-
Έχω την εντύπωση οτι η Κορέα εχει πολύ καλής ποιότητας σιδηρομεταλλεύματα και είναι μία απο τις κορυφαίες χώρες στην παραγωγή σιδήρου.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω την εντύπωση οτι η Κορέα εχει πολύ καλής ποιότητας σιδηρομεταλλεύματα και είναι μία απο τις κορυφαίες χώρες στην παραγωγή σιδήρου.Mηπως απλα εχει τα καλυτερα ναυπηγεια;
http://en.wikipedia.org/wiki/Shipbuildi ... st_century
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έχω την εντύπωση οτι η Κορέα εχει πολύ καλής ποιότητας σιδηρομεταλλεύματα και είναι μία απο τις κορυφαίες χώρες στην παραγωγή σιδήρου.
Mηπως απλα εχει τα καλυτερα ναυπηγεια;
http://en.wikipedia.org/wiki/Shipbuildi ... st_century
Bill δεν τα πάς στο καραβοtopic να απαντήσει κανένας με γνωση στο θέμα.
-
Tαχύτητα , φτήνια και αποδεκτή ποιότητα έχουν τα Κορεάτικα ναυπηγεία και γιά αυτό τα φτιάχνουν εκεί .
Μόλις φτάσουν στην αποδεκτή ποιότητα και οι Κινέζοι θα φτιάχνουν και εκεί πλοία πέραν των χαμηλών απαιτήσεων φορτηγών που φτιάχνονται ήδη .
Στα δικά μας ναυπηγεία , ένα σκάφος δεν ξέρεις ούτε πότε θα τελειώσει , ούτε πόσο θα κοστίσει και η ποιότητα δεν είναι πολύ μπροστά από την Κορέα .
Γιά παράδειγμα στην Κορέα φτιάχτηκαν τα μπλουστάρ Ιθάκη , Πάρος , Νάξος , Πάτμος και Δήλος .
Τα Νήσος Χίος και Μύκονος φτιάχτηκαν εδώ , αφού ξεκίνησαν πάνω από 10 χρόνια πριν .
Τα πσράγγειλε ο Στρίντζης όταν ήταν αυτόνομος την δεκαετία του 90 . Τα προχώρησε λίγο όταν δούλευε στην Μπλού στάρ , αλλά δεν προχώραγαν και τα ονόμασαν 'μπλού κουφάρ' , όπως ήταν μισοφτιαγμένα και τα ολοκλήρωσε όταν πήγε στην hsw και τώρα η hsw ανήκει στην ανεκ . -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ψιλοάσχετο αλλά εμείς με τόσα χρόνια 'ναυτοσύνη' γιατί δεν φτιάχνουμε τέτοια.
Τεράστιο αναπάντητο ερώτημα. Είναι να σου προκαλεί τρέλα το θέμα. Εδώ κλείνουν μικρά ναυπηγεία γιατί οι φωστήρες πολιτικοί φορολογούν με τεκμήρια ακόμα και την συνταξιοδοτική ψαρόβαρκα..
Δώστε ρε χαϊβάνια εύκολα άδειες και επιδοτήσεις να δημιουργηθούν βιομηχανίες. Σταματήστε να θεωρείτε το σκαφάκι μέχρι 12 μέτρα είδος πολυτελείας και να το στοχοποιείτε ιδίως όταν προέρχεται από ελληνικό ναυπηγείο. Έχουμε τη χώρα με τη μεγαλύτερη ακτογραμμή της μεσογείου. Σχεδόν κάθε οικογένεια θα έπρεπε να έχει ένα πλεούμενο που λέει ο λόγος. Να κινείται το χρήμα, να δουλεύουν μαγαζιά και επιχειρήσεις που συνδέονται με μια βόλτα στην θάλασσα. Εδώ ακόμα και οι μογγολοι - τούρκοι έχουν ναυπηγεία που εξάγουν κότερα...
Θα σου πω την εμπειρία μου. Εμείς από το 89 έχουμε ένα πλεουμενάκι. Κάθε χρόνο το ρίχναμε. Πέρυσι έβγαλε βλάβη στη μηχανή αλλά με τα χαράτσια δεν έμενε ρευστό για επιδιόρθωση + το γεγονός ότι σε τέτοιες περιόδους μειώνεις τα έξοδα. Ο μηχανικός που το έχουμε κλαίει γιατί η μάντρα του κατακαλόκαιρο ήταν γεμάτη. Σχεδόν κανείς δεν το έριξε στη θάλασσα γιατί δεν είχαν χρήμα για ξόδεμα. Ξέρεις όμως από κάθε πλεούμενο πόσοι τζιράραν? Ο μηχανικός, ο προημευτής ανταλλακτικών, ο βενζινάς, το super market (μπύρες, καφέδες, ποτά που καταναλώνεις εν πλω΄) κλπ κλπ κλπ.
Η προσοχή πρέπει να δοθεί στην δημιουργία αξιόλογων ναυπηγείων με εξαγωγικό προσανατολισμό...αλλά τί ψάχνεις τώρα ρε jmarr.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Τεράστιο αναπάντητο ερώτημα. Είναι να σου προκαλεί τρέλα το θέμα. Εδώ κλείνουν μικρά ναυπηγεία γιατί οι φωστήρες πολιτικοί φορολογούν με τεκμήρια ακόμα και την συνταξιοδοτική ψαρόβαρκα..Δώστε ρε χαϊβάνια εύκολα άδειες και επιδοτήσεις να δημιουργηθούν βιομηχανίες. Σταματήστε να θεωρείτε το σκαφάκι μέχρι 12 μέτρα είδος πολυτελείας και να το στοχοποιείτε ιδίως όταν προέρχεται από ελληνικό ναυπηγείο. Έχουμε τη χώρα με τη μεγαλύτερη ακτογραμμή της μεσογείου. Σχεδόν κάθε οικογένεια θα έπρεπε να έχει ένα πλεούμενο που λέει ο λόγος. Να κινείται το χρήμα, να δουλεύουν μαγαζιά και επιχειρήσεις που συνδέονται με μια βόλτα στην θάλασσα. Εδώ ακόμα και οι μογγολοι - τούρκοι έχουν ναυπηγεία που εξάγουν κότερα...
Θα σου πω την εμπειρία μου. Εμείς από το 89 έχουμε ένα πλεουμενάκι. Κάθε χρόνο το ρίχναμε. Πέρυσι έβγαλε βλάβη στη μηχανή αλλά με τα χαράτσια δεν έμενε ρευστό για επιδιόρθωση + το γεγονός ότι σε τέτοιες περιόδους μειώνεις τα έξοδα. Ο μηχανικός που το έχουμε κλαίει γιατί η μάντρα του κατακαλόκαιρο ήταν γεμάτη. Σχεδόν κανείς δεν το έριξε στη θάλασσα γιατί δεν είχαν χρήμα για ξόδεμα. **Ξέρεις όμως από κάθε πλεούμενο πόσοι τζιράραν? Ο μηχανικός, ο προημευτής ανταλλακτικών, ο βενζινάς, το super market (μπύρες, καφέδες, ποτά που καταναλώνεις εν πλω΄) κλπ κλπ κλπ. **
Η προσοχή πρέπει να δοθεί στην δημιουργία αξιόλογων ναυπηγείων με εξαγωγικό προσανατολισμό...αλλά τί ψάχνεις τώρα ρε jmarr.
Πες τα...
-
Στην εποχή των παχιών αγελάδων , όλοι αυτοί που αναφέρεις ξέσκιζαν όποιον είχε το χόμπυ της θάλασσας .
Εγώ βάρκα δεν έχω , αλλά έχω φίλους που έχουν και ψιλοασχολούμαι με το θέμα .Κάθε μάστορας , έπαιρνε 3-4 πάκια και το έπαιζε ναυπηγός με αρχαίες γάστρες χωρίς βελτιώσεις και ξεσκίζοντας όποιον άσχετο έπεφτε στα χέρια του . Ετήσια 'σέρβις' κινητήρων από 400-800 € και άλλες τέτοιες ιστορίες .
Πολύ πίκρα η εποχή των παχιών αγελάδων , άμα ήσουν από την μεριά του καταναλωτή , αλλά και αυτοί το φιλοσοφούσαν .
Σκαφάτος είσαι , πληρώνεις έλεγαν .Ελάχιστες εταιρείες μετρημένες στα δάχτυλα του χεριού έκαναν εξαγωγές . Οι άλλες απλά αρπαχτές .
-
Για να φτιαχτούν ναυπηγία τα οποία κάποιος θα προτιμήσει για να φτιάξει ένα κότερο αξιώσεων ή ένα πλοίο, χρειάζεται επιχειρηματικότητα. Αυτό μας λείπει.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για να φτιαχτούν ναυπηγία τα οποία κάποιος θα προτιμήσει για να φτιάξει ένα κότερο αξιώσεων ή ένα πλοίο, χρειάζεται επιχειρηματικότητα. Αυτό μας λείπει.Η να μην εισαι στο ελεος των υπαλληλων σου και των σωματειων τους. Ετσι την πατησανε οι Αμπουνταμπιανοι που πηραν τα Ελληνικα Ναυπηγεια. Τα πηραν για κατασκευη και επισκευη κοτερων, πολεμικων πλοιων και εμπορικων πλοιων. Με λιγα λογια οτι δεν εκανε πριν. Στην πορεια τους ειπανε οτι ξερετε εμπορικα πλοια δεν πορειτε για τα εχουμε κανει πουτανα και χρωσταμε οποτε η Ευρωπαϊκη Ενωση και δεν μας επιτρεπει αν δεν πληρωσουμε τα προστιμα και σε οποιον χρωσταμε. Οκ. Δεν γαμιεται... θα μεινουμε με τα κοτερα και τα πολεμικα. Μετα την πρωτη υπογραφη τους ειπανε δεν μπορειτε να φτιαχνεται και να επισκευαζετε τα σουπερ κοτερα σας, μονο πολεμικα.Χμμμμ... Ολων των χωρων ρωτησανε? Ναι τους ειπανε. Οκ. Done deal...
Με που σκασανε τα λεφτουδακια τους τους ειπανε παλι. Α ξερετε κατι. Πολεμικα μονο του ΠΝ επιτρεπεται...
Ε δεν γαμιεστε ειπανε στο τελος και πηρανε με μεταθεση τους καλους Ελληνες τεχνιτες και τους φερανε εδω κατω να φτιαχνουν τα κοτερα τους. Οσοι δεν βρεθηκαν κατα λαθος εδω και αρχισανε τα μα μου, και συνδικαλιστηκες αρχιδιες, πηρανε τον πουλο και τους στειλανε πισω Ελλαδα με συνοπτικες διαδικασιες.... Βλεπεις τους χαλαγανε τα 5,000 ευρο με σπιτι πληρωμενο απο την εταιρεια και επιλογη αν θελουν να φερουν και τις οικογεννειες τους εδω. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Για να φτιαχτούν ναυπηγία τα οποία κάποιος θα προτιμήσει για να φτιάξει ένα κότερο αξιώσεων ή ένα πλοίο, χρειάζεται επιχειρηματικότητα. Αυτό μας λείπει.
Η να μην εισαι στο ελεος των υπαλληλων σου και των σωματειων τους. Ετσι την πατησανε οι Αμπουνταμπιανοι που πηραν τα Ελληνικα Ναυπηγεια. Τα πηραν για κατασκευη και επισκευη κοτερων, πολεμικων πλοιων και εμπορικων πλοιων. Με λιγα λογια οτι δεν εκανε πριν. Στην πορεια τους ειπανε οτι ξερετε εμπορικα πλοια δεν πορειτε για τα εχουμε κανει πουτανα και χρωσταμε οποτε η Ευρωπαϊκη Ενωση και δεν μας επιτρεπει αν δεν πληρωσουμε τα προστιμα και σε οποιον χρωσταμε. Οκ. Δεν γαμιεται... θα μεινουμε με τα κοτερα και τα πολεμικα. Μετα την πρωτη υπογραφη τους ειπανε δεν μπορειτε να φτιαχνεται και να επισκευαζετε τα σουπερ κοτερα σας, μονο πολεμικα.Χμμμμ... Ολων των χωρων ρωτησανε? Ναι τους ειπανε. Οκ. Done deal...
Με που σκασανε τα λεφτουδακια τους τους ειπανε παλι. Α ξερετε κατι. Πολεμικα μονο του ΠΝ επιτρεπεται...
Ε δεν γαμιεστε ειπανε στο τελος και πηρανε με μεταθεση τους καλους Ελληνες τεχνιτες και τους φερανε εδω κατω να φτιαχνουν τα κοτερα τους. Οσοι δεν βρεθηκαν κατα λαθος εδω και αρχισανε τα μα μου, και συνδικαλιστηκες αρχιδιες, πηρανε τον πουλο και τους στειλανε πισω Ελλαδα με συνοπτικες διαδικασιες.... Βλεπεις τους χαλαγανε τα 5,000 ευρο με σπιτι πληρωμενο απο την εταιρεια και επιλογη αν θελουν να φερουν και τις οικογεννειες τους εδω.Ολόσωστος
-
Κ τα εδειχνε σημερα στους Νεους Φακελους στις 9 σε επαναληψη αντι για τις ειδησεις (λογω απεργιας).
-
Ξεκινά ουσιαστικά το Σάββατο στο San Francisco το America's Cup με τον πρώτο αγώνα με 2 αντιπάλους Νέα Ζηλανδία - Ιταλία
http://www.americascup.com/(Σαν κλασσικό America's Cup έχει πέσει η σχετική κόντρα, είχε και στις 9 Μαϊου σε προπόνηση και ένα τραγικό γεγονός )
Νέα Ζηλανδία - Ιταλία - Σουηδία ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιός θα κερδίσει το δικαίωμα να διεκδικήσει το America's Cup από τις ΗΠΑ το Σεπτέμβριο.
(Το America's Cup δεν είναι μόνο παπούτσια αλλά βασικά αυτό το απαίσιο ασημένιο κύπελλο που φαίνεται στο video)
Ακόμα και αν δεν σας ενδιαφέρει η ιστιοπλοϊα αξίζει να ρίξετε μια ματιά σε αυτά τα σκάφη: καταμαράν με wing sail (δηλ. η μαϊστρα τους δεν είναι πανί αλλά συμπαγής σαν φτερό αεροπλάνου) 11 άτομα πλήρωμα, βάρος κάπου 6 τόνους και είναι foiling δηλ. 'πετάνε' πάνω από το νερό πάνω σε πτερύγια, όπως τα γνωστά ιπτάμενα δελφίνια -μόνο πιο γρήγορα βασικά πάνε στάνταρ 30 κόμβους και μέχρι στιγμής η μέγιστη ταχύτητα έχει καταγραφεί 43 κόμβους δηλ. 80 χλμ/ώρα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξεκινά ουσιαστικά το Σάββατο στο San Francisco το America's Cup με τον πρώτο αγώνα με 2 αντιπάλους Νέα Ζηλανδία - Ιταλία
http://www.americascup.com/(Σαν κλασσικό America's Cup έχει πέσει η σχετική κόντρα, είχε και στις 9 Μαϊου σε προπόνηση και ένα τραγικό γεγονός )
Νέα Ζηλανδία - Ιταλία - Σουηδία ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιός θα κερδίσει το δικαίωμα να διεκδικήσει το America's Cup από τις ΗΠΑ το Σεπτέμβριο.
(Το America's Cup δεν είναι μόνο παπούτσια αλλά βασικά αυτό το απαίσιο ασημένιο κύπελλο που φαίνεται στο video)
Ακόμα και αν δεν σας ενδιαφέρει η ιστιοπλοϊα αξίζει να ρίξετε μια ματιά σε αυτά τα σκάφη: καταμαράν με wing sail (δηλ. η μαϊστρα τους δεν είναι πανί αλλά συμπαγής σαν φτερό αεροπλάνου) 11 άτομα πλήρωμα, βάρος κάπου 6 τόνους και είναι foiling δηλ. 'πετάνε' πάνω από το νερό πάνω σε πτερύγια, όπως τα γνωστά ιπτάμενα δελφίνια -μόνο πιο γρήγορα βασικά πάνε στάνταρ 30 κόμβους και μέχρι στιγμής η μέγιστη ταχύτητα έχει καταγραφεί 43 κόμβους δηλ. 80 χλμ/ώρα
SHIT FIRE AND FUCK ME RUNNING!!!!
ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΠΕΤΑΝΕ!!!!!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
'πετάνε' πάνω από το νερό πάνω σε πτερύγια, όπως τα γνωστά ιπτάμενα δελφίνια -μόνο πιο γρήγορα βασικά πάνε στάνταρ 30 κόμβους και μέχρι στιγμής η μέγιστη ταχύτητα έχει καταγραφεί 43 κόμβους δηλ. 80 χλμ/ώραE δεν πάνε και πολύ πιο γρήγορα από τα τυπικά δελφίνια, αυτά έχουν υπηρεσιακή ταχύτητα ~60 χλμ/ώρα(μεγιστη 70), τα boeing jetfoils πάνω από 40 κόμβους και τα στρατιωτικά ακόμα περισσότερο με ρεκόρ τα 63 από αυτό εδώ http://goo.gl/3WRXt
-
Μια μικρή διαφορά είναι ότι αυτά δεν έχουν μηχανή ?
Νομίζω τα κλασσικά δελφίνια που έχουμε στην Ελλάδα (αυτά που είχατε και σεις παλιά ) πάνε 28 κόμβους υπηρεσιακή.
-
32 πήγαιναν, πριν αρχίσουν να τους κόβουν το γκάζι για λόγους οικονομίας.
Δυστυχώς αποτελούν πλέον είδος προς εξαφάνιση. -
Θυμαμαι στη Κριμαια το 64 (κατασκηνωσεις πιονιερων στο ΑΡΤΕΚ ) να εχουν ταχυπλοα σαν κρις κραφτ με πλωτηρες που τα ανασηκωναν οπως τα δελφινια αλλα ηταν μικρα σε μηκος περιπου 10 μετρα απο οτι θυμαμαι....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξεκινά ουσιαστικά το Σάββατο στο San Francisco το America's Cup με τον πρώτο αγώνα με 2 αντιπάλους Νέα Ζηλανδία - Ιταλία
http://www.americascup.com/(Σαν κλασσικό America's Cup έχει πέσει η σχετική κόντρα, είχε και στις 9 Μαϊου σε προπόνηση και ένα τραγικό γεγονός )
Νέα Ζηλανδία - Ιταλία - Σουηδία ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιός θα κερδίσει το δικαίωμα να διεκδικήσει το America's Cup από τις ΗΠΑ το Σεπτέμβριο.
(Το America's Cup δεν είναι μόνο παπούτσια αλλά βασικά αυτό το απαίσιο ασημένιο κύπελλο που φαίνεται στο video)
Ακόμα και αν δεν σας ενδιαφέρει η ιστιοπλοϊα αξίζει να ρίξετε μια ματιά σε αυτά τα σκάφη: καταμαράν με wing sail (δηλ. η μαϊστρα τους δεν είναι πανί αλλά συμπαγής σαν φτερό αεροπλάνου) 11 άτομα πλήρωμα, βάρος κάπου 6 τόνους και είναι foiling δηλ. 'πετάνε' πάνω από το νερό πάνω σε πτερύγια, όπως τα γνωστά ιπτάμενα δελφίνια -μόνο πιο γρήγορα βασικά πάνε στάνταρ 30 κόμβους και μέχρι στιγμής η μέγιστη ταχύτητα έχει καταγραφεί 43 κόμβους δηλ. 80 χλμ/ώρα
Aυτοί πια δεν είναι ιστιοπλόοι, είναι υδροαεροναύτες και τα σκάφη τους μετά από 10 χρόνια θα είναι σαν το Ekranoplan ( Το τέρας της Κασπίας ) με πανιά.
Πάρτε ιδέες
https://www.google.gr/search?q=ekranopl ... 40&bih=722
-
Σαν κανονικά σκάφη θα είναι και μετά από 10 χρόνια.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μια μικρή διαφορά είναι ότι αυτά δεν έχουν μηχανή ?Νομίζω τα κλασσικά δελφίνια που έχουμε στην Ελλάδα (αυτά που είχατε και σεις παλιά ) πάνε 28 κόμβους υπηρεσιακή.
2 μοντελα ρωσικα.... τα ΚΟΜΕΤΑ και τα ΚΟΛΧΙΔΑ
Πλεούμενα (πολυεστερικά, φουσκωτά, ιστιοφόρα, καϊκια κλπ).