-
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
όχι δεν είναι αποκλειστικά αυτόματα ,αυτό όμως που με έχει παραξενέψει είναι πως στο καντράν του ταχύμετρου -στροφόμετρου έχει τις επιλογές που έχει ένα αυτόματο, δλδ ένα βελάκι πάνω-κάτω μια ένδειξη φρένου το D-R κτλ ,μήπως τα φέρανε για να τοποθετηθούν εδώ αυτόματα σαζμαν ως option ?,επίσης έχει κόφτη στην τελική περίπου 202χλμ ισχύει αυτό και στα 150 άρια ?Στα 150άρια δίνουν τελική τα 201km/h. Στο δικό μου (150άρι) δεν φαίνονται τέτοιες επιλογές στο καντράν πάντως.
Στους ρύπους τα 156άρια έχουν λίγο λιγότερους ρύπους, δυστυχώς δεν θυμάμαι νούμερα, νομίζω ότι ο 156άρης έχει λιγότερο από 10γρ/χλμ μειωμένους ρύπους (euro 5) σε σχέση με τον 150άρη (euro4).
Edit: Το βρήκα, ο 156άρης έχει 167g/km, 12 τελικά λιγότερο από τον 150άρη (179g/km).
-
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
όχι δεν είναι αποκλειστικά αυτόματα ,αυτό όμως που με έχει παραξενέψει είναι πως στο καντράν του ταχύμετρου -στροφόμετρου έχει τις επιλογές που έχει ένα αυτόματο, δλδ ένα βελάκι πάνω-κάτω μια ένδειξη φρένου το D-R κτλ ,μήπως τα φέρανε για να τοποθετηθούν εδώ αυτόματα σαζμαν ως option ?,επίσης έχει κόφτη στην τελική περίπου 202χλμ ισχύει αυτό και στα 150 άρια ?Στο δικο μου 150αρι εχω δει στο κοντραν 209 km
-
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Ενδιαφέρομαι για το αυτοκίνητο και οφείλω να ομολογήσω πως ότι έχω διαβάσει εδώ πέρα έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον μου.
Κάτι που δεν έχω βρει, ή που μου ξέφυγε καθώς είναι πολλές οι σελίδες είναι σχετικά με τους χώρους.
Είμαστε συνολικά 5 άτομα από τα οποία 2 είναι μωρά, που σημαίνει 2 παιδικά καθισματάκια πίσω.
Θα χωράμε, μαζί με τα πράγματά μας + καρότσι ?Επιπλέον, σκέφτομαι την έκδοση 1.6 diesel δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι συμφέρουσα, από την στιγμή που δεν κάνω πολλά Km τον χρόνο. Με το ζόρι θα φτάσω τις 10.000 καθώς μετακινούμαι συνέχεια με μηχανή.
-
συγκεκριμένα εγώ έχω δίδυμα,επέλεξα το αυτοκίνητο δίνοντάς μεγάλο βάρος ως κριτήριο στους χώρους,και ιδιαίτερα στο χώρο αποσκευών όπου απαιτούσα να χωράει το διπλό καρότσι με όλες μου τις αποσκευές άνετα χωρίς να αφαιρώ εταζέρες κτλ .
Τώρα νομίζω πως στην δική σου περίπτωση είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα (5 ατομα) εξαιτίας των δυο παιδικών καθισμάτων ,που δένονται στις άκρες όποτε μένει χώρος για ένα επιπλέον άτομο στην μέση,αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση! και αυτό γιατί τα παιδικά καθίσματα κοιτάνε ανάποδα όπως προβλέπεται , με συνέπεια να εμποδίζουν οι πλάτες τους την πρόσβαση ,δλδ πρέπει να τραβήξεις το κάθισμα του συνοδηγού μπροστά και μετά ξανά πίσω ,κατά τα άλλα δεν θα βρεις άλλο αυτοκίνητο αυτών των εξωτερικών διαστάσεων (4,36) με τόσο πλούσιους χώρους -
Ο χρήστης platon έγραψε:
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.Ενδιαφέρομαι για το αυτοκίνητο και οφείλω να ομολογήσω πως ότι έχω διαβάσει εδώ πέρα έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον μου.
Κάτι που δεν έχω βρει, ή που μου ξέφυγε καθώς είναι πολλές οι σελίδες είναι σχετικά με τους χώρους.
Είμαστε συνολικά 5 άτομα από τα οποία 2 είναι μωρά, που σημαίνει 2 παιδικά καθισματάκια πίσω.
Θα χωράμε, μαζί με τα πράγματά μας + καρότσι ?Επιπλέον, σκέφτομαι την έκδοση 1.6 diesel δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι συμφέρουσα, από την στιγμή που δεν κάνω πολλά Km τον χρόνο. Με το ζόρι θα φτάσω τις 10.000 καθώς μετακινούμαι συνέχεια με μηχανή.
Δύσκολη ερώτηση. Έχω και εγώ δύο παιδικά καθισματάκια πίσω, και 2-3 φορές έτυχε να καθήσει και 3ος, αλλά για κοντινές αποστάσεις. Νομίζω ότι ο 3ος είναι λίγο στριμωγμένος, αλλά δεν ξέρω αν στην περίπτωσή σου ο 3ος είναι παιδάκι, οπότε ίσως είναι κάπως πιο άνετα. Και βέβαια ισχύει αυτό που είπε ο chrismarine, αν βάλεις τα καθισματάκια ανάποδα θα υπάρχει κάποια δυσκολία πρόσβασης στη μεσαία θέση (δεν ξέρω όμως πόσο μεγάλο πρέπει να είναι το αυτοκίνητο για να μην υπάρχει δυσκολία σε αυτή την περίπτωση).
Πρέπει ίσως να το δοκιμάσεις μόνος σου, να πας με τα 2 καθισματάκια στην αντιπροσωπεία να δεις πώς είναι.
Για το diesel δεν ξέρω, δεν έχω δει τη διαφορά τιμής, συνήθως με τόσα λίγα χιλιόμετρα που λες δεν συμφέρει οικονομικά.
-
Υπάρχει δυνατότητα να μπει το ένα καθισματάκι στην μία άκρη και το άλλο στην μέση ώστε να μείνει άδεια η μία πλευρά ?
-
Ο χρήστης platon έγραψε:
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.Ενδιαφέρομαι για το αυτοκίνητο και οφείλω να ομολογήσω πως ότι έχω διαβάσει εδώ πέρα έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον μου.
Κάτι που δεν έχω βρει, ή που μου ξέφυγε καθώς είναι πολλές οι σελίδες είναι σχετικά με τους χώρους.
Είμαστε συνολικά 5 άτομα από τα οποία 2 είναι μωρά, που σημαίνει 2 παιδικά καθισματάκια πίσω.
Θα χωράμε, μαζί με τα πράγματά μας + καρότσι ?Επιπλέον, σκέφτομαι την έκδοση 1.6 diesel δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι συμφέρουσα, από την στιγμή που δεν κάνω πολλά Km τον χρόνο. Με το ζόρι θα φτάσω τις 10.000 καθώς μετακινούμαι συνέχεια με μηχανή.
Εγω εκανα πολλα χιλιομετρα με δυο καθισματακια πισω και τη γυναικα μου στη μεση αλλα λογω ηλικιας παιδιων δεν ηταν αναποδα. Για να χωρεσει τριτο ατομο ανετα δεν πρεπει να παρεις isofix αλλα τα απλα με τη ζωνη και να εκμετταλευτεις οσο μπορεις το χωρο προς τις πορτες.Βοηθαει εξαλλου το πισω καθισμα που σε αντιθεση με αλλα αμαξια(π.χ.το golf που ειχα) ειναι επιπεδα κατω και δεν εχουν στην ακρη καμπυλη οποτε δεν βρισκει αντισταση το καθισματακι. Επισης το τριτο ατομο εχει ελευθερο πεδιο στο πατωμα που ειναι και αυτο επιπεδος.Τελος το υποβραχιονιο το χρησιμοποιησαμε επιτυχως για αλλαξιερα. Τα ταξιδια σημειωνω ηταν το καθενα 300 χλμ.
Οσο για το πορτ μπαγκαζ ειναι 512 (επισημα στοιχεια της peugeot) και οχι 436 οπως μερικοι λενε. To καταλαβα εξαλλου με τον ογκο των αποσκευων (εγω μετακινουσα δυο καροτσια και πορτ μπεπε μαζι). Τα 436 δεν ειναι λιτρα , ειναι με τη μεθοδο vda (νομιζω σε cm2) και εχω τσεκαρει οτι ο αριθμος ειναι παντα μικροτερος απο τα λιτρα. Αυτοι που γραφουν 436 δεν εχουν δει την υποσημειωση (vda) και γραφουν οτι τους κατεβει και φυσικα παραπλανουν.
Ειχα δει θυμαμαι το yeti που εχει 405 και μου φανηκε πολυ μικρο (κατι που δεν δικαολογει τη διαφορα των 30 λιτρων (436-405) αν ηταν σωστος ο αριθμος που λενε μερικοι (436).
Δειτε αυτο το βιντεακι και θα καταλαβετε απο την αντιδραση των ανθρωπων.
[url][/url]http://www.youtube.com/watch?v=ePGUAeetaUU -
Αποκλειεται να ειναι 432 (οχι 436 εκανα λαθος) και αυτο φαινεται απο γυμνου οφθαλμου. 432 νομιζω ειναι απ'οτι ειχα διαβασει με το πατωμα στην προτελευταια θεση
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Αποκλειεται να ειναι 432 (οχι 436 εκανα λαθος) και αυτο φαινεται απο γυμνου οφθαλμου. 432 νομιζω ειναι απ'οτι ειχα διαβασει με το πατωμα στην προτελευταια θεσηΓια να τελειωνει το θεμα της παραπληροφορησης διαβαστε αυτο
It’s multiplex interior can be converted at will thanks to its 3-position load area floor and folding rear seats. With the latter folded, together with the front passenger backrest, the Peugeot 3008 offers a perfectly flat floor from the lower tailgate hobby to the fascia panel. Its load volume under the parcel shelf then increases from 512 liters (or 432 dm3 in the VDA standard) to 1,604 (or 1,241 dm3 VDA) behind the front seats.
Read more: http://webnewcars.com/2010-peugeot-3008 ... z13Lp44hVn
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alikeθα το βρειτε στο http://webnewcars.com/2010-peugeot-3008.jsp
-
Αποδεικνυεται τελικα οτι τα 432 ειναι σε dm3 (οχι σε cm2 παλι λαθος εκανα)...και φυσικα ουτε σε λιτρα...
-
peugeot - Tο νέο Peugeot 3008
Ενδιαφέρον σε σχεδίαση το Peugeot 3008 επιχειρεί να γεφυρώσει τις αρετές 3 ... ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 512 λίτρα (432 dm3 κατά την μέθοδο VDA). ...
www.autotriti.gr/data/news/.../91129.asp2010 Peugeot 3008 - New Car and Used Car Pictures on Lincah.Com - [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]
15 Jan 2009 ... The Peugeot 3008 is positioned at the crossroads between several ... then increases from 512 litres (or 432 dm3 in the VDA standard) to 1604 ...
www.lincah.com/2010-peugeot-3008PEUGEOT 3008 LIVE DIFFERENTLY - AL Shaya & Al Sagar : Kuwait ... - [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]
The 3008 plays the crossover card to the full by combining previously ... under the parcel shelf of 512 litres of water (or 432 dm3 for the VDA standard). ...
www.kaico.net/details_1.asp?cid... -
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Αποδεικνυεται τελικα οτι τα 432 ειναι σε dm3 (οχι σε cm2 παλι λαθος εκανα)...και φυσικα ουτε σε λιτρα...λίτρα=κυβικές παλάμες.
Το VDA (μάλλον τρόπος μέτρησης) είναι που διαφέρει.
Όντως χωρούν 2 καθίσματα πίσω και η μαμά; Γιατί ρε γμτ να ΄ναι τόσο άσχημο;
-
Ο χρήστης platon έγραψε:
Υπάρχει δυνατότητα να μπει το ένα καθισματάκι στην μία άκρη και το άλλο στην μέση ώστε να μείνει άδεια η μία πλευρά ?Πολύ δύσκολο να χρησιμοποιήσεις τη ζώνη στο μεσαίο κάθισμα σε αυτή την περίπτωση.
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Αποδεικνυεται τελικα οτι τα 432 ειναι σε dm3 (οχι σε cm2 παλι λαθος εκανα)...και φυσικα ουτε σε λιτρα...Το dm3 είναι ισοδύναμο με το λίτρο. Το θέμα είναι στα άλλα αυτοκίνητα η (μοναδική) χωρητικότητα που αναφέρεται δεν είναι με τη VDA;
-
Ο χρήστης platon έγραψε:
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.Αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα δεν πιστευω να ειναι και καλη επιλογη η diesel εκτος αν εχεις δικους σου λογους που την θες.
Αν θες το ιδιο ( σχεδον) ταμπλο, ποιοτητα κτλ αλλα με πολυ μεγαλυτρη πρακτικοτητα υπαρχει και αυτο
http://www.youtube.com/watch?v=uzEAxTlvKDo&feature=fvsr αλλα δεν ειναι crossover -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα δεν πιστευω να ειναι και καλη επιλογη η diesel εκτος αν εχεις δικους σου λογους που την θες.Let me rephrase (όπως λέμε και στην Γηραιά Αλβιώνα -λόγω καιρού) τα λεγόμενα σου διότι φαίνεται ότι τα Diesel είναι καλά μόνο για τα πολλά χιλιόμετρα ... τα ταξί. Η διαφορά τιμής αγοράς σε σχέση με τα βενζινοκίνητα είναι αυτή που κάνει συμφέρουσα ή όχι την επιλογή diesel ανάλογα με τα χιλιόμετρα και την σύντομη απόσβεση της.
Από προσωπική εμπειρία τα δίδυμα ... μόνο MPV με τα 3 ξεχωριστά καθίσματα πίσω για να μπορεί να κάτσει άνετα πίσω τρίτος (στην ουσία κάτι σε C4 Picasso ή τα μεγαλύτερα Grand και 5008 ή ίσως το 7θεσιο 308 SW) ή οτιδήποτε άλλο όχημα με το ένα κάθισμα (τουλάχιστον ως 12 μηνών) στον συνοδηγό -ανάποδα- και το άλλο πίσω για να υπάρχει χώρος φιλοξενίας και άλλου επιβάτη.
-
εάν έπαιζε και αυτή η αναδίπλωση του καθίσματος συνοδηγού, που αναγράφεται στο διαφημιστικό φυλλάδιο ,θα ήταν όλα τα λεφτά,γιατί θα βόλευε στην πρόσβαση 3ου πίσω + μια πολύ πρακτική αλλαξιερα για να μην σε τρώει το αγιάζι εσένα και το παιδί φυσικά ,αφού αναγκάζεσαι να το αλλάζεις στο τμήμα αναδίπλωσης της πόρτας των αποσκευών .
πάντως προσπάθησα να τα βάλω δίπλα τα καθισματακια άλλα δεν χωρούσαν για να κουμπώσουν οι ζώνες. -
Αυτο!!
tnx -
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
εάν έπαιζε και αυτή η αναδίπλωση του καθίσματος συνοδηγού, που αναγράφεται στο διαφημιστικό φυλλάδιο ,θα ήταν όλα τα λεφτά,γιατί θα βόλευε στην πρόσβαση 3ου πίσω + μια πολύ πρακτική αλλαξιερα για να μην σε τρώει το αγιάζι εσένα και το παιδί φυσικά ,αφού αναγκάζεσαι να το αλλάζεις στο τμήμα αναδίπλωσης της πόρτας των αποσκευών.Αυτό:
-
To 5008 πόσες θέσεις έχει ? Στο βιντεάκι δείχνει στο 1:15 κάποιον να κάθεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Είναι τα λεγόμενα 5+2 που ουσιαστικά σου καταργούν τον αποθηκευτικό χώρο ?
To μόνο που με κάνει να σκέφτομαι την λύση diesel είναι η τιμή του καυσίμου και η αυτονομία. Δεν με νοιάζει τόσο να κάνω απόσβεση τα παραπάνω που θα δώσω για την αγορά. Άλλο η αγορά, άλλο η συντήρηση
Peugeot 3008 '08