-
Η δικη μου εκδοχη:
13.750€, σε λευκο, με μοναδικο εξτρα τους αεροσακους κουρτινα.
+300 η επεκταση εγγυησης, παμε στα 14.050€, συνολο 14.615€ 'με το κλειδι στο χερι'.Το ESP δεν το θελω, τοσο καιρο στο Punto δεν το εχω χρειαστει. Προτιμω να ειμαι λιγο πιο εγκρατης και προσεκτικος.
Τον κλιματισμο τον θεωρω πολυτελεια. Αλλωστε, ακομα και το απλο AC το χρησιμοποιω σπανια, μονο οταν χρειαστει να οδηγησω με κλειστα παραθυρα. (Ασε που κλεβει και πολυτιμα αλογα... )
Την ταπα βενζινης με κλειδι δε βλεπω το λογο να τη βαλω... Λες να μου κλεψουν βενζινη?
Συναγερμο... και που εχουμε τι καταλαβαινουμε? Ξερεις κανενα να βγαινει στο μπαλκονι οταν χτυπαει? (Ασε που πιθανον να μου τον κανουν δωρο.... )
-
saxon_747, για πλευρικούς δε σκέφτεσαι;
Πάντως όσον αφορά το ESP (που περιλαμβάνει ΑSR/MSR/Hill Holder/HBA), ρίξε μια ματιά στο www.carpages.co.uk > Fiat 500 SafetyΌπως και να έχει πιστεύω ότι έκανες καλή επιλογή...
_
-
kubiak,
η αγορα δεν επειγει τοσο.
Καταρχας θα πρεπει να το οδηγησω και κατα δευτερον να δω το οικονομικο θεμα...
Αν ολα πανε καλα... τοτε θα το 'χτυπησω'. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
kubiak,
η αγορα δεν επειγει τοσο.
Καταρχας θα πρεπει να το οδηγησω και κατα δευτερον να δω το οικονομικο θεμα...
Αν ολα πανε καλα... τοτε θα το 'χτυπησω'.Ξέχασα ότι δεν το έχεις οδηγήσει...
Πήγαινε και στα δύο και γράψε εντυπώσεις..._
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η δικη μου εκδοχη:13.750€, σε λευκο, με μοναδικο εξτρα τους αεροσακους κουρτινα.
+300 η επεκταση εγγυησης, παμε στα 14.050€, συνολο 14.615€ 'με το κλειδι στο χερι'.Το ESP δεν το θελω, τοσο καιρο στο corolla δεν το εχω χρειαστει. Προτιμω να ειμαι λιγο πιο εγκρατης και προσεκτικος.
Τον κλιματισμο τον θεωρω πολυτελεια. Αλλωστε, ακομα και το απλο AC το χρησιμοποιω σπανια, μονο οταν χρειαστει να οδηγησω με κλειστα παραθυρα. (Ασε που κλεβει και πολυτιμα αλογα... )
Την ταπα βενζινης με κλειδι δε βλεπω το λογο να τη βαλω... Λες να μου κλεψουν βενζινη?
Συναγερμο... και που εχουμε τι καταλαβαινουμε? Ξερεις κανενα να βγαινει στο μπαλκονι οταν χτυπαει? (Ασε που πιθανον να μου τον κανουν δωρο.... )
έτσι θα μπορούσε να είναι και δικό μου Post
-
saxon_747 τον αερόσακο τον έχεις χρειαστεί στην Corolla? Αν όχι και αυτός περιττός είναι
Δεν λέω πως είναι απαραίτητο το esp αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
saxon_747 τον αερόσακο τον έχεις χρειαστεί στην Corolla? Αν όχι και αυτός περιττός είναιΔεν λέω πως είναι απαραίτητο το esp αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα.
Δεν εχεις αδικο.
Απλα ο αεροσακος ανοιγει οταν πλεον η κατασταση ειναι μη αναστρεψιμη και το κακο εχει συμβει...(ισως και με υπαιτιοτητα αλλου οδηγου)
Το ESP δε θα μπει αν εισαι προσεκτικος και εγκρατης και εχει να κανει αποκλειστικα με τον τροπο οδηγησης σου.
-
v@silis,
αμα ψηνεσαι, μπορουμε να παραγγειλουμε 3 (ενδιαφερεται και ενας φιλος) για να μας κανουν καμμια καλη εκπτωση...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
v@silis,αμα ψηνεσαι, μπορουμε να παραγγειλουμε 3 (ενδιαφερεται και ενας φιλος) για να μας κανουν καμμια καλη εκπτωση...
ψήνομαι άγρια αλλά υπάρχουν 2 αποτρεπτικοί παράγοντες στο όλο θέμα:
1.No money,no honey
2.το σηματάκι στο καπό -
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
1.No money,no honey
2.το σηματάκι στο καπό- Παρε δανειο
- Παρηγγειλε το debaged
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αν υποθεσουμε οτι μπορουμε να διαθεσουμε 13500€ και οτι χρειαζομαστε ενα αμαξι για αστικες κυριως μετακινησεις, (χωρις να αποκλειονται τα ταξιδακια μια στο τοσο) αλλα να ειναι και παιχνιδιαρικο οταν προκυπτουν οδηγικες ανησυχιες, ποιο θα επιλεγαμε?Panda:
Επιδοσεις:
Κυβισμός: 1368cc (αρα πιο ακριβο σημα). (όντως)
Ισχύς/σ.α.λ. :100/6000 (αρκετα ψηλα...) (όντως)Ροπή/σ.α.λ. :13.3/4250 (επισης, αρκετα ψηλα...) (όντως αλλά με το εξάρι no problem)
6 ταχυτο κιβωτιο (καλο ειναι αυτο τωρα? ) (ΤΕΛΕΙΟ!!!)
Τελική ταχύτητα:185 (αποκλειεται να τα πιασω) (και 200 μπορείς!)
Επιτάχυνση 0-100: 9.5 (καλο ακουγεται) (και είναι...)
**Κατανάλωση **
Αστικός Κύκλος:8.7 (πραγματική 9,0)
Εκτός πόλης :5.3 (μόνο με 90χλμ ...ναι)
Μικτός Κύκλος :6.5 (8,3)
Διαστασεις:
Μήκος (χλστ.) 3538
Πλάτος (χλστ.) 1578
Ύψος (χλστ.) 1540
Μεταξόνιο (χλστ.) 2299
Βάρος (kg.) 860Εξοπλισμος:
ΑBS
2 Αεροσακοι ( στο βασικο εξοπλισμο )
Α/CTwingo
Επιδοσεις:
Κυβισμός: 1149cc ( 'Φθηνο' σημα)
Ισχύς: 100/5500 (πιο χαμηλα απο το Panda)
Ροπή: 14.8/3000 (πιο χαμηλα απο το Panda)
5 ταχυτο κιβωτιο
Τελική ταχύτητα:189
Επιτάχυνση: 9.8 (κατω απο 10'' ολα καλα ειναι )**Κατανάλωση **
Αστικός Κύκλος: 7.8
Εκτός πόλης:4.9
Μικτός Κύκλος:5.9
(Παρουσιαζονται θεωρητικα καλυτερες καταναλωσεις απο του αντιπαλου) (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ)
Διαστάσεις
Μήκος:3600
Πλάτος:1654
Ύψος:1470
Μεταξόνιο:2367
Βάρος:980Πιο πλατυ, πιο μακρυ, πιο κοντο, μεγαλυτερο μεταξονιο απο το Panda, αλλα και 100 kg βαρυτερο...
Εξοπλισμος:
To Twingo εχει επιπλεον 2 αεροσακους (στο Panda χρεωνονται εξτρα)
Αισθητήρες φωτός (το Panda δεν εχει ουτε σαν εξτρα)
Αισθητήρες βροχής (το Panda δεν εχει ουτε σαν εξτρα)
Δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων (Kinky...)
Σπορ Καθίσματα (Τι εννουν 'σπορ'? )
Κλιματισμος (στο Panda χρεωνεται εξτρα)Το θεμα της εγγυησης με απασχολει ιδιαιτερα, καθως και το θεμα 'αντιπροσωπευση' της Renault.
Επιπλεον, το Twingo εχει ενα παραπανω αστερακι κατα Euro NCAP.
To κοστος σερβις και ανταλλακτικων, επισης ειναι εινα θεμα...
Μεταπωληση, ποιοτητα και αξιοπιστια, δε μας απασχολουν.
Για πειτε...
Για το Twingo δεν ξέρω αλλά για το Panda που ξέρω καλά συμπλήρωσα πιο πάνω τις ενστάσεις μου.
Αποτρεπτικοί λόγοι είναι:
α)Αλλαγή μοντέλου το 2010
β)Παλαιά σχεδίαση αλλά αυτό ενδιαφέρει όποιον θέλει αισθητήρες βροχής και φώτων, κατά τα άλλα δεν του φαίνεται καθόλου σε ουσιαστικά σημεία, στο ίδιο πάτωμα βγαίνει το 500ράκι.
γ)Πολύ σκληρή ανάρτηση (μιά που είπες για πόλη...αλλά φαντάζομαι έτσι και το Twingo, 100 άλογα γαρ)
δ)Μειωμένη αεροδυναμική, εδώ τίθεται θέμα σύγχρονης σχεδίασης... -
Tσαμπουκα τουτουτ...κοινως panda 100hp sport pandemonio look.μαυρο κακο.
για να νιωθεις Ντενις ο Τρομερος καθε φορα που γυρνας το κλειδι στη μιζα..στα μειον,το σηματακι στο καπω,γιατι?τι εχει?
-
Ποιό σηματάκι στο καπώ?
Ή έχω χάσει επεισόδιο ή δεν έπιασα το πνεύμα σου... -
Ειρωνικα εννοει οτι ειναι FIAT. Δηλαδη 'κακο'........
Αλλα πραγματικα εννοει οτι κατι τετοιο δεν ισχυει.
Αυτο ηταν το πνευμα του δοκτωρ -
ΟΚ έπιασα το πνεύμα του...έτσι και αλλιώς δεν θα τον παρεξηγούσα...απλά δεν είχα καταλάβει αν ήταν πνεύμα ή αν απαντούσε σε κάποιο post που δεν πρόσεξα...
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
ψήνομαι άγρια αλλά υπάρχουν 2 αποτρεπτικοί παράγοντες στο όλο θέμα:
1.No money,no honey
2.το σηματάκι στο καπόMαλλον εδω αναφερεται ο dr.spiderman...
Το 'κακο' ,μαλλον με τη θετικη εννοια το λεει...
-
Γειά χαρά παιδιά. Προσωπικά επιλέγω Twingo GT.
Κινητήρας διαμάντι με μηδενικό turbo lag, με ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή που φέρει και λειτουργία overboost ενός λεπτού (!) δίνοντας 106 PS κατά τη Renault, ενώ σε τρείς δυναμομετρήσεις από ανεξάρτητους φορείς έχει δώσει 113 PS, 110 PS και 114 PS, πράγμα γνωστό στα turbo αυτοκίνητα.
Σημαντικό ακόμα θεωρώ ότι τα πίσω καθίσματα βγαίνουν εντελώς από το αμάξι αυξάνοντας το διαθέσιμο χώρο σε άπιαστα επίπεδα, μειώνοντας το βάρος του οχήματος κατά 4% και προσδίδοντας και αντίστοιχη βελτίωση στο χρόνο του ρεπρίζ. Προφανώς υπάρχει και η δυνατότητα να βγεί μόνο το ένα πίσω κάθισμα δίνοντας επίσης μεγάλη ευελιξία στο ταξίδι.
-
γεια χαρα φιλε.
σε ποια αντιπροσωποια δουλευεις;
-
Γειά σου Italakia!
Δε δουλεύω σε καμία αντιπροσωπεία. Και να υποθέσω από το όνομά σου ότι προτιμάς τα ιταλικά.
Δεν αντιλέγω, είχα χρόνια μια Lancia Beta 1.6 DOHC, 100 PS με διπλή σκάλα στο γκάζι, φτιαγμένη του κουτιού και όταν αναγκάστηκα να την αποχωριστώ... ζορίστηκα.
Και θεωρώ απαράδεκτο ότι στη Renault δεν είχαν ιδέα τι είναι το overboost, ενώ δεν αναφέρουν κάν ότι τα καθίσματα βγαίνουν σχετικά εύκολα...
-
κι εγω ειχα για κανα διμηνο μια διλιτρη καμπριο με τα δυο διπλα καρμπυρατερ
Fiat Panda 100 ή Renault Twingo Gt