-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γενικα ειναι μερικα αμαξια που θελω να φυγω απο τη θεση του οδηγου οσο πιο γρηγορα γινεται.. αλλο τρανο παραδειγνα το ignis 1.3 δευτερης γενιας, να με πληρωνες δε το οδηγαγα.
Τι μου θύμισες! Το είχε φίλος, ειδικά όταν είχε πλάγιους ανέμους το αυτοκίνητο έπλεε ... Προσπάθησαν να κάνουν κάτι ανάμεσα σε swift για το δρόμο και jimny για εκτός και τελικά δεν τους βγήκε κανένα απο τα 2
-
Μονο το μοτερ ηταν καλο..ακομα και τα φωτα στη μεσαια σκαλα απαραδεκτα ηταν..
-
Εχουμε στην οικογένεια το 1.3 gti ....καθόλου κακό...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εχουμε στην οικογένεια το 1.3 gti ....καθόλου κακό...Sent from my iPad using Tapatalk
Έβγαινε 1.3 gti το Ignis ? Εγώ θυμάμαι ότι η πρώτη του γενιά είχε σπορ έκδοση αλλά ήταν 1.5 με κάτι ωραία recaro, η δεύτερη νόμιζα ήρθε στην Ελλάδα μόνο με τον 1.3 ο οποίος ήταν πράγματι καλός αλλά η οδική συμπεριφορά ήταν από τις χειρότερες της κατηγορίας, ακόμα και το yaris πατούσε πολύ καλύτερα (σίγουρα έφταιγε η άσχημα ρυθμισμένη ανάρτηση και το ύψος του αυτοκινήτου...).
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εχουμε στην οικογένεια το 1.3 gti ....καθόλου κακό...ignis gti δεν υπηρχε ουτε πρωτης γενιας ουτε δευτερης..
Ignis sport πρωτης γενιας μονο..
Μιλαω για το απλο 1.3 ΙΙ.. -
Αν θυμάμαι καλά το μόνο 1.3 gti της suzuki είναι εκείνο το swift των 90s που κατοστάριζε σχεδόν με πρώτη.
-
Καλα θυμασαι. Πολυ θα ηθελα να ειχα ενα τετοιο για να μετακινουμαι μεσα στην πολη σαν 2ο...γκαζι, ευελιξια, χαμηλη καταναλωση, αξιοπιστια και fun ! Aλλα που να βρεις πια
-
Ναι μιλάω για το sport! Αρκετά καλό θα έλεγα σε σχέση με οτιδήποτε άχρωμο κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή στην ίδια σχεδόν τιμή, μιλάω για γιαρις, μικρά , κλπ. Εντυπωσιακό χαρακτηριστικό η μπλε ένδειξη θερμομέτρου κρύου κινητήρα που σου λέει καλό ειναι να μην ξεκινάς να κινείσαι αν δεν σβήσει.......γενικά σβήνει μετα απο 5 λεπτά ρελαντί !
-
Δε θυμαμαι ποσο κοστιζε αλλα ανταγωνιστες του ηταν τα vts-rallye και δε στεκοταν διπλα τους σε τιποτα σχεδον...
-
Τα γαλλικα βγηκαν αρκετα αργοτερα, το swift αρχες 90's οποτε ηδη κουβαλουσε καποια χρονακια (εγινε και ενα f/l στα μεσα της δεκαετιας). Δεν ξερω τι ελεγε σε μαμα μορφη αλλα δε νομιζω αναρτησιακα τουλαχιστον να το αφηνε κανεις μαμα. Αλλα και λιγο υποδεεστερο να ηταν σε συμπεριφορα, το εξισωνε με την σκυλισια αξιοπιστια οταν τα αλλα ελιωναν στα συνεργεια καθε τρεις και λιγο
-
Το είχε ενας κολητός μου τελη του 90. Συγκριτικά με τα γαλλικα που αναφέρθηκε σε πρωτοδευτέρες ήταν μπροστά τους λόγο σασμαν μετά όντως έμενε πίσω.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Τα γαλλικα βγηκαν αρκετα αργοτερα, το swift αρχες 90's οποτε ηδη κουβαλουσε καποια χρονακια (εγινε και ενα f/l στα μεσα της δεκαετιας). Δεν ξερω τι ελεγε σε μαμα μορφη αλλα δε νομιζω αναρτησιακα τουλαχιστον να το αφηνε κανεις μαμα. Αλλα και λιγο υποδεεστερο να ηταν σε συμπεριφορα, το εξισωνε με την σκυλισια αξιοπιστια οταν τα αλλα ελιωναν στα συνεργεια καθε τρεις και λιγοΜπαρδον? Για το ignis μιλαμε..!!
Σα μηχανημα το gti ηταν απλα υποδεεστερο του ανταγωνισμου του... για τις ευθειες επαιρνες uno turbo για συνολικη ευχαριστηση le mans /205-106 1300αρι.. και καπου εκει εμφανιζοταν και το clio 16s και επαιρνε τα βρακια ολονων -
Μιλάμε οτι το αμάξι τότε είχε αγοραστεί καινουργιο απο τα απούλητα σε τιμη που δεν έπαιρνες Polo 1000αρι! Το εχουμε κατα ευχαριστηθεί εχει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά , αφήνεις γκαζάκι και γίνεται καβούρι , ειναι εξαιρετικά αξιόπιστο και αν δεν κάνω ¨λαθος¨ ειναι Made in Japan σε αντίθεση με τα Ουγγαρεζικα αδερφάκια του .
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Exω εδω και δυο μερες στα χερια μου μια bmw 325 coupe του 07 σε μπλε χρωμα,καταρχην εμφανισιακα ειναι πανεμορφο.
Θα ξεκινησω απο το στησιμο και την αισθηση στο δρομο που ειναι περα απο αποτελεσματικο και εθιστικο,αμεσο και απολυτα πληροφοριακο τιμονι σχεδον μηδενικες κλισεις και παιχνιδιαρικο πισω μερος.
Η ποιοτητα μεσα ειναι πολυ καλη,η ανεση για τα δικα μου γουστα ειναι οκ αλλα ειναι σκληρο με μονο αρνητικο σημειο στο σαλονι το αυστηρα διθεσιο πισω καθισμα.
Οσον αφορα τον κινητηρα θα ξεκινησω αρνητικα,εχοντας συνιθισει τα 200 κομπροσορατα αλογα του δικου εχω μαθει σε τραβηγμα με 6η και 1000 σ.α.λ και παραξενευτηκα.Απλα αλλαγη νοοτροπιας,μια κατω ταχυτητα και αποζημειωνεσαι με ταχυτατη αποκριση,στροφαρισμα και τρομερο ηχο.
Το ηχοσυστημα ειναι μονιμος κλειστο για να ακουω τον ηχο και ο κινητηρας εχει πολυυυυυ διαρκεια,ισως να ηθελε λιγο πιο κοντο σασμαν βεβαια.
Συμπερασμα:Το αγαπησα,θα το ηθελα για καθημερινο(αν ηταν και 330),σε σχεση με την c230 που εχω ειναι λιγοτερο ανετο,πολυ πιο ευχαριστο και ελαφρως πιο φασαριοζικο με το merc βεβαια να υπερεχει στο ταξιδι. -
Έτσι είναι η Ε92, αρκετά σφιχτή αλλά σε αποζημιώνει στις στροφές. Η Ε90 είναι λίγο πιο μαλακή. Πάντως αν σου άρεσε το μοτέρ της 25, με την 30 θα ερωτευόσουν...
-
Μα το μονο που ηθελα ειναι ενα πιο ζωρικο μοτερ,σε ολα τα αλλα το αυτοκινητο ηταν υπερανω κριτικης.
Με βλεπω ψαχνω 3λιτρα,μα μικρος ειμαι αντεχω να κανω δυο δουλειες . -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Μα το μονο που ηθελα ειναι ενα πιο ζωρικο μοτερ,σε ολα τα αλλα το αυτοκινητο ηταν υπερανω κριτικης.
Με βλεπω ψαχνω 3λιτρα,μα μικρος ειμαι αντεχω να κανω δυο δουλειες .φιλε αν πας τελικα σε 3λιτρο, η επιλογη ειναι μονοδρομος...! 335 ξερα.
Το 325 τοθ 07 ειναι 2.500cc. Βεβαιωσου πρωτα γτ απο το 08 και μετα εβγαινε 3λιτρο. -
Εκτός αν προτιμάς ατμόσφαιρα...
-
Ο χρήστης Στέφανος4x4 έγραψε:
Μακάρι να μπορέσω να το βγάλω στο δρόμο. Θέλω να δω πώς στρίβει, γενικά πως κυλλάει.
Ωραίο αμαξάκι γενικά. Πολύ καλή κατασκευή. Ποιος είναι άραγε ο ανταγωνισμός? Δεν έχω ξανα οδηγήσει κάτι τέτοιο ποτέ και δεν μπορώ να πω αν αξίζει τα λεφτά του ή όχι.
Και εγώ θα συμφωνήσω ότι είναι καλό, δεν έχω ακούσει γενικά άσχημα λόγια. Εγώ εχω μια αντίθεση προς το εσωτερικό design της Citroen αλλα εξωτερικα μου αρέσει.
Αντε περιμένουμε να το 'πατησεις'!
ΤΟ ΠΑΤΗΣΑΑΑΑΑΑΑ
Πήρα το αμάξι ένα βράδυ από το γνωστό τουριστικό προορισμό, την Αγία Πελαγία με πρόθεση να το φέρω στο Ηράκλειο. Αρχικά, στην ανάβαση από την Αγία Πελαγία προς την Ε.Ο. (τρομάρα της) ένιωσα τα πρώτα σκιρτήματα. Το αμάξι έστριβε τόσο ομαλά, με τόση ακρίβεια. Να διευκρινίσω ότι δεν πήγαινα χαλαρά. Το πήγα λίγο στη τσίτα. Εντύπωση μου έκαναν (δεν το ήξερα μέχρι εκείνη τη στιγμή ότι έχει αυτό το 'έξτρα' )και οι προβολείς ομίχλης οι οποίοι όταν έπαιρνα αριστερή στροφή άναβε ο αριστερός και όταν έπαιρνα δεξιά στροφή άναβε ο δεξιός. Βγαίνοντας στην Εθνική το αμάξι 'απογειώθηκε' Έστριβε, επιτάχυνε, πατούσε στην άσφαλτο και ένιωθα ασφάλεια. Πολύ καλό το αυτόματο κιβώτιο και η ανταπόκρισή του σε ότι ήθελα να κάνω. Δεν τολμώ να σκεφτώ αν το βάλω στην ημιαυτόματη λειτουργία πως θα συμπεριφέρεται. Χωρίς να θέλω να φανώ υπερβολικός δεν μπορώ να βρω κάτι που δεν μου άρεσε.
-
Oδηγησα(και αγορασα) ενα smart fortwo 700αρακι του 2004,εκδοση Passion.
Το εχω μια εβδομαδα και απλα η c class εχει παροπλιστει,χωραει παντου,τελικα καιει ελαχιστο και μεσα στην πολη ειναι πρακτικοτερο και απο μηχανακι.
Στο δρομο δεν με προβληματιζει καθολου(ισως γτ εχει 15αρες),κοπαναει λιγο στις λακουβες τριγμους μεσα δεν εχει και απο atos π.χ κραταει πολυ καλυτερα.
Απο καταναλωση απλα εντυπωσιαστηκα,αυτην την βδομαδα εκανα 350 χιλιομετρα με 19 λιτρα,ηταν σαν να εβαλα αεριο στην c230.
Nα σημειωσω οτι το μοτερ του ειχε αλλαχτει πριν απο 10.000 χλμ και συγκεκριμενα στον μηχανικο που φτιαχνω το αυτοκινητο μ.
Συμπερασματικα,για μεσα στην πολη η για μικρες διαδρομες αν δεν χρειαζεσαι ταχυτητα ειναι απλα τελειο,δεν μ αρεσε το ταμπλο του το οτι δεν εχει μεσα φως και το οτι οι πορτες ανοιγουν μονο με τον τηλεχηρισμο.
Οδήγησα....