-
Volvozeus γράψε πως γίνεται το check με το read και τα πίσω φώτα ομίχλης, γιατί το προσπάθησα και δεν έγινε τίποτε.
-
όταν είχα πάει να παραλάβω το αυτοκίνητο 0κλμ και καθώς ο πωλητής μου εξηγούσε τα χειριστήρια κτλ, εμφανίστηκε το μήνυμα @low battery@, λογικό αφού το όχημα θα ήταν παρκαρισμένο για μήνες. Έβαλα μπρος κανονικά και από τότε, μέχρι τώρα όλα καλά. Εσάς πριν μείνετε στον τόπο, σας εμφάνισε ποτέ το μήνυμα low battery ?
το πρόβλημα το εντοπίζω ίσως στον aftermarket συναγερμό. Οταν πάτε να αλλάξετε μπαταρία, πείτε στον ηλεκτρολόγο με ένα αμπερόμετρο να σας μετρήσει την κατανάλωση όταν έχετε κλείσει και σβήσει το αυτοκίνητο, να πάρουμε μια ιδέα για το πόσα mA είναι η κατανάλωση του συναγερμού.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
όταν είχα πάει να παραλάβω το αυτοκίνητο 0κλμ και καθώς ο πωλητής μου εξηγούσε τα χειριστήρια κτλ, εμφανίστηκε το μήνυμα @low battery@, λογικό αφού το όχημα θα ήταν παρκαρισμένο για μήνες. Έβαλα μπρος κανονικά και από τότε, μέχρι τώρα όλα καλά. Εσάς πριν μείνετε στον τόπο, σας εμφάνισε ποτέ το μήνυμα low battery ?το πρόβλημα το εντοπίζω ίσως στον aftermarket συναγερμό. Οταν πάτε να αλλάξετε μπαταρία, πείτε στον ηλεκτρολόγο με ένα αμπερόμετρο να σας μετρήσει την κατανάλωση όταν έχετε κλείσει και σβήσει το αυτοκίνητο, να πάρουμε μια ιδέα για το πόσα mA είναι η κατανάλωση του συναγερμού.
Δε νομιζω να ειναι ο aftermarket συναγερμος το προβλημα. Απειροελάχιστη καταναλωση εχει ο οποιοσδηποτε.
Τα υπολοιπα μελη δεν μας ειπαν στα ποσα χρονια αλλαξαν μπαταρια και με ποια την αντικατεστησαν.
-
Εμένα γιατί δεν το παθαίνει π.χ. το πρωί, αλλά πάντα το βραδάκι, όταν φεύγω από τη δουλειά να πάω σπίτι;
Το αμάξι κάθεται μόνο 7,5 ώρες στη δουλειά, πολύ περισσότερες στο σπίτι.
Η μόνη διαφορά είναι ότι στο σπίτι μπαίνει κάτω από σκεπασμένο πάρκινγκ ενώ στη δουλειά σε ανοικτό...
Πάντως, κάποιο μήνυμα δεν έβγαλε κατά την ώρα της εκκίνησης. Μόνο μια φορά για το αντισπίν μετά από βροχή. -
Α, και το low voltage battery δεν αναφερεται στην μπαταρια του αυτοκινητου παρα μονο στην μπαταρια του τηλεχειριστηριου! Απιστευτο?
-
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
Α, και το low voltage battery δεν αναφερεται στην μπαταρια του αυτοκινητου παρα μονο στην μπαταρια του τηλεχειριστηριου! Απιστευτο? -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Τις μπαταρίες της volvo, ποια εταιρία τις κατασκευάζει;Έχω την εντύπωση ότι τις κατασκευάζει η Johnson Controls που κατέχει μεταξύ άλλων και τη Varta η οποία φαίνεται να κατασκευάζει τις μπαταρίες των Volvo...
Και μόλις την επιβεβαίωσα και ενημερώνω το post:
http://www.johnsoncontrols.com/publish/us/en/products/power_solutions/media_kit/products/battery_101/varta.html -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Τις μπαταρίες της volvo, ποια εταιρία τις κατασκευάζει;
Έχω την εντύπωση ότι τις κατασκευάζει η Johnson Controls που κατέχει μεταξύ άλλων και τη Varta η οποία φαίνεται να κατασκευάζει τις μπαταρίες των Volvo...
Και μόλις την επιβεβαίωσα και ενημερώνω το post:
http://www.johnsoncontrols.com/publish/us/en/products/power_solutions/media_kit/products/battery_101/varta.htmlΟ καθένας λέει ότι θέλει, δύο ηλεκτρολόγοι εδώ στην Αλεξάνδρεια λένε ότι η Varta είναι θυγατρική της Bosch, γι' αυτό κι οι μπαταρίες τους είναι ίδιες... Καλά που υπάρχει το Forum για να βγάζουμε άκρη.
-
Καλησπέρα,
Μπαταρίες οι εταιρείες αυτοκινήτων αγοράζουν από διάφορους κατασκευαστές. Έτσι θα τύχει κάποια παρτίδα με Varta, άλλη με Bosch άλλη με Tudor (γα να μην ξεχνάμε και την αντίστοιχη σκανδιναβική εταιρεία).
Όπως ακριβώς και με τα λάστιχα. Εμάς μας έτυχαν τα Ρ7 οι προηγούμενοι είχαν Michelin. Αυτές είναι προγραμματικές συμφωνίες.
Προφανώς (και σε αντίθεση ίσως με τα ελαστικά) η μπαταρία και η προέλευσή της δεν αποτελούν στοιχείο επιλογής του αυτοκινήτου. Εξάλλου κοστίζουν λίγο, ώστε να θεωρούνται εξίσου αναλώσιμες με τα τακάκια των φρένων. Και φυσικά δεν έχει καμμιά σχέση τι μπαταρία φορούσε από τη μαμά, με την επιλογή που θα κάνετε στην αντικατάσταση.Πάμε τώρα στη διάρκεια της ζωής. Κανονικά μια μπαταρία πρέπει να κρατήσει τουλάχιστον 3 χρόνια. Έχει εγγύηση 2 χρόνια, που σημαίνει ότι αν σου χαλάσει νωρίτερα στην αλλάζουν τζάμπα και 1 ακόμη χρόνος είναι το ελάχιστο που θα περίμενε κανείς. Οι κλειστού τύπου είναι σημαντικό να είναι φρέσκες, ενώ τις ανοιχτού (για τους fan του είδους) πρέπει να τις βάζουμε υγρά 'παρουσία του πελάτη'. Βέβαια τα στοιχεί έχουν ξηρά φόρτιση, γιαυτό και η μπαταρία απλά μένει idle για ένα χρόνο 1-2 ώρες (προσοχή, όχι σε φορτιστή!) πριν μπει στο αυτοκίνητο.
Προσωπικά θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα μπαταρία κλειστού τύπου. Οι μάρκες που προαναφέρθηκαν είναι όλες πολύ καλές, αν και προσωπικά είμαι λίγο fun της Bosch. Οι νέες σειρές της οποίας (silver νομίζω) είναι πολύ καλές. Προφανώς επιλέγουμε την μπαταρία εκείνη που για τις διαστάσεις της υποδοχής έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα σε Αh και το μεγαλύτερο ρεύμα ψυχρής εκκίνησης. Στην ανάγκη πληρώστε μια μικρή διαφορά, δεν θα το μετανιώσετε καθώς πλέον όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ένα σωρό καταναλώσεις (αντλίες, αισθητήρες, εγκέφαλος, επικοινωνίες) που λειτουργούν και με σβυστό τον κινητήρα. Για όσους ενδιαφερθούν για Bosch θα πρότεινα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΤΕΤΟΜΑ (όχι τα Bosch service centers) και φυσικά μια καλή έρευνα αγοράς γιατί οι τιμές παίζουν τρελά. Προφανώς αποφεύγονται τα ...τεχνικά πολυκαταστήματα γιατί συνήθως ξεπουλάν μπαγιάτικη πραμάτεια.Καλές επιλογές!
ΥΓ Και εγώ συμφωνώ ότι κανένας συναγερμός ή οτιδήποτε aftermarket μπορεί να αδειάσει μια μπαταρία. Το S4 έχει αυτό το προβλημα(τάκι?) με τα φώτα στάθμευσης (διάολε, θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον μια ηχητική υπενθύμιση, όταν ανοίγεις την πόρτα του οδηγού) και φυσικά και τα alarm είναι ..ενεργοβόρα. Κατά τα άλλα, πιθανά να υπάρχει κάποια διαρροή. Αυτό μπορεί να ελεγχθεί, όπως επίσης και η κατάσταση του alternator (γιατί αν δεν φορτίζει σωστά, και αυτό συμβαίνει μερικές φορές, θα μας φάει και την καινούργια πολύ γρήγορα). Επιπλέον η μέτρηση της μπαταρίας (είναι ανοιχτού τύπου νομίζω) μπορεί να δείξει αν απλά έχει εκφορτιστεί και χάλασε, ή υπάρχει πρόβλημα σε κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο και βγάζει χαμηλότερη τάση. Στη δεύτερη περίπτωση, στο βαθμό που είναι
-
Οι μπαταρίες πάντως καταστρέφονται ιδιαίτερα με τις υψηλές θερμοκρασίες άρα πολύ περισσότερο αν κάποιος δε διαθέτει κλειστό garage ή το αυτοκίνητό του δε σκιάζεται κατά τους θερμούς μήνες του καλοκαιριού. Οι συνθήκες στην Ελλάδα δεν είναι και οι πιο εύκολες με κρύο το χειμώνα ιδιαίτερα σε ορισμένες περιοχές και καύσωνες το καλοκαίρι....το ίδιο ισχύει και με τα ελαστικά αλλά και με άλλα τμήματα κάθε αυτοκινήτου. Όσο για τα P7 της Pirelli αυτά τοποθετούνται στις 16άρες ζάντες της Volvo στα μικρά της οχήματα. Οι 15άρες είναι πάντα Michelin....
-
Ο χρήστης ghimonas έγραψε:
Volvozeus γράψε πως γίνεται το check με το read και τα πίσω φώτα ομίχλης, γιατί το προσπάθησα και δεν έγινε τίποτε.γυρνας το κλειδι στην θέση 2,πατας κρατημένο το read και μετα 2 φορες πατας το κουμπι του πισω φως ομιχλης και μετα αφηνεις το κουμπι read.
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=65822
Υ.Γ Καλα τα λεει ο jim, η πρεπει να ανοιξεις κανα συνεργειο η να φτιαξεις καμια βιβλιοθηκη πληροφοριων για τα volvo μας.thanx volvozeus αν και εχω ανησηχησει με τα set που μου εβγαλε.παω δηλαδη σε ενα εξ0ουσιοδοτημενο ζηταω εκτυπωση vida και μου το βγαζουν τσακ μπαμ?
μου εχει βγαλει set σε
CEM DTC SET
DDM
PDM -
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
.....
Τα υπολοιπα μελη δεν μας ειπαν στα ποσα χρονια αλλαξαν μπαταρια και με ποια την αντικατεστησαν.Στις σελίδες 126 και 127 συζητήθηκε αρκετά το θέμα κατόπιν της δικής μου εμπειρίας. Εκεί αναφέρουν και άλλοι την δική τους.
Η δικιά μου μπαταρία κράτησε 20 μήνες και μου την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία εντός εγγύησης. -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Εμένα γιατί δεν το παθαίνει π.χ. το πρωί, αλλά πάντα το βραδάκι, όταν φεύγω από τη δουλειά να πάω σπίτι;
Το αμάξι κάθεται μόνο 7,5 ώρες στη δουλειά, πολύ περισσότερες στο σπίτι.
Η μόνη διαφορά είναι ότι στο σπίτι μπαίνει κάτω από σκεπασμένο πάρκινγκ ενώ στη δουλειά σε ανοικτό...
Πάντως, κάποιο μήνυμα δεν έβγαλε κατά την ώρα της εκκίνησης. Μόνο μια φορά για το αντισπίν μετά από βροχή.Στην δουλειά κουράζεται ..., ενώ το βράδυ παίρνει έναν υπνάκο και το πρωί όλα ΟΚ
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
.....
Τα υπολοιπα μελη δεν μας ειπαν στα ποσα χρονια αλλαξαν μπαταρια και με ποια την αντικατεστησαν.Στις σελίδες 126 και 127 συζητήθηκε αρκετά το θέμα κατόπιν της δικής μου εμπειρίας. Εκεί αναφέρουν και άλλοι την δική τους.
Η δικιά μου μπαταρία κράτησε 20 μήνες και μου την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία εντός εγγύησης.Από τον Ιούλιο του 2006 δεν έχει αλλαχθεί η μπαταρία στο δικό μου...συνολικά 41 μήνες...να πω όμως ότι οι καθημερινές μετακινήσεις γίνονται ως επί το πλείστον με άλλα οχήματα...
-
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Εμένα γιατί δεν το παθαίνει π.χ. το πρωί, αλλά πάντα το βραδάκι, όταν φεύγω από τη δουλειά να πάω σπίτι;
Το αμάξι κάθεται μόνο 7,5 ώρες στη δουλειά, πολύ περισσότερες στο σπίτι.
Η μόνη διαφορά είναι ότι στο σπίτι μπαίνει κάτω από σκεπασμένο πάρκινγκ ενώ στη δουλειά σε ανοικτό...
Πάντως, κάποιο μήνυμα δεν έβγαλε κατά την ώρα της εκκίνησης. Μόνο μια φορά για το αντισπίν μετά από βροχή.Μηπως λοιπον εχει προβλημα ο αισθητηρας θερμοκρασιας της μπαταριας (βρισκεται κατω απο την μπαταρια) και δινει λανθασμενα σημα για διακοπη ρευματος?
Το abs και το αντισπιν ελεγχοντε απο το συστημα για τη σωστη λειτουργια τους κατα την εκκινηση και μετα απο καποια μετρα. Αν η λυχνια μεινει αναμενη μετα την εκκινηση και δεν σβησει μετα απο λιγα μετρα τοτε και μονο υπαρχει προβλημα. -
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Υ.Γ Καλα τα λεει ο jim, η πρεπει να ανοιξεις κανα συνεργειο η να φτιαξεις καμια βιβλιοθηκη πληροφοριων για τα volvo μας.thanx volvozeus αν και εχω ανησηχησει με τα set που μου εβγαλε.παω δηλαδη σε ενα εξ0ουσιοδοτημενο ζηταω εκτυπωση vida και μου το βγαζουν τσακ μπαμ?
μου εχει βγαλει set σε
CEM DTC SET
DDM
PDMΚαι μην σου παρει και πανω απο 10 ευρω (και πολλα λεω!), αλλα καλυτερα μην πας στο συνεργειο αφου μαλλον δεν προκειται για κατι ανησυχητικο. Απλα στο επομενο σερβις πες τους οτι εχει καποιο σφαλμα αποθηκευμενο και να το δουν. Με την προυποθεση βεβαια οτι ολα δουλευουν μια χαρα! Το VIDA θα δειξει ποσες φορες εμφανιστηκε το σφαλμα και τι διαβαθμιση εχει (πρασινο, κιτρινο, κοκκινο).
Επισης μεσω VIDA ρυθμιζεις αν θες: Φωτα ημερας, ενταση θερμαινομενων καθισματων, σκουρωτητα αντιθαμβωτικου καθρεπτη, χρονικη υστερηση κλειδωματος σε περιπτωση που δεν ανοιξει καποια πορτα κατα το ξεκλειδωμα, ενεργοποιηση/απενεργοποιηση κλεισιματος/ανοιγματος παραθυρων μεσω τηλεχειριστηριου/πληκτρου κλειδωματος της πορτας του οδηγου κα (δεν θυμαμαι κατι αλλο τωρα )
Το τελευταιο, να κλεινεις δηλαδη ταυτοχρονα ολα τα παραθυρα με το κουμπι στην πορτα του οδηγου που κλειδωνεις το αυτοκινητο απο μεσα δεν το εχω δοκιμασει αν δουλευει.... -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Στην δουλειά κουράζεται ..., ενώ το βράδυ παίρνει έναν υπνάκο και το πρωί όλα ΟΚεσένα σε άντεξε μόνο 20 μήνες πριν πάρει διαζύγιο...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το τελευταιο, να κλεινεις δηλαδη ταυτοχρονα ολα τα παραθυρα με το κουμπι στην πορτα του οδηγου που κλειδωνεις το αυτοκινητο απο μεσα δεν το εχω δοκιμασει αν δουλευει....
εγω το δοκιμασα σημερα και δεν δουλευει.πατωντας το πληκτρο ξεκλειδωματος τηλεχιστηριου κρατημενου κατεβαινουν ολα τα παραθυρα.δοκιμασα και οταν ειμαι μεσα να πατησω το κουμπι για το κλειδωμα και ξεκλειδωμα των κλειδαριων που ειναι στην πορτα αλλα δεν κατεβηκαν η ανεβηκαν τα παραθυρα.βεβαια δεν ειχα το κλειδι στην μιζα.τελος παντων.μια ρυθμιση μεσω vida για τα xenon φωτα και τον καθρευτη που μου φενεται πολυ σκουρος θα γινει οταν το παω για service σε καμια 12αρια χιλ.χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Volvozeus γράψε πως γίνεται το check με το read και τα πίσω φώτα ομίχλης, γιατί το προσπάθησα και δεν έγινε τίποτε.
γυρνας το κλειδι στην θέση 2,πατας κρατημένο το read και μετα 2 φορες πατας το κουμπι του πισω φως ομιχλης και μετα αφηνεις το κουμπι read.
Thanx vrestas για την απάντηση. Αυτό έκανα κι εγώ και δε μου έβγαλε τπτ, ούτε τώρα μου βγάζει ... Ίσως επειδή έχω την πίσω ζώνη δεμένη με το καθισματάκι και μου δείχνει μόνινο μήνυμα 'right rear belt in use'. Θα το δοκιμάσω και με βγαλμένη ζώνη και θα δω.
-
Καλημερα στην παρεα.
Χθες εβαλα τελικα την BERGA μπαταρια (Γερμανικη) 72Ah 680 A κρυας εκκινησης 90 ευρω. Οι διαστασεις της ιδιες με της αρχικης. Σε σχεση με τα 180 ευρω της εργοστασιακης (που ειναι και μαπα) ειναι πολυ καλη επιλογη.
Αυτο που ξεχασα να πω στα μελη της παρεας ειναι οτι περα απο τον συναγερμο που εχω εγκατεστημενο, εχω τοποθετησει κι ενα περιμετρικο σύστημα προστασιας (μολις το χαζεύει καποιος σφυριζει προειδοποιητικα) ανεξάρτητο βεβαια απο το κεντρικο ηλεκτρικο σύστημα (can-bus), ωστόσο παίρνει κανονικα ρεύμα απο την μπαταρια + 1 πιο δυνατο (σε φωτισμο) λαμπακι. Βεβαια δεν τα εχω μονιμα ενεργοποιημενα αυτα τα 2, ωστοσο για καποιο διάστημα της μερας ειναι ενεργοποιημενα.
Anyway, βλέποντας και στα διεθνη forum περι volvo, καπου εκει κυμαίνεται η μεση διάρκεια μιας μπαταριας (απο 2,5 ετηε εως 4). Νομιζω ειναι μικρη.
VOLVO FORUM