-
Γεια χαρά σας παληκάρια!
Ψώνισα ένα μτχ Honda HRV 5dr '01 με τα 105 άλογα. Έχω την εξής ερώτηση κρίσεως. Αλλάζοντας καπάκι, εγκέφαλο ή και ότι άλλο χρειστεί θα μπορούσα να το μετατρέψω σε VTEC 125hp; Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας και να με διαφώτησετε πάνω στο θέμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Γεια χαρά σας παληκάρια!
Ψώνισα ένα μτχ Honda HRV 5dr '01 με τα 105 άλογα. Έχω την εξής ερώτηση κρίσεως. Αλλάζοντας καπάκι, εγκέφαλο ή και ότι άλλο χρειστεί θα μπορούσα να το μετατρέψω σε VTEC 125hp; Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας και να με διαφώτησετε πάνω στο θέμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Γεια χαρά σας παληκάρια!
Ψώνισα ένα μτχ Honda HRV 5dr '01 με τα 105 άλογα. Έχω την εξής ερώτηση κρίσεως. Αλλάζοντας καπάκι, εγκέφαλο ή και ότι άλλο χρειστεί θα μπορούσα να το μετατρέψω σε VTEC 125hp; Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας και να με διαφώτησετε πάνω στο θέμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Μη το προσπαθήσεις - συμφέρει να το δώσεις και να πάρεις το VTEC.
-
Θα μπορούσες να μου πείς αν σου είναι εύκολο γιατί; Αν βρώ σε καλή τιμή αυτά που είπα τι άλλο θα χρειαστώ; Γιατί δε συμφέρει; Έχουν άλλες διαφορές ο απλός με τον VTEC;
-
Τα πάντα γίνονται.... σχεδόν... το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο/χρόνο/έξοδα κλπ κλπ Και βασικά αν το τελικό προϊόν θα είναι αξιόπιστο ή όχι, πόσο μακριά θα είναι από το αυθεντικό.
Θεωρητικά το πιο βολικό είναι να αλλάξεις κινητήρα ολόκληρο.Αρκετές φορές οι διαφορές δεν είναι μόνο στο καπάκι αλλά και σε φλάντζες, μπουζόνια, σε πιστόνια, μπιέλες, στροφαλοφόρο που μπορεί να είναι ιδιοι σε διαστάσεις αλλά να είναι από άλλα μέταλλα, να έχουν υποστεί άλλη επεξεργασία που να αυξάνει τις αντοχές τους ή απλά να είναι ζυγισμένα καλύτερα.
Ακόμα όμως κι έτσι ίσως το μοντέλο με 20% παραπάνω ισχύ να έχει ισχυρότερο κιβώτιο και συμπλέκτη ίσως άλλες σχέσεις κιβωτίου και διαφορικών, διαφορετικά μεγαλύτερα φρένα και αντλία φρένων, διαφορετικό τιμόνι και άλλες αναρτήσεις (όχι απλά πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ αλλά διαφορετικά υλικά ψαλιδιών, άλλα σημεία πρόσδεσης κλπ). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί το ίδιο το αμάξωμα να είναι συγκολλημένο διαφορετικά πχ ανά 2 και όχι ανά 3 εκατοστά κάτι που κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο δεμένο.
Ψάξε λοιπόν, βρες ειδικό που να ξέρει τι του γίνεται να σου πει αν κάποια από αυτά ισχύουν, αν δεν ξέρει θα σου πει ότι είναι ίδια σε όλα... μπορεί να είναι έτσι αλλά εσύ τον εμπιστεύεσαι? Εν τέλει εσύ πληρώνεις και εσύ θα φταις για ό,τι βλακεία σου κάνει αυτός.... κι αν νομίζεις ότι αν πάει κάτι στραβά θα βρεις το δίκιο σου φέξε μου και γλύστρησα... -
Ρώτα στο Hondaclub.
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Θα μπορούσες να μου πείς αν σου είναι εύκολο γιατί; Αν βρώ σε καλή τιμή αυτά που είπα τι άλλο θα χρειαστώ; Γιατί δε συμφέρει; Έχουν άλλες διαφορές ο απλός με τον VTEC;ΜΑΛΛΟΝ ταιριάζει η κεφαλή, για να βεβαιωθείς πήγαινε σε μαγαζί με ανταλλακτικά και κοίταξε τις δύο φλάντζες αν έχουν τις ίδιες τρύπες (και στα ίδια μέρη).
Χρειάζεσαι μια καλή κεφαλή (δεν είναι φτηνή) και θα πετάξεις τη δική σου. Αν σε συμφέρει θα το αποφασίσεις εσύ. Ο εγκέφαλος είναι ΑΚΡΙΒΟΣ και δεν χρειάζεται να τον αλλάξεις, χρειάζεται όμως ένας διακόπτης που θα ενεργοποιεί το VTEC σε ορισμένες στροφές. Δεν είναι δύσκολο αλλά πρέπει να ΞΕΡΕΙ αυτός που θα κάνει την αλλαγή, για παράδειγμα αν δεν βγάλει το περιοριστή πίεσης λαδιού (η vtec κεφαλή έχει δικό της) δεν πρόκειται ποτέ να ενεργοποιηθεί το vtec.
Λεπτομέρειες για ΠΑΡΟΜΟΙΑ (όχι ίδια) αλλαγή κεφαλής θα βρεις εδώ:
http://crx.honda-perf.org/articles/z6swap/z6swap.html -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα πάντα γίνονται.... σχεδόν... το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο/χρόνο/έξοδα κλπ κλπ Και βασικά αν το τελικό προϊόν θα είναι αξιόπιστο ή όχι, πόσο μακριά θα είναι από το αυθεντικό.
Θεωρητικά το πιο βολικό είναι να αλλάξεις κινητήρα ολόκληρο.Αρκετές φορές οι διαφορές δεν είναι μόνο στο καπάκι αλλά και σε φλάντζες, μπουζόνια, σε πιστόνια, μπιέλες, στροφαλοφόρο που μπορεί να είναι ιδιοι σε διαστάσεις αλλά να είναι από άλλα μέταλλα, να έχουν υποστεί άλλη επεξεργασία που να αυξάνει τις αντοχές τους ή απλά να είναι ζυγισμένα καλύτερα.
Ακόμα όμως κι έτσι ίσως το μοντέλο με 20% παραπάνω ισχύ να έχει ισχυρότερο κιβώτιο και συμπλέκτη ίσως άλλες σχέσεις κιβωτίου και διαφορικών, διαφορετικά μεγαλύτερα φρένα και αντλία φρένων, διαφορετικό τιμόνι και άλλες αναρτήσεις (όχι απλά πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ αλλά διαφορετικά υλικά ψαλιδιών, άλλα σημεία πρόσδεσης κλπ). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί το ίδιο το αμάξωμα να είναι συγκολλημένο διαφορετικά πχ ανά 2 και όχι ανά 3 εκατοστά κάτι που κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο δεμένο.
Ψάξε λοιπόν, βρες ειδικό που να ξέρει τι του γίνεται να σου πει αν κάποια από αυτά ισχύουν, αν δεν ξέρει θα σου πει ότι είναι ίδια σε όλα... μπορεί να είναι έτσι αλλά εσύ τον εμπιστεύεσαι? Εν τέλει εσύ πληρώνεις και εσύ θα φταις για ό,τι βλακεία σου κάνει αυτός.... κι αν νομίζεις ότι αν πάει κάτι στραβά θα βρεις το δίκιο σου φέξε μου και γλύστρησα...Αυτές ακριβώς τις απορίες έχω και γώ και γι αυτό έκανα το topic. Απο όσα έχω ακούσει οι κεφαλές ταιριάζουν χωρίς να έχω απόλυτη βεβαιότητα
Καλό το site που έδωσε ο leop. Για τον εγκέφαλο απο τις λίγες γνώσεις που έχω απο μηχανολογικά πίστευα ότι θα χρειάζεται και αυτός. Βολεύει πολύ που δεν είναι έτσι
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας
Αν υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει ή έχει να πεί κάτι παραπάνω θα θελα να ακούσω
-
Τα παντα γινονται.Στο τελευταιο τευχος γνωστου περιοδικου υπαρχει μεταμοσχευση κινητηρα διλιτρου απο HRV με τα 125 σε καροτσα VTi toy 98 και βελτιωση αυτου σε 203 αλογα.Αν και θελεις πολα λεφτα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο γιατι πλεον κινητηρες Vti σε καλη κατασταση δεν βρισκονται!
Μετατροπή HRV απλό->VTEC. Γίνεται;