-
Σκεφτομαι αγορα σουιφτ σπορτ ως τριτο αυτοκινητο, μικρο, γρηγορο και στημενο. Στα λεφτα αυτα μοιαζει μονοδρομος. Αλλη επιλογη θα ηταν το κουπερακι. Υποψιν θα γινει ανταλλαγη με ιμπιζα 1.4 του 2003.
Δεδομενου οτι το σουιφτ gti ηταν οδηγικο ονειρο καποτε, το καινουργιο κατι μου κανει ως απογονος του! Τη γνωμη σας... -
Σκεφτομαι αγορα σουιφτ σπορτ ως τριτο αυτοκινητο, μικρο, γρηγορο και στημενο. Στα λεφτα αυτα μοιαζει μονοδρομος. Αλλη επιλογη θα ηταν το κουπερακι. Υποψιν θα γινει ανταλλαγη με ιμπιζα 1.4 του 2003.
Δεδομενου οτι το σουιφτ gti ηταν οδηγικο ονειρο καποτε, το καινουργιο κατι μου κανει ως απογονος του! Τη γνωμη σας... -
Σκεφτομαι αγορα σουιφτ σπορτ ως τριτο αυτοκινητο, μικρο, γρηγορο και στημενο. Στα λεφτα αυτα μοιαζει μονοδρομος. Αλλη επιλογη θα ηταν το κουπερακι. Υποψιν θα γινει ανταλλαγη με ιμπιζα 1.4 του 2003.
Δεδομενου οτι το σουιφτ gti ηταν οδηγικο ονειρο καποτε, το καινουργιο κατι μου κανει ως απογονος του! Τη γνωμη σας... -
Τιμολογιακά το κούπερ με το swift απέχουν κατά 35-40%.. Αν δεν σε πειράζει αυτό, τότε cooper με κλειστά μάτια.
-
Για 16 χιλιαρικα εγω δε θα το επαιρνα......
-
Τι θα παιρνατε στα 17000 με δεδομενο το στριφτερο χαρακτηρα το σουιφτ?
-
Mazda 2 1.5 αν αναγκαστικά το θέλεις μικρό σε διαστάσεις.
-
1 C2 VTS-14.630E
2 Swift Sport (17'')-16500E
3GPunto 1.4T 120Hp Sport-16000E
4Seat Ibiza FR 150Hp-17000Eκαι αν δωσεις και 900Ε παραπανω παιρνεις το 207 Rallye, η καλυτερη επιλογη κατα την γνωμη μου.
Για το mini cooper δεν το σκεφτομαι καν γιατι το 1.4 κανει 18.600Ε και το 1.6 21500Ε , με αυτα τα λεφτα παιρνεις πολλα καλυτερα απο θεμα επιδοσεων , εκτος αν ενδιαφερεσαι μονο για την εμφανιση
-
Παροτι (ευχαριστημενος) ιδιοκτητης ενος Swift και λογικα μεροληπτικη η αποψη μου θα'λεγα οτι απο οσα αναφερατε μονο το 207 'διαφερει' ενω το Μινι ειναι εκτος συναγωνισμου μονο και μονο λογω τιμης, αν παλι τα λεφτα δεν ειναι ο απολυτα περιοριστικος παραγοντας τοτε ισως το Μινι ειναι πρωτο στους οδηγοκεντρικα ανησυχους.
Παντα με τελειως προσωπικα κριτηρια και με δεδομενο οτι το δευτερο αυτοκινητο πρεπει να ειναι πολυ αξιοπιστο οποτε τα αδερφια Μινι-207 τα κατατασω στην ιδια κατηγορια αξιοπιστιας! -
Καταρχην η επιλογη του σουιφτ η οποιου αλλου θα γινει με οδηγοκεντρικα κριτηρια. Δεδομενου οτι το αυτοκινητο θα επισκεπτεται 2-3 φορες το μηνα πιστα σκεφτομαι το σουιφτακι η οτιδηποτε αλλο παρεμφερες απο θεμα στησιματος. Εαν ανεβω κατηγορια σκεφτομαι μονο 207 rc η μεταχ/μενο cooper s. Παρακαλω οχι αλλα μουφοrallye!!! Δεν ενδιαφερομαι τοσο για απολυτες επιδοσεις οσο για after-drive χαμογελα!
-
Eγω παντως αν ηθελα αμαξι για πιστα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και σιγα σιγα θα το βελτιωνα.
μεταξυ 207 RC και cooper s φυσικα το cooper s αλλα οι χωροι για τους πισω και για τις αποσκευες ειναι υπερβολικα μικροι.
Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
συμφωνα με γνωστο περιοδικο) -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Eγω παντως αν ηθελα αμαξι για πιστα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και σιγα σιγα θα το βελτιωνα.μεταξυ 207 RC και cooper s φυσικα το cooper s αλλα οι χωροι για τους πισω και για τις αποσκευες ειναι υπερβολικα μικροι.
Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
συμφωνα με γνωστο περιοδικο)4 δεύτερα???
άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...
Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!
-
Το στήσιμο στην ευθεία φαίνεται; από πότε;
Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ηλεκτρόγκαζο και πίστα δεν πάνε μαζί... και από αυτό έχουν και το c2 και το swift
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
συμφωνα με γνωστο περιοδικο)4 δεύτερα???
άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...
Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!
Το στήσιμο στην ευθεία φαίνεται; από πότε;
Αυτο καταλαβατε απο αυτο που εγραψε ο Evgenios?
-
Όταν βάζεις κάτι σε παρένθεση, δεν είναι ως επεξήγηση αυτού που έγραψες πιο πρίν; Εγώ έτσι το εκλαμβάνω πάντως.
Αν έγραφε κάτι σανΑπο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift, και επί πλέον στην ευθεια ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts συμφωνα με γνωστο περιοδικο...
δεν θα υπήρχαν περιθώρια αμφισβήτησης ή παρερμηνείας
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
συμφωνα με γνωστο περιοδικο)Εγω παντως για 3ο αυτοκινητο και για χρηση που και που στην πιστα θα επαιρνα ενα Panda 100αρι που ειναι και πιο φθηνο,πιο οικονομικο,πιο μικρο και βολικο!
-
Ποτε μα ποτε δεν ειπα οτι καποιο αμαξι Α ειναι πιο γρηγορο στην πιστα απο ενα Β μονο και μονο επειδη το Α ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια απο το Β.Δεν καταλαβαινω πως βγαζεται τετοια συμπερασματα...
Βεβαια για την παρενθεση εχετε δικιο.Αν και δεν την χρησιμοποιησα με σκοπο την επεξηγηση μαλλον φανηκε ετσι...Λαθος μου...
Και επισης να πω πως δεν ξερω αν το C2 VTS ειναι καλυτερο στην πιστα απο οτι το Swift απλως εγω ετσι νομιζω.(Ξερετε αν υπαρχει καποιο συγκριτικο?)
Α και το περιοδικο ειναι το POWER για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Eγω παντως αν ηθελα αμαξι για πιστα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και σιγα σιγα θα το βελτιωνα.
μεταξυ 207 RC και cooper s φυσικα το cooper s αλλα οι χωροι για τους πισω και για τις αποσκευες ειναι υπερβολικα μικροι.
Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
συμφωνα με γνωστο περιοδικο)4 δεύτερα???
άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...
Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!
Εμενα μπορει να μου αρεσει το swift για εναν ΑΒ λογο ενω εσενα το VTS για εναν ΓΔ.Για εμας το οτι ενα αυτοκινητο ειναι καλυτερο απο ενα αλλο ειναι πιο πολυ θεμα προσωπικου γουστου παρα αντικειμενικης σκεψης(Γι αυτο υπαρχουν και τα περιοδικα).
Παντως στην ευθεια το VTS ειναι πιο γρηγορο απο το Swift...
Και ισως αυτος ειναι για μενα ενας λογος που το προτιμω.Το συμπερασμα 'αρα ειναι καλυτερο αυτοκινητο' δεν ξερω πως το εβγαλες
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
συμφωνα με γνωστο περιοδικο)4 δεύτερα???
άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...
Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!
Το στήσιμο στην ευθεία φαίνεται; από πότε;
Αυτο καταλαβατε απο αυτο που εγραψε ο Evgenios?
Ευχαριστω για την συμπαρασταση
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ηλεκτρόγκαζο και πίστα δεν πάνε μαζί...Εξαρτάται το πώς είναι προγραμματισμένο να δουλεύει το ηλεκτρόγκαζο.
SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???