Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή HRV απλό->VTEC. Γίνεται;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή HRV απλό->VTEC. Γίνεται;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gansan last edited by

      Γεια χαρά σας παληκάρια!

      Ψώνισα ένα μτχ Honda HRV 5dr '01 με τα 105 άλογα. Έχω την εξής ερώτηση κρίσεως. Αλλάζοντας καπάκι, εγκέφαλο ή και ότι άλλο χρειστεί θα μπορούσα να το μετατρέψω σε VTEC 125hp; Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας και να με διαφώτησετε πάνω στο θέμα;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gansan last edited by

        Γεια χαρά σας παληκάρια!

        Ψώνισα ένα μτχ Honda HRV 5dr '01 με τα 105 άλογα. Έχω την εξής ερώτηση κρίσεως. Αλλάζοντας καπάκι, εγκέφαλο ή και ότι άλλο χρειστεί θα μπορούσα να το μετατρέψω σε VTEC 125hp; Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας και να με διαφώτησετε πάνω στο θέμα;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gansan last edited by

          Γεια χαρά σας παληκάρια!

          Ψώνισα ένα μτχ Honda HRV 5dr '01 με τα 105 άλογα. Έχω την εξής ερώτηση κρίσεως. Αλλάζοντας καπάκι, εγκέφαλο ή και ότι άλλο χρειστεί θα μπορούσα να το μετατρέψω σε VTEC 125hp; Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας και να με διαφώτησετε πάνω στο θέμα;

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Μη το προσπαθήσεις - συμφέρει να το δώσεις και να πάρεις το VTEC.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gansan last edited by

              Θα μπορούσες να μου πείς αν σου είναι εύκολο γιατί; Αν βρώ σε καλή τιμή αυτά που είπα τι άλλο θα χρειαστώ; Γιατί δε συμφέρει; Έχουν άλλες διαφορές ο απλός με τον VTEC;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Τα πάντα γίνονται.... σχεδόν... το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο/χρόνο/έξοδα κλπ κλπ Και βασικά αν το τελικό προϊόν θα είναι αξιόπιστο ή όχι, πόσο μακριά θα είναι από το αυθεντικό.
                Θεωρητικά το πιο βολικό είναι να αλλάξεις κινητήρα ολόκληρο.

                Αρκετές φορές οι διαφορές δεν είναι μόνο στο καπάκι αλλά και σε φλάντζες, μπουζόνια, σε πιστόνια, μπιέλες, στροφαλοφόρο που μπορεί να είναι ιδιοι σε διαστάσεις αλλά να είναι από άλλα μέταλλα, να έχουν υποστεί άλλη επεξεργασία που να αυξάνει τις αντοχές τους ή απλά να είναι ζυγισμένα καλύτερα.
                Ακόμα όμως κι έτσι ίσως το μοντέλο με 20% παραπάνω ισχύ να έχει ισχυρότερο κιβώτιο και συμπλέκτη ίσως άλλες σχέσεις κιβωτίου και διαφορικών, διαφορετικά μεγαλύτερα φρένα και αντλία φρένων, διαφορετικό τιμόνι και άλλες αναρτήσεις (όχι απλά πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ αλλά διαφορετικά υλικά ψαλιδιών, άλλα σημεία πρόσδεσης κλπ). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί το ίδιο το αμάξωμα να είναι συγκολλημένο διαφορετικά πχ ανά 2 και όχι ανά 3 εκατοστά κάτι που κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο δεμένο.
                Ψάξε λοιπόν, βρες ειδικό που να ξέρει τι του γίνεται να σου πει αν κάποια από αυτά ισχύουν, αν δεν ξέρει θα σου πει ότι είναι ίδια σε όλα... μπορεί να είναι έτσι αλλά εσύ τον εμπιστεύεσαι? Εν τέλει εσύ πληρώνεις και εσύ θα φταις για ό,τι βλακεία σου κάνει αυτός.... κι αν νομίζεις ότι αν πάει κάτι στραβά θα βρεις το δίκιο σου φέξε μου και γλύστρησα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ρώτα στο Hondaclub.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                    Θα μπορούσες να μου πείς αν σου είναι εύκολο γιατί; Αν βρώ σε καλή τιμή αυτά που είπα τι άλλο θα χρειαστώ; Γιατί δε συμφέρει; Έχουν άλλες διαφορές ο απλός με τον VTEC;

                    ΜΑΛΛΟΝ ταιριάζει η κεφαλή, για να βεβαιωθείς πήγαινε σε μαγαζί με ανταλλακτικά και κοίταξε τις δύο φλάντζες αν έχουν τις ίδιες τρύπες (και στα ίδια μέρη).

                    Χρειάζεσαι μια καλή κεφαλή (δεν είναι φτηνή) και θα πετάξεις τη δική σου. Αν σε συμφέρει θα το αποφασίσεις εσύ. Ο εγκέφαλος είναι ΑΚΡΙΒΟΣ και δεν χρειάζεται να τον αλλάξεις, χρειάζεται όμως ένας διακόπτης που θα ενεργοποιεί το VTEC σε ορισμένες στροφές. Δεν είναι δύσκολο αλλά πρέπει να ΞΕΡΕΙ αυτός που θα κάνει την αλλαγή, για παράδειγμα αν δεν βγάλει το περιοριστή πίεσης λαδιού (η vtec κεφαλή έχει δικό της) δεν πρόκειται ποτέ να ενεργοποιηθεί το vtec.

                    Λεπτομέρειες για ΠΑΡΟΜΟΙΑ (όχι ίδια) αλλαγή κεφαλής θα βρεις εδώ:
                    http://crx.honda-perf.org/articles/z6swap/z6swap.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gansan last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                      Τα πάντα γίνονται.... σχεδόν... το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο/χρόνο/έξοδα κλπ κλπ Και βασικά αν το τελικό προϊόν θα είναι αξιόπιστο ή όχι, πόσο μακριά θα είναι από το αυθεντικό.
                      Θεωρητικά το πιο βολικό είναι να αλλάξεις κινητήρα ολόκληρο.

                      Αρκετές φορές οι διαφορές δεν είναι μόνο στο καπάκι αλλά και σε φλάντζες, μπουζόνια, σε πιστόνια, μπιέλες, στροφαλοφόρο που μπορεί να είναι ιδιοι σε διαστάσεις αλλά να είναι από άλλα μέταλλα, να έχουν υποστεί άλλη επεξεργασία που να αυξάνει τις αντοχές τους ή απλά να είναι ζυγισμένα καλύτερα.
                      Ακόμα όμως κι έτσι ίσως το μοντέλο με 20% παραπάνω ισχύ να έχει ισχυρότερο κιβώτιο και συμπλέκτη ίσως άλλες σχέσεις κιβωτίου και διαφορικών, διαφορετικά μεγαλύτερα φρένα και αντλία φρένων, διαφορετικό τιμόνι και άλλες αναρτήσεις (όχι απλά πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ αλλά διαφορετικά υλικά ψαλιδιών, άλλα σημεία πρόσδεσης κλπ). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί το ίδιο το αμάξωμα να είναι συγκολλημένο διαφορετικά πχ ανά 2 και όχι ανά 3 εκατοστά κάτι που κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο δεμένο.
                      Ψάξε λοιπόν, βρες ειδικό που να ξέρει τι του γίνεται να σου πει αν κάποια από αυτά ισχύουν, αν δεν ξέρει θα σου πει ότι είναι ίδια σε όλα... μπορεί να είναι έτσι αλλά εσύ τον εμπιστεύεσαι? Εν τέλει εσύ πληρώνεις και εσύ θα φταις για ό,τι βλακεία σου κάνει αυτός.... κι αν νομίζεις ότι αν πάει κάτι στραβά θα βρεις το δίκιο σου φέξε μου και γλύστρησα...

                      Αυτές ακριβώς τις απορίες έχω και γώ και γι αυτό έκανα το topic. Απο όσα έχω ακούσει οι κεφαλές ταιριάζουν χωρίς να έχω απόλυτη βεβαιότητα

                      Καλό το site που έδωσε ο leop. Για τον εγκέφαλο απο τις λίγες γνώσεις που έχω απο μηχανολογικά πίστευα ότι θα χρειάζεται και αυτός. Βολεύει πολύ που δεν είναι έτσι

                      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας

                      Αν υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει ή έχει να πεί κάτι παραπάνω θα θελα να ακούσω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        punto-gt170 last edited by

                        Τα παντα γινονται.Στο τελευταιο τευχος γνωστου περιοδικου υπαρχει μεταμοσχευση κινητηρα διλιτρου απο HRV με τα 125 σε καροτσα VTi toy 98 και βελτιωση αυτου σε 203 αλογα.Αν και θελεις πολα λεφτα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο γιατι πλεον κινητηρες Vti σε καλη κατασταση δεν βρισκονται!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr