-
***Οι περισσότεροι απο εσάς, έχετε ήδη έναν μικρό (ή μεγάλο) κύκλο φίλων ή έστω γνωστών, που προέρχονται από το χώρο του κλασικού αυτοκινήτου.
Γνωρίζετε ήδη αρκετό κόσμο και σίγουρα έχετε σχηματίσει άποψη.
Ήρθαν να μείνουν ή απλά να δουν και να την κάνουν?
Η ενασχόληση με το κλασικό αυτοκίνητο, είναι μόδα ή φυσικό ακόλουθο της αυξημένης προβολής του τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας?
Έχουν συνειδητοποιήσει τι ακριβώς σημαίνει να έχεις χόμπυ σου τα παλιά αυτοκίνητα?
Τελικά οι ο νεο-Έλληνας έχει κλασική αυτοκινητιστική παιδεία?***
-
***Οι περισσότεροι απο εσάς, έχετε ήδη έναν μικρό (ή μεγάλο) κύκλο φίλων ή έστω γνωστών, που προέρχονται από το χώρο του κλασικού αυτοκινήτου.
Γνωρίζετε ήδη αρκετό κόσμο και σίγουρα έχετε σχηματίσει άποψη.
Ήρθαν να μείνουν ή απλά να δουν και να την κάνουν?
Η ενασχόληση με το κλασικό αυτοκίνητο, είναι μόδα ή φυσικό ακόλουθο της αυξημένης προβολής του τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας?
Έχουν συνειδητοποιήσει τι ακριβώς σημαίνει να έχεις χόμπυ σου τα παλιά αυτοκίνητα?
Τελικά οι ο νεο-Έλληνας έχει κλασική αυτοκινητιστική παιδεία?***
-
***Οι περισσότεροι απο εσάς, έχετε ήδη έναν μικρό (ή μεγάλο) κύκλο φίλων ή έστω γνωστών, που προέρχονται από το χώρο του κλασικού αυτοκινήτου.
Γνωρίζετε ήδη αρκετό κόσμο και σίγουρα έχετε σχηματίσει άποψη.
Ήρθαν να μείνουν ή απλά να δουν και να την κάνουν?
Η ενασχόληση με το κλασικό αυτοκίνητο, είναι μόδα ή φυσικό ακόλουθο της αυξημένης προβολής του τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας?
Έχουν συνειδητοποιήσει τι ακριβώς σημαίνει να έχεις χόμπυ σου τα παλιά αυτοκίνητα?
Τελικά οι ο νεο-Έλληνας έχει κλασική αυτοκινητιστική παιδεία?***
-
Λίγοι νεοέλληνες έχουνε κλασσικη αυτοκινητιστική παιδεία.
Εχω παρατηρήσει το θλιβερό φαινόμενο ότι τα ιστορικά έχουνε γίνει μόδα, και τ αυτοκίνητα πάνε σε λάθος χερια. Λίγοι ειναι αυτοί που μπορούν να εκτιμήσουν. Δεν είμαι ελιτιστής, μάλλον ρεαλιστής θα έλεγα. Εχω έρθει σε ρήξη πολλάκις με παιδια 18-25 που θέλουν ενα παλιό πισωκίνητο για να το 'τουμπανιάσουν - πρηξουν - πιουν το αίμα' εχω έρθει σε ρήξη όταν παίρνουν το αμαξι του παπού ή του μπαμπά και ειναι αυθεντικό ή εχει κάποια ελαττωματακια, και με ρωτάνε αντι για 'πως θα το επαναφέρω' αν μπαίνει ευκολα πάνω η Μ3 ή αν μπαινει 6 κυλινδρη, ή αν η βελοτσε παιρνει τουίν σπάρκ. Πιστευω πως εχει γίνει μόδα, γι αυτο γεμίσαμε και τρέντυ τυπάκια με άποψη - ο Θεός να την κάνει, και με ειδικούς και χαθήκανε τζάμπα αυτοκίνητα και πράγματα.
Να προσθεσω επίσης πως δεν εχουν συναισθηση του τι σημαινει διατηρω ενα παλιό αυτοκινητο γι αυτο και πολλοί τα παρατανε ευκολα και αποχωρούν. -
Προσωπικα πιστευω οτι ειναι μοδα που σιγα σιγα θα περασει.Αν λαβουμε υπ'οψην και την οικονομικη κατασταση,στην υπολοιπη Ευρωπη ολα συγκλινουν οτι η 'βουτια'του κλασσικου αυτοκινητου για καποιο χρονικο διαστημα ειναι προ των πυλων.
Επενδυτες δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι στην Ελλαδα,μιας και τα μοντελα που ασχολουμαστε ειναι κατι παραπανω απο συνηθισμενα στον υπολοιπο κοσμο.Εξαιρουνται φυσικα 70-80 ανθρωποι που εχουν στα χερια τους πραγματικα σπανια κομματια.
Το θεμα κουλτουρα κλασσικης αυτοκινησης ας μη το θιξουμε καλυτερα.
Εδω μας λειπει η της σκετης αυτοκινησης οποτε τι να λεμε τωρα.
Τελος για το 'σεβασμο' των 'συλλεκτων' τι να πρωτοθυμηθω?
Giulia γνησιες διλιτρες χωρις προφυλακτηρες,Berlina με twin spark και αποσταση απο το εδαφος που θα εκανε τα μονοθεσια της F1 να μοιαζουν με 4Χ4?Αφηστε τα junior.Αυτα πλεον ειναι Junior/Veloce η και Veloche 2000 με δεκαεφταρες κλπ.
Μοδα ειναι θα περασει. -
Προσωπικά, πιστεύω ότι οι περισσότεροι είναι χομπίστες...
Βέβαια, μπαίνουν στην ψυχοσύνθέση του Έλληνα χομπίστα λίγο από όλες τις πιθανές εκδοχές και τα ελατήρια που περιγράφονται πιο πάνω!
Οπωσδήποτε, ο Έλληνας φίλος του ιστορικού, έχει με τον Α ή Β τρόπο χρόνο να σπαταλήσει, χρήμα (χωρίς αυτό δεν κινείται τίποτε) και τον ρομαντισμό (με τελείως ειδική αντίληψη, ο καθένας, συνήθως περισσότερο αυτοί με τα πιο 'ταπεινά' μοντέλα)...ασφαλώς τον ενδιαφέρει και το να είναι ξεχωριστός με αυτό που κάνει (λίγη μούρη δλδ) και οι περισσότεροι από όσους ασχολούνται με το άθλημα ξεκίνησαν όταν έπεσε μπροστά τους ένα ιστορικό (είτε από τον μπαμπά τους είτε από τον τρελό φίλο που τους κόλλησε) ουρανοκατέβατο, χωρίς να είχαν κάποιο ενδιαφέρον για το χώρο παλιότερα ούτε και φυσικά την απαραίτητη παιδεία...Πρόσφατα, ανακάλυψε ότι το ιστορικό είναι χρηματιστήριο, προφανώς χωρίς να έχει την παραμικρή άποψη για το πως κινείται και διαμορφώνεται εδώ και μισό αιώνα, αλλά με βάση το αλάνθαστο ελληνικό ένστικτό του. Έτσι, αφού βρήκε τον τρόπο να κοροϊδέψει το τελωνείο που κατακλέβει τους συνανθρώπους του σκέφτηκε ότι ίσως θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί και εμπορικά (κονόμα-αρπαχτή) πουλώντας μέτρια αυτοκίνητα με κακή συντήρηση που αγοράζει σε εξευτελιστικές τιμές έξω, για γερά λεφτά (ωστόσο λιγότερα από όσα θα κόστιζε το ίδιο αυτοκίνητο στην εγχώρια αγορά) θεωρώντας, πολλές φορες όχι άδικα, ότι όλοι οι υπόλοιποι κοιμούνται όρθιοι και θα πάνε να σκάσουνε 30 χιλιάρικα για ροζ ροη που έχουν μόνο οι βασιλιάδες.
Τέλος, την προηγούμενη σεζόν ανακάλυψε και το ίν-τερνέ.... αφού λοιπόν, έκανε home-page του το μόμπιλε-ντε, σχεδιάζει τρελές μπίζνες να αντικαταστήσει το φιατ 126 του με ferrari 308 και το Μόρις του με ροζ-ρόη (με την ευκαιρία θα φέρει και αλλές δυο τρεις να τις σπρώξει για την απαραίτητη κονόμα...). Τον ενδιαφέρει, στην τελική, να αγοράσει 911- e-type - pagoda και κοιτάζει τα σάπια με 10χιλιάρικα μήπως μπορεί να τα πατσάρει και να τα πασαλείψει από πάνω...Βιβλία δεν αγοράζει, όμως, ποτέ (μπορεί να βγάλει, ΑΝ πετύχει κάποιο πουθενά καμμία φωτοτυπία... έτσι... να την έχει)!
Ένας στους δέκα έχει και αυτοκινητιστική παιδεία, είτε επειδή στην οικογένειά τους είχαν παράδοση με το αυτοκίνητο είτε επειδή το είχε μεράκι από μικρός και διαβάστηκε. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που ανακάλυψαν το ιστορικό στα 25-30 τους (ή και μεγαλύτεροι), διαβάστηκαν, την πάτησαν και το πλήρωσαν με αίμα και ιδρώτα, πήραν, ωστόσο πολλές εμπειρίες και τώρα είναι περισσότερο ώριμοι για να αποφύγουν τις σειρήνες του χώρου. Αυτοί είναι και οι πιο αξιόλογοι...
-
Δεν το έχω υποβάλει σε στατιστική μελέτη το ζήτημα
Δεν ασχολούμαι πια ενεργά με το χώρο των οργανωμένων συλλόγων,από όπου αποκόμισα την εντύπωση ότι λίγο πολύ κυριαρχούν πολλές και ποικίλες κλίκες και ένα γενικότερο κλίμα σαν αυτό που περιγράφηκε πιο πάνω.Όχι πάντως μια σύμπνοια,ένα πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας που υποτίθεται ότι περιμένεις από ανθρώπους που τους συνδέουν κοινό πάθος και ενδιαφέρον.Υποθέτω λοιπόν ότι όσοι ασχολούνται διαχέονται στις απαριθμούμενες κατηγορίες.Πολλοί μάλιστα εντάσσονται και σε περισσότερες της μιάς.
Τέλος έχω την υποψία (για να μην πω τη βεβαιότητα)ότι η πλειοψηφία δεν θα ασχολείτο με το χώρο, αν είχε την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει ένα πανάκριβο σύγχρονο αυτοκίνητο-σκοτεινό και απαγορευμένο αντικείμενο του πόθου της.Και αυτό λέει πολλά και για την ποιότητα του χώρου και για την εν γένει αυτοκινητιστική κουλτούρα εν Ελλάδι.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τέλος έχω την υποψία (για να μην πω τη βεβαιότητα)ότι η πλειοψηφία δεν θα ασχολείτο με το χώρο, αν είχε την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει ένα πανάκριβο σύγχρονο αυτοκίνητο-σκοτεινό και απαγορευμένο αντικείμενο του πόθου της.Και αυτό λέει πολλά και για την ποιότητα του χώρου και για την εν γένει αυτοκινητιστική κουλτούρα εν Ελλάδι.Καλά, αυτό ισχύει και στο ιστορικό... Βρέθηκε, βλέπεις, η δυνατότητα να πάρει ο Λαός φτηνά γκάζια (ούτε στην εφορία φαίνονται, ούτε τέλη πληρώνουν...μια χαρά φτηνή ασφάλεια έχουν...κλπ ). Δεν είδα κανέναν να ζαχαρώνει ένα σκαθάρι split ή ένα AR giulietta TI, για παράδειγμα (που μπορεί να είναι πανάκριβο στην αγορά αλλά εξίσου σπουδαίο σαν ιστορικό), όλοι κοιτάζουν τις 911, τις ΜΒ w107 (που ειναι και φτηνές και κάνουν καλή μπίζνα) και άλλα πανάκριβα, κάποτε, θηρία. Αυτό κάτι μου δείχνει, προσωπικά, όσο αφορά τα ελατήρια πίσω από το φαινομενικό ρομαντισμό που διατυμπανίζουν ότι έχουν οι περισσότεροι. Μετά, βέβαια, ανακαλύπτουν πως δεν έχουν χρήματα ή γνώσεις για να το συντηρήσουν και απογοητεύονται γιατί, λέει, μολις δουν μερσεντέ οι μαστορες με ιστορικά σου 'τα κατεβάζουν'...
Και επαναλαμβάνω, όσους έχω γνωρίσει που ξεκίνησαν άγαρμπα, έφαγαν τα μούτρα τους λίγο αλλά δεν αποκαρδιώθηκαν και συνέχισαν με πιο 'ταπεινές' επιλογές και με λιγότερο θόρυβο γύρω τους ήταν οι πιο αξιόλογοι.
-
Είδα από πάνω τις επιλογές της ψηφοφορίας και τελικά δεν ψήφισα, γιατί από όση ελάχιστη εμπειρία έχω από το χώρο - σαν εξωτερικός παρατηρητής βεβαίως - έχω προλάβει να διακρίνω ανθρώπους που κατά περίπτωση θα μπορούσαν να καλύψουν όλες τις κατηγορίες της ψηφοφορίας. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να ψηφίσω κάτι, θα ψήφιζα την τρίτη επιλογή βασιζόμενος στην λέξη 'περισσότεροι', του ορισμού της ψηφοφορίας.
Επίσης θα ήθελα να πω πως συμφωνώ απόλυτα με τις διατυπωμένες άποψεις των D-Jet και Alba Parietti (την οποία έπαιρνα πιο άνετα κι από άψογα συντηρημένη Alfa Giulia Sprint GTA στα 15000 ευρώ, αλλά αυτό είναι off-topic ).
Προσωπικά δεν μπορώ να αρνηθώ πως μπήκα στον πειρασμό να αποκτήσω κι εγώ ένα ιστορικό αυτοκίνητο στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά αυτό που με κράτησε πίσω ήταν το γεγονός ότι δεν θα μπορούσα να του αφιερώνω τόσο χρόνο και προσοχή όσο πιθανότατα θα χρειαζόταν, λόγω των πρόσφατα αυξημένων οικογενειακών μου υποχρεώσεων πρότιστα. Το οικονομικό θα ήταν επίσης ένα θέμα, μιας και τα ιστορικά που θα μου άρεσε πραγματικά να έχω, είναι εκ των πραγμάτων euroβόρα, είτε λόγω της αρχικά υψηλής τιμής κτήσης τους, είτε λόγω του υψηλού κόστους προσδοκούμενης συντήρησης (την οποία de facto θεωρώ πως δεν θα μπορούσα να κάνω εγώ προσωπικά, καθότι άσχετος με μηχανολογικά).
Ελπίζω στο μέλλον να καταφέρω να νοιώσω πιο άνετος με το όλο ζήτημα και να μπω κι εγώ στο club των 'ιστορικών', επειδή πραγματικά έχω πάθος με την αυτοκίνηση και την ιστορία της, την οποία μελετώ εδώ και χρόνια με πολλή αγάπη. -
Είμαι στην επιλογή 'Δεν γνωρίζω-δεν απαντώ' αν υπήρχε αυτή. Και δεν γνωρίζω γιατί όσους γνωρίζω από το χώρο είστε εσείς, που παρόλο που σας κατατάσσω στην πρώτη κατηγορία με ολίγη και από την δεύτερη, είστε πολλοί λίγοι σαν στατιστικό δείγμα.
Έχω όμως κάνει μία διαπίστωση: ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΙΚΟ! όσοι βλέπουν το αυτοκίνητό μου (μιλάω για το πρωτο που το έχω κυκλοφορήσει περισσότερο) τσιμπάνε άγρια! Όταν γίνεται θέμα συζήτησης σε άσχετες παρέες (και φροντίζω εγώ γι'αυτό, χε, χε) η γυναίκα μου έχει παρατήρησει ότι όλοι οι άντρες ενδιαφέρονται αμέσως και κανείς δεν με έχει αποπάρει ότι ασχολούμαι με σακαράκες! Και τους μπαίνουν ιδέες (ανεκπλήρωτες συνήθως) να αγοράσουν κι αυτοί μία 'Spider' ή να φτιάξουν το παλιό του πατέρα τους ή να ξαναβρούν αυτό που είχαν νέοι. Και μόλις πήγα σ'ενα regularity μαζεύτηκαν πέντε άτομα που μου ζητάνε να τους πάρω μαζί στο επόμενο!
Αυτό με κάνει αισιόδοξο για την ποιότητα των νέων οπαδών του κλασικού αυτοκινήτου: παρότι είναι συνήθως άτομα χωρίς αυτοκινητιστική παιδεία (όπως κι εγώ άλλωστε) αγαπούν το κλασικό αυτοκίνητο, απλώς το έχουν θάψει κάπου μέσα τους και χρειάζονται κάποιον να το φέρει στην επιφάνεια!
-
Οι νέοι είναι άλλο πράγμα...
Όποιος καταθέτει με τόσο κόπο το ελάχιστο, έστω, αυτό χρήμα που μπορεί να αντλήσει για κάτι τόσο 'εκτός' από τη κουλτούρα των συνομηλικων του είναι άξιος, ακόμα και αν ξεκινά με διαστρεβλωμένη, κάπως, την εικόνα του ιστορικού. Έχει, άλλωστε, χρόνο μπροστά του να το εξετάσει και διαφορετικά κάποια στιγμή...Στους νέους (στη συντριπτική πλειοψηφεία τους) με τα σκαθάρια, τα μίνι, τα αουτομπιάνκι, τα ρενώ αλλά και τους πιο τυχοδιώκτες με τα ακριβότερα και σπανιότερα, ένα τεράστιο + από εμένα!
Γνωρίζω άτομα που έκοβαν την τυρόπιτα στη μέση για να πάρουν στεφάνια φανών για το σκαθάρι τους. Τι να πεις για αυτά τα παιδιά...
-
@D-Jet
Για το χώρο του ιστορικού μιλάω και εγώ.Εννοώ ότι ακόμα και κατέχοντες 911 του 70 θα την έστελναν ευχαρίστως στο διάολο και αυτή και τα τερτίπια της, αν μπορούσαν να διαθέσουν χρήματα για μια 911 του 2007.Ομοίως 'υπερήφανοι' κατέχοντες ιταλικό GT του 70 θα το έστελναν στο πυρ το εξώτερον μαζί με τη 'βαριά ιστορία του' του αν μπορούσαν να αποκτήσουν σύγχρονη Μaserati ή Ferrari και πάει λέγοντας.
Τείνω και εγώ να πιστέψω ότι πραγματικοί εραστές αυτής της ιστορίας είναι τελικά αυτοί που περιγράφεις (οι οποίοι συνήθως επιλέγουν και πιο 'ταπεινά' μοντέλα) καθώς και κάποιοι ελάχιστοι που γνώρισα,οι οποίοι αν και έχουν την οικονομική δυνατότητα,χρησιμοποιούν σαν καθημερινό τους μεταφορικό μέσο ένα 'κλασσικό' αυτοκίνητο με συμβατκές πινακίδες,μόνο και μόνο γιατί μιλάει στην καρδιά τους,θυσιάζοντας τις ευκολίες που προσφέρει αναμφισβήτητα ένα σύγχρονο.@cavallino
Αγαπητέ φίλε σου εύχομαι να ικανοποιήσεις το συντομότερο το πάθος σου για τα 'ιστορικά'.
Πάντως είναι πολύ πιθανότερο (και σίγουρα ευκολότερο) να 'πάρεις' την Alba, από το να βρεις GTA (την πραγματική και όχι τις faux 156/147) με 15 χιλιάρικα. -
Προ ετών όταν σπούδαζα στην Αθήνα απέφευγα πολλές φορές να βγώ για καφέ για να τα καταθέσω στον Παπαστεργίου ή τον Νινιράκη στην στανταρ επίσκεψη τέλη του μήνα.
Ενα γεγονός σε σχέση με εμας τους νεότερους που εμπλεκόμεθα με το κλασσικό, το οποίο μου έχει κάνει εντύπωση και είναι θλιβερό , είναι ο κακώς εννοούμενος ανταγωνισμός.
Όπως επίσης και η δημιουργία λεσχών ή δικτυακών τοπων συζητήσεων από επαγγελματίες με μοναδικό σκοπό την αλίευση πελατών, από αυτό το κομμάτι της πίτας. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...Εεεεεχεις δίκιο, μάλλον!
Γιαννάκη, τι ακριβώς εννοείς λέγοντας 'ανταγωνισμός';
Καλά, το δεύτερο (άσε τις λέσχες στην άκρη, ο Ελληνας δεν αντιλαμβάνεται την έννοια του εθελοντισμού-ακόμα και οι εθελοντές της Γιάννας είχαν μπαχτσίς-έμμεσο ή άμεσο- για την προσφορά τους) δεν το βρίσκω κακό... Καλά κάνει ο καθένας και προσπαθεί να προωθήσει την επιχείρησή του, αρκεί να έχει να προσφέρει και τίποτα στους πελάτες τους και όχι μόνο να κυνηγά το εύκολο κέρδος.
-
Η έννοια του 'νέου' λάτρη του κλασικού πάντως στην δική μου αναφορά δεν είχε σχέση με την ηλικία. Εννoούσα τους νεοφερμένους.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...
Εεεεεχεις δίκιο, μάλλον!
Γιαννάκη, τι ακριβώς εννοείς λέγοντας 'ανταγωνισμός';
Δεν μπορώ να στο εκφράσω ακριβώς, ίσως φταίει το γεγονός ότι οι 'κλασσικοι μπεμβεδάκηδες' ουδέποτε είχανε σύμπνοια μεταξύ τους, αλλά έχω γίνει αποδέκτης πολλών αρνητικών συμπεριφορών, του τύπου, το δικό μου είναι καλύτερο, το δικό μου είναι πιο γρήγορο, εγω ξέρω περισσότερα, και διάφορα τέτοια ανούσια. Περισσότερο συμπεριφορές αυτοπροβολής και εγωκεντρισμού, παρά αγάπης για το αντικείμενο.
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Δεν μπορώ να στο εκφράσω ακριβώς, ίσως φταίει το γεγονός ότι οι 'κλασσικοι μπεμβεδάκηδες' ουδέποτε είχανε σύμπνοια μεταξύ τους, αλλά έχω γίνει αποδέκτης πολλών αρνητικών συμπεριφορών, του τύπου, το δικό μου είναι καλύτερο, το δικό μου είναι πιο γρήγορο, εγω ξέρω περισσότερα, και διάφορα τέτοια ανούσια. Περισσότερο συμπεριφορές αυτοπροβολής και εγωκεντρισμού, παρά αγάπης για το αντικείμενο.
Μία τέτοια περίπτωση μου έχει τύχει κι εμένα με μία 'αυθεντία' στα Audi C1 αλλά τη κρίνω μάλλον μεμονωμένη.
-
Δεν ξέρω, αλλά στους μπεμβεδάκηδες όλο μεμονομένες περιπτώσεις είμαστε, μέχρι τηλέφωνο από συνεργείο έχω δεχθεί συνοδευόμενο από καντήλια γιατι χαλάω την πιάτσα...
Πάντως αν αφήσουμε στην άκρη αυτά, γιατι βλάκες δεν μπορεί να μην υπάρχουν, ενα άλλο που με 'στεναχωρεί' είναι η αλλοίωση των χαρακτηριστικών των κλασσικών αυτοκινήτων =μαιμουδια + καγκουριά, με ζάντες συγχρονες, φιμέ τζάμια-πίσσα κατραμι, μπουριά εξατμίσεις, κόκκινα μπάκετ, αυτοκόλλητα SPYROS performanse Kenter pouwer, πλαστικά μαρσπιέ κτλ κτλ.
Όπως επίσης και το χαλάνε σωστά αυτοκίνητα με matching numbers για να τα κάνουνε πχ από 1602 που ειναι, 2002 ti. Καλύτερα να πάρεις ενα ηδη αλλοιωμένο αυτοκίνητο και να φτιάξεις την ρεπλίκα σου παρα να χαλάσεις ενα σωστό. -
Οι περισσότεροι που ασχολούνται με το παλιό αυτοκίνητο στην Ελλάδα
Είναι πραγματικά λάτρεις της κλασική αυτοκίνησης
14% [ 2 ]
Είναι απλά συναισθηματικοί γενικότερα. Τις περισσότερες φορέ, άκρως ρομαντικοί
35% [ 5 ]
Είναι γενικότερα χομπίστες - Σίγουρα έχουν κι άλλα χόμπυ...
14% [ 2 ]
Πιστεύουν ότι είναι μια καλή επένδυση
0% [ 0 ]
Είναι πλούσιοι που βρήκαν άλλο ένα ενδιαφέρον παιχνίδι
7% [ 1 ]
Είναι άσχετοι με το χώρο, και απλά του έπεσε στα χέρια ένα παλιό αυτοκίνητο
14% [ 2 ]
Είναι άνθρωποι που θα έκαναν οτιδήποτε αρκεί να διαφέρουν από τη μάζα
7% [ 1 ]
Άλλο. Τι?
7% [ 1 ]Σύνολο Ψήφων : 14
Κοιτα να δεις που θα βγει συναισθημα , ροματζαδα , και κουλτουρα απ'τις σκουριες
-
Θα εκφράσω την άποψή μου αντίστροφα...
Είναι πραγματικά λάτρεις της κλασικής αυτοκίνησης? Σίγουρα όχι, αν κρίνουμε απο τις ρέπλικες τις μαϊμούδες, και γενικά την 'ασέβεια' προς την ιστορία που κουβαλάει το κάθε μεμονωμένο αυτοκίνητο...
Είναι απλά συναισθηματικοί γενικότερα-άκρως ρομαντικοί? Υπάρχουν, ναί, αλλά ελάχιστοι. Έτσι χαρακτηρίζω όσους ασχολούνται με αντιεμπορικά μοντέλα, όπου φαίνεται ότι το κάνουν καθαρά απο μεράκι.
Είναι γενικότερα χομπίστες-σίγουρα έχουν κι άλλο χόμπυ? Η έννοια 'χόμπυ' για μένα σημαίνει πολλά-και καλά και κακά-έχω παρατηρήσει όμως ότι στην Ελλάδα το κάθε χόμπυ είναι εφήμερο, μέχρι να το βαρεθεί ο χομπίστας...
Πιστεύουν ότι είναι μία καλή επένδυση?...Εδώ σηκώνει τσιγάρο...Οι ψαγμένοι γνωρίζουν ότι το κλασικό τους είναι τρύπιος κουμπαράς, οι 'κομήτες' πιστέυουν ότι είναι τρελή επένδυση και τέλος υπάρχει και η κατηγορία που γνωρίζουν την πραγματική αξία του αυτοκινήτου τους αλλά την παρουσιάζουν ως τουλάχιστον τριπλάσια, έστω κι αν δεν το έχουν για άμεση πώληση...(για εντυπωσιασμό).
Είναι πλούσιοι που βρήκαν άλλο ένα ενδιαφέρον παιχνίδι? Νομίζω όχι, το 'παιχνίδι' με τα κλασικά θέλει ενεργή ενασχόληση, θα το βαρεθούν πριν καν αρχίσουν.
Είναι άσχετοι με το χώρο και απλά τους έπεσε στα χέρια ένα παλιό αυτοκίνητο? Μάλλον όχι, για τους ίδιους λόγους με την παραπάνω απάντηση, αν και τελευταία, ελέω μόδας, ίσως υπάρχουν λίγοι που να σκέφτηκαν να φτιάξουν το αυτοκίνητο του παππού που ξέμεινε.
Είναι άνθρωποι που θα έκαναν ο,τιδήποτε αρκεί να διαφέρουν απο τη μάζα? Μάλλον όχι, υπάρχουν απείρως πιο εύκολοι τρόποι να φαίνεται ότι διαφέρεις απο τη μάζα.
Και τέλος για το 'άλλο,τι?' θα αναφέρω ένα σχόλιο του Νίκου Δήμου πριν κάποια χρόνια στους 4Τ, δυστυχώς δεν έχω το κείμενο μπροστά να μεταφέρω αυτούσια τα λόγια, ώστόσο το νόημα ήταν:'...εμείς οι Έλληνες πέφτουμε με τα μούτρα σε κάτι που μας φαίνεται καινούριο και μετά το βαριόμαστε και το παρατάμε...'
Επενδυτές, χομπίστες ή φαντασμένοι νεο-Έλληνες?