-
Μου ελεγαν κατι γνωστοι μου οτι πηγαν διακοπες σε ενα μερος της Ελλαδας και οτι τις τελευταιες μερες εριξε τοση βροχη, που πλημυρισαν τα παντα σε τετοιο βαθμο, που ξεκινησαν τα αυτοκινητα τους και επειτα απο λιγο εσβησαν.
Δεν ξερω ποιος ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος να αντιμετωπισει ενας οδηγος την περιπτωση της πλημυρας. Είτε εν κινήσει, είτε όταν πρεπει να μετακινηθεί κάπου.
Το μονο που ξερω, εντελως γενικο, ειναι κατι οτι δεν πρεπει να μπει νερο στην εξατμιση κλπ
Αλλα υποθετω οτι ειναι πολυ περισσοτερα αυτα που πρεπει να προσεξει κανεις.Αυτο που θελω να πουμε εδω, και υποθετω θα ενδιαφερει πολλους απο εμας, ειναι τι πρεπει να κανουμε σε περιπτωση που ειναι αναγκη να μετακινηθουμε, οχι με τεραστια πλημυρα οπου θες βαρκα να μετακινηθεις, αλλα με μετρια πλημυρα στο ξεκινημα της, οπου υποθετω οτι τα πραγματα ειναι σχετικα ελεγχομενα.
Ασφαλεια στην οδηγηση, και αποφυγη δυσαρεστων καταστασεων, ειναι τα ζητουμενα.Οι συμβουλες σας, θα ειναι σιγουρα πολυτιμες!
-
Μου ελεγαν κατι γνωστοι μου οτι πηγαν διακοπες σε ενα μερος της Ελλαδας και οτι τις τελευταιες μερες εριξε τοση βροχη, που πλημυρισαν τα παντα σε τετοιο βαθμο, που ξεκινησαν τα αυτοκινητα τους και επειτα απο λιγο εσβησαν.
Δεν ξερω ποιος ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος να αντιμετωπισει ενας οδηγος την περιπτωση της πλημυρας. Είτε εν κινήσει, είτε όταν πρεπει να μετακινηθεί κάπου.
Το μονο που ξερω, εντελως γενικο, ειναι κατι οτι δεν πρεπει να μπει νερο στην εξατμιση κλπ
Αλλα υποθετω οτι ειναι πολυ περισσοτερα αυτα που πρεπει να προσεξει κανεις.Αυτο που θελω να πουμε εδω, και υποθετω θα ενδιαφερει πολλους απο εμας, ειναι τι πρεπει να κανουμε σε περιπτωση που ειναι αναγκη να μετακινηθουμε, οχι με τεραστια πλημυρα οπου θες βαρκα να μετακινηθεις, αλλα με μετρια πλημυρα στο ξεκινημα της, οπου υποθετω οτι τα πραγματα ειναι σχετικα ελεγχομενα.
Ασφαλεια στην οδηγηση, και αποφυγη δυσαρεστων καταστασεων, ειναι τα ζητουμενα.Οι συμβουλες σας, θα ειναι σιγουρα πολυτιμες!
-
Μου ελεγαν κατι γνωστοι μου οτι πηγαν διακοπες σε ενα μερος της Ελλαδας και οτι τις τελευταιες μερες εριξε τοση βροχη, που πλημυρισαν τα παντα σε τετοιο βαθμο, που ξεκινησαν τα αυτοκινητα τους και επειτα απο λιγο εσβησαν.
Δεν ξερω ποιος ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος να αντιμετωπισει ενας οδηγος την περιπτωση της πλημυρας. Είτε εν κινήσει, είτε όταν πρεπει να μετακινηθεί κάπου.
Το μονο που ξερω, εντελως γενικο, ειναι κατι οτι δεν πρεπει να μπει νερο στην εξατμιση κλπ
Αλλα υποθετω οτι ειναι πολυ περισσοτερα αυτα που πρεπει να προσεξει κανεις.Αυτο που θελω να πουμε εδω, και υποθετω θα ενδιαφερει πολλους απο εμας, ειναι τι πρεπει να κανουμε σε περιπτωση που ειναι αναγκη να μετακινηθουμε, οχι με τεραστια πλημυρα οπου θες βαρκα να μετακινηθεις, αλλα με μετρια πλημυρα στο ξεκινημα της, οπου υποθετω οτι τα πραγματα ειναι σχετικα ελεγχομενα.
Ασφαλεια στην οδηγηση, και αποφυγη δυσαρεστων καταστασεων, ειναι τα ζητουμενα.Οι συμβουλες σας, θα ειναι σιγουρα πολυτιμες!
-
To βασικό είναι να μην μπει νερό στην εισαγωγή του κινητήρα που συνήθως είναι λίγο πιο κάτω από το καπό.
Εφόσον εξασφαλίζεται αυτό, μπαίνουμε στο νερό με χαμηλή σχέση στο κιβώτιο και υψηλές στροφές* ώστε τα καυσαέρια να εξασφαλίζουν ότι δε θα μπει νερό από την εξάτμιση ακόμα και αν αυτή είναι μέσα στο νερό.Το ερώτημα είναι τι κάνουμε αν αυτοκίνητο παρκαρισμένο πλημυρίσει. Αν υπάρχει τρόπος να σωθεί η μηχανή...
- γενικά 'πολύ γκάζι'
-
Αν δεν γνωρίζεις την περιοχή (που μαζεύει περισσότερο νερό και ποιοι δρόμοι πλημμυρίζουν), καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον ντόπιο να σου πει ποια διαδρομή είναι προτιμότερη να ακολουθήσεις.
Αποφεύγεις να περάσεις υπόγειες γέφυρες που συνήθως μαζεύουν νερά, γεφύρια που περνάει ποταμός ή νερό από κάτω, και γενικά μέρη που βλέπεις να συγκεντρώνονται πολλά νερά.
Αν δεις ότι βρέχει καταρρακτωδώς και οι δρόμοι έχουν φουσκώσει επικίνδυνα, βρες ένα ασφαλές σημείο -ύψωμα και μείνε εκεί μέχρι να ηρεμήσει η κατάσταση.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το ερώτημα είναι τι κάνουμε αν αυτοκίνητο παρκαρισμένο πλημυρίσει. Αν υπάρχει τρόπος να σωθεί η μηχανή...
Δεν προσπαθεις να αναψεις την μηχανη.
Αν βεβαια το νερο περασει το υψος της μηχανης.....κλαφτα!!! -
ωχ δηλ τόσα αμάξια βγήκαν άχρηστα ;
-
Αν βρεθούμε με το αυτοκίνητο σε χείμαρρο, κοινώς αν γίνει το αυτοκίνητό μας βάρκα, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΟ ελπίζοντας ότι θα μας προστατεύσει. Βγαίνουμε όσο γρηγορότερα μπορούμε και το παλεύουμε αλλιώς.
-
Αν μπει νερό στην εξάτμιση τι παίζει; Τα καυσαέρια δεν βγαίνουν;
Επίσης γιατί αχρηστεύεται ο κινητήρας; Αν ανοιχτεί και καθαριστεί δεν είναι οκ; -
Δεν ειναι απαραιτητο οτι αν σε παρκαρισμενο το νερο φτασει ( η και ξεπερασει) το επιπεδο του κινητηρα, αυτος βγαινει αχρηστος. Υπαρχουν αρκετες πιθανοτητες, αλλα δεν ειναι βεβαιο...
-
Ο χρήστης mikros1988 έγραψε:
Αν μπει νερό στην εξάτμιση τι παίζει; Τα καυσαέρια δεν βγαίνουν;
Επίσης γιατί αχρηστεύεται ο κινητήρας; Αν ανοιχτεί και καθαριστεί δεν είναι οκ;Aν δεν δίνεις αρκετό γκάζι τα καυσαέρια δεν έχουν τη δύναμη να βγουν και ο κινητήρας μπουκώνει-σβήνει.
Αν μπει νερό στον κινητήρα το βασικό πρόβλημα είναι ότι, σε αντίθεση με τον αέρα, είναι ασυμπίεστο.
Έτσι κατά την κίνηση συμπίεσης του πιστονιού, αν ο κύλινδρος έχει μέσα νερό, τα σπάει όλα (αφού δε συμπιέζεται) και καταστρέφεται ο κινητήρας. -
Aν εχει λίγο νερό ο κύλινδρος βαράς μιζιές στιγμιαία (για 1 sec). Μετά από μερικες φορές ο κύλινδρος στεγνώνειι
-
Και βέβαια μπορεί να σωθεί ο κινητήρας αν το αμάξι γίνει... υποβρύχιο, ΑΡΚΕΙ να μην επιχειρήσεις μετά να βάλεις μπρος. Κατευθείαν γερανός, συνεργείο, άνοιγμα, λύσιμο και καθάρισμα και είσαι ΟΚ.
-
Σύμφωνα με τις οδηγίες εκτός δρόμου για διάβαση ποταμών πρέπει να κινήσαι αργά αλλά σταθερά, με κατεύθυνση όχι κόντρα στη ροή του νερού. Η ταχύτητα πρέπει να είναι σχετικά χαμηλή ώστε το κύμα που δημιουργείται από την κίνησή μας να είναι μικρό και να μην ανέβει πάνω από το καπώ.
Καλό είναι τα δισκόφρενά μας να μην ήταν πολύ ζεστά γιατί μπορεί να στραβώσουν ενώ σε πιο προχωρημένες καταστάσεις συνιστάται η αποσύνδεση του ανεμιστήρα του ψυγείου για να μην στέλνει νερά στο πάνω μέρος του κινητήρα.
Επίσης αν δεν έχουμε προνοήσει καλό είναι μετά να ελεγχθεί και το διαφορικό που μπορεί να έχει τρύπα εξαερισμού χαμηλά.... αν έχει πάρει νερό μια αλλαγή λιπαντικού τη θέλει.Αν ήξερα ότι είχε πάρει νερό μέσα ή έστω υποπτευόμουνα ότι η στάθμη είχε φτάσει τόσο ψηλά που να μπορεί να έχει γίνει κάτι τέτοιο δεν θα γύριζα καθόλου τον κινητήρα. Αφού βγάλω τα μπουζί τότε ναι, μόνο τότε δεν θα κινδυνέψουμε για ζημιά.
Πάντως είναι βασικό να ξαναδουλέψει ο κινητήρας το ταχύτερο. ...και να αλλαχτούν τα λάδια ακόμα κι αν ήταν καινούργια... -
Σε τι υψος ειναι περιπου η μηχανη σε εκατοστα?
Αν πχ η μηχανη ειναι στα 50 εκατοστα απο το εδαφος, και η εξατμιση στα 20, συγχωρεστε μου την απλοϊκη ερωτηση, δεν μπορει να φτιαχτει μια 'πατεντα' (πχ ειδικη σωληνα να προσαρμοζει στην εξατμιση) για την εξατμιση ωστε να μην μπαζει ευκολα νερο σε περιπτωση πλημυρας και να την χρησιμοποιουμε μονο σε πλημυρα?Εκτος πια κι αν δεν μιλαμε οτι τα μονα προβληματα ειναι η μηχανη και η εξατμιση, αλλα μιλαμε οτι πιθανως θα σου βαλει νερα η καμπινα κλπ.
Παρεπιπτοντως πειτε και για την καμπινα αν μπαζει νερο ή ειναι στεγανη, αν μπεις μεσα πριν πλυμηρισει εξω.
-
Πιο επικίνδυνη είναι η εισαγωγή, και φυσικά στα σκλητά 4Χ4 βάζουν αναπνευστήρες στην εισαγωγή. Η εξάτμιση μπορει να μείνει ελεύθερη με την πίεση των καυσαερίων.
-
Να έχεις ένα κινητό μαζί σου, όταν δείς οτι η βροχή αγριεύει να φροντίσεις να το βάλεις όσο λειτουργεί ο κινητήρας κάπου που δέν εμποδίζει.
Στην συνέχεια να βγείς να το κλειδώσεις, και να καλέσεις την Οδική βοήθεια. -
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Youtube Videoμια ειναι η λυση για την Ελλαδα!
Υπάρχει και αυτή η λύση
Τι κανουμε σε περιπτωση πλημυρας?