώ πάντως δήλωσα ότι το πήρα για την σύζυγο, αν και το απολαμβάνω περισσότερο, παρά αυτή.Μετά την κουβέντα που είχαμε το καλοκαίρι με τον billis100 και αφού είχε μείνει ευχαριστημένος με τα 'φρύδια' στα παράθυρα, είπα να τα βάλω και εγώ. Ήθελα να μπορώ να έχω το παράθυρο μισάνοιχτο για να αερίζεται ο χώρος, χωρίς να μπαίνει βίαια ο αέρας και η βροχή. Τα τοποθέτησα πριν από δύο εβδομάδες και είναι αυτά:
Για να πώ την αλήθεια, δεν έμεινα απολύτως ικανοποιημένος. Τοποθετούνται χωρίς τρύπες ή 'μόνιμη βλάβη' στο πλαίσιο του παραθύρου, είναι όμορφοι και δένουν αισθητικά με το χρώμα του αυτοκινήτου, κάνουν καλά την δουλειά τους, μπορείς να έχεις λίγο ανοιχτό το παράθυρο και να μη μπαίνει μέσα βροχή, δεν κάνουν θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες, οι καθρέφτες δεν βρίσκουν όταν διπλώνουν, αλλά δεν συνεργάζονται καλά με τα παράθυρα!
Στο ανέβασμα το τζάμι βρίσκει στο φρύδι και ακούγεται ένα 'τσακ' και καταλαβαίνεις ότι ζορίζεται στο κλείσιμο. Δεν με ενοχλεί το 'τσακ' αλλά κάποιες φορές η αντίσταση είναι μεγάλη και ο μηχανισμός του παραθύρου ενεργοποιεί την λειτουργία ασφαλείας και κατεβάζει το παράθυρο έως κάτω. Μερικές φορές μου σπάει τα νεύρα όταν πάω να κλείσω το παράθυρο και αυτό ανεβοκατεβαίνει. Σε μια περίπτωση μάλιστα από τα πολλά πάνω-κάτω ενεργοποιήθηκε και η προστασία υπερθέρμανσης του μοτέρ και έπρεπε να περιμένω για να κρυώσει για να μπορέσω να κλείσω το παράθυρο. Η αλήθεια είναι ότι δεν βρήκα καιρό να ασχοληθώ με αυτό (ίσως λίγη σιλικόνη στο επάνω μέρος του τζαμιού να το έστρωνε) αλλά ως γνήσιο αξεσουάρ της Peugeot σχεδιασμένο για το 3οο8 θα περίμενα να μην έχει τέτοια προβλήματα.
Λίγο πριν ξεκινήσω ένα ταξιδάκι το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, παρατήρησα ότι ενώ είχα ξεπεράσει τα 10.000km, ο ένας από τους δύο 'μερικούς' χιλιομετρητές, αυτός που δεν είχα μηδενίσει ποτέ από την ημέρα που το πήρα, είχε κολλήσει στα 9.999 Km. Προφανώς τερμάτισε στο άνω όριο. Τι τους πείραζε να απεικόνιζε ακόμη ένα ψηφίο; Μου ήταν χρήσιμο γιατί μου έδειχνε την συνολκή μέση κατανάλωση από τότε που το αγόρασα (8,8km/L) καθώς και την αντίστοιχη μέση ταχύτητα (νομίζω ~38km/h).
Στο ταξιδάκι έκανα το λάθος να εμπιστευθώ τυφλά το GPS και προσπάθησα να πάω από το Νυμφαίο στο Καϊμάκτσαλαν από την διαδρομή που μου πρότεινε, χωρίς να την ελέγξω. Μετά από μία ώρα χωματόδρομο (από Μελίτη, Αχλάδα, Σκοπό, φράγμα Παναγιάς κλπ.) και ενώ κάποιοι κυνηγοί μου έλεγαν ότι ο χωματόδρομος δεν βγάζει πουθενά, εγώ εμπιστευόμενος τους χάρτες της Auto Drive και της Navteq (Q2.2010) συνέχιζα ακάθεκτος (έβλεπα ότι απείχα μόλις 10km από τον Άγιο Αθανάσιο) έως ότου η Αφροδίτη (την ξέρουν όσοι έχουν iGo ή Primo) μου λέει το φανταστικό 'κάντε αναστροφή όπου μπορείτε¨... Προσπάθησε να με πάει από την πίσω μεριά του βουνού. Παραλίγο να έβγαινα στα Σκόπια...
Η αλήθεια είναι ότι απόλαυσα και το αυτοκίνητο και την διαδρομή. Από αυτήν την διαδρομή είναι και το καινούριο avatar...
-
Πραγματικά το πρόβλημα είναι ο δέκτης ραδιοφώνου. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε αφού χάνουμε τον υπολογιστή ταξιδίου, την θερμοκρασία περιβάλλοντος κλπ. μάλλον είναι το μόνο αυτοκίνητο που δεν μπορείς να αντικαταστήσεις το εργοστασιακό ηχοσύστημα . Όταν είπα να βάλω ενισχυτή σήματος για το ράδιο, μου είπαν ότι στην ουσία δεν κάνει τίποτα. Περιμένουμε μπας και κάποιες εταιρείες βγάλουν κάτι συμβατό με το δικό μας αυτοκίνητο .
-
Γεια σε όλους!!! Σε λίγες μέρες θα είμαι και εγώ κάτοχος ενος 3008 vapor grey ανυπομονω να διαπιστώσω στην πράξη ολα τα καλά λόγια που εχω διαβάσει στο forum....
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Χαιρετώ την παρέα, μετά από απουσία αρκετών εβδομάδων.Γύρισες δριμύτερος όπως βλέπω από το καινούριο avatar σου! Και πάνω που σκεφτόμουνα να γράψω 'ο Pitt τι έγινε ρε παιδιά;' σε κανένα από τα ποσταρίσματά μου.
...
Να θυμίσω ότι οι ίδιοι περιορισμοί (max files=99 και τα mp3s στο root το δίσκου) ισχύουν και για το CD Player.Όπα, για κάτσε, τι εννοείς, στον δικό μου παίζω CD με 200 τραγούδια, και με folders, και μάλιστα μπορώ να επιλέξω από το μενού (κουμπί List) το folder που θέλω.
Edit: Λες να μου παίζει μόνο τα 99 και να μην το έχω πάρει είδηση; Πάντως σε folders τα βάζω, και όταν τελειώσει το ένα folder αρχίζει και παίζει από το άλλο.
Edit2: Στο manual γράφει ότι μπορεί να διαβάσει μέχρι 255 αρχεία mp3 από δίσκο CD, κατανεμημένα μέχρι 8 επίπεδα....
Η αλήθεια είναι ότι δεν βρήκα καιρό να ασχοληθώ με αυτό (ίσως λίγη σιλικόνη στο επάνω μέρος του τζαμιού να το έστρωνε) αλλά ως γνήσιο αξεσουάρ της Peugeot σχεδιασμένο για το 3οο8 θα περίμενα να μην έχει τέτοια προβλήματα.Μήπως σου έκαναν καμιά 'πατάτα' στη εγκατάσταση;
....
Στο ταξιδάκι έκανα το λάθος να εμπιστευθώ τυφλά το GPS και προσπάθησα να πάω από το Νυμφαίο στο Καϊμάκτσαλαν από την διαδρομή που μου πρότεινε, χωρίς να την ελέγξω. Μετά από μία ώρα χωματόδρομο (από Μελίτη, Αχλάδα, Σκοπό, φράγμα Παναγιάς κλπ.) και ενώ κάποιοι κυνηγοί μου έλεγαν ότι ο χωματόδρομος δεν βγάζει πουθενά, εγώ εμπιστευόμενος τους χάρτες της Auto Drive και της Navteq (Q2.2010) συνέχιζα ακάθεκτος (έβλεπα ότι απείχα μόλις 10km από τον Άγιο Αθανάσιο) έως ότου η Αφροδίτη (την ξέρουν όσοι έχουν iGo ή Primo) μου λέει το φανταστικό 'κάντε αναστροφή όπου μπορείτε¨... Προσπάθησε να με πάει από την πίσω μεριά του βουνού. Παραλίγο να έβγαινα στα Σκόπια...Η αλήθεια είναι ότι απόλαυσα και το αυτοκίνητο και την διαδρομή. Από αυτήν την διαδρομή είναι και το καινούριο avatar...
Το δικό μου GPS (MLS Destinator), όταν τα βρει σκούρα, σου πετάει ένα 'ο προορισμός που επιλέξατε δεν είναι δυνατός από το σημείο που βρίσκεστε' (ή κάτι τέτοιο), και σε αφήνει σύξυλο! Και πρέπει να ξαναβάλεις και τον προορισμό μετά!
-
Ο χρήστης gelos1280 έγραψε:
Γεια σε όλους!!! Σε λίγες μέρες θα είμαι και εγώ κάτοχος ενος 3008 vapor grey ανυπομονω να διαπιστώσω στην πράξη ολα τα καλά λόγια που εχω διαβάσει στο forum....Με το καλό να το παραλάβεις και να μας πεις και τις εντυπώσεις σου! Πολύ φοριέται το vapor grey, είναι καλό χρωματάκι νομίζω, γιαυτό το προτιμούν τόσοι.
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Γύρισες δριμύτερος όπως βλέπω από το καινούριο avatar σου! Και πάνω που σκεφτόμουνα να γράψω 'ο Pitt τι έγινε ρε παιδιά;' σε κανένα από τα ποσταρίσματά μου.Alexandr, ακριβως το ιδιο σκεφτομουν κι εγω για τον Pitt...
Welcome back φιλε!
Γεια σε όλους!!! Σε λίγες μέρες θα είμαι και εγώ κάτοχος ενος 3008 vapor grey
Με το καλο να ερθει και να το απολαυσεις οπως κανουν τα παιδια παραπανω...
Αντε και Καλο μηνα σε ολους
-
Μια αρθροσκόπηση μέ κράτησε γιά ένα μήνα μέσα στό σπίτι καί μάλιστα μέ πατερίτσες.
Χτές βγήκα πρώτη μέρα περπατώντας.
Σήμερα έπλυνα τό 3008 μου (ειχε γίνει αγνώριστο από τό χώμα)
Τό είχα παρκάρει στό διπλανό τετράγωνο ,και μετά από δύο εβδομάδες οί εκεί γείτονες ήθελαν νά φωνάξουν τήν αστυνομία νομίζοντας οτι κάποιος τό παράτησε εκεί.Τέλος καλό όλα καλά. -
Ο χρήστης billis100 έγραψε:
Μια αρθροσκόπηση μέ κράτησε γιά ένα μήνα μέσα στό σπίτι καί μάλιστα μέ πατερίτσες.
Χτές βγήκα πρώτη μέρα περπατώντας.
Σήμερα έπλυνα τό 3008 μου (ειχε γίνει αγνώριστο από τό χώμα)
Τό είχα παρκάρει στό διπλανό τετράγωνο ,και μετά από δύο εβδομάδες οί εκεί γείτονες ήθελαν νά φωνάξουν τήν αστυνομία νομίζοντας οτι κάποιος τό παράτησε εκεί.Τέλος καλό όλα καλά.Αφου δεν στο εστειλαν για σκραπ παλι καλα!!
Περαστικα συνονόματε!!
Peugeot 3008 '08