-
Παιδιά αφού πρώτα πω ότι τα ακόλουθα αναφέρονται σε Ford Escort 1.4L, μοντέλο του 1998 θα περιγράψω μία συμπεριφορά του αυτοκινήτου περιμένοντας να ακούσω τη γνώμη σας.
Μετά την αλλαγή της ταχύτητας κι ενώ ο συμπλέκτης είναι πλέον ελεύθερος αφού δίνω πολύ γκάζι (καμιά φορά έως και το πάτωμα έχοντας ρίξει για παράδειγμα τετάρτη) οι στροφές ανεβαίνουν χωρίς να υπάρχει παράλληλα και επιτάχυνση και πέφτουν για να ξανανέβουν πλέον 'φυσιολογικά'. Ρωτάω γιατί δε θυμάμαι να υπήρχε και στο παρελθόν η ίδια απόκριση από πλευράς κινητήρα με τον χειρισμό του γκαζιού να παραμένει πάντα ο ίδιος.
Τέλος να αναφέρω ότι ο συμπλέκτης είχε αλλαχτεί πριν περίπου 3 μήνες.
-
Παιδιά αφού πρώτα πω ότι τα ακόλουθα αναφέρονται σε Ford Escort 1.4L, μοντέλο του 1998 θα περιγράψω μία συμπεριφορά του αυτοκινήτου περιμένοντας να ακούσω τη γνώμη σας.
Μετά την αλλαγή της ταχύτητας κι ενώ ο συμπλέκτης είναι πλέον ελεύθερος αφού δίνω πολύ γκάζι (καμιά φορά έως και το πάτωμα έχοντας ρίξει για παράδειγμα τετάρτη) οι στροφές ανεβαίνουν χωρίς να υπάρχει παράλληλα και επιτάχυνση και πέφτουν για να ξανανέβουν πλέον 'φυσιολογικά'. Ρωτάω γιατί δε θυμάμαι να υπήρχε και στο παρελθόν η ίδια απόκριση από πλευράς κινητήρα με τον χειρισμό του γκαζιού να παραμένει πάντα ο ίδιος.
Τέλος να αναφέρω ότι ο συμπλέκτης είχε αλλαχτεί πριν περίπου 3 μήνες.
-
Παιδιά αφού πρώτα πω ότι τα ακόλουθα αναφέρονται σε Ford Escort 1.4L, μοντέλο του 1998 θα περιγράψω μία συμπεριφορά του αυτοκινήτου περιμένοντας να ακούσω τη γνώμη σας.
Μετά την αλλαγή της ταχύτητας κι ενώ ο συμπλέκτης είναι πλέον ελεύθερος αφού δίνω πολύ γκάζι (καμιά φορά έως και το πάτωμα έχοντας ρίξει για παράδειγμα τετάρτη) οι στροφές ανεβαίνουν χωρίς να υπάρχει παράλληλα και επιτάχυνση και πέφτουν για να ξανανέβουν πλέον 'φυσιολογικά'. Ρωτάω γιατί δε θυμάμαι να υπήρχε και στο παρελθόν η ίδια απόκριση από πλευράς κινητήρα με τον χειρισμό του γκαζιού να παραμένει πάντα ο ίδιος.
Τέλος να αναφέρω ότι ο συμπλέκτης είχε αλλαχτεί πριν περίπου 3 μήνες.
-
Eμενα για συμπλεκτης μου φαινεται παντως.Περιγραφεις ενα τυπικο πατιναρισμα...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Eμενα για συμπλεκτης μου φαινεται παντως.Περιγραφεις ενα τυπικο πατιναρισμα...Ολοκαίνουριος; Μήπως χρειάζεται απλά ρύθμιση; Ο προηγούμενος καμένος και όταν ο συμπλέκτης ήταν ελεύθερος δεν έκανε τέτοια κόλπα... Καταλάβαινες βέβαια ότι ήταν προβληματικός στην αποσύμπλεξη...
-
Πατινάρει ο συμπλέκτης, αν είναι καινούργιος θέλει ρύθμιση, αλλιώς άλλαγμα.
-
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
:ysterical:Αντί να προτείνεις ως λύση την αγορά ενός Hyundai Santa Fe το έριξες στο γέλιο και την κοροϊδία τώρα;
-
Eιναι ο ορισμος ο ιδιος του συμπλεκτη,κατι τρεχει στην αλλαγη που εκανες μαλλον
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
:ysterical:
Αντί να προτείνεις ως λύση την αγορά ενός Hyundai Santa Fe το έριξες στο γέλιο και την κοροϊδία τώρα;
Μη δίνεις σημασία στη βλακεία του καθενός... Δεν υπάρχει λόγος!
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
:ysterical:
Αντί να προτείνεις ως λύση την αγορά ενός Hyundai Santa Fe το έριξες στο γέλιο και την κοροϊδία τώρα;
ρε ασερφ γελαω γιατι το ιδιο ειχα παθει και εγω 18 χρονων στην παλια κορολλα SR που ειχα και εγω ο ιδιος δεν ηξερα τι συμβαινει...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
:ysterical:
Αντί να προτείνεις ως λύση την αγορά ενός Hyundai Santa Fe το έριξες στο γέλιο και την κοροϊδία τώρα;
ρε ασερφ γελαω γιατι το ιδιο ειχα παθει και εγω 18 χρονων στην παλια κορολλα SR που ειχα και εγω ο ιδιος δεν ηξερα τι συμβαινει...
Ντάξει μωρέ. Εγώ δύσκολα παρεξηγώ... Οπότε ΟΚ! Πάντως εύκολα παρεξηγείται ένα μήνυμα. Πώς να μαντέψουμε εμείς τι ήθελες να πεις.
Να κάνω και μερικές ερωτήσεις για τη χρήση του συμπλέκτη γιατί καλή η πράξη, αλλά απαραίτητη και η θεωρία:
1. Εκτός από την εκκίνηση στις αλλαγές των υπολοίπων ταχυτήτων δεν πρέπει να δίνουμε ταυτόχρονα και γκάζι έτσι; (Αυτή η ερώτηση έχει να κάνει με την καταπόνηση του συμπλέκτη).
2. Η καταπόνηση του συμπλέκτη εξαρτάται μόνο από τις στροφές του κινητήρα κατά την αλλαγή ταχύτητας η παίζει ρόλο και από ποια σχέση σε ποια πηγαίνουμε;
3. Τέλος αν ένας συμπλέκτης πατινάρει το αυτοκίνητο βγαίνει χαμένο σε επιτάχυνση στην πρώτη γκαζιά μετά την αποσυμπλεξη ή σε κάθε επιτάχυνση;
-
[...]
Να κάνω και μερικές ερωτήσεις για τη χρήση του συμπλέκτη γιατί καλή η πράξη, αλλά απαραίτητη και η θεωρία:1. Εκτός από την εκκίνηση στις αλλαγές των υπολοίπων ταχυτήτων δεν πρέπει να δίνουμε ταυτόχρονα και γκάζι έτσι; (Αυτή η ερώτηση έχει να κάνει με την καταπόνηση του συμπλέκτη).
2. Η καταπόνηση του συμπλέκτη εξαρτάται μόνο από τις στροφές του κινητήρα κατά την αλλαγή ταχύτητας η παίζει ρόλο και από ποια σχέση σε ποια πηγαίνουμε;
3. Τέλος αν ένας συμπλέκτης πατινάρει το αυτοκίνητο βγαίνει χαμένο σε επιτάχυνση στην πρώτη γκαζιά μετά την αποσυμπλεξη ή σε κάθε επιτάχυνση;
Έχει κανείς ιδέα σχετικά;
-
- Ειναι θεμα συγχρονισμου. Δεν πρεπει να δινεις γκαζι, αλλα να συγχρονιζεις τα ποδια σου, ετσι ωστε να αλλαζεις ταχυτητες γλυκα, χωρις να αφηνεις το συμπλεκτη αποτομα, ουτε ομως πολυ αργα. Επισης, αν δεν αφηνεις το γκαζι, ο κινητηρας θα στροφαρει 'στον αερα'...
2.Παιζει ρολο και η σχεση. Και για το συμπλεκτη, και για τον κινητηρα. Το αμαξι εχει 5-6 σχεσεις για να τις χρησιμοποιεις σωστα, ολες, αναλογα με τις εκαστοτε συνθηκες.
- 'πατιναρει' σε καθε επιταχυνση, αλλα γινεται αισθητο κυριως στην 1η και 2α οπου και η 'δυναμη' ειναι μεγαλυτερη.
Επισης οταν δεν χρειαζεται να αλλαξουμε ταχυτητα, αγνοουμε τον συμπλεκτη. Ουτε καν τον ακουμπαμε. Ουτε και τον κραταμε πατημενο μεχρι να αναψει πρασινο...
Τελος, οταν βρισκεσαι σε ανηφορα, καλυτερα να μην 'κρατας' το αμαξι με πατιναρισμα συμπλεκτη. Πατα φρενο, σηκωσε χειροφρενο με πατημενο κουμπι, βαλε πρωτη, κανε πως ξεκινας σαν να ησουν σε ευθεια,και ασε σιγα σιγα το χειροφρενο. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τελος, οταν βρισκεσαι σε ανηφορα, καλυτερα να μην 'κρατας' το αμαξι με πατιναρισμα συμπλεκτη. Πατα φρενο, σηκωσε χειροφρενο με πατημενο κουμπι, βαλε πρωτη, κανε πως ξεκινας σαν να ησουν σε ευθεια,και ασε σιγα σιγα το χειροφρενο.Μα καλά, πόσα χέρια έχεις;
Πώς μπορεί κανείς να κρατάει το χειρόφρενο τραβηγμένο με πατημένο το κουμπί και ταυτόχρονα να βάλει πρώτη;
Μάλλον ανάποδα ήθελες να το πεις...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Μα καλά, πόσα χέρια έχεις;
Πώς μπορεί κανείς να κρατάει το χειρόφρενο τραβηγμένο με πατημένο το κουμπί και ταυτόχρονα να βάλει πρώτη;
Μάλλον ανάποδα ήθελες να το πεις...
Γκάζι και αύξηση στροφών