Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο ειναι το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ mini?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ποιο ειναι το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ mini?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    22
    260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stathispap last edited by

      Καλησπέρα! Θα ήθελα με βάση τις προσωπικές σας εμπειρίες να μου υποδείξετε το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΜΙΝΙ για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη...
      ΔΕΝ ενδιαφέρουν : σπορ οδικη συμπεριφορά , κατανάλωση , εμφάνιση
      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ : ανεση , ευκολία οδήγησης , ποιότητα κύλισης.

      Μοντέλα : Fiat Panda , Kia picanto , Hyundai ATOS , Daihatsu Cuore .

      Y.Γ1Προτιμούνται απόψεις επαγγελματιών οι οποίοι κάνουν ΠΟΛΛΑ χλμ. μέσα στην πόλη.

      Υ.Γ2 Με έχει πεθάνει η μέση μου και πονάει το πόδι μου από τον συμπλέκτη....

      Υ.Γ3 Δεκτές και εμπειρίες από αυτόματα (Dualogic etc)

      EYXARISTΩ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stathispap last edited by

        Καλησπέρα! Θα ήθελα με βάση τις προσωπικές σας εμπειρίες να μου υποδείξετε το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΜΙΝΙ για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη...
        ΔΕΝ ενδιαφέρουν : σπορ οδικη συμπεριφορά , κατανάλωση , εμφάνιση
        ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ : ανεση , ευκολία οδήγησης , ποιότητα κύλισης.

        Μοντέλα : Fiat Panda , Kia picanto , Hyundai ATOS , Daihatsu Cuore .

        Y.Γ1Προτιμούνται απόψεις επαγγελματιών οι οποίοι κάνουν ΠΟΛΛΑ χλμ. μέσα στην πόλη.

        Υ.Γ2 Με έχει πεθάνει η μέση μου και πονάει το πόδι μου από τον συμπλέκτη....

        Υ.Γ3 Δεκτές και εμπειρίες από αυτόματα (Dualogic etc)

        EYXARISTΩ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stathispap last edited by

          Καλησπέρα! Θα ήθελα με βάση τις προσωπικές σας εμπειρίες να μου υποδείξετε το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΜΙΝΙ για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη...
          ΔΕΝ ενδιαφέρουν : σπορ οδικη συμπεριφορά , κατανάλωση , εμφάνιση
          ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ : ανεση , ευκολία οδήγησης , ποιότητα κύλισης.

          Μοντέλα : Fiat Panda , Kia picanto , Hyundai ATOS , Daihatsu Cuore .

          Y.Γ1Προτιμούνται απόψεις επαγγελματιών οι οποίοι κάνουν ΠΟΛΛΑ χλμ. μέσα στην πόλη.

          Υ.Γ2 Με έχει πεθάνει η μέση μου και πονάει το πόδι μου από τον συμπλέκτη....

          Υ.Γ3 Δεκτές και εμπειρίες από αυτόματα (Dualogic etc)

          EYXARISTΩ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Ό,τι και αν πάρεις, πάρε οπωσδήποτε αυτόματο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης stathispap έγραψε:
              Καλησπέρα! Θα ήθελα με βάση τις προσωπικές σας εμπειρίες να μου υποδείξετε το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΜΙΝΙ για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη...
              ΔΕΝ ενδιαφέρουν : σπορ οδικη συμπεριφορά , κατανάλωση , εμφάνιση
              ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ : ανεση , ευκολία οδήγησης , ποιότητα κύλισης.

              Μοντέλα : Fiat Panda , Kia picanto , Hyundai ATOS , Daihatsu Cuore .

              Y.Γ1Προτιμούνται απόψεις επαγγελματιών οι οποίοι κάνουν ΠΟΛΛΑ χλμ. μέσα στην πόλη.

              Υ.Γ2 Με έχει πεθάνει η μέση μου και πονάει το πόδι μου από τον συμπλέκτη....

              Υ.Γ3 Δεκτές και εμπειρίες από αυτόματα (Dualogic etc)

              EYXARISTΩ....

              Θα σου πρότεινα το Panda Dualogic. Εχει αδύναμο σχετικά μοτερ, αλλά για την πολη είναι παραπάνω από μια χαρά! Κυρίως, έχει αυτόματο χωρίς μετατροπέα ροπής, δηλαδή αυτοματοποιημένο χειροκίνητο, που είναι πιο αργό μεν στις αλλαγές από τα κλασικά αυτόματα αλλά είναι ΕΞΙΣΟΥ οικονομικό ή και οικονομικότερο από τα χειροκίνητα, σε αντίθεση με τα άλλα, που πίνουν πολύ λόγω του μετατροπέα.
              Αλλη καλή λύση είναι ένα από τα τρίδυμα C1/107/Aygo με το ΜΜΤ κιβώτιο που είναι της ίδιας λογικής!
              Πάντως κι εγώ μαζί σου είμαι, έχω σιχαθεί της αλλαγές ταχυτήτων! Εχω αρχίσει ήδη να κοιτάζω αγγελίες για αυτόματο μικρό τύπου Dualogic/MMT (βασικά τύπου DFN θα έλεγα... ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                εχεις παει σε κανα γιατρο για το ποδι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nosferatu_gr last edited by

                  Παρε ενα σμαρτ να βρεις την υγεια σου,βαλε και ποιο μαλακα αμορτισερ και εισαι ετοιμος για τα ποιο ξεκουραστα εντος πολης ταξιδια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    offset last edited by

                    Κανε ενα τεστ ντραιβ το καινούριο ζμαρτ και αν η ανάρτηση του σε βολέψει,μη κοιτάς αλλού.Μονόδρομος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bts last edited by

                      Ο χρήστης stathispap έγραψε:
                      Καλησπέρα! Θα ήθελα με βάση τις προσωπικές σας εμπειρίες να μου υποδείξετε το πιο ΑΝΕΤΟ και ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΜΙΝΙ για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη...
                      ΔΕΝ ενδιαφέρουν : σπορ οδικη συμπεριφορά , κατανάλωση , εμφάνιση
                      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ : ανεση , ευκολία οδήγησης , ποιότητα κύλισης.

                      To Panda είναι στην κορυφή της κατηγορίας στους τρεις τομείς που αναφέρεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        omikrone3 last edited by

                        το αυτοματο δε σημανει κατ'αναγκη και ευκολοδηγητο

                        περα απο το κοστος υπαρχει και το ρισκο με την after sales υποστηριξη καθως δεν υπαρχει διαδεμενη τεχνογνωσια στην Ελλαδα

                        εγω θα προτεινα το Cuore απο τα παραπανω

                        βασικα στα χαρτια το Panda φανταζει το καλυτερο αλλα αν το προοριζεις για ημιεπαγγελματικη χρηση μαλλον δεν ειναι το ενδεδειγμενο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aggelooos2000 last edited by

                          Fiat 500

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-s last edited by

                            το Πικάντο δεν μου άρεσε όταν το οδήγησα...το άτος έχει τα χρονάκια του στην αγορά και ετοιμάζουν τον διάδοχο του το i10. Απορρίπτονται και τα δύο λοιπόν. Το πάντα το έχω...συνοδηγήσει αλλά το αδύναμο μοτέρ του αποτελεί παράγοντα απόρριψης παρόλο που το υπόλοιπο μου άρεσε. Θα έπαιρνα το κουόρε που μου αρέσει και το εσωτερικό του όμως σε εκείνο έχω ακούσει διάφορα για το τρικίλυνδρο μοτέρ με τον σπαστικό ήχο για κραδασμούς και κλίσεις. Πρέπει λοιπόν να το κάνεις τεστ νραιβ να δεις αν σου κάνει και αν στέκουν όσα λένε.
                            Τα τύπου aygo τα απορρίπτω λόγω υψηλής τιμής και ελεεινού εσωτερικού σε σχέση με τα πρότυπα της τογιοτα. Αν σου αρέσει το σύνολο επέλεξε το με τα σήματα των γάλλων που στην τελική είναι συνηθισμένοι στην μέτρια ποιότητα στο εσωτερικό και είναι και φθηνότεροι άρα με τα τα ίδια χρήματα θα πάρεις παραπάνω εξοπλισμό..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazz last edited by

                              Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:

                              βασικα στα χαρτια το Panda φανταζει το καλυτερο αλλα αν το προοριζεις για ημιεπαγγελματικη χρηση μαλλον δεν ειναι το ενδεδειγμενο

                              γιατί;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kantoniou last edited by

                                ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ : ανεση , ευκολία οδήγησης , ποιότητα κύλισης.

                                Για τις προτεραιοτητες που θετεις, το Panda ειναι πολυ καλο.
                                Απο ιδια αντιληψη: Σε ποιοτητα κυλισης υπερτερει σαφως απο Picanto, Atos. Σε ευκολια οδηγησης και ανεση ειναι τουλαχιστον ισαξιο. Το Cuore φαινεται καλη περιπτωση, αλλα δεν το ξερω καθολου.

                                Με βαση τις προτεραιοτητες σου, το αυτοματο ειναι μονοδρομος. Ειναι τα καλυτερα 1.000 Ε που μπορεις να ξοδεψεις για αμαξι πολης.
                                Εκει η αποσταση υπερ του Παντα μεγαλωνει, γιατι υπερεχει (κατα πολυ) σε κιβωτιο απο το Πικαντο. Τα αυτοματα Ατος και Κουορε δεν τα ξερω επισης.

                                Στο παρακατω θεμα εχω γραψει εντυπωσεις απο το Panda Dualogic της γυναικας μου.
                                http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... t=dualogic

                                Μετα απο 42.000 χλμ σε 2 ακριβως χρονια εχω να προσθεσω:
                                Κανενα προβλημα, εκτος απο ενα κλειδι που απορρυθμιστηκε το immobilizer και αλλαχθηκε στην εγγυηση (το αμαξι ξεκινουσε κανονικα με το 2ο κλειδι).
                                Το αμαξακι φυσαει, κανει ατελειωτα χιλιομετρα και οταν πρεπει να κινηθουμε και οι 2 στην πολη με τα 2 αυτοκινητα, γινεται μαχη ποιος θα το παρει (περιττο να πω ποιος χανει).
                                Ουτε σκεψη να παρω το 'μεγαλο' στην κινηση, οταν ειναι ελευθερο το Παντακι. Ηδη εχω δηλωσει οτι και το επομενο 'οικογενειακο' θα εχει σειριακο ημιαυτοματο κιβωτιο...

                                Συμπερασμα: Το συνιστω ανεπιφυλακτα.

                                EDIT: Eγω εμεινα στα μοντελα που προτεινε ο φιλος. Αν 'παιζουν' και αλλα (πχ τριδυμα, Smart), ας μας το πει, να 'ανοιξει' η κουβεντα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Κι εμένα με ...τρώει το χέρι μου τελευταία...
                                  Λίγο που έχει σκληρύνει ο συμπλέκτης μου, λίγο το καθημερινό μποτιλιάρισμα, λίγο το...μικρόβιο της αλλαγής, κοιτάζω εδώ και μέρες τιμές για Ypsilon 1.4 DFN στα μεταχειρισμένα..

                                  Καινούριο δεν το σκέφτομαι, γιατί τιμή με κλειδί το φτάνω με τα 'απαραίτητα' στα 18Κ +...
                                  Δεν είμαι τόσο χαζός...
                                  Στα μεταχειρο, έχω βρει από 9500 μέχρι 13500 για ένα '07 μοντέλο...
                                  Το πρόβλημα είναι πως ακόμη μου φαίνονται ακριβά..
                                  Σκέφτομαι, άντε πες 4Κ να πάρω από το δικό μου (κι αυτό δεν είναι ποτέ σίγουρο... ), δεν θέλω να χρεωθώ για τα υπόλοιπα, αν και σε λιγότερο από 1 χρόνο λογικά θα το εξοφλήσω...

                                  Τέλος, στα μεταχειρισμένα, δεν διαλέγεις χρώμα ούτε εξοπλισμό και το κακό είναι πως δεν κυκλοφορούν και άπειρα DFN ...
                                  Μια άλλη λύση είναι το C3 XTR Sensodrive, αλλά παρόλο που είναι φθηνότερο (το αγοράζεις καινούριο με 15Κ! ), δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά, αν και το οδήγησα και πέραν της εμφάνισης είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!
                                  Τι να κάνω γαμ~το μου!;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    velissarios last edited by

                                    Η μικρή μου εμπειρία απο το αυτόματο 107 μου άφησε τρελά τραύματα !!

                                    Αντε να πείσω τον εαυτό μου μετα απο 2 ώρες κέντρο-Σούνιο-κέντρο ότι τα χειροκίνητα είναι τελικά καλύτερα...

                                    Πανέξυπνα τα νέα αυτόματα κιβώτια, και η ημιαυτόματη (ψεύτικη) χρήση με το joystick (δεν έχει καθόλου διαδρομή ο λεβιές, μόνο μια μικρή πίεση εφαρμόζεις, μπρος-πίσω) απολαυστικότατη.

                                    Κατέβαζε και ανέβαζε ταχύτητες μόνο του ακριβώς την στιγμή που ήθελα και όπως το ήθελα !! Πήγαινα με τετάρτη χαλαρά στην ευθεία της Παιανίας, και ήθελα να κάνω προσπέραση σε φορτηγό; λίγο παραπάνω πίεση στο γκάζι έκανε μόνο του κατέβασμα 2 ταχύτητες, και έφυγες....

                                    Και δεν μιλάμε για κατανάλωση.... ξεχνάς πότε έβαλες βενζίνη για τελευταία φορά...

                                    Μοναδικό μειονέκτημα τα ανταλλακτικά και το σερβις της Peugeot.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Τι έχουν τα ανταλλακτικά και το σέρβις της peugeot; Το aftersales πάσχει γενικότερα, αλλά όσον αφορά τα ανταλλακτικά, τιμές και εργατικά είναι σε καλό επίπεδο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                        Με βαση τις προτεραιοτητες σου, το αυτοματο ειναι μονοδρομος.

                                        Ουτε σκεψη να παρω το 'μεγαλο' στην κινηση, οταν ειναι ελευθερο το Παντακι. Ηδη εχω δηλωσει οτι και το επομενο 'οικογενειακο' θα εχει σειριακο ημιαυτοματο κιβωτιο...

                                        Και οδηγώντας αυτόματο, δεν νιώθεις λιγότερο άντρας; Ή μήπως είσαι Αμερικανός πράκτορας και μας το κρύβεις;

                                        +1000 για το ημι-αυτόματο! Έλα να βλέπω να αγοράζουμε σειριακά!!!

                                        Ypsilon 1.4 DFN στα μεταχειρισμένα..

                                        Καινούριο δεν το σκέφτομαι, γιατί τιμή με κλειδί το φτάνω με τα 'απαραίτητα' στα 18Κ +...

                                        Όπου απαραίτητα...DFN, ηλιοροφή πανοραμική, δέρμα εσωτερικό, ζάντες 16' τουλάχιστον, δερμάτινο παλτό, κουστούμι από παραδοσιακό Φλωρεντίνο ράφτη, μηχανή εσπρέσσο (όχι ηλεκτρική εννοείται, για ένα στυλ ζούμε) στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και φυσικά όλος ο ρουχισμός για την θηλυκή ύπαρξη στο δεξί κάθισμα.

                                        Ε, λοιπόν, Hi-Fi, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Εγώ στην πόλη παίρνω πάντα το Punto Speedgear (CVT αυτόματο) και ποτέ την Alfa μου (ή την Lancia)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                            Ypsilon 1.4 DFN στα μεταχειρισμένα..

                                            Καινούριο δεν το σκέφτομαι, γιατί τιμή με κλειδί το φτάνω με τα 'απαραίτητα' στα 18Κ +...

                                            Όπου απαραίτητα...DFN, ηλιοροφή πανοραμική, δέρμα εσωτερικό, ζάντες 16' τουλάχιστον, δερμάτινο παλτό, κουστούμι από παραδοσιακό Φλωρεντίνο ράφτη, μηχανή εσπρέσσο (όχι ηλεκτρική εννοείται, για ένα στυλ ζούμε) στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και φυσικά όλος ο ρουχισμός για την θηλυκή ύπαρξη στο δεξί κάθισμα.

                                            Ε, λοιπόν, Hi-Fi, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι.

                                            Ε όχι ακριβώς , αλλά κάτσε να στο αναλύσω...
                                            -Δέρμα, εννοείται, μιλαμε για την έκδοση Platino
                                            -16' ζάντες ναι, γιατί σύντομα δεν θα βρίσκουμε λάστιχα της προκοπής στις 15', ενώ οι δίχρωμες που εχει το Ypsilon είναι το λιγότερο πανέμορφες!
                                            -Ηλιοροφή όχι, γιατί θα το στείλει στα 19Κ+.. Και την ήθελα ρε γαμώτο ( )
                                            -Κοστούμι από Φλωρεντινό ράφτη, θα το βάλω στο 'δώρο' από τον αντιπρόσωπο! :
                                            -Μηχανή εσπρέσσο έχω στο σπίτι, στο αμάξι δεν θέλω, θα μου λερώσει το δέρμα!
                                            -Η θηλυκή ύπαρξη είναι πάντα ομορφότερη χωρίς ρουχισμό... Αντε, καλά, μπορεί να φοράει κάτι για να μην κρυώνει, σαν κι αυτό --> Υ

                                            Και τέλος για να μιλήσουμε σοβαρά...
                                            Τα εξτρά που θα ήθελα:
                                            -Αυτόματα, φώτα, καθαριστήρες
                                            -VDC επειδή έχει το Hill Holder και δεν θέλω να πατάω φρένο στις ανηφόρες (το ξέρω πως σου αρέσει ο τρόπος που σκέφτομαι! ). Το C3 δεν είδα να έχει αντίστοιχο κολπάκι....
                                            -Cruise Control (ποιος να πατάει γκάζι στα ταξίδια, κούραση! )

                                            • Δεν έβαλα κάτι ηχητικό για να μην ανεβάσω (ΚΙ ΑΛΛΟ ) την τιμή. Αυτό γίνεται και μετά. Το BlueMe δεν υποστηρίζει ελληνικά, οπότε δεν...
                                              -Park sensors μπαίνουν από τον αντιπρόσωπο , τα original έχουν 250
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr