-
Φέτος όλοι ξέραμε οτι έχουμε μια μεγάλη αλλαγή. Ομάδες και οδηγοί λέγανε πως δεν τους πολυεπηρεάζει, αλλά στον πρώτο αγώνα 7 αμάξια τερμάτισαν και δε φαίνεται σε αυτό να έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες μόνο. Τι έχετε να πείτε;
-
Φέτος όλοι ξέραμε οτι έχουμε μια μεγάλη αλλαγή. Ομάδες και οδηγοί λέγανε πως δεν τους πολυεπηρεάζει, αλλά στον πρώτο αγώνα 7 αμάξια τερμάτισαν και δε φαίνεται σε αυτό να έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες μόνο. Τι έχετε να πείτε;
-
Φέτος όλοι ξέραμε οτι έχουμε μια μεγάλη αλλαγή. Ομάδες και οδηγοί λέγανε πως δεν τους πολυεπηρεάζει, αλλά στον πρώτο αγώνα 7 αμάξια τερμάτισαν και δε φαίνεται σε αυτό να έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες μόνο. Τι έχετε να πείτε;
-
Οι λίγοι τερματισμοί δεν οφείλονται μόνο στο TC, αλλά περισσότερο σε αυξημένη σε σχέση με άλλες χρονιές αναξιοπιστία. (π.χ. Ferrari, που είχαν μεν τις στιγμούλες τους οι οδηγοί της, αλλά τελικά εγκατέλειψαν από μηχανικες βλάβες).
Όπως και να έχει, και αν και δεν είδα όλο τον αγώνα γιατί ψιλοκοιμήθηκα στην αρχή, η διαφορά σε σχέση με τους αποστειρωμένους περσυνούς (και πίσω) αγώνες είναι αισθητή, και μακάρι να συνεχίσει έτσι..
Η Μαλαισία είναι μερικές μέρες μόνο μακρυά, και πιστεύω οτι τότε θα μπορέσουμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.
-
Θα πρέπει να προσαρμόσουν άμεσα τον τρόπο οδήγησής τους σχεδόν όλοι, ακόμα ίσως και οι παππούδες, γιατί αλλιώς μπορεί να έχουμε χρονιά-καρμανιόλα
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Η Μαλαισία είναι μερικές μέρες μόνο μακρυά...
Προς στιγμής όπως το διαβασα νόμισα ότι θα πας εκεί με τα πόδια...
-
Πάντως είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις να κάνουν ανάποδα για να κρατήσουν το μονοθέσιο εντός στις στροφές! Θυμάμαι μια pole position του Mika Hakkinen από τον Michael Schumacher στην Ιμολα 2000 ή το 1999 (δε καλοθυμάμαι) που η McLaren είχε φάει 1-2 φορές το γρασίδι! Σκέψου τί μαεστρία χρειάζοταν!!!
-
Μου αρέσει ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ το TC ban!!!
Αρχικά επειδή το θέαμα είναι συναρπαστικό, βλέπουμε πολλά ανάποδα και τα λάθη είναι πιο 'εύκολα' και βεβαίως χρειάζονται καλύτεροι χειρισμοί.
-
Γνωμη μου ειναι οτι ο Ραϊκονεν θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο τους κορυφαιους εφοσον εχει τη μικροτερη αναλογικα θητεια σε μικρες φορμουλες οπου απουσιαζουν τα ηλεκτρονικα. Χαμιλτον, Κοβα, Ροζμπεργκ που εχουν φαει το GP2 με το κουταλι θα εχουν σχετικα μικροτερο προβλημα.
Θα δουμε παντως.
-
Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχει ο Massa που είναι κουλαμαρίας.
Άλλωστε είναι ο μόνος που παραπονιόταν πριν την έναρξη της σεζόν για την κατάργηση του TC.
Όποιος και να έχει το πρόβλημα πάντως, σίγουρα οι αγώνες θα είναι πιο απρόβλεπτοι, αφού τα λάθη θα είναι περισσότερα και οι εκκινήσεις πιο συναρπαστικές.Πολύ σωστό μέτρο μετά από πολλά χρόνια.
-
Oντως χωρις TC ετος τα πραγματα θα είναι πολυ δυσκολα αλλα και πιο θεαματικα για μας και ετσι θα αποδειχθει ποιοι αξιζουν να βρισκονται στις θεσεις που βρισκονται ..
-
... προς το παρων ειμαι θετικος αλλα θα περιμενω να δω και στην Μαλαισια που προβλεπονται βροχες.
( μονο η ασφαλεια με προβληματιζει )
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Γνωμη μου ειναι οτι ο Ραϊκονεν θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο τους κορυφαιους εφοσον εχει τη μικροτερη αναλογικα θητεια σε μικρες φορμουλες οπου απουσιαζουν τα ηλεκτρονικα. Χαμιλτον, Κοβα, Ροζμπεργκ που εχουν φαει το GP2 με το κουταλι θα εχουν σχετικα μικροτερο προβλημα.Θα δουμε παντως.
Βασικά ο Kimi είναι ο μόνος απο αυτούς που περιέγραψες που είχε οδηγήσει F1 χώρις TC. Αν θυμάμαι καλά...
-
Η κατάσταση είναι κάπως καλύτερη από πριν. Η συνέχεια θα δείξει πόσο καλύτερη ή όχι θα είναι. Αυτό που περιμένω είναι wet races...! Εκεί πιστεύω θα δούμε πολλά!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Γνωμη μου ειναι οτι ο Ραϊκονεν θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα απο τους κορυφαιους εφοσον εχει τη μικροτερη αναλογικα θητεια σε μικρες φορμουλες οπου απουσιαζουν τα ηλεκτρονικα. Χαμιλτον, Κοβα, Ροζμπεργκ που εχουν φαει το GP2 με το κουταλι θα εχουν σχετικα μικροτερο προβλημα.
Θα δουμε παντως.
Βασικά ο Kimi είναι ο μόνος απο αυτούς που περιέγραψες που είχε οδηγήσει F1 χώρις TC. Αν θυμάμαι καλά...
Nαι ε;
Ειναι παλιοτερος απ'οτι δειχνει.
Αληθεια ποτε μπηκε επισημως; Γιατι ανεπισημως -
παιδια για σκεφτητε το και ετσι....
τα αυτοκινητα ειναι περισσοτερο ευκολα απο περυσι , τα αυτοκινητα επαψαν να ειναι απολυτα οπλα.
με τα περσυνα αμαξια τα αναποδα στις κατατακτηριες θα ειχαν καταληξει σε δραματα πολυ απλα τετοιες γωνιες δεν επαιζαν. τωρα το ρισκο δινει κερδος αλλα σωζεται και πιο ευκολα. η διαφορα θα ειναι λιγοτερο αισθητη στις γρηγορες στροφες.
ναι μεν θα ξεχωρισουν οι οδηγοι αλλα τα αμαξια εγιναν πιο ευκολα στην οδηγηση . το επιπεδο οδηγησης θα ανεβει οχι επειδη ειναι παλουκι το αμαξι αλλα επειδη μπορουν να γινουν περισσοτερα με αυτο.
μια εποχη τελειωσε.θεωρω πως ηταν η εποχη των μονοθεσιων που δε συγχωρουσαν τιποτα.
-
Greo νομίζω στον 6-7ο αγώνα του 2001 είχε μπεί. Όταν ο προδότης ήταν στην Sauber.
Θυμάμαι καλά; -
Στον αγωνα της Ισπανιας ειχε μπει το 2001..Ετρεχε και ο Αλονσο τοτε με την Μιναρτνι..Αμφιβαλω αν η Μιναρτνι εβαλε TC απο την Ισπανια και μετα..
Παντως ο Μασσα ηταν το 1ο θυμα...μονο λιγα μετρα μετα την εκκινηση..κατι ηξερε και παραπονιοταν..
-
Mε τον πρώτο αγώνα χωρίς tc μόνο θετικά σχόλια μπορώ να έχω.
Έλεπα πόσο προσεκτικοί είναι οι οδηγοί πλέον στο πάτημα του γκαζιού μετά τη στροφή και δεν το πίστευα
Λίγο να βιαζόντουσταν να το πατήσουν και νάσου τα ανάποδα.
Πιστεύω πως φέτος θα παίξει τον ρόλο του στα αποτελέσματα αφού μια μικρότερη ομάδα με ένα σαφώς πιο θαραλλέο-αποφασισμένο οδηγό μπορεί να ακολουθήσει(λέμε τώρα) πιο δυνατούς συνδυασμούς αν βγαίνουν από την στροφή με περισσότερα χλμ.
Ίδωμεν... -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Πιστεύω πως φέτος θα παίξει τον ρόλο του στα αποτελέσματα αφού μια μικρότερη ομάδα με ένα σαφώς πιο θαραλλέο-αποφασισμένο οδηγό μπορεί να ακολουθήσει(λέμε τώρα) πιο δυνατούς συνδυασμούς αν βγαίνουν από την στροφή με περισσότερα χλμ.
Ίδωμεν...Μπαρικέλο με την Χόντα στην Αυστραλία.
Χωρίς TC και πάλι! - Σχόλια