Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χωρίς TC και πάλι! - Σχόλια
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Χωρίς TC και πάλι! - Σχόλια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    25
    40
    131
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lord_rutherford last edited by

      Φέτος όλοι ξέραμε οτι έχουμε μια μεγάλη αλλαγή. Ομάδες και οδηγοί λέγανε πως δεν τους πολυεπηρεάζει, αλλά στον πρώτο αγώνα 7 αμάξια τερμάτισαν και δε φαίνεται σε αυτό να έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες μόνο. Τι έχετε να πείτε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lord_rutherford last edited by

        Φέτος όλοι ξέραμε οτι έχουμε μια μεγάλη αλλαγή. Ομάδες και οδηγοί λέγανε πως δεν τους πολυεπηρεάζει, αλλά στον πρώτο αγώνα 7 αμάξια τερμάτισαν και δε φαίνεται σε αυτό να έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες μόνο. Τι έχετε να πείτε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lord_rutherford last edited by

          Φέτος όλοι ξέραμε οτι έχουμε μια μεγάλη αλλαγή. Ομάδες και οδηγοί λέγανε πως δεν τους πολυεπηρεάζει, αλλά στον πρώτο αγώνα 7 αμάξια τερμάτισαν και δε φαίνεται σε αυτό να έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες μόνο. Τι έχετε να πείτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stavrosg last edited by

            Οι λίγοι τερματισμοί δεν οφείλονται μόνο στο TC, αλλά περισσότερο σε αυξημένη σε σχέση με άλλες χρονιές αναξιοπιστία. (π.χ. Ferrari, που είχαν μεν τις στιγμούλες τους οι οδηγοί της, αλλά τελικά εγκατέλειψαν από μηχανικες βλάβες).

            Όπως και να έχει, και αν και δεν είδα όλο τον αγώνα γιατί ψιλοκοιμήθηκα στην αρχή, η διαφορά σε σχέση με τους αποστειρωμένους περσυνούς (και πίσω) αγώνες είναι αισθητή, και μακάρι να συνεχίσει έτσι..

            Η Μαλαισία είναι μερικές μέρες μόνο μακρυά, και πιστεύω οτι τότε θα μπορέσουμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red-spirit last edited by

              Θα πρέπει να προσαρμόσουν άμεσα τον τρόπο οδήγησής τους σχεδόν όλοι, ακόμα ίσως και οι παππούδες, γιατί αλλιώς μπορεί να έχουμε χρονιά-καρμανιόλα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ari_vatanen last edited by

                Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                Η Μαλαισία είναι μερικές μέρες μόνο μακρυά...

                Προς στιγμής όπως το διαβασα νόμισα ότι θα πας εκεί με τα πόδια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red-spirit last edited by

                  Πάντως είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις να κάνουν ανάποδα για να κρατήσουν το μονοθέσιο εντός στις στροφές! Θυμάμαι μια pole position του Mika Hakkinen από τον Michael Schumacher στην Ιμολα 2000 ή το 1999 (δε καλοθυμάμαι) που η McLaren είχε φάει 1-2 φορές το γρασίδι! Σκέψου τί μαεστρία χρειάζοταν!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Μου αρέσει ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ το TC ban!!!

                    Αρχικά επειδή το θέαμα είναι συναρπαστικό, βλέπουμε πολλά ανάποδα και τα λάθη είναι πιο 'εύκολα' και βεβαίως χρειάζονται καλύτεροι χειρισμοί.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Γνωμη μου ειναι οτι ο Ραϊκονεν θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο τους κορυφαιους εφοσον εχει τη μικροτερη αναλογικα θητεια σε μικρες φορμουλες οπου απουσιαζουν τα ηλεκτρονικα. Χαμιλτον, Κοβα, Ροζμπεργκ που εχουν φαει το GP2 με το κουταλι θα εχουν σχετικα μικροτερο προβλημα.

                      Θα δουμε παντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ripper last edited by

                        Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχει ο Massa που είναι κουλαμαρίας.
                        Άλλωστε είναι ο μόνος που παραπονιόταν πριν την έναρξη της σεζόν για την κατάργηση του TC.
                        Όποιος και να έχει το πρόβλημα πάντως, σίγουρα οι αγώνες θα είναι πιο απρόβλεπτοι, αφού τα λάθη θα είναι περισσότερα και οι εκκινήσεις πιο συναρπαστικές.

                        Πολύ σωστό μέτρο μετά από πολλά χρόνια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          by-cosworth last edited by

                          Oντως χωρις TC ετος τα πραγματα θα είναι πολυ δυσκολα αλλα και πιο θεαματικα για μας και ετσι θα αποδειχθει ποιοι αξιζουν να βρισκονται στις θεσεις που βρισκονται ..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            st-devote last edited by

                            ... προς το παρων ειμαι θετικος αλλα θα περιμενω να δω και στην Μαλαισια που προβλεπονται βροχες.

                            ( μονο η ασφαλεια με προβληματιζει )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης greo έγραψε:
                              Γνωμη μου ειναι οτι ο Ραϊκονεν θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο τους κορυφαιους εφοσον εχει τη μικροτερη αναλογικα θητεια σε μικρες φορμουλες οπου απουσιαζουν τα ηλεκτρονικα. Χαμιλτον, Κοβα, Ροζμπεργκ που εχουν φαει το GP2 με το κουταλι θα εχουν σχετικα μικροτερο προβλημα.

                              Θα δουμε παντως.

                              Βασικά ο Kimi είναι ο μόνος απο αυτούς που περιέγραψες που είχε οδηγήσει F1 χώρις TC. Αν θυμάμαι καλά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Η κατάσταση είναι κάπως καλύτερη από πριν. Η συνέχεια θα δείξει πόσο καλύτερη ή όχι θα είναι. Αυτό που περιμένω είναι wet races...! Εκεί πιστεύω θα δούμε πολλά!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                  Γνωμη μου ειναι οτι ο Ραϊκονεν θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο τους κορυφαιους εφοσον εχει τη μικροτερη αναλογικα θητεια σε μικρες φορμουλες οπου απουσιαζουν τα ηλεκτρονικα. Χαμιλτον, Κοβα, Ροζμπεργκ που εχουν φαει το GP2 με το κουταλι θα εχουν σχετικα μικροτερο προβλημα.

                                  Θα δουμε παντως.

                                  Βασικά ο Kimi είναι ο μόνος απο αυτούς που περιέγραψες που είχε οδηγήσει F1 χώρις TC. Αν θυμάμαι καλά...

                                  Nαι ε;
                                  Ειναι παλιοτερος απ'οτι δειχνει.
                                  Αληθεια ποτε μπηκε επισημως; Γιατι ανεπισημως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    patro last edited by

                                    παιδια για σκεφτητε το και ετσι....

                                    τα αυτοκινητα ειναι περισσοτερο ευκολα απο περυσι , τα αυτοκινητα επαψαν να ειναι απολυτα οπλα.

                                    με τα περσυνα αμαξια τα αναποδα στις κατατακτηριες θα ειχαν καταληξει σε δραματα πολυ απλα τετοιες γωνιες δεν επαιζαν. τωρα το ρισκο δινει κερδος αλλα σωζεται και πιο ευκολα. η διαφορα θα ειναι λιγοτερο αισθητη στις γρηγορες στροφες.

                                    ναι μεν θα ξεχωρισουν οι οδηγοι αλλα τα αμαξια εγιναν πιο ευκολα στην οδηγηση . το επιπεδο οδηγησης θα ανεβει οχι επειδη ειναι παλουκι το αμαξι αλλα επειδη μπορουν να γινουν περισσοτερα με αυτο.

                                    μια εποχη τελειωσε.θεωρω πως ηταν η εποχη των μονοθεσιων που δε συγχωρουσαν τιποτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      ripper last edited by

                                      Greo νομίζω στον 6-7ο αγώνα του 2001 είχε μπεί. Όταν ο προδότης ήταν στην Sauber.
                                      Θυμάμαι καλά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geo-f1 last edited by

                                        Στον αγωνα της Ισπανιας ειχε μπει το 2001..Ετρεχε και ο Αλονσο τοτε με την Μιναρτνι..Αμφιβαλω αν η Μιναρτνι εβαλε TC απο την Ισπανια και μετα..

                                        Παντως ο Μασσα ηταν το 1ο θυμα...μονο λιγα μετρα μετα την εκκινηση..κατι ηξερε και παραπονιοταν..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gatony last edited by

                                          Mε τον πρώτο αγώνα χωρίς tc μόνο θετικά σχόλια μπορώ να έχω.
                                          Έλεπα πόσο προσεκτικοί είναι οι οδηγοί πλέον στο πάτημα του γκαζιού μετά τη στροφή και δεν το πίστευα
                                          Λίγο να βιαζόντουσταν να το πατήσουν και νάσου τα ανάποδα.
                                          Πιστεύω πως φέτος θα παίξει τον ρόλο του στα αποτελέσματα αφού μια μικρότερη ομάδα με ένα σαφώς πιο θαραλλέο-αποφασισμένο οδηγό μπορεί να ακολουθήσει(λέμε τώρα) πιο δυνατούς συνδυασμούς αν βγαίνουν από την στροφή με περισσότερα χλμ.
                                          Ίδωμεν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης gatony έγραψε:

                                            Πιστεύω πως φέτος θα παίξει τον ρόλο του στα αποτελέσματα αφού μια μικρότερη ομάδα με ένα σαφώς πιο θαραλλέο-αποφασισμένο οδηγό μπορεί να ακολουθήσει(λέμε τώρα) πιο δυνατούς συνδυασμούς αν βγαίνουν από την στροφή με περισσότερα χλμ.
                                            Ίδωμεν...

                                            Μπαρικέλο με την Χόντα στην Αυστραλία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr