Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τώρα που γυρίζει...δε ξεμπανάρετε και τον ΙΚΕ?
λευτεριά στον ΙΚΕ.
και τον ιταλάκια για mod (έχει φτιάξει μια πυραμίδα από users μονος του).
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τώρα που γυρίζει...δε ξεμπανάρετε και τον ΙΚΕ?
λευτεριά στον ΙΚΕ.
και τον ιταλάκια για mod (έχει φτιάξει μια πυραμίδα από users μονος του).
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...ας απαντήσει κάποιος ανοιχτά και ξεκάθαρα για εμάς που δε καταλαβαίνουμε τα εξής:
- Ποιός είναι ο Φιλιπίνος?
- Ποιά η σιδηρά 'κα'
- Ποιό το λαμόγιο?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
any time
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Catalyst έχεις δίκιο για την Πάρμα, δεν είναι πάνω στη διαδρομή. Παρέλειψα να πω ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να κατέβω από Ελβετία (Mulhouse-Μιλάνο-κλπ). Μάλιστα αυτή τη στιγμή είναι το επικρατέστερο σενάριο (οπότε μάλλον και η Parma ).
Στην Parma ιταλός συνάδελφος μου έχει συστήσει το εστιατόριο Salumeria Rosi (http://salumeriarosi.com/). Δυστυχώς δεν πήγα γιατί έκτοτε δεν έχω πάει στην Parma. Αλλά τον θεωρώ έγκυρη πηγή
Στην ίδια διαδρομή άλλος συνάδελφος μου έχει προτείνει και την Piacenza για διανυκτέρευση, αλλά με χαμηλότερη προτεραιότητα από την Parma.
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Προτάσεις για ασφαλή (να μην κινδυνεύουμε - άνθρωποι και αυτοκίνητο - να μας 'γδύσουν') στη διαδρομή Innsbruck - Ancona (σε λογική απόσταση από Ancona - το καράβι φεύγει κατά τη 1 το μεσημέρι);Στο παρελθόν έχω μείνει στη συγκεκριμένη διαδρομή, ως τελευταία διανυκτέρευση πριν το καράβι, σε Lugano, Bolzano, Bologna, Ravenna χωρίς πρόβλημα. Θα ήθελα ωστόσο να δοκιμάσω κάτι διαφορικό (και ενδεχομένως πιο κοντά από τα 3 πρώτα).
Υποψήφιες, με μια πρόχειρη ματιά στο χάρτη, βλέπω τις Parma (δεν έχω πάει) και Verona (την έχω επισκεφθεί για κάποιες ώρες στο παρελθόν αλλά αν δεν αξίζει κάτι άλλο θα πήγαινα ξανά).
Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη.
Η Parma είναι ωραία, αλλά δεν είναι στη διαδρομή Innsbruck-Ancona. Η Verona μου άρεσε περισσότερο (και είναι στη διαδρομή). Στο Trento έχω ακούσει ότι είναι ωραία, αλλά δεν έχω πάει μέσα στην πόλη, απλά διανυκτέρευσα σε πρακτικό και ωραίο ξενοδοχείο κοντά στον αυτοκινητόδρομο. Ιταλοί συνάδελφοι μου έχουν προτείνει ανεπιφύλακτα το Urbino (αρκετά κοντά στην Ancona, αλλά μακριά από την Autostrada).
Από πλευράς ασφάλειας, δε νομίζω ότι κάποιο είναι λιγότερο ασφαλές από την Ελλάδα.
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τα φώτα σας παρακαλώ, φίλος θα πάρει μια Lancia Delta HF του 1987/88 από Ελλάδα στο Βερολίνο ώπου και διαμένει, και με ρωτάει αν το καρμπυρατεράτο Λάντσια θα την παλεύει σχετικά με την πράσινη κάρτα ρύπων ή κάπως έτσι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Εντός των ορίων της Umweltzone (κάτι σαν 'Πράσινος Δακτύλιος') του Βερολίνου μπορεί να κινηθεί μόνο αν έχει το πράσινο αυτοκόλλητο ρύπων (Umweltplakette ή Finstaubplakette). Για να πάρει το πράσινο αυτοκόλλητο πρέπει να είναι Euro4 ή νεώτερο. Οπότε το Lancia του 88 δε θα μπορεί να κινηθεί νόμιμα εντός της ζώνης αυτής. Αναλυτικές πληροφορίες στο http://www.umwelt-plakette.de.
Πρέπει να το δείτε με κάποιο διαγνωστικό τι τιμές διαβάζει ο εν λόγω αισθητήρας. Σε μοντέλο του 2002 είναι πιθανό να γίνεται και με κάποιο απλό scan tool.
Πιο πιθανό μου φαίνεται να έκαναν κάποιο λάθος κατά τις εργασίες που έγιναν, παρά να 'κλείδωσε ο εγκέφαλος από τα πολλά reset'.
Ο χρήστης otso έγραψε:
από catalyst » 14/05/14 10:50
Τα διαστήματα μεταξύ αναγεννήσεων είναι πράγματι μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα στα περισσότερα ΙΧ. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός δεν καταλαβαίνει ότι γίνεται αναγέννηση. Ο αριθμός που βλέπετε στο διαγνωστικό πιθανότατα δεν είναι ο συνολικός αριθμός αναγεννήσεων στη διάρκεια ζωής του οχήματος.ορθον , επειδη στο psa group αν επιχειρισεις να προσθεσεις μονος σου εολυς (υπαρχει κιτ) πρεπει να μπεις στον εγκεφαλο και να μηδενησεις. οποτε τα 15 δικα μου ειναι απο την τελευταια φορα που γεμισαν το ρεζερβουαρ με εολυς.
ευχαριστω catalyst.
Αυτό είναι μάλλον αυθαίρετο συμπέρασμα, θα μπορούσαν να το έχουν κάνει reset ασχέτως αν γέμισαν eolys.
Παρενθετικά, επειδή τέθηκε το ερώτημα, το eolys προστίθεται στο καύσιμο διαρκώς, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της αναγέννησης.
Ο χρήστης antonis-tsif έγραψε:
Έτσι πληροφοριακά... ποιος είναι ο σωστός τρόπος οδήγησης για καινούρια diesel αυτοκίνητα;
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... Ήσασταν κατατοπιστηκότατοι... Από εδώ και πέρα μόνο έτσι θα οδηγώ το καινούριο μου diesel αυτοκίνητο!!!
Μην το παίρνετε προσωπικά. Βασικά δε σας απαντούν για 2 λόγους:
α) Στις προηγούμενες 19 σελίδες έχουν αναλυθεί μέχρι αηδίας όλες οι σχετικές απόψεις, οι οποίες (συνοψίζοντας) ποικίλουν από το 'σε ένα σύγχρονο diesel πρέπει να φουλάρεις με diesel, κατά τα άλλα οδηγείται σαν κάθε άλλο αυτοκίνητο' μέχρι το 'τα σύγχρονα diesel είναι ένα τεχνολογικό σφάλμα ως σύλληψη, αν δεν κάνεις τις αναγεννήσεις βάζοντας μία παρθένα να καίει τα σωματίδια ένα προς ένα με πυρσό ενώ τραγουδάει τον ακάθιστο ύμνο, θα γεμίσει το κάρτερ σου με diesel και το αυτοκίνητο θα εκραγεί. το ίδιο θα συμβεί και αν πας στη λαϊκή να πάρεις ντομάτες με diesel αυτοκίνητο'. Αλλά με μια μικρή αναζήτηση θα σχηματίσετε σφαιρική γνώμη.
β) Το nickname σας θυμίζει έντονα έντονα ένα παλιό, αγαπητό και έμπυρο μέλος του forum που δεν είναι πια μαζί μας (ο Κύριος να μας κόβει χρόνια και να του δίνει τσίπουρα), οπότε δε σας απαντούν γιατί νομίζουν ότι είστε εκείνος, και ότι κάνατε νέο λογαριασμό για να τρολάρετε. Ίσως θα είχατε καλύτερη αποδοχή αν αλλάζατε το nickname σας σε κάτι πιο ουδέτερο, π.χ. 'Χρονομέτρης2'.
Τα διαστήματα μεταξύ αναγεννήσεων είναι πράγματι μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα στα περισσότερα ΙΧ. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός δεν καταλαβαίνει ότι γίνεται αναγέννηση. Ο αριθμός που βλέπετε στο διαγνωστικό πιθανότατα δεν είναι ο συνολικός αριθμός αναγεννήσεων στη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Αυτοί λοιπόν που μαλακωδώς λένε (γιατί δεν υπάρχει κανένα στοιχείο από καμιά εταιρεία που να το υποστηρίζει αυτό) πως αναγέννηση ντιπιέφ γίνεται κάθε τριακόσια άντε πεντακόσια χλμ, μπορούν αν επιμένουν με πμ και στοίχημα 1000 ευρώ για αρχή, να δούν 2 Mercedes 211 (μία 280F/L και μία 220/1) Εuro5 και οι δύο, η πρώτη με 380.000χλμ η δεύτερη με πάνω από 500.000 με μόνο 1 (ολογράφως ΜΙΑ) αναγέννηση dpf.
Κάτι βλέπετε λάθος στο διαγνωστικό (π.χ. η τιμή που βλέπετε είναι ο αριθμός των προσπαθειών που χρειάστηκε για να πετύχει η τελευταία αναγέννηση, ή ο αριθμός των 'τυχαίων', μη ελεγχόμενων αναγεννήσεων), ή έχει γίνει πρόσφατα reset της EEPROM. Ή δε μιλάμε για το ίδιο πράγμα όταν λέμε 'αναγέννηση'.
Γενικά η ECU έχει 3 τρόπους να καταλαβαίνει ότι πρέπει να κάνει αναγέννηση:
Όλοι ανεξαιρέτως οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν το 1 (μέτρηση). Υποθέτω ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν και το 2 (μοντέλο) γατί η μέτρηση είναι υπό συνθήκες πολύ ανακριβής. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που το 3 (αναγέννηση σε τακτά χρονικά διαστήματα) είναι απαραίτητο, οπότε θα μου έκανε τρομερή εντύπωση κάποιος κατασκευαστής να μην το χρησιμοποιεί.
Ο συνδυασμός αυτών των τριών triggers οδηγεί σε μία αναγέννηση κάθε μερικές εκατοντάδες ή το πολύ λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Εν ολίγοις ακόμα και για ένα φίλτρο που έχει δει πολύ λίγη αιθάλη στη ζωή του (π.χ. επειδή πήγαινε μονίμως με 130km/h σταθερά σε ευθεία), είναι μεν πιθανό να μην έχει γεμίσει ποτέ με αιθάλη, αλλά είναι απίθανο να έχει κάνει μία μόνο αναγέννηση σε 380kkm. Με δεδομένο μάλιστα ότι η συνηθισμένη διάρκεια ζωής του φίλτρου είναι μικρότερη, θα περίμενα μάλλον ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα το φίλτρο θα είναι γεμάτο στάχτη και θα θέλει καθάρισμα ή αντικατάσταση.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εξαιρετικα ενδιαφερον
με τετοιες τιμες θα πηγαινα και εγω απο εκει αντι για Πατρα-Βενετια που εκλεισα ηδη , μαζι με το αυτοκινητοΓια κατι γονεις πεθερικα κτλ ειναι μια χαρα να ανεβαινουν Βιεννη
Ειδικά για γονείς και πεθερικά δε βλέπω πώς βολεύει να κάνουν 24 ώρες με τρένο ως τη Βιέννη, παρά 2 ώρες με αεροπλάνο.
Σε σχέση με το πλοίο από/προς κεντρική Ευρώπη μαλλον θα είναι φθηνότερο, αλλά μάλλον δε θα έχει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα σε χρόνο.