-
Η ποδια ειναι στολή.Σαν στολή συμβολίζει την ομαδοποίηση και την πειθαρχία/υπακοή.Οταν φορας στολή γινεσαι τμήμα ενος συνολου και χανεις την ατομικότητά σου.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Η ποδια ειναι στολή.Σαν στολή συμβολίζει την ομαδοποίηση και την πειθαρχία/υπακοή.Οταν φορας στολή γινεσαι τμήμα ενος συνολου και χανεις την ατομικότητά σου.+3987435
Επιπλέον, δεν αντέχω και νεοσυντηρητισμούς τύπου 'ντυμένες σαν πουτάνες'... Και οι πουτάνες μαθήτριες ήταν κάποτε, όπως και πολλές μαθήτριες σεμνότατες γίνονται μεγάλες πουτάνες (με εισαγωγικά ή όχι... ) αργότερα και ασφαλώς δεν έχω κανένα πρόβλημα να ντυθεί μια έφηβη όπως γουστάρει...
Αν οι γονείς και οι δάσκαλοι-καθηγητές δεν μπορούν να πείσουν τα παιδιά με την λογική για κάποια πράγματα, δεν πρόκειται να τα πείσουν με το να τα υποχρεώσουν με το ζόρι: η πουτάνα μαθήτρια, θα μαμιέται με την ποδιά στις τουαλέτες χωρίς κανένα πρόβλημα...Όσο για την Σουηδία, μάγκας ο δάσκαλος, που κατάλαβε πως ο πιτσιρικάς τον έβαζε ανάμεσα στην κόντρα του με τους άλλους δύο. Επειδή έχω ζήσει κι εγώ την φάση των προσκλήσεων τέτοιου τύπου, όπου πχ στο δημοτικό, μόνον τα πλούσια παιδάκια καλέστηκαν και κάποιοι πτωχοί μαλ@κες μείναν απέξω, δεν θα έλεγα πως στενοχωρήθηκα για τον σουηδό μας... Θα μπορούσε να είναι πιο διακριτικός και να μην το κάνει τόσο φανταχτερό... Αλλά είναι λογικό, ήθελε να εκδικηθεί, μ'αυτό τον τρόπο τους συγκεκριμένους... Αυτό δεν σημαίνει όμως πως θα το επέτρεπε ο δάσκαλος...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όσο για την Σουηδία, μάγκας ο δάσκαλος, που κατάλαβε πως ο πιτσιρικάς τον έβαζε ανάμεσα στην κόντρα του με τους άλλους δύο. Επειδή έχω ζήσει κι εγώ την φάση των προσκλήσεων τέτοιου τύπου, όπου πχ στο δημοτικό, μόνον τα πλούσια παιδάκια καλέστηκαν και κάποιοι πτωχοί μαλ@κες μείναν απέξω, δεν θα έλεγα πως στενοχωρήθηκα για τον σουηδό μας... Θα μπορούσε να είναι πιο διακριτικός και να μην το κάνει τόσο φανταχτερό... Αλλά είναι λογικό, ήθελε να εκδικηθεί, μ'αυτό τον τρόπο τους συγκεκριμένους... Αυτό δεν σημαίνει όμως πως θα το επέτρεπε ο δάσκαλος...
Νταξ ρε συ HF, ούτε μένα με πολυπαίζανε τα άλλα παιδάκια στο σχολείο (ούτε τώρα δλδ, τώρα που το σκέφτομαι ), αλλά εδώ μιλάμε ότι δώθηκε τεράστια έκταση στο θέμα. Δε το παρακάνουν;
-
Εντάξει, οι σκανδιναβοί είναι γνωστοί για τέτοιες υπερβολές, εγώ σχολιάζω την κίνηση του δασκάλου που μου άρεσε! Τώρα αν ο μικρός και ο μπαμπάς του δεν κατάλαβαν το σκεπτικό του δασκάλου και το τράβηξαν, δεν φταίει ο δάσκαλος. Από την πλευρά του έκανε το πρέπον.
Το ότι οι κοινωνία μας γίνεται όλο και πιο ελιτίστικη, δεν σημαίνει πως πρέπει και τα σχολεία και οι δάσκαλοι ν'ακολουθήσουν. Ο ρόλος του είναι ακριβώς ο αντίθετος. Κοινώς ο δάσκαλος στην περίπτωσή μας είπε στον πιτσιρικά , το ίδιο που θα έλεγε και κάθε καλός bartender 'Αν θέλετε να πλακωθείτε, βγείτε έξω!'.
Ή αν το πούμε αλλιώς,* 'μέσα στην τάξη, θα κάνουμε μόνο μάθημα, για τα κοινωνικά σας στο διάλειμμα ή εκτός του σχολείου'...*
Φυσικά δεν περιμένω να βρει μιμητές ο δάσκαλος, αλλά μ'αρέσει που για μια φορά έστω κάποιος κατάλαβε πως το σχολείο είναι δημοκρατικός θεσμός. Επίσης, ξέρω πολύ καλά πως οι έλληνες γονείς θα πασχίζουν να στείλουν τα βλαστάρια τους στα ιδιωτικά, όχι γιατί είναι απαραίτητα καλύτερα, αλλά γιατί 'τα δημόσια έχουν γεμίσει Αλβανούς' και δεν γίνεται το* 'δικό μου'* να είναι δίπλα σ'αυτούς τους άπλυτους, φτωχούς και κακομοιριασμένους. 'Εγώ θέλω το παιδί μου να κάνει παρέα με την καλή κοινωνία' κλπ κλπ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μιας και πήγε στα σχολεία η κουβέντα, κάτι πήρε το αυτί μου για επαναφορά της σχολικής ποδιάς.
Τί λέτε;Κάποτε είχε μία λογική όταν στο ίδιο σχολείο φοιτούσαν παιδιά πλουσίων και πολύ φτωχών. Σήμερα δεν γνωρίζω σε τι θα προσέφερε.
μου εχουν περιγραψει οι γονεις μου, οι οποιοι φυσικα φορουσαν ποδιες την εποχη που πηγαν σχολειο, οτι ακομα και με τις ποδιες τα πλουσια και τα φτωχα παιδια οχι απλως ησουν σε θεση να τα αντιληφθεις και να τα ξεχωρισεις, αλλα εκαναν ΜΠΑΜ.
Η ποδια ειναι στολή.Σαν στολή συμβολίζει την ομαδοποίηση και την πειθαρχία/υπακοή.Οταν φορας στολή γινεσαι τμήμα ενος συνολου και χανεις την ατομικότητά σου.
αληθεια, οχι (παιζει να κανεις και πλακα βεβαια αλλα τεσπα )
ο skye φορεσε uniform καποιες χρονιες και δεν εχασε την ατομικοτητα και τον χαρακτηρα του ουτε για ενα δευτερολεπτο.
απλως προκειται για ανοητο και ανουσιο μετρο και εντελως εκτος τοπου κ χρονου. δεν εχουν τα παιδια να κερδισουν κατι απο αυτοοσον αφορα τη βια, το ξερω οτι εχει αρκετους υπερασπιστες (να μην πω οτι ψηνομαι να ανοιξω σχετικο θεμα με ψηφοφορια να γινει.. σφαγη ). το ενδιαφερον ειναι οτι σπανια αυτοι δεχονται το ξυλο να το φαει το παιδι τους απο καποιο δασκαλο. πολλοι απ'αυτους ειναι τοσο βεβαιοι οτι το παιδι τους δεν αξιζε κατι τετοιο επειδη 'το εχουν μεγαλωσει αυτοι σωστα'. κοινως το 'ριχ'τους ενα χερι ξυλο' αφορα τα 'κωλοπαιδα' των αλλων συνηθως, καθως το παιδι τους εχουν δικαιωμα να το δερνουν μονο αυτοι.
τελος, οσον αφορα τους σουηδους, μην τους κατακρινετε. λογικα δεν μας ειναι ευκολο να καταλαβουμε την κουλτουρα μας γι'αυτο τους λεμε 'πολιτικα ορθους'. ισως ομως ολα αυτα να ειναι ριζωμενα στην σουηδικη κοινωνια κ να μην εχουν καμια σχεση με πολιτικη ορθοτητα
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
To ακουσα στο ραδιο πριν 2-3 μερες, αυτο που με εκνευρησε απιστευτα ηταν οτι θεωρηθηκε διακριση το γεγονος οτι δεν καλεσε ενα τσογλανι που το κοροιδευε 6 μηνες!ΕΛΕΟΣ!!!!!!
Μιλάμε ότι οι άνθρωποι εκεί έχουν ξεφύγει. Ο πιτσιρικάς επιδεικτικά μεν το έπραξε για να τιμωρήσει τους δύο συμμαθητές του αλλά τα παιδιά είναι σκληρά μεταξύ τους. Και καλά κάνουν γιατί η σκληρότητα αυτή δεν είναι κάτι το οποίο μαθαίνουν αλλά είναι γραμμένο στο DNA μας. Ένας εύστοχος τρόπος να μεταδώσει στον ταραξία το 'άντε και @@@@σου'.
Ο Δάσκαλος βέβαια κατά μία άποψη έκανε και το σωστό μην επιτρέποντας την τιμωρία αυτή να λάβει χώρα υπό την ανοχή του κάτι που στα μάτια των μικρών θα σήμαινε και την αποδοχή. Καλώς μάζεψε τις προσκλήσεις αλλά ΙΜΗΟ να τις επιστρέψει μετά στο μαθητή με την παράκληση αυτά να πράγματα να λαμβάνουν χώρα εκτός σχολικών δραστηριοτήτων. Αυτό με τη λογική της τήρησης της 'Αυστηρής Ουδετερότητας'.
Μα....το παιδακι δεν αφησε ακαλεστο καποιο σημαθητη του οικονομικο μεταναστη....ή καποιον χαζουλι...η κατι τετοιο...αφησε ακαλεστα ατομα που κατα τη γνωμη μου...καλα εκανε, φαντασου να καλουσε τον παπαρα που τον κοροιδευε 6 μηνες....να τον κοροιδευε στο ιδιο του το παρτι, και να του εριχνε και καμια φαπα...ωραια θα περναγε στο παρτι του ο μικρος....μαλακια μου φαινεται. Δεν εκανε καποια διακριση οικονομικη, ρατσιστικη τελος παντων...δεν καλεσε αυτους που τον κοροιδευαν....τι πιο λογικο ρε γμτ για ενα παιδακι του δημοτικου?
Για το ποστ σου, περι ξυλου....ρε γμτ δεν ξερω...στην ζωη μου εχω φαει 1-2 χαστουκια (και πραγματικα αν και ειμαι κατα της βιας, θα επρεπε να εχω φαει αρκετα περισοτερα) απο τους γονεις μου οι οποιοι ηταν 100% αντιθετοι με την βια, και πιστευαν οτι με τον διαλογο και την αγαπη μπορουν να λυθουν ολα, οσα αφορουν το παιδι τους. Απο την αλλη ο ξαδερφος μου εχε ιφαει ΤΟ ΞΥΛΟ....και πραγματικα...δεν εκανε ουτε τις μισες μαλακιες απο αυτες που ειχα κανει....σε 1-2 φασεις που ειμουνα μπροστα που ετρωγε ξυλο...ειχα ψιλοχεστει πανω μου....παρολα αυτα....δεν επαθε τπτ, ουτε χαζεψε απο το ξυλο (καλα μην φανταστειται και μαστιγωμα ) ουτε φλωρος εγινε, ουτε βιαιος. Τελος παντως....απλα ειμαι κατα του ξυλου, ειδικα οταν ο καθε ενας δασκαλος (ο οποιος αγωνιζεται για να μην τον αξιολογει κανεις πανω στην δουλεια του) παει να απλωσει το κουλο του στο παιδι μου, και το χειροτερο πραγμα του κοσμου να κανει, ας φαει αποβολη, ας τον διωξουν απο το σχολειο....!
ΥΓ, εμενα απο 5 εως 17-18 χρονων απεναντι απο το δημοτικο που πηγαινες!
-
Τι λέτε ρε;
Οταν πήγαινα δημοτικό φόραγα ποδιά όπως όλοι, και με κουρέβανε γουλί με μια φούντα μπροστά.
(Επι χούντας)
Πραγματικά ένοιωθα γελοίος. Συζητάμε να ξαναγυρίσουμε σε κάτι τέτοιο; Να γυρίσετε παιδιά, εγω δε θάρθω
Α, διαβάζω τώρα περι ξύλου. Πρέπει να μην πέρασα ούτε μια μέρα στο δημοτικό χωρις ξύλο. Πήγαινα σε ένα κολαστήριο και έχω φάει όλες τις παραλλαγές ξύλου. Φάπες, χαστούκια, με βέργα στο χέρι, ανάποδο χέρι, στα πόδια, παντού. Δεν ξέρω τι σκατά κουβαλάω μέσα μου απ αυτο σε μορφή κατάλοιπου, πάντως όταν σκέφτομαι τον εαυτό μου στο δημοτικό μούρχεται να βάλω τα κλάμματα. -
Ενταξει ρε συ...οταν πηγαινα γυμνασιο τα αγορια κουρευονταν μονα τους γουλι και αφηνανε τσουλουφια μπροστα
-
Ναι, αλλά από το ασήκωτο ξύλο μέχρι την ατιμωρησία υπάρχει απόσταση.
Όπως και από τις ποδιές μέχρι την απόλυτη ενδυματολογική χυμαδούρα.Από την άλλη μεριά, το 'καλύτερο' σχολείο μπορεί να εκμηδενιστεί αυτοστιγμεί από τον 'χειρότερο' γονιό.
Και θα συμφωνήσω με τον skye στα περί νοοτροπίας. Έπεσε στα χέρια μου τις προάλλες το φυλλάδιο από ένα γυμνάσιο της Νέας Ζηλανδίας (το οποίο, σύμφωνα με τα λεγόμενα της διευθύντριάς του, δεν ανήκει στα 'καλα' σχολεία -μιλάμε για δημόσιο σχολείο.
Δε θα κάτσω να απαριθμήσω τα facilities του σχολείου, ούτε τις ειδικότητες των (άνω των 50) διδασκόντων του, τις δραστηριότες, ή το σχολικό πρόγραμμα. Θα μείνω μόνο στο ότι, παρόλο που δεν έχουν 'ποδιά', υπάρχει ωστόσο ενδυματολογικός κώδικας -μια λίστα με τι μπορούν να φοράνε τα παιδιά στο σχολείο. Κάτι τέτοιο, προσωπικά, μου φαίνεται πολύ πιο ισορροπημένο. -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Μα....το παιδακι δεν αφησε ακαλεστο καποιο σημαθητη του οικονομικο μεταναστη....ή καποιον χαζουλι...η κατι τετοιο...αφησε ακαλεστα ατομα που κατα τη γνωμη μου...καλα εκανε, φαντασου να καλουσε τον παπαρα που τον κοροιδευε 6 μηνες....να τον κοροιδευε στο ιδιο του το παρτι, και να του εριχνε και καμια φαπα...ωραια θα περναγε στο παρτι του ο μικρος....μαλακια μου φαινεται. Δεν εκανε καποια διακριση οικονομικη, ρατσιστικη τελος παντων...δεν καλεσε αυτους που τον κοροιδευαν....τι πιο λογικο ρε γμτ για ενα παιδακι του δημοτικου?
Για το ποστ σου, περι ξυλου....ρε γμτ δεν ξερω...στην ζωη μου εχω φαει 1-2 χαστουκια (και πραγματικα αν και ειμαι κατα της βιας, θα επρεπε να εχω φαει αρκετα περισοτερα) απο τους γονεις μου οι οποιοι ηταν 100% αντιθετοι με την βια, και πιστευαν οτι με τον διαλογο και την αγαπη μπορουν να λυθουν ολα, οσα αφορουν το παιδι τους. Απο την αλλη ο ξαδερφος μου εχε ιφαει ΤΟ ΞΥΛΟ....και πραγματικα...δεν εκανε ουτε τις μισες μαλακιες απο αυτες που ειχα κανει....σε 1-2 φασεις που ειμουνα μπροστα που ετρωγε ξυλο...ειχα ψιλοχεστει πανω μου....παρολα αυτα....δεν επαθε τπτ, ουτε χαζεψε απο το ξυλο (καλα μην φανταστειται και μαστιγωμα ) ουτε φλωρος εγινε, ουτε βιαιος. Τελος παντως....απλα ειμαι κατα του ξυλου, ειδικα οταν ο καθε ενας δασκαλος (ο οποιος αγωνιζεται για να μην τον αξιολογει κανεις πανω στην δουλεια του) παει να απλωσει το κουλο του στο παιδι μου, και το χειροτερο πραγμα του κοσμου να κανει, ας φαει αποβολη, ας τον διωξουν απο το σχολειο....!
ΥΓ, εμενα απο 5 εως 17-18 χρονων απεναντι απο το δημοτικο που πηγαινες!
-
Για το Σουηδάκι είπαμε το εύστοχο θα ήταν:** Όχι τα πράγματα αυτά εντός της τάξης!!** Τώρα στα μάτια του συγκεκριμένου παιδιού ο δάσκαλος αυτός έχει ταυτιστεί ως σύμμαχος των δύο τσογλανιών και άρα εχθρός του. Τα παιδιά δεν έχουν γκρι έχουν άσπρο-μαύρο. Αυτό το παιδί λοιπόν είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή στη ζωή του θα αντιδράσει πολύ άσχημα καθώς όταν σε πνίγει το δίκαιο καμία μόρφωση ή νουθεσία από τους γονείς δεν φτάνει.
-
Για το ξύλο. Άλλες εποχές. Οι Δάσκαλοι τότε είχαν @@ ενώ τώρα το μόνο που θέλουν είναι να περάσει η ώρα ώστε να πάνε στο Φροντηστήριο όπου και εκεί θα κοροιδεύουν την κοινωνία. Είχαν μόρφωση (σήμερα άστα να πάνε, έχω την ξαδέλφη μου κόρη δασκάλων και μου αναφέρε περιστατικά που σου σηκώνουν την τρίχα) που δεν τελειώνει την ημέρα της αποφοίτησης αλλά συνέχιζε ως και τη σύνταξη. Είχαν ζήσει γεγονότα και περιστατικά που στους δικούς μας σήμερα θα σηκωνόταν η τρίχα. Η Δασκάλα μου στην 1η και 2η Δημοτικού (Τσούτσουρα που είναι και Αγαπημένη μου) είχε αρχίσει να διδάσκει μέσα στον πόλεμο και στη πείνα σε κάτι ορεινά σχολεία της Ελλάδας όπου το δύσκολο ήταν να κρατηθείς ζωντανός. Η γιαγιά της γυναίκας μου ήταν Δασκάλα σε κάτι χωριά της Ηπείρου. Τη μάνα της γυναίκας μου την γέννησε μεσημέρι μετά το σχολείο και την άλλη μέρα και πάλι στη θέση της (καθώς εκεί δεν υπήρχαν αναπληρωτές) με κίνδυνο της ζωής της γιατί αγαπούσε αυτό που έκανε. Τι να λέμε τώρα για τη νέα γενεά δασκάλων που τους βλέπεις μέσα στη τάξη (όχι όλους να εξηγούμεθα) να κάθονται στο έδρανο να διαβάσουν εφημερίδα και κάτω να γίνεται της πουτάνας. Στους τότε Δασκάλους λοιπόν. αν μου χτυπούσαν το πιτσιρίκι θα τους έλεγα το 'and add some...' (εκτός και αν είχαμε κάποια περίπτωση όπως ανέφερα όπου εκεί μάλλον θα του έχωνα μπουκέτο αεράτα). Σήμερα αν κάποιος από αυτούς τους προοδευτικούς αμόρφωτους, αστοιχείωτους, λιονταροκοτάδες, τολμήσει να ακουμπήσει ένα πιτσιρίκι θα του τραβήξω μπουκέτο καθώς 99.9% θα είναι γιατί ο μικρός του χαλάει τη σιέστα.
-
Η περίοδος φοίτησης στο εν λόγω Δημοτικό ήταν από το 1974 ως το 1980 (7 έτη 6 Δημοτικό + 1 Νηπιαγωγείο).
-
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Δε θα κάτσω να απαριθμήσω τα facilities του σχολείου, ούτε τις ειδικότητες των (άνω των 50) διδασκόντων του, τις δραστηριότες, ή το σχολικό πρόγραμμα. Θα μείνω μόνο στο ότι, παρόλο που δεν έχουν 'ποδιά', υπάρχει ωστόσο ενδυματολογικός κώδικας -μια λίστα με τι μπορούν να φοράνε τα παιδιά στο σχολείο. Κάτι τέτοιο, προσωπικά, μου φαίνεται πολύ πιο ισορροπημένο.
Στα Αγγλοσαξωνικά γενικότερα Ε.Ι. υπάρχει και κώδικας δεοντολογίας και ηθικής. Σκέψου στην Ελλάδα να πρέπει κάποιος να υποσχεθεί ότι δεν θα αντιγράψει ή ότι δεν θα παρουσιάσει εργασία άλλου ως δική του. Όχι ότι εκεί δεν γίνονται @@@@κίες αλλά μιλάμε ότι στην Ελλάδα τα πράγματα έχουν ξεφύγει. Μόνον να τους στείλουμε το πτυχίο στο σπίτι δεν ζητάνε τα @@@@παιδά....
-
Φίλε christos.dimou μάλλον έχεις κάποια σύγχιση αν στα αλήθεια πιστεύεις ότι οι παλιοί δάσκαλοι γενούσανε το μεσημέρι μετά το σχολείο και οι καινούργιοι διαβάζουν εφημερίδα στην τάξη.
Επειδή λόγω ηλικίας είχα επαφή με τους φοβερούς και δασκάλους της παλιάς γενιάς με την απίστευτη μόρφωση και τα τεράστια @@, αυτοί που γνώρισα ήταν κάτι γιαγιάδες του κατηχητικού που δεν ξέρανε που παν τα τέσσερα, και κάτι τσοπαναραίοι διευθυντάδες που βρίζανε τα άτακτα παιδάκια ενώπιον όλου του σχολείου στην πρωινή προσευχή (τις φάπες τις είχανε περιορίσει γιατί είχε ερθει ήδη το ΠΑΣΟΚ και φοβόντουσαν).
Απλά παλιά ο κόσμος ήταν αγράμματος, οπότε ο δάσκαλος εκτός από εξουσία θεωρούταν και αυθεντία. Ποιος γονιός θα αμφισβητούσε κάτι που είπε ή έκανε ο δάσκαλος; Και το έργο του ήταν πολύ πιο εύκολο: άμα έχω μια βίτσα και βαράω μικρά παιδάκια κι εγώ γίνομαι δάσκαλος. Η μαγκιά είναι να είσαι δάσκαλος χωρίς τη βίτσα. Κι άμα συγκρίνεις τι γνώσεις και τι IQ έχει τώρα το μέσο παιδάκι που τελειώνει το δημοτικό με το παιδάκι του 1960 που είχε τους φοβερούς δασκάλους με τα μεγάλα @@, άστο καλύτερα...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...... Οι Δάσκαλοι τότε είχαν @@ ......
Βαριέμαι (η να πω την αλήθεια δεν θέλω να εκνευριστώ)να κάτσω να σου γράψω περιστατικά που έχω ζήσει εγώ και πολλοί της γενιάς μου για να καταλάβεις τι @@ ήταν οι δάσκαλοι που δίδασκαν τότε. Τι ΕΣΑ και μλκίες.
Σήμερα οι δάσκαλοι είναι έτη φωτός μπροστά σε όλα τα επίπεδα και πρώτα απ όλα στο θέμα του σεβασμού της αξιοπρέπειας του παιδιού. -
Την αποψη οτι η ψυχολογια του μαθητη της Σουηδιας θα καταπιεζοτανε με το να εχει στο παρτυ του καποιον που δεν τον γουσταρει βρε αδελφε.... αυτο γιατι κανεις δεν το σεβεται???? και δεν το υπερασπιζεται..... Προσωπικα δεν μου αρεσει να μου λενε τι να κανω..... εστω και αν δεν εχω δικιο..... πιστευω οτι αν σεβομαι τον αλλο πρεπει και αυτος να σεβεται τα γουστα μου εφοσον δεν τον ενοχλουν....που ξανα ακουστικε να κανει ενα παιδι παρεα με καποιο αλλο παιδι που δεν το γουσταρει!!! Και στα δικα μου παιδια ειχα παρατηρησει οτι μερικες φορες σε γιορτες δεν ηθελαν συγκεκριμενα παιδια να τα προσκαλεσουν.... δεν τα πιεσα να το κανουν.... μπορει να πιστευαν οτι θα τους χαλαγαν τη γιορτη που τελικα ειναι δικη τους..... οσοι ειστε γονεις αργα η γρηγορα θα αντιμετωπισεται το φαινομενο τα παιδια σας να μην θελουν να κανουν παρεα με παιδια φιλων σας και να μην θελουν να ακολουθησουν σε εκδρομες που θα ειναι και αυτα..... για προσπαθηστε να τους αλλαξετε γνωμη..... και να δειτε τι θα σας πουν..... αλλα και τι σταση θα κρατησουν στην περιπτωση που θα επιμεινετε... Οσο για τον δασκαλο γιατι τον εβαλε ο μαθητης στη διαμαχη???? το παιδι μοιρασε τις προσκλησεις ..... δεν εβαλε το δασκαλο να το κανει ωστε να εκτεθει..... Αλλα ειπαμε Σουηδοι..... με ενα δεικτη αυτοκτονιων...Να......... αλλα με πολιτικα ορθη σκεψη.......
-
@Catalyst +οο
Στο 2. του christos.dimou διαφωνώ μέχρι και με τα σημεία στίξης...
Αυτά που γράφει ο christos.dimou είναι τα ίδια που αρέσκονται να επαναλαμβάνουν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία για τις προηγούμενες γενιές (σύνδρομο το οποίο ο ΚΚ έφτασε στο απόγειο της δόξας του με τη λαμπρή αρθρογραφία του), σε σημείο που έχει φτάσει τα όρια του urban legend....Απορώ πάντως πως μπορεί κάποιος να πιστεύει ότι υπέστησαν τρομακτικών διαστάσεων μετάλλαξη οι εκπαιδευτικοί μας προς το χειρότερο τη στιγμή που σε όλα τα επίπεδα ως κοινωνία προοδεύουμε...Ξαφνικά έγιναν άσχετοι και αμόρφωτοι ενώ πριν ήταν σχετικοί και μορφωμένοι (από που άραγε μορφώθηκαν?), παλιά είχαν @@ σήμερα τα έχασαν (ε ας περάσουμε κάνα εμφύλιο ακόμα για να βγάλουμε όλοι @@), παλιά ήταν δουλευταράδες σήμερα τεμπέληδες (μήπως απλώς έχουν περισσότερα 'μέσα' διδασκαλίας? μήπως το ότι δε βρίζουν και δέρνουν ασύστολα τους μαθητές εκλαμβάνεται ως δείγμα τεμπελιάς και αδιαφορίας? ή μήπως μετά από 30 χρόνια τρυφηλού βίου απλά περιέπεσε σε παρακμή και οκνηρία η τάξη των εκπαιδευτικών? )...
Που ήταν καλύτερη ρε παιδιά η Ελλάδα του 78 από σήμερα για να είναι στο θέμα των εκπαιδευτικών? Ή μήπως αυτοί αποτελούν το μαύρο πρόβατο των Ελλήνων?...Μήπως και οι ΔΥ ήταν πιο δουλευταράδες το 78 και το 80 ή μόνο οι καθηγητές το έριξαν στο σορολόπ ?Δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά...
Για λίγο παλαιότερες εποχές (αλλά το σύνδρομο αυτό είναι διαχρονικό) έχω γράψει πρόχειρα την άποψή μου εδώ viewtopic.php?f=13&t=25908&p=1144165&hilit=+%CE%84%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF#p1144165' target='_blank'
-
Ούτε @@ έχασαν οι δάσκαλοι, ούτε μετάλλαξη έγινε, όπως έγραψαν και οι προηγούμενοι.
Ούτε μπορούμε να γενικεύουμε, μιλώντας για καταβαράθρωση της παιδείας. Κάθε εποχή έχει διαφορετικά κριτήρια και με βάση αυτά πρέπει να αξιολογήσουμε τις καταστάσεις.
Η γκρίνια, ωστόσο, ειδικά για την εκπαίδευση, παραμένει. Και όχι άδικα, κατά τη γνώμη μου. Ας φέρω ένα παραδειγματάκι. Στο γυμνάσιο που δίδασκε η γυναίκα μου, ο κινητήριος μοχλός για όλες τις δραστηριότητες του σχολείου ήταν, κατά κύριο λόγο, μια καθηγήτρια. Χαρακτηριστικά, σε εκδρομή -στα πλαίσια σχολικών ανταλλαγών- στη Βαρκελώνη, ήταν αυτή που δεν κοιμήθηκε λεπτό, δε σταμάτησε παρά μόνο όταν τα παιδιά επέστρεψαν στην Ελλάδα και παραδόθηκαν στους γονείς τους. Οι άλλοι καθηγητές που συνόδευαν τα παιδιά, τυπικότατοι στις υποχρεώσεις τους, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, δεν μπορούσαν να φτάσουν ούτε στο 50% της ενεργητικότητας που επέδειξε η συγκεκριμένη (60χρονη και βάλε) εκπαιδευτικός. Ε, θα μου πείτε, πάντα βρίσκεται ένας που θα τραβήξει το κάρο μπροστά. Έλα που η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός δεν είναι ελληνίδα...τυχαίο γεγονός? ίσως.
Αλλά, κατ' εμέ, αυτό είναι μια ένδειξη και συνάμα βάση για τη γκρίνια περί εκπαίδευσης. Η πλειονότητα των εκπαιδευτικών, υπακούοντας και ακολουθώντας τη γενικευμένη 'περιχαράκωση' σε συγκεκριμένα καθήκοντα, χάνουν πολύ γρήγορα (αν την είχαν αρχικά) τη ζέση για να προσφέρουν κάτι που ίσως και να ξεπερνά τις δυνάμεις τους. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ: και γιατί να το κάνουν? για να αποτελούν τους δακτυλοδεικτούμενους μ@λ@κες του σιναφιού τους?
Σε κάθε περίπτωση, η εκπαίδευση είναι κάτι πολύ σοβαρό για να τη χειρίζονται ευριπίδιδες ή αντρίκοι. Όταν και όποιος καταλάβει ότι η εκπαίδευση αποτελεί επένδυση, τότε μπορούμε να ελπίζουμε.
(αν και κάποιοι που φάνηκε να το καταλαβαίνουν στο παρελθόν, είδαν στην πορεία τα σχέδιά τους να γκρεμίζονται από τους επιγόνους τους.) -
Θα ηθελα μια λογικη εξηγηση στο εξης.... Πως ειναι δυνατον οι γονεις να ξοδευουν τοσα πολλα χρηματα σε ιδιωτικα σχολεια σε ιδιαιτερα μαθηματα και σε φροντηστηρια, απο οτι ολοι παραδεχονται και τελικα στις εισαγωγικες εξετασεις ενα 30 με 40 % να γραφουν κατω απο τη βαση!!!.... ποιος κοροιδευει ποιον???? οι καθηγητες οι φροντιστες τα παιδια που δεν σεβονται τα εξοδα των γονεων τους.... ποιος τελος παντων φταιει... και πανε τοσα λεφτα χαμενα... Τα θεματα παντως των εξετασεων δεν νομιζω να φταινε!!!....
-
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση._
Με αυτό το κλισέ διά πάσα νόσο και πάσα μαλακία, πάω να την πέσω.
-
πάντως κοιτώντας πίσω, στα μαθητικά μου χρόνια κυρίως Λυκείου και λιγο Γυμνασίου, μπορώ να πω οτι ο καθηγητής , μέχρι και του φροντιστηρίου δίνει λίγο πολύ αυτό που παίρνει.
Αν σε μια τάξη είναι ζώα, αδιάφοροι ή ξερόλες διαβασμένοι απο το φροντιστήριο και ο καθηγητής θα μείνει στο τυπικό κομμάτι. Όχι ακριβώς αυτό που ζητάμε απο την σχολική διαδικασια. Αντίθετα αν κάποιος-οι δείξουν ενδιαφέρον και γίνει λίγο διαδραστικό το θέμα υπάρχει εντυπωσιακή αλλαγή και του καθηγητή και των μαθητών.
Σήμερα, σε αντίθεση με παλιότερα, είναι έντονα μειωμένο το ενδιαφέρον και το πραγματικό και το φαινομενικό. Είναι όλοι χαλλλλλαροί και κουλ και μη χέσω. Αποτέλεσμα αδιαφορία και μετριότητα.Πάντως αν λεει κάποιος για τους καθηγητές Λυκείου, τι να πει για του Παν/μιου. 75% τουλάχιστον απο αυτούς κάνουν κάτι άλλο απο το να προσφέρουν γνώση και μάλιστα ακαδημαικού επιπέδου.
-
@dirtoulios
Άλλο η γκρίνια κι άλλο η σύγκριση με 30-50 χρόνια πριν...Τι να συγκρίνουμε και πού την Ελλάδα του 2008 με μια Ελλάδα που από το 1900 -1974 πέρασε 2 παγκόσμιους πολέμους, 2 βαλκανικούς πολέμους, 1 μικρασιατική καταστροφή, 1 εμφύλιο πόλεμο, 2 'μεγάλες' δικτατορίες (36, 67) και άπειρα στρατιωτικά κινήματα (1909 Γουδί, 1923 Λεοναρδόπουλου-Γαργαλίδη, 1925 Πάγκαλου , 1926 Κονδύλη, 1933 Πλαστήρα ,1935 Βενιζέλου κα), μια Ελλάδα που βίωνε τον εμφύλιο διχασμό μέχρι χτες. Την Ελλάδα του σχεδίου Μάρσαλ, του Καραμανλή, της Φρειδερίκης και του Κοκού πως να τολμήσουμε να τη βάλουμε δίπλα στο σήμερα?...
Τι εκπαιδευτικοί να βγουν μέσα από αυτό το χάος, τι αξιωματικοί να βγουν, τι επιστήμονες ? Είναι ποτέ δυνατόν να πιστεύουμε ότι τότε οι εκπαιδευτικοί είχαν @@ ή ήταν 'μορφωμένοι' ? Τα @@ μου κουνιούνται είχαν : το μόνο που είχαν ήταν μαύρα μεσάνυχτα και μπόλικο συντηρητισμό γαρνιρισμένο με αστικό υποκριτικό καθωσπρεπισμό τον οποίο σέρβιραν σε φουκαράδες μαθητές μετά συνοδείας ξύλου και εξυπνακίστικων προσβολών...Αυτή ήταν η περίφημη ελληνική εκπαίδευση που έμαθε 'γράμματα' στους πατεράδες μας...Κι όποιος αντέξει...
TΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#5]