-
Έχουν πέσει οι τιμές Eddie.
Πάνε οι παλιές καλές εποχές που το κορυφαίο κράτημα πήγαινε στο δεκαχίλιαρο και η απτή ποιότητα στο τάληρο. Δεν βγάζεις ούτε τα έξοδά σου πλέον...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
με συγχωρεις, αλλα οταν εχεις αυτοκινητο των 40000+, δε θα επρεπει να σκεφτεσαι τα 700€ που κανουν τα λαστιχα...
αυτη τουλαχιστον ειναι η δικια μου λογικη.snip-σεντονι-snip
Κάβουρα, δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο.
Καταρχήν άλλο πράγμα η 100αρα (που τα αποτελέσματα της στο κάτω κάτω αμφισβητούνται και αρκετά) και άλλο το να έχεις λάστιχο σε ένα αμάξι που κυνηγιέται.
IMHO, τέτοια εικόνα ελαστικού είναι εγκληματική. Εκτός του ότι ακόμα και σε ήρεμες βόλτες θα έχει θέματα, πρόκειται για πολύ γρήγορο αμάξι, με αρκετά χμμμμ spirited οδηγό, μέλος αυτοκινητιστικού φόρουμ που υποτίθεται ότι ξέρουμε 1-2 πράγματα παραπάνω. Αν είχε κάποια στιγμή τα 40k αλλά δεν έχει τα 700 απαραίτητα για την ασφάλεια του ίδιου και των απέναντί του, τότε κάποιο λάθος έχει γίνει στους υπολογισμούς.
-
Πλέον, δεν έχει τόση σημασία η αξία του αυτοκινήτου γιατί ακόμα και κάποια των 20000-25000 ευρώ έχουν διαστάσεις ελαστικών που στην αλλαγή τσούζουν. Όμως, είτε 20000 είτε 40000ευρώ, όταν κυκλοφορούμε ένα αυτοκίνητο γνωρίζουμε ότι ανά τακτά διαστήματα θα έχουμε κάποια έξοδα (ασφάλεια, λάστιχα, τακάκια, κτλ). Αν δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, το αφήνουμε στο γκαράζ και κυκλοφορούμε με λεωφορείο ή το πουλάμε και παίρνουμε ένα πολύ φθηνότερο με 15άρες ζάντες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
με συγχωρεις, αλλα οταν εχεις αυτοκινητο των 40000+, δε θα επρεπει να σκεφτεσαι τα 700€ που κανουν τα λαστιχα...
αυτη τουλαχιστον ειναι η δικια μου λογικη.snip-σεντονι-snip
Κάβουρα, δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο.
Καταρχήν άλλο πράγμα η 100αρα (που τα αποτελέσματα της στο κάτω κάτω αμφισβητούνται και αρκετά) και άλλο το να έχεις λάστιχο σε ένα αμάξι που κυνηγιέται.
IMHO, τέτοια εικόνα ελαστικού είναι εγκληματική. Εκτός του ότι ακόμα και σε ήρεμες βόλτες θα έχει θέματα, πρόκειται για πολύ γρήγορο αμάξι, με αρκετά χμμμμ spirited οδηγό, μέλος αυτοκινητιστικού φόρουμ που υποτίθεται ότι ξέρουμε 1-2 πράγματα παραπάνω. Αν είχε κάποια στιγμή τα 40k αλλά δεν έχει τα 700 απαραίτητα για την ασφάλεια του ίδιου και των απέναντί του, τότε κάποιο λάθος έχει γίνει στους υπολογισμούς.
ετσι ακριβως ειναι...
ενα τετοιο αυτοκινητο με αυτα τα λαστιχα αυτη τη στιγμη μπορει να ειναι πιο επικινδυνο απο πολλα σαπακια που κοροιδευουμε στους δρομους.
καταλαβαινει βεβαια ο QsisVTS οτι ολα αυτα τα λεμε φιλικα.
edit...
βλακεια ειναι να δινεις λεφτα για να βαλεις 100αρα για να εχεις 5 αλογα παραπανω και να μη δινεις λεφτα για λαστιχα επειδη ...ειναι ακριβα lol:
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
υ.γ δεν προσεβαλα κανεναν μονο αυτον τον Pai Mei [pay me]
Καλό το λογοπαίγνιο, έχεις φαντασία τελικά!
Καθόλου δεν με προσέβαλλες, αντιθέτως δεν υπάρχει πιο φυσιολογικό πράγμα από το να αμφισβητείς μια εμπειρική -και άρα υποκειμενική- παρατήρηση που αντιβαίνει σε αυτά που κατέγραψαν τα δικά σου αισθητήρια. Πέραν αυτού, η αλήθεια είναι ότι η συμφωνία που είχα κάνει με την FGAH για το τιμόνι της MiTo (3Κ για τέλεια αίσθηση και μοναδική ακρίβεια, 5Κ για το καλύτερο τιμόνι όλων των εποχών) δεν τηρήθηκε εξ' ολοκλήρου, και η βαλίτσα με το ρευστό που παρέλαβα ήταν κατά πολύ ελαφρύτερη από τα συμφωνηθέντα, οπότε ανάλογα διαμορφώθηκε και η συναλλαγή εκ μέρους μου.
Τελικά, έγραψα αυτό:
'Η πληροφορία που περνάει στο γρήγορο τιμόνι είναι ικανοποιητική, με την ροπή που του δίνει το DST για να υποβοηθήσει το ανάποδο, να μην αλλοιώνει την αίσθησή του.'
εσυ εισαι αυτος
σορυ φιλε δεν ηξερα οτι μιλαω για εναν χρηστη του φορουμ -
drdino
εγώ αντέδρασα περισσότερο στη λογική ότι δεν μπορεί να έχει ακριβό αμάξι, και να μην έχει τα 700€ να τα δώσει για λάστιχα (γιατί δεν είναι τίποτα γι'αυτόν).
Φυσικά και είναι απαράδεκτη κατάσταση ελαστικών για οποιοδήποτε αμάξι. (ούτε ένα yugo που έχει ένας φίλος δεν έχει ούτε είχε ποτέ τόσο χάλια λάστιχα )
Και προφανώς (όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου) βλέπεις ότι τα λάστιχα αρχίζουν και φθείρονται επικίνδυνα και κανονίζεις τα οικονομικά σου ανάλογα.Δεν κοιμάσαι ένα βράδυ με ολοκαίνουριο-αφάγωτο πέλμα στα ελαστικά και ξυπνάς το επόμενο πρωί έχοντας λάστιχα με λινά...(εκτός κι αν έχεις διπλή προσωπικότητα )ΥΓ:QsisVTS, προφανώς και τα λέμε όλα αυτά καλοπροαίρετα και όχι για να σε μειώσουμε ή τίποτε άλλο.
ΥΓ2:Μου άρεσε **drdino **πώς μίκρυνες το πόστ μου...'snip-σεντονι-snip' -
ρε παιδια τωρα οπου να ναι τα αλλαζω απλα εχουν τυχει καποια πραγματα και το εχουμε καθυστερησει.
δε λεω οτι ειναι σωστο να τα χω ετσι ουτε οτι δεν εχω λεφτα να βαλω αλλα.. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
υ.γ δεν προσεβαλα κανεναν μονο αυτον τον Pai Mei [pay me]
Καλό το λογοπαίγνιο, έχεις φαντασία τελικά!
Καθόλου δεν με προσέβαλλες, αντιθέτως δεν υπάρχει πιο φυσιολογικό πράγμα από το να αμφισβητείς μια εμπειρική -και άρα υποκειμενική- παρατήρηση που αντιβαίνει σε αυτά που κατέγραψαν τα δικά σου αισθητήρια. Πέραν αυτού, η αλήθεια είναι ότι η συμφωνία που είχα κάνει με την FGAH για το τιμόνι της MiTo (3Κ για τέλεια αίσθηση και μοναδική ακρίβεια, 5Κ για το καλύτερο τιμόνι όλων των εποχών) δεν τηρήθηκε εξ' ολοκλήρου, και η βαλίτσα με το ρευστό που παρέλαβα ήταν κατά πολύ ελαφρύτερη από τα συμφωνηθέντα, οπότε ανάλογα διαμορφώθηκε και η συναλλαγή εκ μέρους μου.
Τελικά, έγραψα αυτό:
'Η πληροφορία που περνάει στο γρήγορο τιμόνι είναι ικανοποιητική, με την ροπή που του δίνει το DST για να υποβοηθήσει το ανάποδο, να μην αλλοιώνει την αίσθησή του.'
εσυ εισαι αυτος
σορυ φιλε δεν ηξερα οτι μιλαω για εναν χρηστη του φορουμΕσυ είσαι θεούλης τελικά.
AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R