-
+άπειρο.
Εγώ ας πούμε το τελευταίο πρόβλημα που είχα με το 307 στις σέρρες ήταν το ηλεκτρόγκαζο. -
το grande punto abarth. Βέβαια δέν κυκλοφορεί ακόμα... Το swift sport το έκανα test drive. Καθότι έχω το Swift 1.3 gla μου άρεσε πάρα πολύ. Αλλά δεν είναι λίγα 125 άλογα?
-
Από πόσα και πάνω δλδ είσαι ευχαριστημένος?
-
+1 για το Swift
Ωραίο τιμονι,πρόθυμος κινητήρας,καλό στήσιμο και (προσωπικά) πολύ όμορφο.
-
Καταρχην η επιλογη του σουιφτ η οποιου αλλου θα γινει με οδηγοκεντρικα κριτηρια. Δεδομενου οτι το αυτοκινητο θα επισκεπτεται 2-3 φορες το μηνα πιστα σκεφτομαι το σουιφτακι η οτιδηποτε αλλο παρεμφερες απο θεμα στησιματος. Εαν ανεβω κατηγορια σκεφτομαι μονο 207 rc η μεταχ/μενο cooper s. Παρακαλω οχι αλλα μουφοrallye!!! Δεν ενδιαφερομαι τοσο για απολυτες επιδοσεις οσο για after-drive χαμογελα!
αφοι το θελεις για τριτο αυτοκινητο και δη αυτοκινητο που οπως λες θα εισαι πανω απο 20 φορες το χρονο πιστα, πρεπει να ειναι κατι με καλη αναλογια κιλων ανα ιππο, να ειναι ευχαριστο οδηγικα κτλ κτλ..
μπορει να ακουγεται κουραστικο αλλα, δεν παιρνεις ενα μεταχ σαξοραλλο που υπαρχει τεχνογνωσια να βγαλεις τα γουστα σου κ να αφησεις τους ποταπους ημιακαμπτους στα υποστροφικα δρομισια;
το swift για να φτασει την αναλογια κιλων ανα ιππο ενος σαξοραλου θελει πολλα παραπανω απο φιλτρο κ εξατμιση, κ απο οδηγικη απολαυση...
τσεκαρε τις αγγελιες...
-
bab2112
Το εχω σκεφτει ρε φιλε αλλα το αυτοκινητο θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε δεν παω σε αυτοκινητο 10ετιας για ευνοητους λογους. Για το σουιφτ εχουν ηδη αρχισει οι 'εργοστασιακες' βελτιωσεις αποσο εχω ακουσει + οτι η τεχνογνωσια της σουζουκι σε αυτο το κομματι ειναι αρκετα μεγαλη. Αν το αγοραζα μονο για πιστα και γουστα σιγουρα δεν θα σκεφτομουνα τετοια κατηγορια. ΜΧ5 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Απλα λυπαμαι να βαζω το legacy wagon (180 hp +) που ηδη εχω γιατι θα ξεπουληθουμε στους λαστιχαδες! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Από πόσα και πάνω δλδ είσαι ευχαριστημένος?Έτσι και το Swift είχε 150 πολύ πιθανόν να το αγόραζα.
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
bab2112
Για το σουιφτ εχουν ηδη αρχισει οι 'εργοστασιακες' βελτιωσεις αποσο εχω ακουσει + οτι η τεχνογνωσια της σουζουκι σε αυτο το κομματι ειναι αρκετα μεγαλη.Ενοείς βελτιώσεις απο την suzuki? Η απο οίκους βελτίωσης?
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
bab2112
Το εχω σκεφτει ρε φιλε αλλα το αυτοκινητο θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε δεν παω σε αυτοκινητο 10ετιας για ευνοητους λογους. Για το σουιφτ εχουν ηδη αρχισει οι 'εργοστασιακες' βελτιωσεις αποσο εχω ακουσει + οτι η τεχνογνωσια της σουζουκι σε αυτο το κομματι ειναι αρκετα μεγαλη. Αν το αγοραζα μονο για πιστα και γουστα σιγουρα δεν θα σκεφτομουνα τετοια κατηγορια. ΜΧ5 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Απλα λυπαμαι να βαζω το legacy wagon (180 hp +) που ηδη εχω γιατι θα ξεπουληθουμε στους λαστιχαδες!Αν σου αρεσει εμφανισιακα δεν νομιζω η τελικη ιπποδυναμη να μη σου φτασει στο Swift γιατι στριβει τελικα πολυ καλα και κυριως (γιατι προσωπικα οι χρονοι δεν με συνεπαιρνουν σαν ιδεα) ειναι ρυθμισιμο με τασεις υπερστροφης!
Απο την αλλη εμενα παροτι ποτε δεν με τρελλανε αυτο το αυτοκινητο εμφανισιακα κι ας το αγορασα η συμπεριφορα του ξεπερασε τις προσδοκιες μου, αρκει να το μαθεις ωστε να μπορεις να το εμπιστευτεις! -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εμενα μπορει να μου αρεσει το swift για εναν ΑΒ λογο ενω εσενα το VTS για εναν ΓΔ.Για εμας το οτι ενα αυτοκινητο ειναι καλυτερο απο ενα αλλο ειναι πιο πολυ θεμα προσωπικου γουστου παρα αντικειμενικης σκεψης(Γι αυτο υπαρχουν και τα περιοδικα).
Παντως στην ευθεια το VTS ειναι πιο γρηγορο απο το Swift...
Και ισως αυτος ειναι για μενα ενας λογος που το προτιμω.Το συμπερασμα 'αρα ειναι καλυτερο αυτοκινητο' δεν ξερω πως το εβγαλες
καλά αυτό για τα περιοδικά παίρνει πολύ συζήτηση και δεν ειναι το topic για την κάνουμε. Οσο για το ποιο είναι πιο γρήγορο εξαρτάται και από πολλούς παράγοντες, αν ήταν έτσι αυτο δεν θα γινόταν
bab2112
Το εχω σκεφτει ρε φιλε αλλα το αυτοκινητο θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε δεν παω σε αυτοκινητο 10ετιας για ευνοητους λογους. Για το σουιφτ εχουν ηδη αρχισει οι 'εργοστασιακες' βελτιωσεις αποσο εχω ακουσει + οτι η τεχνογνωσια της σουζουκι σε αυτο το κομματι ειναι αρκετα μεγαλη. Αν το αγοραζα μονο για πιστα και γουστα σιγουρα δεν θα σκεφτομουνα τετοια κατηγορια. ΜΧ5 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Απλα λυπαμαι να βαζω το legacy wagon (180 hp +) που ηδη εχω γιατι θα ξεπουληθουμε στους λαστιχαδες!jbk υπάρχουν αρκετές βελτιωτικές aftermarket λύσεις για το swiftακι και για υπερτροφοδότηση και για ατμοσφαίρα, δυστυχώς όμως δεν υπάρχει αντίστοιχη τεχνογνωσία εδώ για να εφαρμοστούν
-
την αναλογια κιλων ανα ιππο ενος σαξοραλλου ακομα κ να την ξεπερασεις (πολλα λεφτα) θα τρως περισσοτερα λεφτα κ παλι σε λαστιχα γιατι ενω 122/950 περιπου ιδιο με βελτιωμενα 145/1050+ στην φθορα ελαστικων η διαφορα ειναι υπαρκτη.
(δεν προσπαθω να υποστηριξω καποια χωρα, εγω Micra K12 1.2 εχω)
μια τελευταια λυπηρη παρατηρηση, αν δεν θελεις να δουλευεις για τα λαστιχα σου η μονη λυση κατ εμε, ειναι το αμαξι που θα παρεις να παιρνει 195/50/15.
σε λαθε περιπτωση, κανε ενα test drive γιατι οι αριθμοι ειναι για τους αγωνες και τους ανασφαλεις, αλλα τα γουστα δεν εχουν τιμη.
Παντως χωρις παρεξηγηση εισαι λιγο φαταουλας φιλε, αν θελεις το τριτο σου αυτοκινητο να κανει τοσα πολλα κ τοσο διαφορετικα πραγματα, φανταζομαι τι κανουν τα αλλα δυο!!!!!!
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
bab2112
Το εχω σκεφτει ρε φιλε αλλα το αυτοκινητο θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε δεν παω σε αυτοκινητο 10ετιας για ευνοητους λογους. Για το σουιφτ εχουν ηδη αρχισει οι 'εργοστασιακες' βελτιωσεις αποσο εχω ακουσει + οτι η τεχνογνωσια της σουζουκι σε αυτο το κομματι ειναι αρκετα μεγαλη. Αν το αγοραζα μονο για πιστα και γουστα σιγουρα δεν θα σκεφτομουνα τετοια κατηγορια. ΜΧ5 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Απλα λυπαμαι να βαζω το legacy wagon (180 hp +) που ηδη εχω γιατι θα ξεπουληθουμε στους λαστιχαδες!Αν σου αρεσει εμφανισιακα δεν νομιζω η τελικη ιπποδυναμη να μη σου φτασει στο Swift γιατι στριβει τελικα πολυ καλα και κυριως (γιατι προσωπικα οι χρονοι δεν με συνεπαιρνουν σαν ιδεα) ειναι ρυθμισιμο με τασεις υπερστροφης!
Απο την αλλη εμενα παροτι ποτε δεν με τρελλανε αυτο το αυτοκινητο εμφανισιακα κι ας το αγορασα η συμπεριφορα του ξεπερασε τις προσδοκιες μου, αρκει να το μαθεις ωστε να μπορεις να το εμπιστευτεις!ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ...αυτη η εκδοση του σουιφτ αξιζει οντως τα λεφτα της..τωρα οσον αφορα το κουπερ που λεει ο κιντ καλυτερα να μεινεις μακρια απο εκει...τα προβληματα αξιοπιστιας του ειναι οντως τρομερα ακομα και στα νεα μοντελα..δυσαναλογο κοστος για τα χρηματα που δινεις..οι δε μαντρες τα αποφευγουν οπως ο διαολος το λιβανι...σουιφτ και παλι σουιφτ απο εμενα
-
Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:
Εμενα μπορει να μου αρεσει το swift για εναν ΑΒ λογο ενω εσενα το VTS για εναν ΓΔ.Για εμας το οτι ενα αυτοκινητο ειναι καλυτερο απο ενα αλλο ειναι πιο πολυ θεμα προσωπικου γουστου παρα αντικειμενικης σκεψης(Γι αυτο υπαρχουν και τα περιοδικα).
Παντως στην ευθεια το VTS ειναι πιο γρηγορο απο το Swift...
Και ισως αυτος ειναι για μενα ενας λογος που το προτιμω.Το συμπερασμα 'αρα ειναι καλυτερο αυτοκινητο' δεν ξερω πως το εβγαλες
καλά αυτό για τα περιοδικά παίρνει πολύ συζήτηση και δεν ειναι το topic για την κάνουμε. Οσο για το ποιο είναι πιο γρήγορο εξαρτάται και από πολλούς παράγοντες, αν ήταν έτσι αυτο δεν θα γινόταν
Συμφωνω απολυτα με αυτο που λες.
Και που ξερω εγω ομως οτι το συγκεκριμενο VTS δεν ειχε πολυ φθαρμενα λαστιχα η οτι εχασε στην εκινηση επειδη δεν ηταν καλος ο οδηγος?
Ειναι ολοι αυτοι οι παραγοντες απου λες , αν ομως και τα δυο ειχαν τα ιδια λαστιχα ,τον ιδιο οδηγο κλπ ,πιστευω το VTS θα εβγαινε πρωτο.
Aλλα οπως και να εχει ,το θεμα ειναι οτι γιναμε off Topic -
Το swift με 195/40/17 δεν εχει κ την πιο οικονομικη διασταση ελαστικων!Κ αν θυμαμαι καλα η διαφορα σε χρονο μεταξυ c2 vts κ swift sport απο το drive ηταν αρκετα μεγαλη...Τωρα κατα ποσο μπορεις να βασιστεις σε αυτους τους χρονους δεν ξερω.Σε καθε περιπτωση ενα τεστ ντραιβ θα σε διαφωτισει λιγο για την αισθηση που δινει το καθε αυτοκινητο...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Το swift με 195/40/17 δεν εχει κ την πιο οικονομικη διασταση ελαστικων!Κ αν θυμαμαι καλα η διαφορα σε χρονο μεταξυ c2 vts κ swift sport απο το drive ηταν αρκετα μεγαλη...Τωρα κατα ποσο μπορεις να βασιστεις σε αυτους τους χρονους δεν ξερω.Σε καθε περιπτωση ενα τεστ ντραιβ θα σε διαφωτισει λιγο για την αισθηση που δινει το καθε αυτοκινητο...Το Drive αν θυμαμαι καλα εβγαζε πρωτο σε καποιες διαδρομες που καναν το Σουιφτ ενω ελεγε πως συνολικα ηταν πιο γρηγορο το C2 σε γκαζια.
Τελος παντων σε τετοιο επιπεδο διαφορων πιστευω το προσωπικο γουστο κι αλλα επιμερους κριτηρια ειναι που θα επηρεασουν και πρεπει να επηρεασουν τον τελικο αγοραστη κι οχι το αν εχει μισο δευτερο καλυτερο 0-1000 το ενα η χανει το αλλο κατα 0,5 δευτερα στις Σερρες.
Προσωπικα δεν θα επαιρνα ποτε ξανα Γαλλικο γιατι εχουν πολλα προβληματα χωρις να ξερω η εχω αποψη απο C2 (που εμφανισιακα παντως μου αρεσει ειδικα σε μαυρο) το οποιο ισως και να ειναι αξιοπιστο.
Μου αρεσε παντως οδηγικα το Swift sport κυριως λογω της ρυθμισιμοτητας του αλλα αν το επαιρνα μονο με 16αρια για καταναλωση, ανεση, κοστος ελαστικων αλλα και για φιλικοτητα αντιδρασεων κι ας εχει ενα κλικ χειροτερο κρατημα απο τα 17αρια.
Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι αξιολογα αυτοκινητακια με τρομερα σε σχεση με το παρελθον βελτιωμενα χαρακτηριστικα κι ευκολια χειρισμων που ειναι και το πιο σημαντικο καθως πανε ευκολα και χωρις αγχος γρηγορα εν αντιθεση με τα Σαξοραλλα που ναι μεν 'πανε' αλλα σε θελουν να εισαι 'εκει' συνεχως και παντου οταν θες να πας πραγματικα γρηγορα.
Παντα κατα την αποψη μου φυσικα... -
Τελος παντων σε τετοιο επιπεδο διαφορων πιστευω το προσωπικο γουστο κι αλλα επιμερους κριτηρια ειναι που θα επηρεασουν και πρεπει να επηρεασουν τον τελικο αγοραστη κι οχι το αν εχει μισο δευτερο καλυτερο 0-1000 το ενα η χανει το αλλο κατα 0,5 δευτερα στις Σερρες.
συμφωνω αλλα νομιζω οτι η διαφορα τους ειναι αρκετα παραπανω απο τα νουμερα που παραθετεις.
αυτο που με ξενερωνει (γιατι οταν παιρνεις κατι παραπανω απο μεσο μεταφορας, τα κριτηρια ειναι μονο υποκειμενικα) ειναι οτι ενω το παλιο swift ηταν πολλες καροτσες μπροστα απο rallye 1.3 σημερα δεν συμβαινει αυτο. κ ηταν οπως κ σημερα τα ιδια (θεωρητικα) αλογα.
Καλη η παγκοσμιοποιηση αλλα μονο αν αναδεικνυει τα φυλετικα χαρακτηριστικα για τα οποια εχει αναγνωριστει κατι.
οπως δεν θα επαιρνα C2 γιατι δεν προκειται να ανοιγω το καπω του αυτοκινητου μου και να βλεπω αβαφη λαμαρινα
κ το ξαναλεω, 195/50/15 σε yokohama s drive 75 €, στο ιδιο μαγαζι σε yokohama s drive195/40/17 129€ κ σε 195/45/16 98€ το κοστος ειναι ενδεικτικο, δεν τα εβαλα επειδη ειναι φθηνα ή ακριβα αλλα επειδη ειναι απο το ιδιο μαγαζι.
-
Από εμπειρία πολλών χιλιομέτρων με το swift 1.3 GLA της κοπέλας μου μπορώ να πω μόνο τα καλύτερα με μια ένσταση στην ποιότητα των πλαστικών και το οχι και τόσο θετικό τράβηγμα στα χαμηλά.
Θες να το φορτώσεις και να γυρίσεις όλη την Ελλάδα,,,θές να παίξεις μαζί του σε φιδίσιο δρόμο...δεν θα σου χαλάσει κανένα χατίρι και δεν θα σε ξενερώσει πουθενά. Όποιος έχει πάει Θάσο θα ξέρει τον κύριο δρόμο του νησιού, πάρα πολύ καλή άσφαλτος και στροφές ποίημα. Ήθελα να πηγαίνω σε όσο το δυνατόν μακρινότερες παραλίες απο το ξενοδοχείο γιατί διασκέδαζα απίστευτα την διαδρομή, πάρα πολύ καλά στημένο (διασκευαστικό και ασφαλές) πάρα πολύ καλό τιμόνι και κιβώτιο, ποτέ μα ποτέ δεν έχασα ταχύτητα όσο και να το κόφτιαζα. Και το αμάξι υποτίθεται οτι μόλις είχε περάσει το στρώσιμο . Αφού δεν άφησε τα έντερά της εκεί και δεν γύρησα με καμιά σαγιονάρα εμφυτευμένη στο κεφάλι πάλι καλά.
Φαντάζομαι για να μου άφησε τέτοιες εντυπώσεις το 1300αρι το sport θα το ερωτευόμουνα.
-
Μεταξύ C2 και Swift πάντως, ασυζητητί το δεύτερο, είναι σαφώς πιο όμορφο, πιο γεροδεμένο σαν κατασκευή και δεν με νοιάζει αν το C2 είναι πιο γρήγορο! Ούτως ή άλλως και στην πίστα, θα μπαίνεις να κάνεις την πλάκα σου, όχι να παραβγαίνεις με τους υπόλοιπους!
-
GPunto 1.4T 120Hp
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
ειναι οτι ενω το παλιο swift ηταν πολλες καροτσες μπροστα απο rallye 1.3Μέχρι που έβρισκαν στροφή όπου η διαφορά μετριόταν σε νομούς πια, γιατί το swift ή θα τρύπαγε το βουνό και θα έβγαινε από την άλλη ή θα έφευγε σε γκρεμό και θα άλλαζε γεωγραφικό διαμέρισμα!
SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???