Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    54
    360
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jbk last edited by

      Σκεφτομαι αγορα σουιφτ σπορτ ως τριτο αυτοκινητο, μικρο, γρηγορο και στημενο. Στα λεφτα αυτα μοιαζει μονοδρομος. Αλλη επιλογη θα ηταν το κουπερακι. Υποψιν θα γινει ανταλλαγη με ιμπιζα 1.4 του 2003.
      Δεδομενου οτι το σουιφτ gti ηταν οδηγικο ονειρο καποτε, το καινουργιο κατι μου κανει ως απογονος του! Τη γνωμη σας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        jbk last edited by

        Σκεφτομαι αγορα σουιφτ σπορτ ως τριτο αυτοκινητο, μικρο, γρηγορο και στημενο. Στα λεφτα αυτα μοιαζει μονοδρομος. Αλλη επιλογη θα ηταν το κουπερακι. Υποψιν θα γινει ανταλλαγη με ιμπιζα 1.4 του 2003.
        Δεδομενου οτι το σουιφτ gti ηταν οδηγικο ονειρο καποτε, το καινουργιο κατι μου κανει ως απογονος του! Τη γνωμη σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jbk last edited by

          Σκεφτομαι αγορα σουιφτ σπορτ ως τριτο αυτοκινητο, μικρο, γρηγορο και στημενο. Στα λεφτα αυτα μοιαζει μονοδρομος. Αλλη επιλογη θα ηταν το κουπερακι. Υποψιν θα γινει ανταλλαγη με ιμπιζα 1.4 του 2003.
          Δεδομενου οτι το σουιφτ gti ηταν οδηγικο ονειρο καποτε, το καινουργιο κατι μου κανει ως απογονος του! Τη γνωμη σας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kid last edited by

            Τιμολογιακά το κούπερ με το swift απέχουν κατά 35-40%.. Αν δεν σε πειράζει αυτό, τότε cooper με κλειστά μάτια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              asimov last edited by

              Για 16 χιλιαρικα εγω δε θα το επαιρνα......

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                jbk last edited by

                Τι θα παιρνατε στα 17000 με δεδομενο το στριφτερο χαρακτηρα το σουιφτ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  Mazda 2 1.5 αν αναγκαστικά το θέλεις μικρό σε διαστάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • E
                    evgenios last edited by

                    1 C2 VTS-14.630E
                    2 Swift Sport (17'')-16500E
                    3GPunto 1.4T 120Hp Sport-16000E
                    4Seat Ibiza FR 150Hp-17000E

                    και αν δωσεις και 900Ε παραπανω παιρνεις το 207 Rallye, η καλυτερη επιλογη κατα την γνωμη μου.

                    Για το mini cooper δεν το σκεφτομαι καν γιατι το 1.4 κανει 18.600Ε και το 1.6 21500Ε , με αυτα τα λεφτα παιρνεις πολλα καλυτερα απο θεμα επιδοσεων , εκτος αν ενδιαφερεσαι μονο για την εμφανιση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jim-theo last edited by

                      Παροτι (ευχαριστημενος) ιδιοκτητης ενος Swift και λογικα μεροληπτικη η αποψη μου θα'λεγα οτι απο οσα αναφερατε μονο το 207 'διαφερει' ενω το Μινι ειναι εκτος συναγωνισμου μονο και μονο λογω τιμης, αν παλι τα λεφτα δεν ειναι ο απολυτα περιοριστικος παραγοντας τοτε ισως το Μινι ειναι πρωτο στους οδηγοκεντρικα ανησυχους.
                      Παντα με τελειως προσωπικα κριτηρια και με δεδομενο οτι το δευτερο αυτοκινητο πρεπει να ειναι πολυ αξιοπιστο οποτε τα αδερφια Μινι-207 τα κατατασω στην ιδια κατηγορια αξιοπιστιας!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        jbk last edited by

                        Καταρχην η επιλογη του σουιφτ η οποιου αλλου θα γινει με οδηγοκεντρικα κριτηρια. Δεδομενου οτι το αυτοκινητο θα επισκεπτεται 2-3 φορες το μηνα πιστα σκεφτομαι το σουιφτακι η οτιδηποτε αλλο παρεμφερες απο θεμα στησιματος. Εαν ανεβω κατηγορια σκεφτομαι μονο 207 rc η μεταχ/μενο cooper s. Παρακαλω οχι αλλα μουφοrallye!!! Δεν ενδιαφερομαι τοσο για απολυτες επιδοσεις οσο για after-drive χαμογελα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          evgenios last edited by

                          Eγω παντως αν ηθελα αμαξι για πιστα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και σιγα σιγα θα το βελτιωνα.

                          μεταξυ 207 RC και cooper s φυσικα το cooper s αλλα οι χωροι για τους πισω και για τις αποσκευες ειναι υπερβολικα μικροι.

                          Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
                          συμφωνα με γνωστο περιοδικο)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            swift-b-p-m last edited by

                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                            Eγω παντως αν ηθελα αμαξι για πιστα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και σιγα σιγα θα το βελτιωνα.

                            μεταξυ 207 RC και cooper s φυσικα το cooper s αλλα οι χωροι για τους πισω και για τις αποσκευες ειναι υπερβολικα μικροι.

                            Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
                            συμφωνα με γνωστο περιοδικο)

                            4 δεύτερα???

                            άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...

                            Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stavrosg last edited by

                              Το στήσιμο στην ευθεία φαίνεται; από πότε;

                              Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ηλεκτρόγκαζο και πίστα δεν πάνε μαζί... και από αυτό έχουν και το c2 και το swift

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                michael-amott last edited by

                                Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                                Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
                                συμφωνα με γνωστο περιοδικο)

                                4 δεύτερα???

                                άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...

                                Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!

                                Το στήσιμο στην ευθεία φαίνεται; από πότε;

                                Αυτο καταλαβατε απο αυτο που εγραψε ο Evgenios?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stavrosg last edited by

                                  Όταν βάζεις κάτι σε παρένθεση, δεν είναι ως επεξήγηση αυτού που έγραψες πιο πρίν; Εγώ έτσι το εκλαμβάνω πάντως.
                                  Αν έγραφε κάτι σαν

                                  Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift, και επί πλέον στην ευθεια ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts συμφωνα με γνωστο περιοδικο...

                                  δεν θα υπήρχαν περιθώρια αμφισβήτησης ή παρερμηνείας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    michael-amott last edited by

                                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                                    Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
                                    συμφωνα με γνωστο περιοδικο)

                                    Εγω παντως για 3ο αυτοκινητο και για χρηση που και που στην πιστα θα επαιρνα ενα Panda 100αρι που ειναι και πιο φθηνο,πιο οικονομικο,πιο μικρο και βολικο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Ποτε μα ποτε δεν ειπα οτι καποιο αμαξι Α ειναι πιο γρηγορο στην πιστα απο ενα Β μονο και μονο επειδη το Α ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια απο το Β.Δεν καταλαβαινω πως βγαζεται τετοια συμπερασματα...

                                      Βεβαια για την παρενθεση εχετε δικιο.Αν και δεν την χρησιμοποιησα με σκοπο την επεξηγηση μαλλον φανηκε ετσι...Λαθος μου...

                                      Και επισης να πω πως δεν ξερω αν το C2 VTS ειναι καλυτερο στην πιστα απο οτι το Swift απλως εγω ετσι νομιζω.(Ξερετε αν υπαρχει καποιο συγκριτικο?)

                                      Α και το περιοδικο ειναι το POWER για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • E
                                        evgenios last edited by

                                        Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                                        Eγω παντως αν ηθελα αμαξι για πιστα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και σιγα σιγα θα το βελτιωνα.

                                        μεταξυ 207 RC και cooper s φυσικα το cooper s αλλα οι χωροι για τους πισω και για τις αποσκευες ειναι υπερβολικα μικροι.

                                        Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
                                        συμφωνα με γνωστο περιοδικο)

                                        4 δεύτερα???

                                        άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...

                                        Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!

                                        Εμενα μπορει να μου αρεσει το swift για εναν ΑΒ λογο ενω εσενα το VTS για εναν ΓΔ.Για εμας το οτι ενα αυτοκινητο ειναι καλυτερο απο ενα αλλο ειναι πιο πολυ θεμα προσωπικου γουστου παρα αντικειμενικης σκεψης(Γι αυτο υπαρχουν και τα περιοδικα).

                                        Παντως στην ευθεια το VTS ειναι πιο γρηγορο απο το Swift...
                                        Και ισως αυτος ειναι για μενα ενας λογος που το προτιμω.

                                        Το συμπερασμα 'αρα ειναι καλυτερο αυτοκινητο' δεν ξερω πως το εβγαλες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                                          Απο αποψη στησιματος πιστευω πως το c2 VTS ειναι καλυτερο απο το Swift(στην ευθεια παντως ειναι 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-160 το Vts
                                          συμφωνα με γνωστο περιοδικο)

                                          4 δεύτερα???

                                          άρα είναι καλύτερο αυτοκίνητο...

                                          Από αύριο βάζω πωλητήριο στο ρημάδι!

                                          Το στήσιμο στην ευθεία φαίνεται; από πότε;

                                          Αυτο καταλαβατε απο αυτο που εγραψε ο Evgenios?

                                          Ευχαριστω για την συμπαρασταση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                            Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ηλεκτρόγκαζο και πίστα δεν πάνε μαζί...

                                            Εξαρτάται το πώς είναι προγραμματισμένο να δουλεύει το ηλεκτρόγκαζο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr