-
παντως σιγουρα δεν μου περισσεύουν γιατι θα επερνα ενα 2.0 scirocco dsg.
και δεν ειναι 20Κ ειναι η 5κ η 7κ για το πολο και το κορσα αναλογα με τη λογικη να φυγει το δικο μου γυρο στα 14
ειμαι στα τελειωματα της σχολης και εχω καποια χρηματα στην ακρη που θα πληρωνω τις δωσεις μεχρι να τελειωσω και να βγω στην παραγωγη. (αν και δουλευω απο τα 14 για να μπορω να εχω το tsi τωρα.)
εχω κοψει και το τσιγαρο για να βγαινω οποτε σιγουρα δεν μου περρισευουν. -
Ο χρήστης dynamite έγραψε:
παντως σιγουρα δεν μου περισσεύουν γιατι θα επερνα ενα 2.0 scirocco dsg.
και δεν ειναι 20Κ ειναι η 5κ η 7κ για το πολο και το κορσα αναλογα με τη λογικη να φυγει το δικο μου γυρο στα 14
ειμαι στα τελειωματα της σχολης και εχω καποια χρηματα στην ακρη που θα πληρωνω τις δωσεις μεχρι να τελειωσω και να βγω στην παραγωγη. (αν και δουλευω απο τα 14 για να μπορω να εχω το tsi τωρα.)
εχω κοψει και το τσιγαρο για να βγαινω οποτε σιγουρα δεν μου περρισευουν.Περισσεύουν (αντικειμενικά) όταν έχεις να αλλάξεις αμάξι σε 3 χρόνια, αλλά προσωπικά σε χαίρομαι!
(προσωπικά δεν έχω εγώ την δυνατότητα αυτή )Ανάμεσα στο polo και στο corsa που ανέφερες, προσωπικά μάλλον θα πήγαινα στο polo γιατί είναι πιο φρέσκο, έχει τα xenon στον έξτρα εξοπλισμό (τρομερή ασφάλεια όταν πέφτει ο ήλιος - μπες σε αμάξι με xenon και θα με θυμηθείς )που είπες ότι θα βάλεις (ενώ για το corsa υποθέτω δε σου φτάνουν), ενώ θα έχεις και λογική κατανάλωση στην πόλη/κίνηση λόγω 1400cc σε σχέση με το 1600cc μοτέρ του opel. (τρίχες...συμφωνώ αλλά είναι κι αυτή έστω μια διαφορά )
Φυσικά και τα 2 καίνε όταν το πατάς.
Επιπλέον, το corsa έρχεται ήδη πιεσμένο (φαντάσου ότι με πρόγραμμα και 'φουλ' πιεσμένη τουρμπίνα φτάνει max τα 240ps -> αλλά κανείς δεν το βελτιώνει πάνω από 210-215 γιατί 'λένε' ότι σπάει το μοτέρ και όλοι οι βελτιωτές σταματάνε εκεί), με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει γενικότερα για αξιοπιστία (ή αν θες να το φτιάξεις )Προσωπικά μου αρέσει που το κόρσα είναι 'αλήτικο', αλλά το polo είναι πιο...overall και σε συνδιασμό με το dsg, δεν παίζει (άποψή μου).
Δεν ξέρω...εγώ θέλω και αμάξι που να είναι ΚΑΙ γρήγορο ΚΑΙ ποιοτικό ΚΑΙ να μην τρίζει ΚΑΙ...(για να δανειστώ την έκφραση ενός φίλου) να φτιάχνει και καφέ άμα λάχει.Δεν ξέρω...και τα 2 αμάξια έχουν τα (+) και τα (-) τους.
Και τα 2 αμάξια για τα λεφτά τους είναι πολύ καλά...
Καλοτάξιδο όποιο κι αν επιλέξεις. -
polo gti φιλε............
πιο γρηγορο......πολυ πιο οικονομικο στις βενζινες....(το σκεφτηκες καλα για opc?καιει πολυ!)
...πιο φρεσκο το πολακι......το opc το εχει παρει κ η κουτση Μαρία......σιγουρα εμφανισιακα ειναι πιο εντυπωσιακο το opc δεν λεω!
αλλα εχει κ μια σεβαστη διαφορα στην τιμη.....
-
σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου.
για το αν τελικα περισσευουν ή οχι δεν θα πω κατι αλλο καθως ειμαστε εκτως σχετικα με το θεμα.
ισως για τον καθενα ειναι διαφορετικο το 'Περισσεύουν'
αν περισσευαν θα το επερνα μετρτητα και σιγουρα δεν θα κοιτουσα σε αυτη την κατηγορια. anyway -
Ο χρήστης dynamite έγραψε:
ισως για τον καθενα ειναι διαφορετικο το 'Περισσεύουν'
σωστά το θέτεις.
end of offtopic.σε λίγο καιρό περιμένω βόλτα με το polo και θα έχω ολοκληρωμένη άποψη μιας και γνωστός-γνωστού έχει corsa opc και έχω πάει βόλτα (δυστυχώς δεν είχα το θάρρος να ζητήσω να το πάρω έστω μία χαλαρή βόλτα ενώ στο pol-άκι θα παίξει βόλτα και μάλιστα σβέλτη )
Προς το παρόν, για μένα οι εντυπώσεις είναι υπέρ του polo, αλλά και τα χρόνια εγγύησης της opel είναι (για μένα) τεράστιο προτέρημα (έναντι των 2 μόνο χρόνων της vw).
-
οπως τα λες ειναι.
φυσικα μπορεις να αγορασεις απο την vw αλλα 2 χρονια... αλλα οκ.
το opc παντως ειναι φωτια
το polo Παλι ποιο φρεσκο και overall. και σαφως ποιο οικονομικο!!! θα δουμε.
το σκευτομαι μηνες τωρα τι απο τα 2.. -
@dynamite
Οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω, οδηγησε τα και τα δυο πρωτα (το polo δεν ξερω αν εχει διαθεσιμο σε GTI προς το παρον), να εχεις μια δικη σου πρωτη αποψη.
Στα χαρτια, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, το DSG7 του polo 'μαζευει' την διαφορα
ιπποδυναμης υπερ του corsa, του οποιου το μοτερ, σε συνδυασμο με τις αρκετα πρωτες τρεις κοντες σχεσεις κιβωτιου, δειχνει αρκετα πιο εκρηκτικο στο δρομο, κατι ευχαριστο -με τυπου old school κολημμα στην πλατη του turbo- αλλα δυσκολα εκμεταλευσιμο οταν ο δρομος ειναι απο μετριος εως γλυστερος, κατι συνηθες στα μερη μας.
Παραλληλα, οι διαφοροποιησεις συνεχιζουν και στα ηλεκτρονικα, τα οποια απενεργοποιουνται πληρως στο Corsa (ESP), δινοντας σου απολυτο ελεγχο σε περιπτωση γλυστρηματος, ενω στο Polo καραδοκουν ακομα και στην ενδειξη off (ουσιαστικα το antispin βγαινει off).
Το Polo απο την αλλη ομως εχει και το ηλεκτρονικο XDS (προσομειωση μηχανικου μπλοκε)
το οποιο μαζευει αρκετα αποτελεσματικα, τα 'μουτρα' σε γλυστερα κομματια με τροχους στριμμενους, κατα τα λεγομενα των δοκιμαστων, κατι που το κανει πιο φιλικο, πιο αποτελεσματικο, και χωρις ιδιαιτερο κοπο παραλληλα, στο να κινηθεις εξισου, ή ακομα πιο γρηγορα σε σχεση με το corsa.
Προσωπικα, κυριως λογω νεοτερης-πιο ολοκληρωμενης τεχνολογιας-φιλοσοφιας, αλλα και εμφανισης, θα πηγαινα στο Polo GTI... -
thanx a lot για τα γρηγορα replay σας!!!
λοιπον το polo gti ΔΕΝ υπαρχει για test drive και ισως δεν θα υπαρξει απο οτι μου ειπε η Κοσμοκαρ αν και ηταν μεσα στα σχεδια τους να υπαρξουν μερικα test drive cars.
επισης δεν υπαρχει για test drive ουτε το corsa opc. (τουλαχηστον εγω δεν το εχω βρει με οποιον dealer της opel ηρθα σε επαφη στην Αθηνα)
μπορω να φανταστω πως θα ειναι το polo gti απο το σχεδον ιδιο cupra ibiza tsi που εκανα test drive ωταν εμαθα πως θα βγει το polo με το ιδιο μοτερ, dsg7 κλπ αλλα πιστευω οτι θα εχουν διαφορες.
τα εχω δει και τα 2 απο κοντα και μαλιστα με opc εχω παει και βολτα πριν αρκετο καιρο.
(δεν ειχα την ανεση να του πω να μου το δωσει)
σημερα καθως εφυγα απο τη σχολη και πηγα προς το αμαξι ειδα ενα τυπο με ενα corsa opc λευκο και οροφη να ειναι ετοιμος να φυγει. τον σταματησα για να μου πει σχετικα...
μου ειπε πως δεν εχει κανενα προβλημα 15000 δεν του εχει βγαλει τπτ και ειναι πολυ ευχαρηστιμενος
θα δουμε... -
Είσαι σίγουρος που από γκολφ θα πέσεις κατηγορία για πόλο ή οπς; Συνήθως αλλάζουμε κάτι για κάτι καλύτερο όχι κάτι χειρότερο.
Τέσπα αν είσαι σίγουρος το ντι-ες-τζι του πόλο είναι μονόδρομος. Δεν λέει να οδηγείς αυτοκίνητο με άλλο κιβώτιο απ' τη στιγμή που υπάρχει το ντι-ες-τζι.
Απλά οδήγησε το ντι-ες-τζι και θα σου φύγει κάθε σκέψη για οτιδήποτε άλλο.
-
Κανονίστηκε βόλτα με Corsa OPC και Polo GTi αύριο βράδυ. (μπορεί να παίξει και ανοιγματάκι για πλάκα Ελπίζω να ψηθούν τα 'παλικάρια')
Nice...
Να είχαμε και κανα Ibiza Fr.Θα έχω εντυπώσεις αύριο βράδυ.
-
Ο χρήστης dynamite έγραψε:
Παιδια λοιπον.
ειμαι αναμεσα σε polo GTI με οροφη , bi-xenon & led , RNS 310
ή corsa opc με οροφη.Σε λευκο και τα δυο.
Ειμαι φοιτητης και τωρα εχω ενα golf 5 tsi122 ΦΠ -> 155+ ps.
δεν ειμαι κοντρακιας με την λογικη οτι θα κανω κανονισμενα πατηματα κλπ αλλα παιζω γενικα σε φαναρια και δεν λεω ευκολα οχι σε 'προκλησεις' στο δρομοτο opc μου αρεσει πολυ εξωτερικα και ειναι αρκετα αγριο.
το φοβαμαι ομως απο θεμα μοτερ.τα φωτα σας
Σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων κοιτάς αρχικά τι πραγματικά γουσταρεις ... Δεν είναι οικογενειακό για να ζυγισεις 200παραγοντες , είναι ένα ακριβό και εκρηκτικό παιχνίδι ...
Αφού σου αρέσει το όπς χτυπά το ... Αυτο θα διαλεγα και Εγώ ... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Είσαι σίγουρος που από γκολφ θα πέσεις κατηγορία για πόλο ή οπς; Συνήθως αλλάζουμε κάτι για κάτι καλύτερο όχι κάτι χειρότερο.Τέσπα αν είσαι σίγουρος το ντι-ες-τζι του πόλο είναι μονόδρομος. Δεν λέει να οδηγείς αυτοκίνητο με άλλο κιβώτιο απ' τη στιγμή που υπάρχει το ντι-ες-τζι.
Απλά οδήγησε το ντι-ες-τζι και θα σου φύγει κάθε σκέψη για οτιδήποτε άλλο.
Cool men...
Είπαμε Καλό το dsg , Αλλά δεν είναι πανακεια , ειδικά για τρελαμενο 22αρη... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Cool men...
Είπαμε Καλό το dsg , Αλλά δεν είναι πανακεια , ειδικά για τρελαμενο 22αρη...ανάλογα πώς το βλέπει ο καθένας βέβαια...
Προσωπικά δεν αλλάζω το dsg με το ανακάτεμα της 'σούπας' που έχεις στο manual.Δε λέω ότι δε μου λείπει λίγο (όταν το κυνηγάω σε δρόμο με στροφιλίκια), αλλά μιλάμε ότι μου λείπει στο 1% του χρόνου που οδηγώ και το εξυμνώ στο υπόλοιπο 99% !
ΥΓ:συν του ότι αν μιλάμε για κλασσικό 'τρελαμένο 22άρη', θα ξεχάσει και τι σημαίνει αλλαγή δίσκου (αφού συνηθίζεται μία 'γρήγορη' αλλαγή δίσκο-πλατό σε αυτές τις ηλικίες για διάφορους ανεξήγητους-??- λόγους )
ΥΓ2: Συμφωνώ επίσης ότι εγώ δεν είμαι πλέον 22 αλλά 26 και συμφωνώ ότι ίσως έχω 'πουρέψει' λίγο -
αδερφε κινησε γη και ουρανο και οδηγησε και τα δυο.εγω θα πηγαινα σε πολο κυριως για το πολυ αναισθητο τιμονι του opc και την ηλικια του.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Cool men...
Είπαμε Καλό το dsg , Αλλά δεν είναι πανακεια , ειδικά για τρελαμενο 22αρη...ανάλογα πώς το βλέπει ο καθένας βέβαια...
Προσωπικά δεν αλλάζω το dsg με το ανακάτεμα της 'σούπας' που έχεις στο manual.Δε λέω ότι δε μου λείπει λίγο (όταν το κυνηγάω σε δρόμο με στροφιλίκια), αλλά μιλάμε ότι μου λείπει στο 1% του χρόνου που οδηγώ και το εξυμνώ στο υπόλοιπο 99% !ΥΓ:συν του ότι αν μιλάμε για κλασσικό 'τρελαμένο 22άρη', θα ξεχάσει και τι σημαίνει αλλαγή δίσκου (αφού συνηθίζεται μία 'γρήγορη' αλλαγή δίσκο-πλατό σε αυτές τις ηλικίες για διάφορους ανεξήγητους-??- λόγους )
ΥΓ2: Συμφωνώ επίσης ότι εγώ δεν είμαι πλέον 22 αλλά 26 και συμφωνώ ότι ίσως έχω 'πουρέψει' λίγοΑνάλογα την ηλικία και τις προτιμήσεις του καθενός...
Άλλη χάρη έχει η καρφωτη ταχύτητα ...
Στα 22 το παιχνίδι είναι στο 70% του χρόνου και η άνεση στο 30% ... Ίσως να λέω και ΠΟΛΥ... -
καλημερα σε ολους.
Λοιπον αρχικα ειμαι 23 χαχαχα 2ερον το εχω οδηγισει το dsg και το 6αρι σε golf GTI 5 και το 7αρι στο Ibiza cupra dsg.
ενταξει καλο ειναι δεν λεω και αρκετα γρηγορο!
θα δουμε.. θελω σιγουρα να εχω μια εικονα και απο τα 2 πριν τελικα διαλεξω!!! -
Άσπρο κορσα opc με μαύρη οροφή 18αρες και διακριτικό αυτοκόλλητο νουρμπουρινγκ...
-
ναι αστα να πανε!!!!
ξεχασα να πω πως απο το 2011 το opc θα εχει τελη 344 ευρο
και το polo... 139ο Tsi Ξερω περιπου τι καιει.. το corsa ???
τελος ειδα καπου πως το αλαξαν λιγο
*Προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, αλλά και να μην αφήσει… ακάλυπτες τις επιδόσεις, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να μειώσουν την κατανάλωση κατά 7,6%.
Έχει μέση κατανάλωση 7,3 λίτρα ανά 100 χλμ. (0,6 λίτρα λιγότερο), χαρίζοντας 50 χλμ. αυτονομία παραπάνω. Περιορίστηκαν και κατά 9,5% οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, από 190 σε 172 γρ./χλμ. Ο 1.6 lt turbo κινητήρας απoδίδει 192 hp στις 5.850 σ.α.λ., με ροπή 230 Nm διαθέσιμη μεταξύ 1.980 - 5.850 σ.α.λ. Στιγμιαία, με υπερπλήρωση, φθάνει τα 266 Nm.
Το μοτέρ συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει την ίδια καλή αίσθηση σε κλιμάκωση, αλλά για να επιτευχθεί η μείωση της κατανάλωσης προστέθηκε ένδειξη ιδανικής αλλαγής σχέσεων στον πίνακα οργάνων. Η επιτάχυνση παραμένει στα 7,2 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα. Διατηρείται στάνταρ το ESP.
Να πω εδω λοιπον πως για κανα χρονο μαξ ακωμη θα κανω μερικα πανω κατω Αθηνα-Λαρισα αλλα στην Αθηνα δεν ειμαι μεσα στο κεντρο.
-
Akουσα πως ολα τα νεα αυτοκινητα με αδεια κυκλοφοριας 1/2011.....δεν θα πληρωσουν τελη κυκλοφοριας.....
ισχυει????
μολις γυρισα απο vw Φιλλιπαιο......και μου ειπε με ξενον ή ηλιοροφη παραδοση σε 5-6 μηνες.....
ελεος........τι ειναι καμμια πορσε?
-
Ο χρήστης karnezis έγραψε:
**Akουσα πως ολα τα νεα αυτοκινητα με αδεια κυκλοφοριας 1/2011.....δεν θα πληρωσουν τελη κυκλοφοριας.....ισχυει????**
μολις γυρισα απο vw Φιλλιπαιο......και μου ειπε με ξενον ή ηλιοροφη παραδοση σε 5-6 μηνες.....
ελεος........τι ειναι καμμια πορσε?
ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ!!!!!
το πολο θα εχει τελη 139 ευρο. ειναι στην κατηγορια 121 - 140 οπου εχει πολλαπλασιαστη 1
αρα αφου εχει 139 Χ 1 = 139Ευρο.
VW Polo GTI (2010)